Mijn partner en ik horen altijd goede dingen over Coolblue en hebben daarom onze gaming laptop bij hun aangeschaft. Helaas kreeg deze wat mankementen na ander half jaar gebruik maar dit was snel opgelost, en wij zijn ook erg tevreden met de oplossing. Ik raad Coolblue zeker aan! Goede en snelle service.

Zeer slecht

Product retour gemeld wegens defect, verstuurd zoals staat beschreven, product komt niet en is kwijt. Onderzoek wordt gestart maar geen terugkoppeling. Meerdere malen contact gehad en steeds je moet even wachten. Inmiddels al een maand verder. Product kwijt, geen nieuw product, geld kwijt. En nog steeds wachten. Waardeloos klantenservice!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klanten helpen

Uitstekend!!

Zoals ik gewend ben van Coolblue is alles vanaf het bestellen tot de bezorging perfect verlopen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee;-))

Snelle en goede levering met een vriendelijke man.

Ik wil ondanks de zeer goede ervaring met Coolblue toch een kanttekening maken n.l. De vriendelijke jongeman moest in zijn eentje de zware wasmachines uit de auto laden zonder lift. maar de oude Miele machine was nog zwaarder en deze moet dan ook nog omhoog. Ik denk dat hij op de lange duur dit niet kan volhouden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie mijn reactie

Heel snel en duidelijk

Dag na het bestellen is de televisie geleverd! Helemaal ingepakt en goed werkend. Vooraf ook duidelijk aangegeven welk tijdstip ze kwamen leveren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers.

Niks op aan te merken, perfect.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Maakt volgende dag bezorgen niet waar

Ik had de volgende dag een artikel nodig. Er wordt aangegeven dat als je voor 23.59 besteld je het de volgende dag gratis in huis hebt. Helaas kreeg ik de volgende ochtend bericht dat de bezorging vertraagd was en het een dag later zou komen. Dat was wel erg jammer!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Volgende dag bezorgen ook waarmaken.

Altijd goede service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

goede wasmachine en keurige service

Zeer tevreden met de bezorgers. Nemen oude machine en alle verpakkingsmaterialen mee. Prima op tijd volgens afspraak. Fijne wasmachine en erg stil.

prima, op stiptheid/communicatie na

Bestelproces, info op website, uitleg via mail, allemaal prima. Maar.... Het is heel fijn dat jullie de avond van te voren een tijdslot delen waarin bezorgt wordt. In mijn geval was dit tussen 13.25 en 14.25. Voor dit tijdslot had ik daarom geregeld dat ik thuis zou zijn. Maar ik werd om 11.30 door de chauffeur gebeld dat hij er een half uurtje later al zou zijn. Een tijdslot delen is fijn, vooraf bellen is ook fijn. Maar het is nog fijner als het gedeelde tijdslot ook (redelijk) klopt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? een kloppende tijdslot delen

Geluk gehad met bestelling maar meer foto’s van product was beter geweest

Waterfilter voor espresso apparaat besteld. Koppeling kan verschillen per filter. Daarvan was geen afbeelding. Toch besteld. Gelukkig de goede bleek. Graag meer foto’s van het product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer foto’s.

alles volgens afspraak

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Doen wat ze zeggen

Doen wat ze zeggen. Alleen was het niet bekend wie het afleveren.

Alles duidelijk en snel Dankjewel

Kan niet beter

Snel en correct

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Alles is OK

Was blij met de bezorger.

Hij heeft geholpen met het op zijn plek zetten en uitpakken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Bijna perfect

Eigenlijk heb ik nooit iets te mopperen over Coolblue: zeggen wat de doen en doen wat ze zeggen. Deze keer werden ik en het afhaalpunt echter verrast door een enorm grote doos. Niet zwaar, maar als ik dat geweten had, dan had ik hem thuis laten bezorgen. Gewicht + afmetingen pakket zou prettige info zijn.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie tekst

Mijn ervaringen met Coolblue zijn heel goed. Dit is de reden waarom ik bij Coolblue koop. Als ik het bij Coolblue kan kopen doe ik dat. Ik weet dan dat het qua service goed zit.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Neen

Makkelijk betellen, razendsnel geleverd

Ik heb het als zeer eenvoudig ervaren. uitkiezen en vergelijken was makkelijk, verschillen werden goed aangegeven. overeenkomsten ook... :) na keuze ging het eigenlijk net zo makkelijk. klik hier klik daar, betalen en volgende werkdag. Ding dong. bestelling netjes binnengezet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Netjes te woord gestaan en geleverd

Kapotte iphone

Na bestellen van nieuwe iPhone 13 in januari problemen met geluid tijdens bellen. Telefoon ter reparatie aangeboden, waarbij de eerste keer deze direct werd geretourneerd zonder verrichte zaken en bij tweede reparatie de melding kwam dat telefoon niet te repareren was en vervangen zou worden door een nieuw exemplaar. Uiteraard opgelucht... echter; In oude case met imei nummer van eigen iPhone, zat een tweedehands exemplaar van een ander en waren alle accessoires verdwenen (waarbij je de telefoon netjes moet aanleveren in originele case, kreeg ik deze ondergetaped met stickers waarbij codes waren opgeschreven retour) Nogmaals contact met klantenservice> tefefoon weer retour want dit was niet correct. Zojuist nogmaals mail gekregen van Selim van de klantenservice dat ik mijn oude (waarbij hun reparateur heeft aangegeven dat deze niet te repareren is) telefoon aangevuld met accessoires weer terug kan ontvangen. Ik weet niet waar het mis gaat en beschreven werkbonnen niet gelezen worden door de klantenservice of de uitvoerende partij, maar inmiddels is het lachten mij wel vergaan. Lieve mensen: koop je telefoon bij een dealer in de buurt, als er dan wat mee aan de hand is kan je zo even langs in plaats van klantenservice medewerker naar medewerker en na 4 weken nog geen degelijke werkende telefoon.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Slechter dan slecht

Helaas onnodig te laat geleverd

Bewust laten bezorgen op zondag, rond de aangegeven tijd waren we thuis. We ontvingen een mail dat de bezorger ons gemist heeft en dat we het op moesten halen. We zijn die dag niet weggeweest de bezorger is niet bij ons geweest want dan , zo stond in de mail, was het bij de buren afgegeven. Ook daar niets. Erg vervelend omdat ik bewust, ivm mijn werk op zondag heb laten bezorgen, het komt mij niet uit dit doordeweeks op te halen. Waarschijnlijk had de bezorger het zin eraf en was dit makkelijker. Erg matig helaas.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorgen zoals afgesproken

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi T., We begrijpen dat dat je ontevreden bent over de levering van je pakket door PostNL. Wanneer je niet van huis gaat verwacht je inderdaad dat de levering gewoon plaats vindt. We hebben je klacht doorgegeven aan PostNL. De chauffeur wordt door zijn teamleider aangesproken op zijn gedrag. Je zult hier verder geen terugkoppeling van ontvangen. Verder hebben we een voucher van 10 euro op je account gezet. Deze is inzetbaar bij een volgende bestelling waar we de glimlach hopelijk weer op je gezicht kunnen toveren. Met vriendelijke groet, Coolblue

snelle en correcte levering

Ze doen wat ze beloven

Snelle bezorging

Bezorging met de fiets is klasse

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Exacte tijdstip is niet nodig, want wordt niet gehaald.

Heel goed.

Snelle levering van produkt voor een scherpe prijs.

Über Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.

Kiyoh Bewertungen