Filters

2

Geen levering

Zaterdag koffiemachine besteld, zou zondag komen. Hele dag thuis gebleven ervoor, kregen we ‘s avonds te horen dat het toch maandag zou worden. Gezorgd dat ik thuis kon werken, kreeg ik ‘s avonds weer een mail dat het niet was gelukt. Dit herhaalde zich dinsdag nog een keer!!! Te laat leveren kan ik me voorstellen, zeker in de kerstperiode, maar laat dan weten dat het niet lukt en niet pas achteraf, tot drie keer toe…

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Goede service, alleen jammer dat je niet de aankopen eerst actief in een winkel kunt zien.

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Winkels zoals Media Markt om eventuele aankopen te bezichtigen.
10

Heel tevreden!

Prima koelvriescombinatie voor een goede prijs! Snelle en goede levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

Leuke bezorgers, uiterst vriendelijk

Leuke bezorgers, uiterst vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Eerlijke service

Na telefonisch advies overgegaan tot aankoop. Perfect en eerlijk waarbij het niet gaat om het duurste artikel te verkopen. Grote pluim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Goede service, met duidelijke beschrijving

Ik ging naar de winkel voor advies, volgende avond besteld en een dag later in huis

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Prima

Een kapotte stofzuiger geleverd binnen twee dagen retour en en nieuwe die het wel goed doet…

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Doen wat ze beloven.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Correct en volgens afspraak !

Volgende keer hoogstwaarschijnlijk weer !

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

Prima product 9

Netjes op tijd geleverd, 2 handige kerels die alles mooi uit pakten en de afval mee terug namen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
3

bestelling in de achtertuin achtergelaten bij de buren die enkele dagen niet thuis waren..

in week 50 een bestelling gedaan voor een Logitech G935 headset, zou zondag 18 december geleverd worden. aangezien wij niet thuis waren wordt het pakket soms wel bij de overburen gebracht en anders een een PostNL punt. die zondag kreeg ik een mail dat het op het juiste adres geleverd zou zijn.. vreemd wat ik was niet thuis? Vandaag kwam de buurvrouw van een aantal dagen terug en die zag dat er bij haar achter het huis het pakketje lag... mijn bestelling heeft dus 3 volle dagen met -10, sneeuw en regen buitengelegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? PostNL aanspreken.
9

Goede service

Bestelling bezorgd zoals aangegeven en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Snelle levering icm goede prijs.

Snelle levering, prijs kwaliteit is prima en ook een keurige produkt info na aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? prima zo.
9

Zeer goed bevallen

Zaterdagavond besteld, zondagmiddag in huis zoals beloofd. Tips gekregen om het wachten draaglijk te maken. Goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden via mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Prettige site, snelle levering

Wat ik zocht kon ik snel vinden op jullie site, de levering was snel en binnen het tijdvak en zelfs op zondag, top!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Klantgerichte insteek om een dienst te verlenen

Tijdige klant benadering irt bestelling/levering en after sales. Itt andere digitale shops geen vertragingen ondanks barre weersomstandigheden. Bezorger was een held om op de fiets eea rond te brengen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Warmere kleding voor de fiets bezorgers
10

Binnen 24 uur bezorgd! Wat een service

Terwijl ik al 14 dagen op een ander pakket zit te wachten van een ander bedrijf, krijgt Coolblue het klaar om binnen 24 uur mijn bestelling als een bliksemschicht te leveren. En dat in de week voor Kerst! Top bedrijf! Fijne feestdagen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
5

Belofte niet ingewisseld

Pakje werd niet bezorgd op beloofde bezorgdag maar een dag later. Geen keuze gehad in wijze van bezorgen. Ondank de volgende belofte, is niet vooraf gebeld over aflevering bij buren. Een pakket van grote waarde zonder overleg afgeven vind ik niet oké.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie boven
10

goede service

In verleden heel coulante afhandeling van een aankoop die kapot ging. Daarom bij Coolblue teruggekomen. Inderdaad alles met een glimlach!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Topper

Ze bezorgen zelfs op zondag, en dan ook nog eens op de fiets..!! Wow, en het was kouuud..!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Snelle levering , goeie kwaliteit.

Snelle levering zelfs een week voor kerst. Kwalitatief goed kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

3 keer is scheepsrechts

Om mij verhaal kort te houden had ik een tv bestelt binnen 2 maanden kapot kreeg kreeg een nieuwe tv doe bleek ook niet goed te zijn toen had ik van nu wil ik een ander merk tv netjes klantenservice gebeld die mevr had me naam onthouden ze verdient echt een pluim ze heeft me goed geholpen ben er super blij mee klantenservice heeft mij heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Als je iets gekocht heb en het binnen 3 maanden goedkoper horen ze het verschil terug te geven als je klantenservice belt en je word door verbonden naar België dan mogen ze daar ook wel aardig zijn beter uitleggen en niet zeggen hun wil is wet
10

Stofzuigen besteld

Er was snel reactie en bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

super service

super service snelle levering producten zoals omschreven

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Super

Op zaterdag een nieuwe koel/vriescombinatie besteld omdat onze oude stuk ging. Zondagmiddag hadden we de nieuwe al binnen staan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Company details

64 Weena

Rotterdam 3012 CN

010-7988999

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours