Snel, compleet.

Ook fijn het mailtje met gebruikshandleiding

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer kundig geholpen in de winkel, goede uitleg en dacht mee. Degene die de watch de volgende kwam brengen was ook erg aardig !

Goede ervaring

Tot nu toe heb ik alleen maar een goede ervaring met Coolblue. Geen problemen gehad ook.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snelle levering van bestelde product

Top geregeld

Makkelijk bestelproces. Snelle levering. Betrouwbaar.

levering in één dag

Niet best

Ik heb wat besteld op 2-5 en is nog niet binnen. Contact opgenomen me de klant service van coolblue en ik krijg te horen ik moet contact opnemen met post Nl. Sorry ik heb ik heb mij bestelling van coolblue gekocht niet van post nl.

Response from the business owner

Beste Hesham, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat balen dat je bestelling vertraagd was! We doen ons uiterste best om de levering de volgende dag waar te maken, maar helaas gaat het soms toch fout. Daar ben jij nu de dupe van, onze oprechte excuses hiervoor. Natuurlijk heb je gelijk dat je de bestelling bij ons hebt geplaatst, en het zou gek zijn dat je dan met PostNL contact moet opnemen. We hebben je zojuist een mailtje gestuurd met een oplossing hiervoor. We gaan er gewoon voor zorgen dat je zo snel mogelijk je pakketje binnen krijgt. We horen graag je reactie op de mail, zodat we het kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Perfecte ervaring

Goed product, goede prijs, snelle levering, goede website.

Klantvriendelijk en top advies

In een prima sfeer kreeg ik heel duidelijke en uitgebreide informatie op de keuzevraag die ik had. Op basis van die informatie heb een keuze gemaakt. Eenmaal thuis bleek de geadviseerde keuze in de praktijk ook de juiste keuze te zijn!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals ze beloofde op tijd geleverd. Wel door PostNL ?

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service en vriendelijke bezorger.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke product informatie aangegeven op website, snelle verzending!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen verbeterpunten

Alles is goed geregeld, geen minpunten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fantastische reparatie service en medewerkers

Binnengekomen voor een iPhone reparatie in Groningen, nfc reader defect. Onbekende issue, maar geen probleem voor CoolBlue. Personeel is geduldig en legt alles netjes uit. Hartstikke vriendelijk en erg vlot geweest in de reparatie. Top service!

zeer snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Klopt geheel met mijn verwachting.

Mijn bestelling was snel geleverd op het afgesproken afhaalpunt. Dit is beter dan wachten op en of de TNT wel of niet het pakket komt afleveren. Helaas is mij dat reeds meerdere malen overkomen. Toen moest ik een ophaalpunt opzoeken en twee kilometer lopen om dat te bereiken. Grote bestellingen zoals een wasmachine werden zeer correct door Coolblue zelf afgeleverd en geïnstalleerd. Topper dus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als alles goed gaat en de communicatie goed verloopt, is het al best.

Geen terugkoppeling op mij klacht / probleem

Wacht nog op reactie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja terugkomen op klacht

Response from the business owner

Beste Foppe, Bedankt voor het doorgeven van je feedback. Wat balen dat je nog wacht op een reactie. We zien inderdaad dat er een mailtje is blijven hangen, sorry hiervoor! We hebben direct gereageerd op de aanmelding van je klacht. Het mailtje is bij deze onderweg. Nogmaals onze excuses, en we vertrouwen erop dat we de klacht snel afgehandeld hebben. Met vriendelijke groet, Coolblue

Ik heb bij Coolblue grilplaat besteld snel geleverd prima service

Last minute geregeld!

Een dag voor de vakantie snel nog wat moeten bestellen wat super netjes binnen 24 uur op de mat lag! Wij zijn gered!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Binnen één dag geleverd. Werkt prima.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Uitstekend, op tijd, behulpzaam en vriendelijk

Positief, op tijd, brhulpzaam en attend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Altijd fijne hulp en service

Goede mensen in de winkel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

E-reader voor mijn dochter gekocht. Na een paar maanden werkte het scherm niet meer. E-reader (gratis) opgestiuurd ter reparatie. Nadat duidelijk werd dat het apparaat niet kon worden gerepareerd, is het aankoopbedrag teruggegeven in de vorm van een tegoed bon. Top!

Pakket werd niet bezorgd

Ik bestel iets bij jullie en laat het in de avond bezorgen. Komt de bezorger niet langs brengt het naar een afhaalpunt. Ik bestel juist iets expres en laat het ook bezorgen. Had ik net zo goed naar de media markt kunnen gaan!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ander bezorgdienst nemen

Response from the business owner

Beste Anthony, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat je pakket niet op de gewenste manier is bezorgd en dat dit tot teleurstelling heeft geleid. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We doen ons uiterste best om de gewenste levering waar te maken, en zullen je feedback zeker ter harte nemen. We willen graag persoonlijk kijken naar een passende oplossing voor deze situatie. Stuur je je ordernummer naar [email protected]? Zo kunnen we het verder onderzoeken. Nogmaals excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Website zeer toegankelijk

Website is zeer toegankelijk, handige instructie video en veel keuzes. Snelle levering

97 Oostplein Rotterdam 3011 KW

About Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.