Gewoon all-round een perfecte (web)winkel
Ik ben altijd heel tevreden met Coolblue vanwege de service, het aanbod aan producten, de levertijden, de app, het gebruik en het uiterlijk van de website. De filter-functie op de site werkt uitstekend. Alles bij Coolblue vind ik overzichtelijk en klantvriendelijk. het is voor mij altijd een betrouwbare bron om elektronica te kopen. Ook de winkels zijn mooi, schoon, goed ingericht en de medewerkers zijn oprecht klantvriendelijk. Wachttijden zijn kort en er staat zelfs een begroeter in de winkel in Groningen om je te verwelkomen en door te sturen naar de juiste afdeling. Tevens is de uitstraling van het bedrijf qua huisstijl gelikt en modern. Zoveel beter dan de concurrenten. Top!