grote desilusie

vrijdag; 2000u snel iets besteldvoor zeer dringende zaken die in het weekend opgelost moeten worden..!!! respons; uw bestelling wordt zaterdag geleverd zaterdag; uw bestelling is door drukte verlaat (????) maar wordt zondag geleverd zondag; geen bestelling GELEVERD EN ONTVANGEN (????) maandag; helaas begrafenis bijwonen dus niet thuis bij MOGELIJKE LEVERING KORTOM COOLBLUE IK ZOEK HET WEL ELDERS BIJ EEN SERIEUSE LEVERANCIER DIT IS ONGELOOFLIJK EN ONBETAMELIJK weekend problemen dus niet kunnen oplossen, gaat coolblue mijn schade vergoeden...?

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ZIE TEKST

Klotte

Laptop binnen 1 jaar 2x in de reparatie. 2e keer heeft het twee maanden geduurd voordat ik mijn laptop terugkreeg, na herhaaldelijk aandringen, want de communicatie hield na de derde week op. Waardeloze service. Nu maar hopen dat ik niet nog een keer terug moet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter feedback geven en neem de klant serieus

Luie bezorgers, niets uitgelegd, slecht geïnstalleerd op 8-1-2022.

De bezorgers waren niet onvriendelijk echter te snel en afraffelend. Een wasmachine en droger besteld met tussenstuk. Bij installatie is het op elkaar gezet, de rubberhoekjes die je onder het tussenstuk moet plaatsen zijn NIET geplaatst, ook zit er een spanband bij het tussenstuk, NIET erop gezet. Staat daardoor los en schuift gemakkelijk naar achteren. De achterpootjes van de droger vielen over de achterkant van de wasmachine heen. Het tussenstuk ligt er LOS tussen. Uitleg was: zo gaan ze aan… dat was ‘t. NA EEN VRAAG OVER; Het is een I-dos wasmachine die automatisch wasmiddel en wasverzachter doseert hoe werkt dat? De uitleg was hierover: Dat kunt u beter NIET gebruiken, dat is niet handig! Verpakking: maar half meegenomen, karton stond ER NOG.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorgers instrueren hun werk goed te doen!

Top Tas!

Prachtige en praktische tas met veel opbergmogelijkheden. Niet te groot, niet te klein. Ideaal voor een schoolperiode en nog vele andere momenten.

Super snelle service!

İk had in de avond besteld en de volgende dag was die al binnen! Onwijs tevreden :)

Een goede ervaring

Keuze TV pakte verkeerd uit omruilen eenvoudig geregeld

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer producten kunnen toevoegen bij omruilen

Ze komen hun afspraken na

Het product kwam idd de volgende dag aan zoals beloofd

Goede levering en service

Mijn bestelling is netjes en snel afgehandeld. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Precies wat je zoekt in “Goede Service”!

Maakt niet uit wanneer je bestelt, altijd snelle service! Klantenservice altijd bereikbaar en helpt altijd goed mee naar oplossingen. Unieke em handige videos op youtube om je met veel aankopen goed opweg te helpen of als je meer over een product wilt weten ook perfect

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een extra betaalde service voor zelfde dag vezorgen

Goede keuze, snelle en professionele levering

Tweedekans koel-vriescombinatie besteld. uitstekende communicatie over het tijdsblok van levering. Oude installatie is gratis meegenomen. prima service en prima diepvries-combinatie.

betrouwbaar.

Cool blue houd zich aan afspraak. Je kunt jouw product heel goed volgen. Cool blue verkoopt alleen goede producten. Heel goed omschrijving over het product. Daarvan kan je een goede keus maken.

Supersnel levering Vriendelijk klantservice Duidelijk website en informatie

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle, correcte levering zoals beloofd! Goede communicatie wat betreft levertijd!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Alles exact volgens afspraak

geen gedoe bij coolbleu

doen gewoon wat ze beloven dat lijkt normaal maar er zijn veel webshops die het niet doen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? wellicht meer nederlandse handleidingen

Ik zou vandaag pakket krijgen. Nu, half tien nog niets gehoord.

2 x Gebeld, na 15 minuten opgehangen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Doen wat je belooft

Dramatisch bedrijf

Als ik een wasmachine bestel, blijkt na 1 uur na aansluiting dat de wasmachine lekt. Gelijk een nieuwe wasmachine besteld op 5 januari, kan pas op 9 januari geleverd worden. Blijkt op 8 januari dat de wasmachine niet meer geleverd kan worden. Of ik Coolblue wil bellen om door te geven wat ik nu wil. Ik sta meer dan 40 minuten in de wacht en krijg ze niet te pakken. Als ik een andere wasmachine wil laten bezorgen kan dat pas donderdag 13 januari. Op de site staat voor 23.59 besteld de volgende dag gratis in huis!!! Ongelooflijk wat een waardeloos bedrijf maar gelukkig wel met een glimlach!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Heel veel bel me maar

Goede ervaring zoals gewoonlijk

Eerste levering kwam niet in het opgegeven tijdslot en werd de volgende dag alsnog bezorgd een kleine vergoeding maakte dat weer goed. Zeer tevreden over de bezorgers en de geleverde producten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wel in het opgegeven tijdslot leveren

keurig volgens planning bezorgd

Onze bestelling was keurig te volgen zelfs zo goed dat ik al in de deuropening stond toen de bezorger eraan kwam lopen. En de tel die ik bestelde was gewooon goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Koelkast is prima, levering is minder

Goede toelichting op de website. Voor mij prima prijs met waarschijnlijk goede kwaliteit. Er wordt gerekend op levensduur van 15 jaar. We zullen zien. Het aflevermoment was helder en goed afgestemd. Wel ben ik niet tevreden over het “over de drempel” idee. Je zit vervolgens opgezadeld met enorm veel verpakkingsmateriaal dat nog het huis uit moet. De service zou echt beter zijn als dit mee gaat met Coolblue. De locale witgoed handelaar doet dit namelijk wel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Vervuiling

Heel fijn altijd snel en betrouwbaar

Bestel heel graag bij coolblue, Alleen de laatste bestelling ging wat vreemd, ik kon kiezen voor de dinsdag. Maar heb voor de woensdag aangekruist dan waren we thuis, Tot dus ver prima. Dan komt er een tussen persoon genaamd Budbee die veranderen de dag naar donderdag, krijgen vele mailtjes, dat we kunnen kiezen??? Ze zetten het op een andere dag en dan mogen wij weer kiezen!!! Rare bedoeling, weet niet of coolblue hier goed aan doet, want vandaag besteld en morgen in huis klopt echt niet meer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Doen zoals het altijd was

3 onderdelen misten nabestelling is problematisch

Jammer genoeg missen 3onderdelen van mijn bestelling een hoover stofzuiger, Ook de nabestelling duurt lang als? Het al mooglijk is om te doen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zorgvuldiger verpakken en verzenden

Snelle, vlotte service

10-15 minuten na bestellen al kunnen ophalen bij mijn lokale vestiging.

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement