Goede aankondigingen komst; doen wat ze beloven

zie boven

Smoth delivery process

I'm renting a new apartment, and bought all new appliances and furniture, so I had to go through quite a few delivery experiences from different brands. Coolblue's was the easiest out of all -- communication was clear, delivery was ponctual, all delivery personnel polite and helpful. Specially the washing machine delivery, which was the most complex, and things went incredibly smooth. My experience was great.

Topervaring

Snelle levering. De twee mannen, Joshua en Jitse, maken de slogan op hun trui (alles voor uw glimlach) waar. Vriendelijk, gedienstig en beleefd. Chapeau!

Snelle en goede service

Snelle levering en goede update over de bestelling en status

Bestelling vlot verlopen

Helaas ging het mis met Postnl. Heb tot op heden geen pakketje ontvangen. 3x contact gehad met klantenservice Postnl Tot op heden zonder resultaat

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fast, efficient, nice. Having the parcel carried to my trunk was the best of surprises!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

zoals altijd prima

vriendelijk bezorgers

Top geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja de wasmachine werd niet uitgepakt en meegenomen

Cool

Cool

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Great help in solving issue

Fine contact, customer first spproach

• N/A

Levering vlgs afspraak.

Mooi artikel en digitaal contact mag er zijn, chapeau.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Product keurig optijd geleverd, nadeel in de mail staat verpakkingsmateriaal wordt mee genomen helaas denken bezorgers hier anders over en lieten dit achter

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Doen war er in mail staat

Goede service en communicatie over je bestelling! Super!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Keurig afgeleverd en aardige bezorger en prima vwb de info iz de aflevertijd.

Snelle en correcte levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Zeer goes geholpen in de winkel

Niet eerlijk!

Neemt na toezegging oude apparaat niet mee terug . Bezorgd door KPN

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Oude apparatuur meenemen bij aanschaf nieuwe

Vlot en volgens afspraak

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Aankoop tot levering was goed!

Van aankoop tot levering was goed ben een tevreden klant!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Campingaz party grill gekocht. Dag na aankoop de bestelling al binnen. Geweldig. Snelle en goede service. Zelfs nog mail na gekregen met een goede handleiding. Ik ben zeer tevreden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, het is goed zo.

Snelle afhandeling van bestelling

Snelle verzending en de post levert het ook de volgende dag.

Prima producten prima prijs

Op de fiets afgeleverd de volgende dag! Super

Helaas een onstabiel product

De printer was heel snel geleverd, binnen 24 uur! Uitpakken en installeren gaat goed. Wat minder is, is de onstabiele werking: ik wil iets printen, moet dan eerst de printer weer aanzetten (power gaat uit na een bepaalde tijd?) en dan krijg ik steeds een fout 1240 (Het bedieningspaneel is gesloten, Open het bedieningspaneel en schuif de uitvoerlade uit). Na wat rommelen met de uitvoerbak en opnieuw proberen lukt het vaak wel, tot de volgende keer! Al met al niet een product wat je remote (in de bijkeuken of zo) kunt plaatsen, want dan krijg je het heen en weer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet meer "wegwerpproducten" verkopen

Just Great

Just great overal service, fast delivery. Friendly staff

• N/A

Über Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.

Kiyoh Bewertungen