Zeer snelle levering van mooie headset

Mooie headset voor prima prijs. Op de site van het merk ook te koop maar via coolblue veel snellere levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goede service

Op korte termijn besteld. Goede actie (telefoon en horloge) en het was snel klaar!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bijkomende producten als opladers op voorraad hebben

Altijd goed!

Snel, Goed, vriendelijk

Snelle en keurige klantenservice

De laptop die ik gekocht had heb ik direct na ontvangst (zonder de verpakking open gemaakt te hebben) retour gestuurd, omdat ik besloten had toch voor een andere laptop met een Linux systeem te kiezen i.p.v Windows. En Coolblue verkoopt geen Linux. De retour procedure was eenvoudig en 1 dag na ontvangst van de laptop bij Coolblue stond het retourbedrag op mijn rekening! hartelijk dank voor snelle service! Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Even een opmerking over de levering met post nl die is beneden alle peil wordt niet afgeleverd terwijl wij wel thuis zijn waardoor wij de volgende dag zelf naar het afhaalpunt moeten om het pakket op te halen, in dit geval twee keer!!!!

very reactive and understanding

very reactive and understanding

• N/A

onduidelijkheid ivm recycling

De Helpdeskmedewerkster heeft goed meegedacht. 5 sterren. negatief resultaat Ik koos voor coolblue, omdat de oude printer zou worden meegenomen. Onduidelijk was waar ik die retourzending had moeten opgeven bij de bestelling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven

Ongelooflijk snel geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en oude tv meegenomen

Duidelijke website. De tv met subwoofer werd de volgende dag geleverd. Installatie ging rederijk snel ( zelf geïnstalleerd)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

ze namen mijn oude printer niet meer retour helaas

Op de website stond dat coolblue mijn oude apparaat zou meenemen, maar de man die het bezorgde zei van. niet.. Hij zei wel dat hij heel vaak de vraag krijgt, maar dat hij niet voor Coolblue werkt. jammer

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ja, apparaten wel retour nemen

Bestelproces lastig, levering uitstekend

Bestelling van bonnen ingewikkeld omdat pas op bestelformulier duidelijk werd dat er meer besteld konden worden. Levering heel snel Verbeterpunt: afleveradres een andere dan de besteller. Dat mag duidelijker in get proces opgenomen worden. Heb nu alles op ontvangeradres gezet

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Sturen van afleverberichten aan de ontvanger!

Goede informatie, t.a.v. artikel en verzending.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima geholpen door een erg vriendelijke en behulpzame chauffeur.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Product zelf prima, levering niet

Bestellen en betalen ging prima. Betaal 0.99 cent om het pakketje op donderdagavond te leveren. Zending wordt doodleuk de volgende dag gedropt bij een PostNL punt aan de andere kant van de stad.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als ik aangeef om op donderdag te leveren die dat dan ook.

Komen beloftes na.

Snelle levering en duidelijke productinformatie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen.

ontevreden klant

Zondag bestelling geplaats maandag had moeten ontvangen, het is donderdag bestelling kwijt?

Snelle levering ,top

Keurig op tijd bezorgd En de oude tv meegenomen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super goed, vakkundig, goede uitleg, vriendelijk en professioneel.

Je merkt dat er mensen werken, niet zomaar personeel. Vergangenen onderdeel, batterij van mijn i Phone X, werd zondermeer gerijmd en uitleg gegeven. Vakman. Mooi om te zien, ook handwerk in informatie technologie tijdperk. Geeft een goed gevoel. Een mens.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen! Gewoon zo door. En dat is al moeilijk genoeg!

Prima geregeld

Snel en correct.

Prima afhandeling van bestelling

Alles zoals beloofd. Levertijd, bezorging etc.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mooie vriezer, mooie prijs en snel geleverd.

Wij hebben een no-frost vriezer aangeschaft. Zaterdagmiddag ging hij kapot, s'avonds een nieuwe besteld in de hoop dat hij zondag werd bezorgd. Helaas kon dat niet meer, maar maandag werd hij netjes bezorgd. Alle verpakking meegenomen en de oude vriezer ook. Prima service, 25 minuten voor aanvang kregen we een telefoontje, heel fijn.

Prima bedrijf

Product netjes op tijd geleverd en precies zoals beschreven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Eigenlijk altijd goed, al jaaaaren lang!

Coolblue doet het goed. Ik zoek iets, onderzoek bij meerdere bronnen/websites wat ik nou precies wil, wat de plus- en minpunten zijn, en uiteindelijk bestel ik bij Coolblue. Want ik zeg het nog maar een keer; ze doen het goed! Al vele jaren lang, en op meerdere vlakken. + Klantvriendelijkheid + Assortiment + Levering; snel en goed, niet in de laatste plaats de jongens en meisjes die het uiteindelijk écht bij je komen brengen! + Communicatie, zowel de toon als de volledigheid. + Garantie- en klachtafhandeling. Ook dat is tot nu toe uitstekend! Want als dit niet goed gebeurt kan heel de voorgaande positieve ervaring ineens teniet worden gedaan. Is mij nog niet gebeurd. Dankjewel Coolblue. Eén dingetje: - Mijn productreviews worden niet altijd geplaatst, en ik merk dat dit bijvoorbeeld gebeurt wanneer ik ontken dat de geclaimde accuduur van een tablet of Chromebook echt realistisch is. Maar toch. Goed zo Coolblue, ik ben nog steeds een tevreden klant.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Accepteer reële kritiek.

Top servicese

Snelle levering,goed verpakt

About Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.