Product binnen maar verpakking vind ik wel een puntje.

Ik heb mijn PlayStation 5 met Gran Turismo 7 en een extra controller kunnen bestellen en ook binnen gehad. Super blij natuurlijk maar wilde toch wel even een opmerking maken over de wijze waarop het verpakt was. De doos (erg groot naar mijn mening maar ja) zonder ook maar enig vulling om misschien het stoten en iets te minderen, zat met 1 tape aan de bovenkant vast en is uiteindelijk gewoon los gelaten aan 1 helft waardoor de doos uiteindelijk open vervoerd was. Ik vind het een beetje bijzonder dat zo een product wat niet al te goedkoop en best schaars is zo verpakt wordt bij jullie. Het zit in een doos waardoor schokken en bescherming opzich wel oké is, naar mijn mening zou het niet mis staan om nog het een en ander qua opvulling in de doos te doen. Uiteindelijk ben ik niet erg te spreken over het ene lullige stukje tape wat was gebruikt om de doos “dicht” te plakken. Het zou kunnen zijn dat het net toevallig even bij die van mij fout ging hoor want voor de rest heb ik echt nooit problemen met pakketjes van jullie maar ik dacht meld het iniedergeval even want ik zelf vond het niet een heel deftige manier om zo een duur product binnen te krijgen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Verzend dozen misschien wat beter na kijken nadat ze ingepakt zijn en klaar voor verzending?

Een fijne No-nonses winkel!

Prima service, voorlichting en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zo volhouden

Coolblue doet wat ‘t belooft

Snelle levering, keurig verpakt.

Prima.

Snel geleverd, zoals beloofd. Prijs en gratis verzenden is een pluspunt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering dat vind ik altijd fijn!

Goed keuze

Goed keuze en goede aanbiedingen.

Snelle levering, uitstekende logistiek

Ik heb mijn pakketje bij Coolblue bested omdat ik het waardeer dat zij het per bakfiets leveren. En daarnaast was natuurlijk de prijs ook goed De logistiek vond ik fantastisch; de levering was de volgende dag, ik kreeg meerdere duidelijke sms’jes over de aankomsttijd, die ook inderdaad klopte. Ik ben zeer tevreden! Een reden om volgende keer weer bij Coolblue te bestellen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en goed leveren, met beleefde fietser

Besteld, goed op de hoogte gehouden wanneer leveren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Top ervaring!

Ik was op zoek naar een activity tracker en kon via de informatie op de Coolblue website goed bepalen welke het beste bij mij en mijn wensen past. De vergelijkingstool is daarin heel fijn. Ik heb gebruik gemaakt van de reserveren en direct ophalen functie, ik wilde mijn product natuurlijk meteen hebben. Het reserveringsproces via de website verliep goed, snel, met duidelijke informatie. De ontvangst in de winkel was erg hartelijk en ik ben daar direct goed geholpen. Al met al weer heel tevreden. Een van de redenen dat ik heel graag bij Coolblue winkel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer correct bedrijf en altijd op tijd!

Bij Coolblue wordt je altijd goed geholpen door zeer nette medewerkers die ook nog veel kennis van zaken hebben. Erg fijn!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door :)

Superservice

Volledig assortiment. Goede prijs. Fijne website. Belofte wordt nagekomen. Goede informatie over status bestelling. Inmiddels talloze keren bij Coolblue besteld en zal in de toekomst waarschijnlijk nog vaker klant zijn!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vlotte levering, heldere taal, prima prijzen

Top bedrijf, altijd vlotte levering.

Coolblue, the one

Fysieke winkel in Eindhoven heeft veel en vriendelijk personeel. Ik bestel verder bijna altijd bij Coolblue. Goede service, facturen allemaal bij elkaar en geen addertjes onder het gras.

Beatellen zonder zorgen

goede informatie & vlotte verwerking

ik zocht een nieuwe telefoon & kon het vinden op de site. het bestelproces was makkelijk & de afhandeling vlot.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk winkelen en snel bezorgd!

Via de Coolblue website is het makkelijk online shoppen en je bestelling wordt snel bezorgd. Ruim assortiment en bijna alles op voorraad.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

DE website en winkel voor de elektronica in huis. Voorheen fan van Bol.com. Tevens vind ik dat nu een dropship irritatie website. Coolblue staat voor service en kwaliteit. Dikke tien!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestellen , betalen en leveren ging supersnel en uitstekend.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Coolblue doet wat hij zegt

De bestelling is nog maar net de deur uit en coolblue houdt je stap voor stap op de hoogte van het afleveringsproces.

Gemakkelijk besteld flex geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ze hebben een overzichtelijke website en een goede service.

Wanneer je wat besteld hebt wordt je goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Dat vind ik heel positief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en voor een goede prijs

Ik ben heel tevreden over coolblue; snelle levering, goede prijs en duidelijke communicatie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ipad Air 2022 besteld die moeilijk verkrijgbaar is. Coolblue leverde snel, netjes verpakt met de eigen fietskoerier. Gaat net even vlotter en netter dan via de grote pakjesbezorgers.

Doen wat ze beloven

Snelle bezorging, snelle levering, helder overzicht. Goed aanbod.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet echt, zo doorgaan

No nonsense

Een bedrijf met een no nonsense mentaliteit. De klant staat voorop.

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement