Super slecht!

Sinds een paar maanden en eigenlijk al vanaf het begin werkt onze Wirlpool warmtepomp droger niet na behoren. Hij doet er 1,5 dag over en 3 a 4 programma's voor onze was enigszins droog is. Dit aangegeven. Wij kregen een lijst wat we zelf konden doen en waarna het probleem waarschijnlijk over zou zijn. Niets was minder waar. 3 maal een monteur van Whirlpool langs geweest. Deze heeft de elektronica vervangen en kan verder niets anders waarnemen aan het apparaat. Opnieuw proberen zelfde probleem, 1.5 dag later meerdere programma's later onze was droog. Opnieuw gebeld omdat wij er inmiddels al zo klaar mee waren dat we al bij een andere winkel een andere droger hadden besteld. Deze mw aan de telefoon gaf aan: ' ik hoop dat u het nog even afzegt want dit is heel vervelend etc' . Dit gedaan, alle werkbonnen ingeleverd, we zouden binnen 5 werkdagen wat horen. Inmiddels weer een maand verder niets gehoord weer gebeld, 1uur in de wachtrij totdat er een medewerker beschikbaar is aan de telefoon (voordeel in tussen had ik mijn paardenstallen schoon) opnieuw uitleg gegeven ik ga het voor u nakijken. Antwoord er mankeert niets aan de droger dus kunnen niets voor u betekenen!??? Blij dat wij het ons kunnen veroorloven om een nieuwe machine te kunnen kopen (uiteraard via een winkel die wel garantie bieden), stel je voor dat je 580 euro bij elkaar hebt gespaard en je net een nieuwe machine kunt veroorloven en je er zo van af komt?? Dat zou toch verschrikkelijk zijn!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Besteld op een zaterdagavond en kon het zondag middag ophalen. Kreeg er ook advies bij.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Klantvriendelijk tegen een scherpe prijs

Goede informatie, makkelijk besteld, zeer vriendelijk bij het afhalen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldige winkel online mooi overzichtelijk

Goede avond ik had een nieuwe telefoon nodig die had ik dus snel gevonden Op de mooie overzichtelijke website van Coolbleu en ook nog snel bezorgd BVD HIER VOOR JACK

Altijd goede service

Altijd goede ervaringen met Coolblue; vriendelijk personeel, snelle en juiste bezorging, goede kwaliteit spullen en fijne garantievoorwaarden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk een keuze kunnen maken uit de beschikbare opties en snelle levering!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Erg slecht! Geen klantenservice aanwezig, fluiten naar je geld

Als je al 3x 30 minuten aan de telefoon wacht en nog steeds niemand spreekt, erg erg slecht. Geen pakketje, geld weg en kan niemand spreken. Lijkt wel Aliexpress, erg slecht CoolBlue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Telefoon opnemen

Bereikbaarheid klantenservice waardeloos

Eerste keer in de avond rond 20.15 uur een kwartier aan de telefoon gebleven en tenslotte opgehangen. De volgende dag wederom geprobeerd maar nu rond 14.15 uur. Ruim 20 minuten aan de lijn gebleven met nul resultaat. Slechter kan het simpelweg niet. Vooral niet wanneer je zelf als Coolblue aangeeft dat bellen het verstandigste is/ lees; aanbevolen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Lijkt me nogal duidelijk

Bestelling wordt maar niet geleverd

Slecht beloven van vandaag besteld morgen in huis klopt niet. Na een week nog altijd niets geleverd. Klantenservice van coolblue doet hier niets aan blijkbaar is het normaal dat je iets besteld en betaald maar niet geleverd wordt. Hun hersteldienst na verkoop is juist het zelfde. Komen langs voor herstelling dagen later werkt apparaat terug niet na paar maand nog steeds niemand geweest. Coolblue zijn bedriegers en maken de mensen van alles wijs. Geen aanrader

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wat je beloofd ook doen

Slechte service

Na 11 dagen wachten, bellen en mailen maar geannuleerd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klantgericht

Snel geleverd en makkelijk omruilen!!

Coolblue bestellen en leveren gaat supersnel, en 1 item terugsturen en omruilen binnen 3 dagen. Goede service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Misschien nog iets scherpere prijzen?

Alles goed geregeld

Zeer prettig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede service, snelle levering, top product

Fijne webwinkel

Snelle levering, vaak ook op zondag. Ook retour sturen gaat heel eenvoudig. Goede website met duidelijke informatie en klantenservice is ook goed bereikbaar.

Volgens afspraak!

Alles is gegaan volgens afspraak!

Snelle service.

Snelle service, goed verpakt en voldoet aan de omschrijving.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel en milieubewust geleverd.

Zondagavond besteld en maandagochtend al bezorgd per fiets. Product zat in een kleine enveloppe, dus weinig verpakking en makkelijk te openen en weg te gooien. Wat wil je nog meer?

Bestelde Hue lampen na 10 dagen nog steeds niet geleverd

Net na de kerst besteld. Inmiddels is mij 4x verzekerd dat de bestelling de volgende dag binnen zou komen. Helaas, na 10 dagen dus nog steeds niet. Er wordt wel een compensatie aangeboden maar dat is een kortingsvoucher op een volgende aankoop (die ik waarschijnlijk niet meer ga doen). Heb wel vaker iets besteld bij Coolblue (wie niet) en dat was altijd naar volle tevredenheid maar dit is een afknapper van jewelste.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb al honderden producten gekocht voor mij en mijn klanten

Klant gericht, goede garantie, goede voorlichting. Prima service in het verlengde met mijn eigen service. Prijzen conform de onderkant van de markt.

Fijne winkel!

Het aanbod is groot, review-filmpjes heel handig en duidelijk, prijzen scherp en bezorging strak op tijd. Top dus!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Conform verwachting. Snel geleverd. Betrouwbaar.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer zeer zeer slecht!!!!!!!!

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Nee dus, na diverse meldingen komt het pas na ruim 4 dagen. Had ik dat geweten dan had ik bij de MEDIAMARKT besteld!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geef eerlijke voorlichting

Volgens verwachting

Altijd weer een plezier om bij Coolblue te bestellen en iets af te halen. De service en klantvriendelijkheid verrast iedere keer.

Goed service met bezorging

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en netjes afgeleverd. Oude tv mee terug genomen

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement