Goede website, fijne klantenservice

Makkelijk zoeken op de website, ruime keuze. Tweemaal contact met klantenservice ivm bezorging. Vriendelijke mensen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als een verpakking niet in een pakketmuur past, die service niet aanbieden.

snel en vriendelijk geholpen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Great product it just arrived late

It was promoted as next day delivery and ended up taking several days. The product is great quality.

• N/A

Top service en goed advies

Goed bereikbaar en vriendelijke klantenservice, advies op maat

Snel

Snel en netjes geleverd.

Jullie ademen service

Pakje opgehaald in de nieuwe winkel in Hengelo.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed service, op tijd, goed product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Klant is koning gaat niet op!

Ik heb bij coolblue voor €290 een stofzuiger besteld. Die is blijkt onverzekerd verzonden, wat inhoudt dat iedereen het kan ophalen bij het postnl punt waar het is bezorgd. Dat is in mijn geval gebeurd. Iemand heeft het opgehaald zonder ervoor te hoeven tekenen en zonder ID te laten zien. Ik ben dus mijn geld kwijt en mijn stofzuiger kwijt. Coolblue wil geen enkele verantwoordelijkheid nemen hoewel ik al 3 weken alles in het werk heb gesteld om te bewijzen dat ik het product niet heb ontvangen. Hoe kan je zo'n duur product onverzekerd opsturen, zodat iedereen het kan ophalen zonder ID en handtekening? Hun slogans 'klant is koning' en 'service with a smile' gast echt niet op.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Dure producten verzekerd sturen

Response from the business owner

Hey Mel, Wat vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze service. We hebben je case nog eens bekeken en zien dat je stofzuiger bij je thuis geleverd had moeten worden. Dit is niet gelukt waardoor deze bij een PostNL punt is afgeleverd. Alleen de ontvanger krijgt een bericht dat het pakketje bij een PostNL punt opgehaald kan worden. Als je van mening bent dat er toch wat anders aan de hand was waardoor deze informatie ook bij iemand anders terecht is gekomen raden we je zeker aan om aangifte te doen bij de politie. Die kan dan een onderzoek starten, waar we graag aan meewerken. Natuurlijk willen we het dan graag met je oplossen als uit dit onderzoek blijkt dat het pakketje op een onwettig manier is opgehaald. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Prettig

Ik heb nu al meerdere keren wat besteld en ben altijd tevreden geweest tot nu toe.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Alles keurig op tijd geleverd. Ik had 5 stuks bij jullie besteld. Mijn enige op-of aanmerking zou zijn, dat de verpakking wel wat kleiner mag. Met zulke grote dozen wordt er wel erg veel lucht vervoerd. De klant moet al die verpakking ook weer kwijt..........in een container of zo.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? kleinere verpakking

Snel en duidelijke levering met bevestigingen en specifieke tijden van levering.

Cooblue snapt het!

Er werd gedaan wat beloofd werd, meer hoef ik toch niet te zeggen? Volgende dag bezorgd, vriendelijke bezorger en dat alles voor een nette prijs.

Vlekkeloos

Het hele proces van denken-beslissen-kopen-on-line-bestellen en tijdige aflevering op het gevraagde adres vertoont aan onze kant geen enkele wanklank.

Slechte klantenservice

Had een Apple telefoonhoesje gekocht bij Coolblue, deze was vrij snel beschadigd dus kwaliteit is gewoon slecht. Contact gezocht met klantenservice omdat hoesje nog geen 3 maanden oud was. Advies om het hoesje ter reparatie op te sturen???? Gedaan en toen moest ik ook nog het serienummer van mijn telefoon doorgeven anders kon het hoesje niet gerepareerd worden???? Eindconclusie het hoesje kon niet gerepareerd worden en ik moest 75 euro voor vervanging (hoesje kost nieuw 65 euro) betalen of ongerepareerd retour voor 65 euro. Klacht ingediend en uiteindelijk het hoesje retour gekregen voor 0,01 cent. Belachelijk zeg, zeker omdat ik in het begin had gezegd dat het gaat om een hoesje.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een hoesje niet ter reparatie laten opsturen

Response from the business owner

Hey Jill, Dankjewel voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze service. Jouw hoesje was gescheurd. Volgens de reparateur ging het hierbij om gebruikersschade. We kunnen je hoesje dan niet kosteloos vervangen. Wel hebben we de onderzoekskosten uit coulance voor je laten vallen. Ben je van mening dat het niet gaat om gebruikersschade? Stuur ons dan gerust een mail op: [email protected]. We bekijken de schade dan graag samen nogmaals. Groeten, Coolblue

Goed telefonisch contact en snelle levering.

