Pluspunten

Ruime keus aan wasmachines. s'avonds besteld volgende ochtend bezorg. Chauffeur belt voorafgaand dat ze onderweg zijn. Oude machine wordt meegenomen en de nieuwe gebruiksklaar neergezet.

Pluspunten

Pluspunten

Alles netjes volgens afspraak geleverd en geinstalleerd. Top!

Pluspunten

Duidelijke afspraken welke goed nageleefd wirden

Pluspunten

Goeie prijs en snelle levering

Monteurs hadden de wasmachine wel aangesloten.. maar deze stond niet waterpas wat wel belangrijk is staat in de handleiding

Pluspunten

Komen netjes met twee personen. Supersnel en goed geregeld.

Pluspunten

Snel, duidelijk, geen achteraf gezeur.

ze zijn wel erg snel!

Pluspunten

Levering exact volgens afspraak Oude wasmachine gratis mee retour perfect

Pluspunten

Snelle levering. No nonsens. Perfect personeel vwb bezorgen. Ze zijn er nog die vinden dat de klant koning is :-)

Pluspunten

Keurig volgens afspraak wasmachine geleverd. Kort van te voren gebeld door de bezorgers. Zonder schade aan apparaat of huis naar de tweede verdieping getild en keurig aangesloten. De oude wasmachine hebben ze naar beneden getild en meteen meegenomen (een loodzware Miele bij +30 graden!). Ook alle verpakkingsmateriaal nemen ze mee. Vriendelijke bezorgers, fijne uitleg, harde werkers. Petje af, top!

Geen verbeterpunten, vooral doorgaan zo!

Pluspunten

Goede website. Informatief, exacte correspondentie en uitstekende nazorg.

Pas op de witte ongemerkte bestelwagen van de bezorgers! Voor onze wasmachine levering gebruikte men een ingehuurde bezorger en daarmee ontstond er een soap. In het kort: Wasmachine had bij levering deukjes in de voorkant. Men stelde een korting voor van 10% of een nieuwe levering. Vanwege de tijd kozen wij voor de korting. 3 bezorgers tilde (zonder draagbanden) de wasmachine naar de 2e verdieping maar bij het neerzetten ontstond er een put in het laminaat (niet op de pootjes neergezet maar op de metalen hoek van de behuizing) Met draagbanden was dit waarschijnlijk niet gebeurd. De aanvoerslang werd gemonteerd door deze aan te draaien aan de waterstop en niet aan de wartel. Dit bleek uit diverse lussen in de slang. De aansluiting op de wasmachine kraan begon tijdens de testbeurt te lekken. (toen waren de bezorgers al weg). Officieele bezorgers in CoolBlue wagen kwamen na een aantal dagen de lekkage bekijken. Conclusie nieuwe wasmachine. Na een aantal dagen kwamen ze de defecte afhalen en een nieuwe aansluiten. Deze werkt nu perfect. Met de Bosch is niets mis. Vorige week nog een kunstschilder langs geweest van het schadeherstelbedrijf waar Coolblue bij is aangesloten. Deze heeft de schade met tot bijna onzichtbaar hersteld. Na 2 weken wachten,ellende en wassen bij moeder op 10 kilometer afstand toch alles weer normaal. CoolBlue heeft een website waar alles goed is geregeld. Krijgen 1 ster aftrek vanwege het gebruik van ingehuurde bezorgers die veel ellende veroorzak

Pluspunten

Zeer correct en snel, zeer goede website.

geen

Pluspunten

Perfecte service, aardige jongens die de wasmachine kwamen brengen. Het was een beetje passen en meten, maar dat vonden ze helemaal niet erg. Gelijk aangesloten en alles uitgelegd. Beter kon niet!

Doorgaan waar jullie mee bezig zijn.

Pluspunten

De hele bestelling is erg soepel en snel verlopen.

Een punt van aandacht is het tracking systeem. Juist bij het afleveren van een apparaat als een wasmachine is het belangrijk een juist afstemming te hebben hoe laat men voor de deur zal staan. Het tracking systeem liet geen voortgang zien in de af te leveren adressen. Het enige wat we wisten is dat we het dertiende adres waren maar het tracking systeem bleef op adres vier staan. Pas toen alles al klaar was kwam via het tracking systeem het bericht dat de machine was afgeleverd.

Pluspunten

Prettige communicatie; vriendelijk Zeer snelle levering. Zoals toegezegd, levering exact de dag na de bestelling (08:15h). Plaatsen van de machine was niet eenvoudig, maar geen onvertogen woord. Men bleef vriendelijk). Duidelijk website met alle nodige informatie; technische specificaties. Concurrerende prijsstelling.

n.v.t.

Pluspunten

Zeer vriendelijke bezorgers. Goede service!

nvt

Pluspunten

Service, netjes aangesloten.

Avonduren leveren?

Pluspunten

Doen precies wat ze beloven Snelle keurige service

Montagesleutel (voor het verstellen van de wasmachinepootjes) was verdwenen - ik had hem er graag bijgehad.

Pluspunten

Snelle service, avond van te voren al bericht hoe laat er bezorgd zou worden. Chauffeur belde 20 min van te voren en waren zelfs een uur vroeger. Buiten was de machine al uitgepakt en oude werd meegenomen, nieuwe geinstalleerd en aangesloten en met 10-15min waren ze weer weg.

Pluspunten

Snelle levering en perfecte track and trace.

plaatsing van de machine liet te wensen over, moest zelf wijzen op de borging van de trommel en waterpassen kun je alleen met een waterpas en niet op het oog.

Pluspunten

Service, snelheid en complete aanod

Pluspunten

Hele goede service, wij werden goed op de hoogte gehouden hoe laat de wasmachine geleverd zou worden. Oude wasmachine mee terug en nieuwe geïnstalleerd en test programma aan gezet. Echt top!

Pluspunten

Afspraak is afspraak

Geen

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.