Snelle bezorging

Bezorging met de fiets is klasse

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Exacte tijdstip is niet nodig, want wordt niet gehaald.

Heel goed.

Snelle levering van produkt voor een scherpe prijs.

Uitermate slecht

Bezorgers onbeschoft tegen mijn vrouw en dan gewoon de koelkast in de woonkamer zetten weglopen en dan zeggen dat ze zich bedreigd voelen als ze vraagt of dit normaal is als je geen zin hebt om je werk te doen moet je lekker thuis blijven ik koop nooit meer wat bij cool blue en raad t iedereen af als ik zo met mijn klanten zou omgaan zou ik failliet gaan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Andere bezorgers aannemen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Joop, Wat balen dat de levering zo is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt gehad met onze klantenservice en de klacht is doorgezet naar het bezorgteam. Zij zullen dit verder afhandelen en zorgen dat het niet nogmaals gebeurd. We waarderen je feedback. Met vriendelijke groet, Coolblue

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel tevreden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Prima advies, correcte bezorging.

Na lang wikken en wegen een nieuwe combi magnetron/oven gekocht. Simpel te installeren en eenvoudig in gebruik. Minpuntje vind ik het gemis van een bakplaat /rooster voor in de oven. Voor dat geld zou het best in het pakket mogen zitten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

webshop simpele manier te bestellen en te betalen.

Bestellen gaat eenvoudig. De stappen zijn zijn goed opgebouwd en je kunt terug naar vorige stap.

Netjes afgeleverd

Mijn bestelling is perfect op tijd afgeleverd. Top!!

Fast and reliable service

Fast and reliable service. Generally, I was very happy with every order I have made.

Geweldig snel

Me wasmachine ging savonds kapot Heb meteen 1 bij jullie besteld En de volgende ochtend 09.00 uur was me wasmachine er al En netjes neergezet waar ik hem moest hebben en de oude meegenomen Dankjewel

betrouwbare service

1 dag na bestelling bezorgd. Voorbeeld hoe het kan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

bestelling ontvangen zonder bon maar wel op tijd en mooi verpakt

Ik wil mijn bestelling terugsturen maar die is afgeleverd zonder een bon.

• zet de bon in de verpakking

Keurig verzorgd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Volgens afspraak

De bestelling verliep eenvoudig via de app, de bezorging volgens tijdschema en gemaakte afspraak in de app en de artikelen tijdig afgeleverd en netjes verpakt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Neen.

Top, snel geleverd met de bakfiets!

top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Enige puntje: was een waardevol ding, had verwacht dat jullie dat persoonlijk zouden overhandigen en niet zouden afgeven aan de receptie.

Friendly and effective

Friendly personal but a bit long wait.

• N/A

• Heb je nog tips of verbeterpunten? .

Had een nieuwe I pad nodig na 7 jaar. Snelle levering.

positieve ervaring

Duidelijk en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Volgende dag geleverd!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Prima service, maar benodigde accessoires niet in kaart

Alles bij Coolblue werkte, maar een trafo staat niet bij de accessoires.

Excellent Service

Great products, offers and custommer support. Very fast delivery.

Supersnelle levering

Bestelde zondagavond nog snel een cadeau, maandag meteen bezorgd. Dank Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Koelkast besteld maar niet geinstalleerd doordat afspraken niet nagekomen worden

Ik heb een amerikaanse koelkast besteld bij coolblue inclusief installatie service. Voor de levering was het belangrijk dat de deuren van de amerikaanse koelkast eraf werden gedemonteerd. dit staat op de website aangegeven dat dit gedaan zou worden en is mij meerdere keren bevestigd door de klantenservice dat de bezorgers/monteurs dit zouden doen. Maar bij de levering werd dit door de bezorgers/monteurs geweigerd en mij verteld dat deze service niet werd aangeboden. Na nog een belletje met de klantenservice werd mij verteld dat de bezorgers/monteurs hierin fout waren en dat ze dit wel hadden moeten doen. Nogmaals zijn de bezorgers langsgeweest met weer hetzelfde verhaal dat ze dit niet doen. Hierdoor heb ik zelf de koelkast met hulp gedemonteerd en geinstalleerd. Verder heb ik na 2 weken na dato nog steeds niet het geld terug gekregen voor de installatiekosten, ook hiervoor heb ik al gebeld. Overall is mijn vertrouwen in CoolBlue weg. Ze maken loze beloften op de klantenservice en adverteren onware dingen op hun website als service. Verder bied het bedrijf verder weinig hulp aan om na een foute behandeling iets meer service te geven. Zo heb ik een week zonder koelkast gezeten en ook nog steeds geen geld terug.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Ruben, We begrijpen dat je ontevreden bent over onze geboden service. Ook lezen we dat dit nog niet opgelost lijkt te zijn. Om je verder te kunnen helpen verzoeken we je om een e-mail te sturen naar [email protected] met alle gegevens. Denk hierbij aan een ordernummer, adres etc. We horen graag van je zodat we het kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Altijd jammer als Coolblue een product niet heeft want dan moet ik elders bestellen XD

Coolblue heeft zich in de loop der jaren ontwikkelt als een topper op het gebied van de verkoop van allerhande artikelen. De laatste tijd zijn daar ook op diverse plaatsen echte winkels bij gekomen wat de winkelervaring verder verbetert heeft. Als we iets nodig hebben, gaan we eerst kijken of Coolblue het heeft, zo niet dan moeten we helaas elders kijken. Wat we met name ontzettend prettig vinden is dat bij het bestellen van witgoed de artikelen professioneel en zorgvuldig voor je worden aangesloten. De oude rommel gaat ook nog eens mee met de Coolblue mannen en vrouwen. Maar ook kleinere artikelen worden zorgvoldig en professioneel verpakt bij je afgeleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en gewoon zoals afgesproken

Bestelling was in orde en op tijd geleverd.

Über Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.

Kiyoh Bewertungen