Top bezorgers

Tv op zaterdag besteld en zondag in huis. Hele vriendelijke bezorgers. Waren zelfs vroeger dan ht tijdsvak aangaf. Echt top.

Duideijk

Goed en op tijd gereged

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer net personeel ook aan de telefoon

Eerst naar eindhoven gegaan om een lg tv te bestellen echter de service van het ophangen en instellen tv ging te lang duren dus later maar besloten per internet te bestellen en zelf te hangen .. Het instelling ging wat moeilijker ook met hulp aan de tel dus toch maar de instel service besteld . Echter mijn motto is geef nooit op en ineens had ik het door de tv zocht naar zenders maa die komen rechtstreeks van het kastje je moesr dus even laten weten welk hdmi poort je hij moest zien . De ondans de hulplijn had zeer veel geduld en dat siert hem . Wellicht tot een volgende bestelling

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De persoon aan de tel meer inleren voordat ze online gaan helpen

Ze hebben niets te veel beloofd! Top!

Goede ervaring!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Toppie

always cool

I do orders from time to time, and I had some service issues, and my experience always good. Service and claims support is quite good, that's one of the main benefit as for me.

• N/A

Snelle levering en op de fiets super

Vriendelijk en milieuvriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goede service

Coolblue kan sneller leveren dan Apple zelf.... tegen de zelfde prijs.

Vertraagd

Vrijdag besteld, zou zaterdag bezorgd worden op afhaalpunt. Zaterdag niet, zondag niet (kan prima want Albert Heijn), maandag weer niet. Beloof dan geen next day delivery…

Response from the business owner

Hoi Pieter, Wat balen dat we je bestelling niet op tijd hebben kunnen afleveren. We doen er alles aan om te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Excuses dat dit niet is gelukt. Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en je verhaal naar [email protected]. We zoeken dan graag uit hoe we jouw bestelling zo snel mogelijk geleverd kunnen krijgen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Slechte klantenservice

Ik heb op 9 mei een Nordväl DC202-2CH 4K Dashcam 256GB besteld. Vandaag 13 mei heb ik hem laten inbouwen en zei de installateur dat de simcard niet goed was er zit een breuk in. Ik ben toen naar jullie vestiging Amsterdam zuid as gereden om de sim card om te ruilen. Toen werd mij daarverteld dat ik het volledige apparaat moest komen omruilen wat natuurlijk heel raar is omdat het inmiddels is ingebouwd waar ik kosten aan heb gemaakt. De balie medewerker en ik kwamen er niet uit en toen ben ik tot aanschaf van een nieuwe sim card gedwongen om mijn apparaat te kunnen gebruiken want uitbouwen is natuurlijk geen optie aangezien het een simcard betreft en het apparaat zelf ok is. Dit is echt geen service en kost mijn bovendien opnieuw 44,95 extra. Ik ben zwaar teleurgesteld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? betere klantenSERVICE

Response from the business owner

Hoi Robin, We begrijpen dat je ontevreden bent over de service die we in de winkel hebben aangeboden. Het spijt ons dat we niet de oplossing hebben kunnen aanbieden die je graag had gezien. Onze winkelmedewerker heeft tijdens uw bezoek inderdaad vastgesteld dat de SD kaart er niet goed uit zag. Normaal gesproken viel dit ook onder gebruikersschade. Toch hebben we besloten om je te helpen met een omruiling. Ik kan mij goed voorstellen dat je liever had gehad dat we de SD kaart hadden omgeruild. Zeker aangezien je alles al had geïnstalleerd. Er is bij ons in de winkel aangegeven dat er rook uit de camera kwam. Dit is een van de redenen dat we het volledige product wilden omruilen. Het is nooit onze bedoeling om je te dwingen tot een aankoop. Ik hoor daarom graag ook meer van je verhaal. Tot onze spijt zijn we er in de winkel niet uitgekomen. Ik hoop dat je ons toch nog een kans wilt geven. Wil je je verhaal en ordernummer doorsturen naar [email protected]? We kijken dan graag of we je nog op een andere manier kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Coolblue

97 Oostplein

Rotterdam 3011 KW

About Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.