3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Overzichtelijk

Meer vergelijkingen kunnen toevoegen

Pluspunten

supersnelle levering. wordt keurig op de hoogte gehouden over de levering. tot een half uur van te voren via sms. Super!

Pluspunten

Erg overzichtelijke site, door middel van keuze hulp makkelijk bij de persoonlijke beste keus uit te komen Geen verborgen kosten; aansluiten en testen is bij de bestelde wasmachine standaard inbegrepen. Bij competitie niet (altijd) het geval. Aflevering keurig; half uurtje van tevoren gebeld dat de mannen van Coolblue onderweg zijn, netjes verpakking afgevoerd, aangesloten en test ronde. Keurige en vriendelijke mannen. Al met al top service

Geen, vooral zo doorgaan!

Pluspunten

Vriendelijke bezorgers/installateurs. Duidelijke communicatie en afspraken.

Pluspunten

Strak geregeld en goeie service

Geef meer tijd aan de bezorgers

Pluspunten

Snelle communicatie, scherpe prijzen en perfecte bezorging. Tilden de was-droogcombinatie naar de vierde verdieping zonder lift.

Pluspunten

Snelle levering, goede service, professioneel personeel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Kan geen positieve punten noemem wachten nog op de wasmachine.

Geen automatische mails versturen zo slecht we hebben nog niks binnen en nu de vraag hoe blij we zijn. Nou niet, jullie reageren niet op mail. Vier dagen zonder wasmachine ondanks de belofte dat die volgende dag er is. Jullie reageren hier toch niet op waarschijnlijk alleen als je op facebook of twitter een bericht zet want dan ziet heel Nederland het. Waardeloos om tien automatisch gestuurde mails en SMS te krijgen en geen reactie op je vraag te krijgen die er toe doet. Jammer maar geen coolblue meer voor ons. En zou het echt goed vinden als jullie persoonlijk reageren. Maar dat kan noet geautomatiseerd dus zal wel niet.

Beste meneer Wieten, Bedankt voor uw review, erg jammer om te lezen dat u nog steeds geen wasmachine heeft ontvangen. Wij willen u aanraden om zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen, wij zijn bereikbaar op 010 7988999. We willen dit uiteraard wel voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Pluspunten

Snelle service, doen wat ze beloven

Op dit moment geen

Pluspunten

Ben super tevreden! Zondagmiddag besteld en maandag rond de klok van 12uur bezorgd! Bezorgers waren ontzettend vriendelijk en de wasmachine werd zonder problemen op de bovenverdieping geplaatst en aangesloten en gekeken of de machine werkt en de oude werd weer meegenomen. Een dikke pluim voor de service en zeker voor de bezorgers,die waren echt top en lief!!

Echt helemaal geen!!!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

bij de aankoop door Bram geholpen die erg zijn best deed en veel geduld met ons had , helaas gaf hij wel de verkeerde informatie over de installatiekosten (euro 69.99) cool blue doet erg vriendelijk maar wil ons niet tegemoet komen

wij hebben div. mensen aan de telefoon gehad en allemaal zeiden en beloofden ze iets anders, jammer en een beetje slordig het gevolg is dat wij 6 dagen moeten wachten op de installatie van de inbouwwasmachine wij krijgen verkeerde antwoorden op onze emailsberichten cool blue schrijft wel erg vriendelijk maar doet niets dus is die vriendelijkheid ook overbodig, daar los je niets me

Beste meneer Klaassen, Bedankt voor uw feedback. Ontzettend vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. Excuses voor het ongemak dat u hiervan gehad heeft. Wij willen graag met u meekijken. Zou u het ordernummer en een uitleg van wat er precies is gebeurd kunnen e-mailen naar: [email protected]. Dan gaan we gelijk even meekijken. Met vriendelijke groet, Johannes van Coolblue

Pluspunten

Pluspunten

Goede communictie en service.

Pluspunten

Goede prijs en kwaliteitverhouding. Zeer snelle service. Ik had de volgende dag al mijn wasmachine op zijn plek staan. Kundig en vriendelijk personeel.

Geen.

Pluspunten

Snelle levering en aansluiting door sympathieke bezorgers.

Geen

Pluspunten

Duidelijke communicatie, punctueel

Geen

Pluspunten

Perfecte track&trace. Goede sevice. Snelle levering. Oude apparaat meegenomen. Nieuwe wasmachine naar boven getild en aangesloten.

Pluspunten

Dit jaar wat pech gehad met apparaten die het leven lieten. Dit jaar voor de derde keer witgoed besteld bij coolblue, nu een wasdroogcombi. Levering en tijdstip is goed te volgen. Netjes alle keren een half uur van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Zeer vriendelijke bezorgers die het keurig installeerden en het oude witgoed en al het verpakkingsmateriaal mee namen.....TOP .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestellen en een dag later keurig oo tijd bezorgd. Top Netjes geinstalleerd door de bezorgers .

Pluspunten

Super service!!!!!! Zowel het bestellen ging vlot en de bezorging wasmachine super. Complimenten voor de bezorgers!

Geen

Pluspunten

Super snelle levertijd

Géén

Pluspunten

Duidelijke website met HUMOR Mail vooraf hoe laat ze leveren Kwartier voordat chauffeur er is belt hij/zij met aankomsttijd Brengen apparatuur tot en met 3e etage zonder extra kosten Nemen oude apparatuur mee Vriendelijke medewerkers

Nog niet ontdekt

Pluspunten

Snelle levering en prima service!

Pluspunten

Wasmachine voor 23:00 uur besteld de andere ochtend in huis en netjes geinstalleerd en oude machine meegenomen. Via track en trace is ook de aankomsttijd goed in te schatten, hoef je geen hele dag voor thuis te blijven wachten. De mogelijkheid om een eventuele miskoop weer zonder gezeur te retourneren is ook handig. Prima webwinkel dus, bestel er volgende keer weer.

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.