Prima afhandeling van bestelling

Alles zoals beloofd. Levertijd, bezorging etc.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mooie vriezer, mooie prijs en snel geleverd.

Wij hebben een no-frost vriezer aangeschaft. Zaterdagmiddag ging hij kapot, s'avonds een nieuwe besteld in de hoop dat hij zondag werd bezorgd. Helaas kon dat niet meer, maar maandag werd hij netjes bezorgd. Alle verpakking meegenomen en de oude vriezer ook. Prima service, 25 minuten voor aanvang kregen we een telefoontje, heel fijn.

Prima bedrijf

Product netjes op tijd geleverd en precies zoals beschreven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Eigenlijk altijd goed, al jaaaaren lang!

Coolblue doet het goed. Ik zoek iets, onderzoek bij meerdere bronnen/websites wat ik nou precies wil, wat de plus- en minpunten zijn, en uiteindelijk bestel ik bij Coolblue. Want ik zeg het nog maar een keer; ze doen het goed! Al vele jaren lang, en op meerdere vlakken. + Klantvriendelijkheid + Assortiment + Levering; snel en goed, niet in de laatste plaats de jongens en meisjes die het uiteindelijk écht bij je komen brengen! + Communicatie, zowel de toon als de volledigheid. + Garantie- en klachtafhandeling. Ook dat is tot nu toe uitstekend! Want als dit niet goed gebeurt kan heel de voorgaande positieve ervaring ineens teniet worden gedaan. Is mij nog niet gebeurd. Dankjewel Coolblue. Eén dingetje: - Mijn productreviews worden niet altijd geplaatst, en ik merk dat dit bijvoorbeeld gebeurt wanneer ik ontken dat de geclaimde accuduur van een tablet of Chromebook echt realistisch is. Maar toch. Goed zo Coolblue, ik ben nog steeds een tevreden klant.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Accepteer reële kritiek.

Top servicese

Snelle levering,goed verpakt

Gewoon goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snel geleverd, alleen wou bezorgen de oude printer niet meenemen.

Printer was makkelijk te installeren door de mee geleverde beschrijving.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Is het mogelijk dat de oude printer alsnog wordt opgehaald?

Goed geregeld

Lekker snel bezorgd en alles in orde, verwacht niet anders van Coolblue! Dat was gelukkig niet op zondag want dat vind ik echt zo onzinnig, kan best een dagje wachten hoor!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Met een glimlach van de klant

Perfect bedrijf. Alles klopt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Neen echt niet

Goed product en zeer snelle levering

De bestelling en de levering waren duidelijk en correct. Prima product!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

slecht, heb zondag besteld, het is nu woensdag, geen idee waar het blijft...

slecht, ik word niet meer geïnformeerd en geen idee wanneer het gaat komen. Schijnt wel van Coolblue naar PostNL te zijn gegaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? mij informeren ipv naar mijn mening vragen

Snelle levering en goede service!

Bij levering een fijne kennismaking met bezorgers en super hulpvaardig!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Fijne shop en prima service!

Hele mooie webshop en. Vakkundige uitleg over de producten.

Optijd geleverd volgens afspraak

Prima winkel

Top levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Flexibel zijn om verpakking mee te nemen

Bevalt goed

Geen problemen

goede kwaliteit en service

mijn ervaring is dat de kwaliteit en service erg goed is goede producten ook de 2de keus. snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed prijs en kwaliteit - precies wat ik zocht en supersnel en keurig geleverd - chapeau .

prima service en bezorging

Mijn bestelling is wederom prima gegaan, en keurig op tijd met de fiets afgeleverd!!! en niet geheel onbelangrijk, super aardige beorger!

Top bezorger!!

Bezorger was een vriendelijke beleefde jongeman die above and beyond ging. Dit is iemand waar je trots en zuinig op mag zijn! Als ondernemer zou ik deze jongeman zo aannemen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee hoor

Geweldige bezorger.

Ik had een tv uitgezocht en een paar dagen later was hij 30 euro duurder.... vreemd maar verder alles prima.

Irritant

Dus je koopt een tv om er dan pas achter te komen dat KPN app er niet op zit in de store! Ik vind dit echt niet kunnen, dit moet aangegeven worden bij de aankoop!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Aangeven welke provider apps je kan downloaden

Snel, netjes en goed

Snelle en goede service, goed advies en alles netjes geïnstalleerd en uitgelegd Super gedaan jongens

Zoals altijd uitstekend

Alles weer op tijd en volgens afspraak geleverd. Keurig ingepakt Ik koop altijd bij Coolblue, omdat ze tot op heden altijd mijn verwachtingen hebben waargemaakt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik kreeg het leveradres niet meer gewijzigd. Ondanks alle groene vinkjes kwam ik niet verder. Coolblue gebeld en hebben zij voor mij de bestelling met aangepaste leveradres aangemaakt. Heerlijk om een bedrijf te bellen en in een paar minuten iemand aan te krijgen die je ook nog kan helpen :-) Een tevreden klant

About Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.