Mooi compact apparaat.

Na ongeveer 5 dagen al mooie resultaten met de waterontharder. Vlot geplaatst en een kundige monteur.

Vieze smaak water

De vieze smaak schijnt met twee weken weg te zijn, na èèn week iets minder vies. De ontharder is op een andere plaats geïnstalleerd dan de bedoeling was, zijn we niet blij mee.

Van een hardheid van 12 naar 1 gegaan. Tevens netjes geïnstalleerd en een vriendelijke monteur.

Goed en montage goed gegaan

Bij de verkoop was de uitleg goed. En de montage volgde al snel en door een goede monteur.

Goed.

Zacht water zonder kalkaanslag. Nadeel: Geen info gekregen van jullie met het vullen van de cv ketel met de water onharder. Deze moet worden uitgezet anders gaan de pakkingen stuk nl aangetast door het zachte water.

Goede werking van de ontharder...

...maar de installatie liet te wensen over. Hoe vriendelijk en correct de monteur ook was de montage verliep wat klungelig. In eerste instantie werd de aansluiting op de waterleiding zo gemaakt dat de watermeter met de hand naar voren moest worden getrokken om de afsluitkraan naar de garage te kunnen bedienen. Toen ik de monteur verzocht om dat wat beter aan te sluiten bleek hij niet over het juiste gereedschap te beschikken en moest ik hem helpen aan bitjes, schroevendraaier en een ringsleutel. De te verplaatsen waterleidingsteun is wel verwijderd maar niet meer gemonteerd. Die heb ik later zelf bevestigd. Bovendien zag ik dat het aftapkraantje was verdwenen. Jammer, had voor € 300,00 toch wel iets meer verwacht.

Alles wat beloofd werd kwam uit.

Bij de vernieuwing van onze badkamer bleek dat onderhuids veel kalk werd aangetroffen. Ook op andere plaatsen (vaatwasser, stoomoven, kranen enz) hadden we daar last van. Dat was de voornaamste reden om uit te zien naar een waterontharder. Na me goed ingelezen te hebben kozen we voor Amysoft omdat het bedrijf de enige was waar we vrijblijvend in een showroom een demonstratie konden bijwonen. Dat vinden wij wel prettiger dan een eventuele thuisdemonstratie. Amysoft is wat duurder dan de goedkopere aanbieders maar het apparaat zag er degelijk uit èn de installatie werd geheel door het bedrijf zelf uitgevoerd. Dat straalt toch meer professionaliteit uit dan het laten uitvoeren door een derde. Inmiddels gebruiken we de ontharder enkele weken en alle gewekte verwachtingen komen uit. Er ontstaan geen kalkresten meer, je hebt daadwerkelijk maar weinig zeep nodig, de huid voelt zachter en minder droog aan. Het “smaakgevoel” van water was even wennen maar na een tijdje weet je niet beter meer. Kortom, wij zijn een tevreden klant.

Een enorm verschil!

We wilden al langer een waterontharder maar hikten altijd tegen de prijs aan. Nu toch gedaan en de eerste reactie is: hadden we het maar veel eerder gedaan. Wat een verschil! Je merkt aan alles dat het water anders is: de thee en koffie smaakt lekkerder, de was is zachter, na het douchen geen droge huid meer. Echt een verademing! De aansluiting was geen a-b-c-tje overigens: de boel stond aardig op z'n kop. Maar dat ben je na een dag of twee wel weer vergeten, Wel jammer dat deze waterontharders niet op Home Assistant kunnen worden aangesloten. Maar dat is dan ook het enige minder positieve dat ik kan bedenken....

We hebben al 20 jaar ervaring met waterontharder en Amy Soft. Dus nu bij onze nieuwe woning natuurlijk weer voor Amy Soft gekozen.

Hele fijne service en installatie (werking nog ervaren)

Fijn om met dit bedrijf zaken te doen, komen eerlijk en vriendelijk over zonder opdringerig te zijn. Installatie was ook heel keurig gedaan. Ik hoor veel goede berichten over de werking van dit apparaat, wat ik zelf nu moet gaan ervaren, vandaar ook nog even 4 sterren maar als het doet wat het bij mijn vriendinnen doet dan zijn het 5 sterren. Water voelt wel al heel zacht aan.

