Pluspunten

Voor mijn zoon een samsung s7 besteld met lifeproofhoesje bij Bel Simpel Op dit hoesje 2 jaar garantie na kapot klepje van het hoesje enorm veel gezeur gehad over het vervangen van lifeproofhoesje. Ik zelf voor 3 euro meer en 3 maanden later zelfde telefoon besteld met zelfde lifeproofhoesje bij Coolblue. na 4 maanden hoesje kapot en zonder problemen gelijk omgeruild. Winkel in met kapot hoesje winkel uit met telefoon in nieuw hoesje. grandioze service van Coolblue. Bel Simpel zoekt het maar uit met hun belofte. Mijn volgende bestelling wordt weer bij Coolblue

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Overzichtelijke website

- Leven garantie niet na - Klantenservice denkt niet mee en heeft geen kennis in huis - Reparatie ontzettend duur, 220% van standaard tarief.

Beste Dominick, Wat naar dat u niet tevreden bent over onze service. Zoals we ook hebben aangegeven via andere media, kijken we graag voor u na of we nog iets voor u kunnen betekenen. Kunt u voor dit doeleinde misschien een ordernummer of een retournummer sturen naar [email protected] met een begeleidend schrijven? Dan gaan wij voor u aan de slag. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Coolblue

Pluspunten

Snelle communicatie en afhandeling bestellingen. Supersnel verzonden. Serviceniveau is ook erg hoog, al moet je er soms even geduld voor hebben. Mijn product kon niet gerepareerd worden, maar is gewoon compleet vervangen voor een nieuw type. Superservice!

Beter communiceren tijdens een reparatie, en contact met een klant opnemen als een product bijvoorbeeld ongeprepareerd van de technische dienst terug komt. Want in mijn geval was mijn ongeprepareerde product al weer onderweg naar mij, terwijl ik een gerepareerd product wou. Hij moest dus opnieuw opgestuurd worden naar Coolblue om nogmaals naar de reparateur verzonden te worden. In gevallen als deze kan er veel tijd en verzendkosten (voor Coolblue) bespaard worden door eerst contact op te nemen met de klant voordat het product retour gaat. Klein verbeterpuntje dus, voor de rest is alles prima!

Pluspunten

Alles ging goed, volgens de afspraken

Pluspunten

Overzichtelijke site. Goede omschrijvingen van de artikelen. Houden zich aan hun woord, qua bestellingen. Zakelijk maar zeker klantgericht. Sinds enkele jaren een tevreden klant.

Pluspunten

Super snelle levering, van alles op de hoogte gehouden!!

Zo doorgaan!!!

Pluspunten

Heel prettig dat er tot 23:59 besteld kan worden voor een levering op de volgende dag. Verder heb ik het product goed ontvangen. Netjes verpakt, beter dan nodig zelfs. Tot slot complimenten voor jullie verpakkingen en humor ;-)!

Pluspunten

snelle service. snelle bezorgen. goede garantie.

geen

Pluspunten

Heel snelle levering!! Erg fijn!!

Geen verbeterpunten, ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering zelfs op zondag zonder extra kosten

Heb ik niet

Pluspunten

Service, snelheid en een smile

Pluspunten

Top service en duidelijke website

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestelling kwam aan op de dag dat het afgesproken was.

Track and Trace was ondanks drie berichten niet accuraat. Bezorger kwam een uur later.

Pluspunten

Goede producten die zeer scherp geprijsd zijn. En de medewerkers in de winkels zijn erg vriendelijk

Meer informatie sturen over de eventuele test producten die via Facebook aangeboden worden. De uitslag van deelname aan en eventuele test zijn moeilijk te vinden.

Pluspunten

snelle nette aflevering. tot nu toe blij met het product. in ieder geval een stuk beter dan mediamarkt.

prijs is wel vrij hoog. kwam later hetzelfde product elders tegen voor een stuk goedkoper.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Luisteren cq lezen goed

Pluspunten

Snelle en goede levering van de bestelde producten

Pas de afhaaltijden aan op de openingstijdenvan de afhaalwinkel

Pluspunten

Op het moment dat er door onvoorziene omstandigheden iets mis ging, werd alles in het werk gesteld om zo snel en correct mogelijk op orde re krijgen. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Heb ik even niet.

Pluspunten

Website is erg overzichtelijk en duidelijk. Voorwaarden zijn eenvoudig.

Keuzemogelijkheden voor bezorgen uitbreiden met CO2 ladder. Snel of zelfde avond bezorgen is milieutechnisch zwaarder belast dan next dat of second next day

Pluspunten

Duidelijke site , goede en snelle service en sflrvering bestelling. indien nodig goed advies

Pluspunten

Snelle levering, prima service, zeer duidelijke webwinkel

Geen

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.