1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

middels mail en sms op de hoogte gehouden van de levertijd. Dit startte de nacht vantevoren dus wel graag hele dag rekening mee houden

als er wordt afgesporken dat de oude wordt meegenomen en de nieuwe geplaatst, wordt dat niet gedaan als de stroom middels een trekschakelaar is verbonden. Alleen een leeg stopcontact en afvoer wordt geaccepteerd. Installatie betekent dus niets, en we moesten een aparte onteur laten komen om eea aan te sluiten.

Beste Lonenlau, Bedankt voor jouw feedback. Fijn te lezen dat je blij met de planning maar teleurgesteld bent in het plaatsen van jouw wasmachine. Het klopt dat het aansluiten op een trekschakelaar een "extra dienst" is. Hiervoor brengen we ook extra kosten in rekening. Wij kunnen ons voorstellen dat je dit in je enthousiasme over het hoofd heb gezien. Wij hopen dat de wasmachine naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Coolblue

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering, jongens die kwamen leveren waren netjes en aardig.

Ondanks de snelle levering een negatieve review. Bij levering bleek allereerst dat de stapelkit waarbij duidelijk genoemd wordt op de website dat deze voor Zanussi wasmachines toepasbaar is, niet past. Dit werd meteen gemeld door de jongens die de wasmachine + droger kwamen leveren. Nou kan gebeuren, met klantenservice gebeld en er zou een andere vervangend tussenstuk geleverd en geplaatst worden inclusief het plaatsen van de wasdroger. Vier dagen later niets vernomen en dus nog eens gebeld of er überhaupt iets gebeurd is. Nee, was het antwoord, er was helaas iets misgegaan. Vervolgens nog navraag hoe het zit met het plaatsen van de wasdroger. Na twee keer gehoord te hebben (door de jongens die leverden + eerste keer klantenservice) dat het geregeld zou worden, kreeg ik nu te horen dat dit mij 25 euro extra ging kosten. Ja, daar krijg ik dus geen glimlach van, daar raak ik gefrustreerd over. Verkeerde informatie op website kan altijd gebeuren, dat het vervolgens misloopt op het oplossen vind ik helaas minder professioneel. Maar dat het uiteindelijk niet opgelost wordt zoals eerder de verwachting bij mij gewekt is, vind ik ronduit slecht.

Hey Karlo, Vervelend om te horen dat het tweede deel van de bezorging niet naar wens is verlopen. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren en hier willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij dit wel heel graag voor je oplossen, willen wij je vragen om ons op de hoogte te houden van de voortgang. Als je dit via [email protected] doet, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk kunt wassen mét de stapelkit die je nodig hebt. We hopen heel gauw van je te horen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Pluspunten

Duidelijk, prijzen zijn oke, verzenden gaat heel rap en de eigen bezorg service was snel vriendelijk en informatief!

Pluspunten

Snel en makkelijk ruilen

Bezorging en service. Bezorgers die een wasmachine installeren moeten natuurlijk dat ding gewoon op rubbers waterpas zetten. Verder het afval gewoon meenemen en niet zeggen tegen een onwetende aanwezige dat het krat van de wasmachine handig is voor het geval hij teruggestuurd moet worden.

Pluspunten

Snelle en goede aflevering

Geen

Pluspunten

Snelle bezorging, vriendelijke bezorgers en meteen op de plaats en aangesloten.

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende service en op tijd

Geen

Pluspunten

Free fast delivery with updates, free installation and free collection of old appliance. No other company offers this great service.

none

Pluspunten

Netjes van te voren bellen wanneer ze komen, en geheel volgens afspraak de wasmachine plaatsen en aansluiten. De oude wasmachine netjes weer mee genomen. Niets anders dan op aan te merken op de service van Wasmachinestore/Coolblue

Pluspunten

Snelle levering en op de dag die ik gekozen heb. Duidelijk op welk moment van de dag er geleverd gaat worden. Een telefoontje als de bezorgers in de buurt zijn. Erg correcte, vriendelijke en behulpzame bezorgers. De wasmachine staat op de juiste plaats, is aangesloten en is getest.

tip: volgende de keer ook nog de doppen bevestigen op de plaatsen waar de transportbeveiliging zat.

Pluspunten

Snelle levering zeer nette heren

Pluspunten

Bezorgtijden vooraf duidelijk gecommuniceerd

Pluspunten

De site is handig en goed doorzoekbaar. Zeer snelle levering, maar ook aan te passen op de dag dat het jou uitkomt. Bij installatie waren de bezorgers snel en behulpzaam.

De mogelijkheid om een tijdvak voor levering en installatie te kunnen kiezen zou nog beter zijn geweest.

Pluspunten

Snelle levering , perfect geregeld

Pluspunten

overzichtelijke website, scherpe en concurrerende prijzen, goede indicatie bezorgtijd en netje half uurtje vooraf bellen

Pluspunten

Snel en alles netjes geleverd en oude machine meegenomen

Nvt

Pluspunten

duidelijke website met goede informatie. zeer snelle verzending en keurige levering

ik kan niets bedenken ........alles helemaal OKÉ!!

Pluspunten

Service, vriendelijkheid, snelheid, stiptheid 100%

Alles is perfect verlopen

Pluspunten

Afwachten of de Wasmachine en Droger het goed doet.

Weet niet

Pluspunten

Goede service, aardige bezorgers, waren op tijd

Pluspunten

snelle levering nemen oude machine mee en plaatsen de nieuwe keurig netjes zelfs als ze de machine boven moeten plaatsen. Ook het retouren beleid is top geregeld.

Pluspunten

Super snelle service!

Pluspunten

Super service, super levering en groot assortiment. Beste allround winkelketen wat mij betreft.

Pluspunten

Vriendelijk mensen

Ga zo Door

Pluspunten

Duidelijk, snel en simpel.

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.