Installatie door een kundig en vriendelijke monteur. Ontharder werkt prima

Alles prima in orde

Heel fijn gesprek thuis met goede uitleg over wat er mogelijk was. Installatie ging prima en snel. Goede uitleg en we hadden direct zacht water. Zo fijn om geen kalk aanslag meer in de douche, waterkoker en pannen te hebben. Haar voelt heel zacht. Aanrader.

Prettig goede service.

De verkoper van Amysoft was zeer vriendelijk, en heeft mij ook duidelijk en door middel van een demonstratie laten zien en voelen wat het verschil is in hard water en ontkalkt water. Wat mij ervan overtuigd heeft om een Amysoft waterontharder te laten installeren.. De monteur die de water ontharder heeft geplaatst was ook heel vriendelijk, en heeft de waterontharder ook keurig geplaatst, en alles netje achter gelaten. Enigste wat hij helaas niet gedaan heeft mij uitleggen hoe de instellingen van de waterontharder werken. Hij heeft hem geplaatst, gevuld met zout en laten zien door middel van een test setje dat ik nu wekelijk kalkvrij water heb. Ik heb geen handleiding van de waterontharder erbij gehad, is misschien wel makkelijk, bij eventuele storingen.

Duidelijk en snel geregeld

Degene die bij ons langs kwam heeft alles duidelijk en goed uitgelegd. Afspraak om te installeren was snel gemaakt en ook de installatie ging goed.

Het eerste telefonische contact was gelijk goed. De installatie werd door een Amysoft medewerker gedaan, die verstand van zaken heeft. De installateur werkte ook zeer netjes. Goede uitleg gekregen van de installateur. De installateur nam ook een watermonster na installatie en die was goed. Wij zijn blij met deze waterontharder. Het is een compact apparaat die bij ons in de werkkast onder de trap staat.

snelle nette levering

het hele proces van informatie op het kantoor tot levering en installatie ging vlot, soepel en plezierig. Het apparaat werkt meteen en het water is direct al zacht.

Zeer goed bevallen snel geplaatst

Prima advies - uitstekende service bij installatie

Een opgeleverd nieuwbouwhuis en een dag na de sleutel Amysoft langs laten komen voor de installatie van de waterontharder. Niets hier krijgt de kans te verkalken! Familieleden hebben al jaren geleden een waterontharder van ze en het de ervaringen met zacht water in combinatie met Amysoft maakte dat ik geen seconde heb getwijfeld. Absoluut een aanrader en de installatie werd echt keurig verzorgd en uitleg was top.

mooi apparaat snelle service en gedegen installatie

Na een duidelijke uitleg van de verkoper werd de installatie snel, vooral netjes en vakkundig geplaatst. De uitleg bij of na de montage was ruim voldoende om hierna verder te kunnen. Het resultaat na installatie was zoals verwacht, zacht en 'lekker' water.

Vakkundig.

Prima monteur en uitstekend geïnstalleerd.

Veel eerder moeten doen.

Ik merk dat het veel voor mijn huid doet, il heb last van ecxeem, tijdens een vakantie in een gebied met onthard water merkte ik het verschil. Had al vaker overwogen om amisoft aan te schaffen maar steeds uitgesteld. Ben blij het nu toch besloten heb om gebruik te maken van een waterontharder. De service bij het instaleren was uitstekend, hele vriendelijke jongen en goede uitleg. Kortom zeer tevreden. Hopelijk blijft alles goed werken zoals het behoort en dat ik lang van de waterontharder kan genieten.

Goede uitleg van de mensen die langskomen. Snelle afspraken. Het doet wat het moet doen. Je merkt bijna gelijk het verschil.

Ons water is 'glad' geworden

Merkbare zachtheid van het water, wij zijn van 8DH naar 1DH gegaan. Voor onze CV/warm water voorziening moeten nu wel een hydrofoor aanschaffen, druk is nu net onder de drempel van de flowsensor gekomen zodat de CV niet meer aanslaat bij WW vraag. Jammer genoeg levert Amysoft deze niet.....

Werkt uitstekend

Monteur heeft netjes gewerkt en in goed overleg is waterontharder geplaatst

Binnen 2 weken na aanvraag was de waterontharder al bij ons geïnstalleerd

De Hoogte 5