Aankoop teleurstellend, afhandeling prima!

Ik kocht een artikel dat qua gebruik en kwaliteit coolblue onwaardig bleek. Omdat het een thermometer betrof mag dit volgens de standaard coolblue voorwaarden niet retour, toen ik echter wees op consumentenrecht in relatie tot een gebrekkig product/levering met gebreken werd na overleg mijn retour alsnog goedgekeurd. Daar maakt coolblue zijn missie en boodschap dan wel weer waar.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wanneer overduidelijk is uit eerlijke reviews en mogelijk zelf meer effectief testen, dat een artikel echt benedenmaats is haal het direct uit uw assortiment, die fabrikant speelt met jullie goede naam

Response from the business owner

Hey Tom, Goed om te horen dat je contact met ons hebt gezocht nadat het product qua gebruik en kwaliteit niet aan jouw eisen voldeed. We zien dat de retour ondertussen is goedgekeurd en verwachten de thermometer terug. Zodra deze is aangekomen en gecontroleerd door de afdeling retouren zul je een bevestiging per e-mail ontvangen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen uiterlijk 5 werkdagen teruggestort. Met vriendelijke groet, Coolblue

Slecht

Op zaterdag 20/4 een kookplaat besteld aangezien we deze niet meer in onze keuken hebben. Ze geven aan vandaag besteld, morgen zondag 21/4 in huis. Vandaag is het 24/4 en nog niks ontvangen of gehoord. Enorm jammer! Dus ondertussen maar ergens anders besteld in verband met de nood.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? “Vandaag bestel, morgen in huis” aanpassen.

Response from the business owner

Hi Marilene, We snappen zeker dat je ontevreden bent over de niet geleverde kookplaat. Ondertussen heb je al contact met onze klantenservice opgenomen en is je aankoopbedrag teruggestort. Dit zal binnen enkele dagen weer terug op je rekening staan. Klopt het dat je nu naar volledigheid bent geholpen? Indien dit niet het geval is horen we het graag. Mocht je ons in de toekomst de kans willen geven het recht te zetten hebben we zojuist een voucher van 10 euro aangemaakt op je account. Deze kun je op een volgende bestelling inzetten. Met vriendelijke groet, Coolblue

Super vlug

Product werd inderdaad bijna binnen24 u geleverd. Dank u

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Bestelling met zondag levering

Voor Coolblue bestelling gekozen omdat deze leveren op zondag. De hele zondag track en trace gevolgd via Postnl. Pakketje was netjes onderweg met de chauffeur en de bezorgtijden werden geregeld geactualiseerd. Dan pas om 15.30 uur de melding van PostNL te krijgen dat de levering niet is gelukt en dat ik mijn pakket kan afhalen op het Postnl punt dat notabene op maandag gesloten is.

• Would you recommend us? No
  • PostNL eruit, DHL of UPS erin

Response from the business owner

Hey GA, Wat balen dat er vertraging is opgelopen bij de levering van jouw monitor. Om de pijn te verzachten hebben we een voucher van 20 euro op je account toegepast. Deze kun je op een volgende bestelling inzetten waarbij we je kunnen laten zien dat we ook op tijd kunnen leveren. Hopelijk kun je snel jouw monitor ophalen en alsnog hier mee aan de slag aan! Met vriendelijke groet, Coolblue

Slechte bezorging door postnl

Verschillende keren verandering gekregen van postnl in tijden en andere dagen van bezorging. niet echt ok!. Met bezorging door postnl geen aanbeveling.

Pakket verdwenen

In eerste instantie zou het pakket zaterdagochtend geleverd worden. Fietsbezorger keurig op tijd, helaas zat het pakket niet meer in de bakfiets !!! Ik kom vanmiddag terug zei hij, dus De verder dag thuisgebleven, helaas niemand geweest. Uiteindelijk op maandagmiddag gelukkig wel bezorgd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer communicatie

Zoals ze zelf zeggen ... "Alles voor 'n glimlach !"

Na wat rondneuzen en speuren tussen de webshops, toch wederom bij onze vrienden van Coolblue uitgekomen. Is niet elke keer vlekkeloos verlopen, maar die enkele keren dat dit het geval was en iedere vraag m.b.t. service is elke keer netjes en met grote klasse afgehandeld ! Dus ja ... bij mij krijgen ze die glimlach er wel op !

