Prima winkel

Top levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Flexibel zijn om verpakking mee te nemen

Bevalt goed

Geen problemen

goede kwaliteit en service

mijn ervaring is dat de kwaliteit en service erg goed is goede producten ook de 2de keus. snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed prijs en kwaliteit - precies wat ik zocht en supersnel en keurig geleverd - chapeau .

prima service en bezorging

Mijn bestelling is wederom prima gegaan, en keurig op tijd met de fiets afgeleverd!!! en niet geheel onbelangrijk, super aardige beorger!

Top bezorger!!

Bezorger was een vriendelijke beleefde jongeman die above and beyond ging. Dit is iemand waar je trots en zuinig op mag zijn! Als ondernemer zou ik deze jongeman zo aannemen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee hoor

Geweldige bezorger.

Ik had een tv uitgezocht en een paar dagen later was hij 30 euro duurder.... vreemd maar verder alles prima.

Irritant

Dus je koopt een tv om er dan pas achter te komen dat KPN app er niet op zit in de store! Ik vind dit echt niet kunnen, dit moet aangegeven worden bij de aankoop!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Aangeven welke provider apps je kan downloaden

Snel, netjes en goed

Snelle en goede service, goed advies en alles netjes geïnstalleerd en uitgelegd Super gedaan jongens

Zoals altijd uitstekend

Alles weer op tijd en volgens afspraak geleverd. Keurig ingepakt Ik koop altijd bij Coolblue, omdat ze tot op heden altijd mijn verwachtingen hebben waargemaakt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik kreeg het leveradres niet meer gewijzigd. Ondanks alle groene vinkjes kwam ik niet verder. Coolblue gebeld en hebben zij voor mij de bestelling met aangepaste leveradres aangemaakt. Heerlijk om een bedrijf te bellen en in een paar minuten iemand aan te krijgen die je ook nog kan helpen :-) Een tevreden klant

Prima laptop met goed service

Volgens afgesproken tijd was de laptop af te halen in de winkel. Prima service in de afgifte en men staat klaar voor je als er iets mocht zijn. De laptop is ontzettend snel en de videocard is perfect. De gamelaptop doet waarvoor ik deze gekocht heb.

• N/A

Een Dyson besteld en die is super snel geleverd. Prima verpakt.

mega goede communicatie

Zeer fijne communicatie. Leuke mails , zodra de bestelling is geplaats. Woon zelf ook dichtbij genoeg voor de fietskoerier en het contact hier bij is er goed! (Kunnen veel post bedrijven wat van leren) Goed dat er gebeld werd toen ik niet thuis was om te vragen wat ik met mijn pakketje zou willen. Zeker een vaste klant erbij CoolBlue

Snelle levering Goede uitleg Snelle srrvice

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

fantastisch, erg klantvriendelijk

mijn bestelling kon ik de volgende dag al ophalen en contant betalen bij ontvangst van de bestelling. werd erg klantvriendelijk ontvangen bij de ingang en verder erg behulpzaam geholpen met duidelijke uitleg in de winkel in Breda. Drie dagen later zag ik dat mijn bestelling € 100, 00 goedkoper geprijsd stond op de website van Coolblue, na een telefoontje werd dit verschil op mijn tegoed geboekt in mijn Coolblue account. Weer een bewijs van het erg klantvriendelijke acteren van Coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Hou dit vol

uitstekend

prima meedenken Customer service en prompte levering

Goede webwinkel

Zeer ruim assortiment, veel informatie over de verschillende producten waardoor je betere keuze kan maken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op dit moment geen

Snelle en goede service

Duidelijke website en supersnelle levering

Lekker dichtbij

Teleurgesteld over lange wachttijdengeen gastvrouw of gastheer voor eerste ontvangst

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Te lange wachttijden sext voor iets af te halen

voor het eerst in jaren een mindere ervaring

Mijn bestelling zou thuis bezorgd worden maar om onduidelijke, niet gecommuniceerde reden, is dat ergens onderweg omgezet in een Post-NL levering bij Bruna. Absoluut niet wenselijk. Veel telefoontjes, km's etc moeten doen gedurende het weekend. Er is / wordt begrijp ik een onderzoek ingesteld door Coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja, niets meer verzenden door Post-nl

Wij werden goed geholpen, even wachten met een kopje koffie was niet erg.

Uw medewerken was vriendelijk en bereid ons alles uit te leggen, helaas sprak hij een beetje zacht en daardoor soms moeilijk verstaanbaar.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven

Ik ben blij met Coolblue

Mijn bestelling kwam snel, zowat op de minuut nauwkeurig en op de fiets gebracht ondanks het regenachtige en stormachtige weer. Daar heb ik veel respect voor. Bovendien kreeg ik een bericht met instructies voor de installatie op de computer. Dat ervaar ik als een fijne bonus, daar ben ik geen ster in.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Goed bezig

Gewoon snel en duidelijk

Prima duidelijk, snel geleverd na melding dat het product weer leverbaar was.

Uitstekend !

Zou niet weten

Legend

I received the product using the pay in store option, it was a great experience.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Tax free should be available in stores

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.