Hele goeie ervaring

Wij hebben er zoveel plezier en voordeel van Minder waspoeder de helft ia al meer bespaart op het douchen en wassen We zijn er heel blij mee Geen kalk meer de tegels blijven mooi schoon en ze glimmen ook weer

fijne waterontharder

Duidelijke uitleg van verkoper Patrick. Prima montage door Marcello. Amysoft is zuinig met zout. Water is veel lekkerder om te drinken. Koffie en thee worden er ook beter van. Minder zeep nodig. Alles is geautomatiseerd geen omkijken meer naar. 1a2 keer per jaar zout bijvullen.

Nooit gedacht dat waar is wat gezegd wordt.

Badkamer en douche cabine, kranen, afwas, machines, koffieapparaat, waterkoker en noem maar op, blijven schoon en helder. Voor mij het meest opvallende is, dat ik na jaren jeuk op schouders en bovenrug hiervan bevrijd ben. GEEN JEUK MEER!

Vlotte service goed product

Goede voorlichting. Meedenken en afspraken nagekomen. Goede en keurige installatie door aardige medewerker. Voldoet volkomen aan mijn verwachting.

Persoonlijk, betrouwbaar en snel

Na een aanvraag via de website kort erna huisbezoek van deskundige en open adviseur. Nog geen week later vakkundige plaatsing door prettige en goede installateur! Aanrader!

Goed advies en snel geïnstalleerd en netjes. Denken met je mee en water is heerlijk en geen kalk meer, ik ben er heel blij mee.

Merk het meteen aan de huid dat het water een stuk zachter is. Het smaakt ook anders.

Een heel goede investering Zeer netjes en kundig aangelegd door de monteur Had niet verwacht dat het water zo zacht word .dit had ik al jaren eerder moeten doen Bedankt voor de goede service

Goet genoeg

Eerst even een week wachten voor de echte verbetering van de smaak het filter moet even door spoelen na dat duurde dus iets langer dan twee weken maar het is nu beter moet er wel aan wennen het smaakt anders het water laat inderdaad geen kalk meer na in de does maar het voelde ook anders het levert mij minder verfrissend gevoel op tijdens het doesen .

prima, voel terdege zachter water voor huid en ook om te drinken betere ervaring

zie hierboven ben bijzonder positief. Weet niet of er iemand komt met regelmaat van uw organisatie ter controle van het apparaat en het zoutgehalte. Dat zie ik dan wel vanzelf. Hopelijk kan ik zonder problemen in de leidingen genieten van zachter water in de toekomst. Dank

Top waterontharder

In onze vorige woning hadden we een Amysoft en in onze nieuw gekochte woning zat er eentje van Luxewater Harlingen dus de Amysoft achtergelaten. Achteraf een waardeloos apparaat met veel residu achterlatend in keuken en badkamer en veel keelklachten dus snel weer over gestapt op de ontharder van Amysoft welke professioneel geplaatst, waardoor alle “ellende” tot het verleden behoort. Een aanrader omdat dit in mijn ogen de beste waterontharder die er is.

In afwachting van.

Amysoft nu ruim drie weken in huis. We nemen de tijd om de voordelen te ontdekken. We hebben apparaat ook nog niet horen spoelen. Ons huishouden bestaat uit twee personen.

super systeem, hadden wij eerder moeten doen

Monteur Pieter was strak op tijd, en heeft zijn werk erg zorgvuldig gedaan. Keurig overleg over hoe/wat/waar, en alles zeer netjes achter gelaten. Deze monteur is een aanrader.(vertegenwoordiger Stefan ook) Keurig bedrijf, erg snel met data plaatsing na intake gesprek.

vriendelijke mensen, snelle levering

Kundig voorgelicht op de demo dag, snelle levering nadien.

Goed geholpen en vlotte reactie op ons verzoek nog iets aan te passen.

geweldig

Hadden dit veel eerder moeten doen, met de kennis en ervaring van nu.

Passend en correct

Snelle reactie op aanvraag en persoonlijk contact met buitenman. Kort, maar meer dan duidelijke uitleg.

Erg vriendelijk

Heel snel geregeld

Op een maandag uitleg gekregen thuis en donderdags al geplaatst. Je merkt al wel verschil, met name op het composiet aanrechtblad. Geen witte kringen meer en voor de qooker een behoudt.

Top product en service !

Onze installatie verliep vlekkeloos met een zeer vriendelijke en gedreven installateur!

Goed bedrijf houden van snel schakelen en kimen afspraken na

Ruim 20 jaar geleden eerste ontharder aangeschaft kort geleden nieuwe aangeschaft voor in de meterkast ivm nieuwe woning zeer ervaren monteur luisterd goed naar je vragen en geeft duidelijk advies snel en netjes geplaatst en keurig alles opgeruimd . Amysoft zal ik ook zeer zeker aanbevelen

Top geïnstalleerd en super zacht water.

Er is goed met mij nagedacht waar de waterontharder te plaatsen. Binnen 4 uur keurig aangelegd. Alles piekfijn uitgelegd hoe het werkt. 4 zakken zou extra gekregen...nu genieten we al enkele weken van het zachte water. Eigenlijk vond ik het flauwekul zacht water maar nu we het hebben geweldig. Geen kalk vlekken, zachte huis, minder gebruik wasmiddel.

Snel en fijn contact - blij met onze keuze

Vanaf de aanvraag tot de installatie ging super soepel en snel - erg blij mee

Het doet wat beloofd is !

Goed advies gekregen Monteur was top En na een dag merk je het verschil Erg blij mee

Goede uitleg gegeven

De jongeman was op tijd en heeft alles duidelijk uitgelegd. De monteur was ook vriendelijk en heeft ook alles duidelijk uitgelegd..we zijn ook blij met het product. Lekker zacht water.

De Hoogte 5

9351 VN Leek