Alleen maar positief!

Geen enkel kritiekpuntje: goede communicatie, snelle levering en prima product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Helemaal niets, alles was goed.

UIstekende levering en netjes op tijd

Goede levering netjes alle restamaterialen en verpakking mee nemen.

Easy, Consistent, Dependable

When purchasing electronics, I prefer Coolblue because the website is easy to navigate and use to find the product I am looking for. The ordering process is easy, and I remain informed until my item is delivered through email communications and text updates regarding the status and when to expect it.

• N/A

Super snelle bezorging, goede deal

Super snelle bezorging, goede deal

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Al jaren een betrouwbare webshop

Wat kan ik zeggen? Doen wat ze beloven en prima aanbevelingen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snelle bezorging en goede service

Op zaterdagavond iets besteld, zondagmiddag (!!) bezorgd. Ten eerste is het zondag, ten tweede is het binnen 24 uur binnen. Echt super! Ook de gebruikerservaring op de website vond ik fijn met de vergelijkingsmogelijkheid en de snelle betaling.

Snel en goed geleverd

Precies geleverd wat ik zocht

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Super bedrijf

Makkelijk zoeken, bestellen en binnen 1 dag geleverd. In 1 woord top

Loze beloftes

Vandaag besteld en twee dagen later geleverd

Response from the business owner

Beste Klant, We kunnen ons goed voorstellen dat je hier van baalt. We doen ons uiterste best om je bestelling de volgende dag te leveren. Helaas kunnen wij dit niet altijd waarmaken, en daar ben jij nu de dupe van. Onze oprechte excuses hiervoor. Kunnen we je hier nog bij helpen? Dan horen we het graag. Stuur dan je ordernummer naar [email protected] Met vriendelijke groet, Coolblue

Weer een bevestiging

Tussen bestellen en thuisbezorgen op zondag met de leuke blauwe fiets zat nog geen 20 uur!!! Prettige website, duidelijke mail en ik werd goed op de hoogte gehouden van de tijd van bezorging. Top

Excellent customer experience

Always happily return to coolblue because of your excellent customer care.

• Ik kreeg deze survey omdat ik iets besteld had, alleen het pakketje was vertraagt en nog niet aangekomen. toch kreeg ik deze mail met de vraag naar mijn ervaring waardoor ik me bezorgd afvroeg of er iets mis is gegaan. In de package tracker zie ik dat hij morgen komt, dus geen zorgen meer voor mij. Jullie zouden mischien deze survey pas eruit kunnen sturen nadat ik mijn pakket ontvang om mogelijke zorgen te voorkomen.

Afspraak is afspraak, goed gedaan!

Snel en makkelijk bestellen en afgeleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en goede communicatie.

Een hele goede ervaring. Altijd!. Snel en doen wat ze zeggen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Lieve bezorgster product netjes verpakt en bezorgd

Top ervaring op tijd bezorgd door een lieve meid op de Coolblue fiets deze meid verdient een schouderklopje

5,- tegoed nog niet ontvangen

Dus 5,- tegoed voor volgende bestelling nog niet ontvangen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? 5,- tegoed

ontevrede

Nieuwe afwasmachine besteld (miele) en ze stonden er met een 2de kans machine. Daarnaast hadden we besteld inclusief installatie (was actie dat dit kostenloos was t.w.v. 149,- en daar was geen tijd voor en ook geen rekening mee gehouden. Alles weer retour laten nemen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? telefonisch gemakkelijker bereikbaar en duidelijker op de website zijn

Duidelijke website, laptop kiezen wordt makkelijk gemaakt, dus vele opties. PostNL heeft niet bezorgd op de datum volgende dag. Ze hebben geeneens een bezorgd poging gedaan. Jammer dat dat gebeurt, want jullie belofte voor 12 uur bezorgd, volgende dag geleverd, wordt zo niet gewaarborgd. Ook dat ik niet heb hoeven tekenen voor een laptop van over de duizend euro vond ik niet heel veilig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Betere afspraken met postNL, plus tekenen voor dure producten bij bezorging.

Journey goed, goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling en bezorging. En was verrast met een belletje van de chauffeur die me zelfs vroeg of ik nog een voorkeur had bij welke buren hij het kon afleveren.

About Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.