Snelle correcte levering. Blij met de elektrische Braun tandenborstels

Helemaal tevreden met Coolblue en de Braun elektrische tandenborstels

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd, goede en eerlijke service!

Wasmachine werd op tijd geleverd. Op zondag nog wel. Prima service! Alles is top top in orde.

Top.

Prima, discreet, snel en duidelijk. Niets meer niets minder.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een functie dat je je aan kan melden voor een herinnering als er een specifiek product dat jij wilt als nieuwe versie uit komt en beschikbaar bij jullie is.

Perfect voor mij

Kan voor mij persoonlijk niet beter, goed opgeleid en vriendelijk personeel een pluim hoe ik ben geholpen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Teleurgesteld

Afspraak is vandaag besteld morgen geleverd. Niet waargemaakt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Leveren zoals afgesproken

Met de levering ging het goed fout

Twee dagen na het beloofde levertijdstip (melding ontvangen van datum en tijd) nog niets ontvangen. Klantenservice kon niet achterhalen waarom niet en levering is opnieuw ingepland (gebeurt dat niet automatisch???). De dag na melding bij de Klantenservice opnieuw SMS dat het pakketje zou worden geleverd. Deze keer echter geen melding dat het pakketje bij de buren was afgeleverd. Duurde even voordat we ontdekten dat het daar was. Kortom: goed product, slechte aflevering. Volgende keer beter. Hoop ik.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als een pakketje niet geleverd kan worden, opnieuw inplannen en klant informeren.

De juiste producten, en zeer snel geleverd.

Nvt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Goed geregeld maar wel wat omslachtig

Pluspunten. Artikel niet meer online te bestellen maar wel op voorraad in de winkel. Klantenservice gebeld die de bestelling keurig geregeld hebben en de betaal link plus afhaal tijd stuurde. Medewerker bij klantenservice en afhaalpunt zeer vriendelijk. Minpunt. Rond 11:00 gebeld , ophaal tijd pas tussen 17-17:30. Lange wachttijd bij ophalen terwijl ik toch maar 2 mensen voor me had.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer medewerkers bij het afhaalpunt.

Geen problemen gewoon netjes optijd geleverd alles zat erbij. Rond om gewoon geweldige service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Gebruikers gemak ten top

Snel kunnen kiezen, makkelijke website. Bestelling is zo gedaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Tja, voor x besteld morgen in huis moet dan ook wel echt morgen in huis zijn. In mijn geval 1x vertraagd en daarna ineens door naar de volgende dag.

Snelle service en fijne prijs

Mijn laptop is stuk en ik bestel op zaterdagavond meteen een nieuwe. De volgende dag wordt hij om de geplande tijd bezorgd. Super!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn eerste ervaring geweldig !!!

Voor de eerste keer wat besteld bij Coolblue dit was zeker niet de laatste keer . Ben heel tevreden

Was goed op tijd

Was snel engoed optijd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snel en breed aanbod

Top bedrijf!

Al vanaf het begin bestel ik bij coolblue. Ze zijn goed bereikbaar voor advies. De prijs is goed en producten kunnen eventueel geruild of teruggestuurd worden. Het is een voorbeeld voor klantvriendelijkheid! Ik ben onlangs verhuisd en kreeg een leuk handgeschreven kaartje van de bezorger om mij succes te wensen met de verhuizing en te feliciteren met mijn nieuwe woning. Niet nodig maar zegt wel heel veel over dit bedrijf. Daarom heeft coolblue een grote gun factor!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee eigenlijk niet

Keurig zoals altijd!

Gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen op de overzichtelijke website. De afhandeling en verzending hiervan was zoals gebruikelijk weer perfect!

Heel erg goed

Vlotte vakkundige hulp bij bestellen en afhalen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zou het niet weten

Prima snelle service

Duidelijke site, prima bezorgservice en prijs.

Prima.

Niets op aan te merken. Makkelijk te bestellen, razendsnelle keurige levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Netjes op de hoogte gehouden, netjes voor de deur bezorgt! Vriendelijke bezorger, ik ben helemaal blij!

supersnelle levering. top

Gewoon goed!

Netjes zoals je hoopt, snel , op voorraad, afhalen, ligt klaar. Alles klopt, TOP.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en top product

Notebook gekocht, geselecteerd dankzij de duidelijke website en aanbeveling. Prima prijs en levering!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nope

Eerste aankoop bij Cool Blue, heel tevreden.

De besteld muis voldoet aan de verwachting.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snelle prijs, snel besteld, snel geleverd!

snelle prijs, snel besteld, snel geleverd!

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement