De meest geweldige webshop ooit

Ik heb nog nooit zo'n klantvriendelijke, snelle en goede online winkel meegemaakt. Bol.com kan er niet aan tippen. Gaat als zoals het moet, dan is het perfect. En als het niet gaat zoals het moet, maar zoals het niet moet, dan denken ze alsnog met je mee in oplossingen. Echt geweldig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service snelle levering!

Goede omschrijvingen en duidelijke communicatie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vandaag een wasmachine geleverd door 2 nette, vriendelijke behulpzame jonge mannen van Coolblue. Zeer vakkundig en snel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke informatie/communicatie, snel geleverd, goed product

Coolblue geeft i.h.a. duidelijke informatie over producten, wat helpt in het selectieproces. Fijn dat je leveringskeuzes hebt; je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de levering van je bestelling. Het bestelde product werd snel en goed verpakt geleverd.

Snel, duidelijk en vriendelijk

Snel, duidelijk en vriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, voordelig en goed advies

Super goede aanbieding en snelle levering als altijd. Ook fijn om je gekozen product nog even te kunnen vergelijken met alternatieven en tips te krijgen door middel van ‘Coolblue’s keuze’!

Snelle levering zoals beloofd

Perfect als altijd, op tijd goed verpakt.

Snelle topservice

Advvies perfect Snelle levering Vriendelijke chaufeurs en behulpzaam Prijs kwaliteit perfect

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zo doorgaan

Makkelijk, top en snel!

Ik had een dode muis. Niet zo'n vierpotig, rennend dier maar zoeen die je aan een pc hangt. Nu wist ik precies wat ik wilde en vooral: ik had m snel nodig. Bij Coolblue kun je erg goed op de website zoeken naar wat jij nodig hebt. Je word goed op de hoogte gehouden van wanneer je pakket arriveert. Binnen 24 uur kon ik met m'n nieuwe muis aan de slag. Super!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goeie prijzen. Goeie service. En een goed humeur!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en geheel coronaproef.

Snelle levering. Voorafgebeld of een uurtje eerder leveren geen probleem is en uiteraard geheel coronaproef Top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Top bedrijf met goede service.

Ik vind Coolblue een heel fijn bedrag. Uitstekende service, goede prijzen. Komt afspraken na en is heel fijn in het contact.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Artikelen snel gereserveerd en de volgende dag afgehaald in de winkel. Super service

Supervservice

Bijzonder veel producten, goede prijs vergelijk en super snelle levering

Uitmuntend!

Snelle levering, top product en super klantenservice.

Ongecompliceerd

Ongecompliceerd. Je wordt snel en doelgericht geholpen. Heerlijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? -

Super, vriendelijk en professioneel.

Mijn ervaringen bij coolblue zijn top! Ik ben in de winkels altijd goed geholpen en geadviseerd, ook wanneer bijv. dingen mij kosten zouden besparen ipv dat het hen winst op zou leveren. Het contact is laagdrempelig en het terug sturen van een defect product is zo geregeld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke site en snel bezorgd

Je kunt alles goed vinden en de producten zijn snel in huis. Duidelijke productomschrijving en goede prijzen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De doos waar het in thuisbezorgd werd was nagal omslagtig. veel doos voor weinig.

uitstekende webshop

Altijd duidelijke uitleg bij de producten, vaak zelfs nog met zelf gemaakte filmpjes, erg handig en duidelijk! Snelle en goede levering, nog nooit opmerkingen over gehad. Prijs is meestal goed, vaak 1 van de goedkoopste.

20 minuten wachten om iets op te halen wat besteld was

strijkijzer gekocht met gratis onthuller van philips. bleek dat ik het zelf aan moest vragen op websitebouwers philips. stond niet vermeld

• Heb je nog tips of verbeterpunten? x

Duidelijke webwinkel en snelle levering. De verpakking was ook grappig

slechte service

Slechte service Vrijdag een autohouder besteld, die zondag al van m'n dashboard donderde, doordat er geen genoeg plakkracht was. Gelijk contact opgezocht met de klantenservice, en ze kunnen mij alleen helpen als ik de verpakking nog heb... die ik al heb verworpen. (Wat logisch is, want ik ging ervan uit dat de houder het gewoon z'n werk zou doen). Nou volgens Coolblue moet ik er rekening mee houden, dat dit kan voorkomen en je moet dus altijd de verpakking bewaren. Kortgezegd, ze kunnen niks voor mij betekenen, of ik moet 25% waardevermindering kosten betalen. Ik dacht dat Coolblue altijd top service verleende... nou niet dus. Voor mij de eerste en laatste keer

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Met de klant meedenken

Alles verliep zoals aangegeven, netje en snel.

Gewoon goed

Snel geleverd en goed verpakt geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klantenservice wel erg druk, lang wachten

Über Coolblue

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden