Pakje niet geleverd

Op 25-11 een bestelling gedaan en ik kreeg dezelfde avond een e-mail dat het verzonden was. Volgende ochtend kreeg ik sms dat pakje die dag tussen 2 en 3 bezorgd zou worden. Helaas kreeg ik een uur later bericht dat het niet ging lukken. Kan gebeuren, maar ik verwacht dan toch dat pakje volgende levermoment geleverd gaat worden. Niet dus. Vandaag, 28-11, was ik in de coolbleu winkel en ging ik het even vragen hoe het nou zat. Ging de medewerker kijken en gaf hij aan dat het waarschijnlijk druk was waardoor hij niet geleverd was. Zegt hij, ik kan hem nu doorzetten en dan wordt hij waarschijnlijk de 30e bezorgd. Blijkbaar had ik zelf actie moeten ondernemen om mijn bestelling geleverd te moeten krijgen. Omgekeerde wereld voor mijn gevoel. Ik had al besteld en ik ga er dan vanuit dat pakje automatisch verstuurd gaat worden en als het de ene dag niet lukt dan verwacht ik hem de volgende dag. En niet dat ze dan maar wachten tot ik zelf een nieuw moment gaat kiezen. Ik heb deze bestelling geannuleerd. Dit was mijn eerste bestelling bij coolbleu. En ik denk ook de laatste want ik wil niet een week op pakketje wachten terwijl er wel mails gestuurd worden dat hij onderweg en bezorgd gaat worden. Niks ontvangen en dan te moeten horen dat ik actie had moeten ondernemen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zorg voor betere communicatie naar de klant toe als er vertraging is

Geen communicatie

Bij het kopen stond voor 23:59 besteld volgende dag in huis. Door black friday had ik al het gevoel van dit gaat niet lukken, maar weet nog steeds niet (4 dagen later) wanneer er geleverd gaat worden…. Ben dit niet gewend van Coolblue en krijg niemand te pakken van Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Communicatie

Maak geen beloftes die je niet waar kunt maken

Morgen leveren bleek ook voor Black Friday niet haalbaar. Info werd niet aangepast op de website. Dat vind ik niet netjes. Product nu 4 dagen later nog niet gezien. Levering is geannuleerd en wordt opnieuw ingepland. Dat staat er ondertussen 2 dagen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eerlijke informatie op de website

Coolblue prima maar keuze bumbee slecht

Wat ik las op Twitter is dat Coolblue recentelijk overgestapt is naar Bumbee als transporteur. Pakket zou tussen 17:00 en 22:00 gebracht worden, met de keuze via bijbetalen naar 17:00 en 18:00. Dit gedaan ivm kleine meid en in de app stond dit ook als bezorgtijd. Pakket uiteindelijk rond 21:30 bezorgd. Nul reactie in de app van Bumbee.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga terug naar PostNL

Fantastisch product en super levering

Hoe fijn is het dat wanneer je iets besteld, het de volgende dag in huis hebt. Echt top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Eenvoudig besteĺd en geleverd zonder gedoe

Top. Duidelijke website met goede info. Op tijd zoals ook aangegeven.

Snelle levering, goed verpakt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Op tijd, goede communicatie

Keurig op tijd, goede communicatie over bezorgtijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bij Coolblue kun je alles kopen wat je in andere online shops ook kunt kopen dus waarom koop ik toch altijd alles via Coolblue? Simpel, omdat ze de aller beste service hebben in NL.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer te vrede en zeer snelle service

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijk en overzichtelijk webshop, hier heb je veel aan. Een aanrader en blijf altijd bij jullie bestellen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Levering op tijd en alle informatie over het aangekochte product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Top geregeld!

Goeie kwaliteit product en op de afgesproken tijd geleverd!

Tijdige levering en kwaliteit

Tijdige en goede kwaliteit, ook de prijs was dik in orde!

supergoede service

Coolblue heeft een duidelijke productomschrijving en is heel snel met verzenden. veel keus en alles wat op de site staat is ook echt op voorraad. Ga zo door!

Goede en snelle levering

Ik had in de avond een bestelling gemaakt en de volgende dag had ik t al in huis. Top service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede producten op goede voorwaarden

Mijn ervaringen zijn positief. Alles goed op tijd, met de fiets, geleverd. De producten voldoen allemaal aan de goede kwaliteit.

Perfect!

Snelle en correcte levering!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Product niet zichtbaar verzenden in originele product doos

Foutloos

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue doet way het belooft

Na professionele uitleg van het product door de klantenservice, worden de gemaakte afspraken uitgevoerd zoals belooft.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? neen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Netjes geleverd en verpakking werd ook meegenomen

Kut en genaaid

Ik bestel op 25 november een black Friday deal xxl air fryer met pizzakit. de pizzakit arriveert de volgende dag en de air fryer niet, met post nl contact gehad dat die nog in de sorteer centrum was en maandag zou komen, zondag krijg ik een mail van cool blue dat de pakket niet bezorgd kon worden omdat ze mij niet konden bereiken misschien door een typ fout of andere reden en dat terwijl de pizzakit wel is bezorgd en in de zelfde order zat. er werd gezegd dat ik geld terug krijg en als ik hem toch wou dat ik hem opnieuw moest bestellen, dus ik kijk op cool blue is die uitverkocht dus kan ik de korting wel vergeten. dat is gewoon een naaistreek. Ik zal ik niet meer bij cool blue bestellen. zijn genoeg andere opties tegenwoordig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? het is hopeloos als je je klanten zo moet naaien

Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen

Ik heb een strijkijzer met die ik makkelijk maar ook krachtig kan strijken verwacht. Met deze duurt het strijken twee keer zolang. Dus de productbeschrijving klopt niet

• Heb je nog tips of verbeterpunten? productbeschrijving die klopt

Waardeloze levering

Dinsdag een bestelling geplaatst, zou donderdag bezorgd worden. De bestelling was beschadigd dus de bezorger gaf het advies om dit niet aan te nemen. Vervolgens zou het zondag tussen 11:00 en 12:00 bezorgd worden, netjes 11:00 aanwezig in m'n nieuwe huis, de Track & Trace wordt telkens met 10 minuten verplaatst, inmiddels al 3uur nutteloze wachttijd. Klantenservice telefonisch pas na 25minuten wachten iemand aan de lijn, enige advies is afwachten en nog een keer bellen als het echt niet bezorgd wordt. Heel slecht.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorgen

Snelle service.