Très rapide et sérieux

Ordinateur correspondant aux exigences et livraison rapide

Livraison très rapide & colis correspond à la demande. Parfait

Service impeccable

Super snel en betrouwbaar.

Tijdens mijn aankoop kreeg ik verschillende mogelijkheden om te betalen wat ik eigenlijk heel goed vind. Je kiest zelf wanneer je pakket aankomt wat dus super is. Als je pakketje aankomt krijg je een sms waarop staat om hoe laat het geleverd zal worden.

Zeer tevreden snel en correct geleverd

Zeer snel en correct geleverd super gewoon... dikke merci

Colis arrivé avant 15h30....correct...

Service rapide, colis en bonne état... maintenant on verra sa qualité dans le temps... Juste une petite remarque...si vous pouvez être plus précis quand vous êtes en rupture de stock. Pourquoi laisser ces articles sur votre site. Alors qu'il ne sont plus en production. Ou informé sur sa reproduction ou sa fin. Merci Bien à vous

Ravie.

Enchantée d'avoir rapidement trouvé l'objet convoité, d'avoir pu également profité d'un excellent prix. Et de plus, d'une livraison ultra rapide ; le lendemain de la commande. En résumé, expérience 100% réussie. Je recommande vivement !

Coolbleu: amateurisme van de bovenste plank!

Wederom eens bij Coolbleu een bestelling geplaatst en alweer loopt het volledig fout. Het pakje zou vandaag om 9.18 uur geleverd zijn. Niemand heeft aangebeld, op de camera's is eveneens niet te zien dat er iemand aan de poort of voordeur is geweest! Op drie bestellingen presteren ze het om twee keer het pakketje niet op het afgesproken moment te leveren. Dit is een pakje voor een verjaardag morgen en wederom weet niemand van iets!! Op de site staat wel van daag bestellen morgen in huis! Vervolgens neem ik contact op met klantendienst en sturen ze mij van het kastje naar de muur. "Ik zal het doorgeven aan POST NL" met andere woorden rot op klant en ga op een ander zagen! Zelfde verhaal bij POST NL. "Even wachten mijnheer de chauffeur zal vertraging hebben (vertraging van 9.18 uur tot momenteel 16.38 uur, dat moet een mega file zijn!) Onbegrijpelijk dat dergelijke bedrijven hiermee weg blijven komen!

Goedemorgen Davy, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend voor je dat je bestelde pakket als geleverd staat maar dit helemaal niet het geval is. Ik kan me voorstellen dat dit helemaal niet fijn is. Op dit moment onderzoeken we de zendingen die we naar jou hebben gestuurd bij PostNL om te achterhalen waar het fout is gelopen. Zodra het onderzoek is afgerond nemen we opnieuw contact met je op om een oplossing te bekijken. Onze excuses voor het ongemak hierin. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Levering product niet volgens de website vermeld wordt

Ik heb donderdag een product bestelt via CoolBlue. Ik zou deze bestelling vrijdag ontvangen. Ik ontving hier ook een mail van. Hele dag gewacht en niks ontvangen. Nu druk ik op de actuele levering en ontvang ik mijn product pas maandag! Vervolgens klantenservice gebelt en moest ik 20 minuten aan de lijn wachten. Uiteindelijk werd er geen oplossing aangeboden. Ze beweren dat het na 1 dag wordt geleverd, nou is overduidelijk niet zo. Als ik dit had geweten had ik het daar ook niet bestelt, maar in een gewone winkel. Als ik een 0 kon geven had ik die in dit geval ook gegeven.

Goedemorgen M'hamed, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend voor je dat je pakket vertraging heeft opgelopen en je dit niet op vrijdag 3 juli 2020 mocht ontvangen. Ondertussen merk ik op de track en trace van Bpost op dat het pakket vandaag onderweg naar je is. Ik hoop dan ook dat het pakket vandaag geleverd kan worden. Kun je ons iets laten weten als het pakket geleverd is zodat we kunnen kijken naar een correcte geste voor het ongemak? Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue

erreur dans la commande

j ai fait une erreur de taille pour mon sac pour mon appareil photo et en 2 jours , je recevais déjà mon nouveau sac . que demander de plus après un service rapide comme celui ci

Goede levering & leuke tips!

Goede levering De tips op de site ivm hoe je kunt werken met macbookpro heeft me echt geholpen

Excellent revendeur de matériel informatique

Le système de commande, livraison, facturation est impeccable. Emballage soigné et réutilisable sans soucis pour les retours.

Impecc

Nockel

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling via de site en zeer snelle levering

Top, rapide et efficace !

Commande livrée le jour suivant la commande, on vous informe 15 minutes avant l'arrivée du livreur par SMS. Rien à dire !

Rapidité d'envoi et colis extrêmement bien emballés

Et bien, je n'ai pas grand'chose à ajouter. Je n'ai pas mis 5 étoiles simplement parce que je ne crois pas vraiment à la perfection absolue, mais c'est la deuxième fois que je fais appel à Coolblue, et j'en suis très satisfaite. De plus, le site est très clair, les renseignements aident à bien choisir les produits, et les prix n'excèdent pas les moyennes des autres vendeurs. En espérant vous avoir été utile, Brigitte Quévy

Rapide et pro

La commande est facile Les produits sont arrivés rapidement Le suivi du colis est efficace. Meilleure expérience avec le partenaire Bpost, qu'avec Alternate (pour cette fois).

1er achat chez Coolblue

Un achat le mardi dans l'après midi La livraison le mercredi par la Poste Bravo pour le délai Un service impeccable

Correcte & snelle service!

Snelle service & correct gehandeld.

Rapidité.

Livraison rapide, colis bien protéger et qualité du service en général.

Rapide et efficace

Très larges choix d articles et rapidité de livraison.

Produit correspondant à mes attentes. Livraison très rapide. Impeccable.

Produit correspondant à mes attentes. Livraison très rapide. Impeccable.

Service parfait

Produit vendu au meilleur prix par Coolblue, produit commandé le soir et reçu le lendemain en matinée, livraison gratuite, emballage sûr.

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Coolblue is voor ons de beste site om te bestellen, ook in de winkel zelf heel aangenaam om er te kopen!!! Heel tevreden dus!! De leveranciers die thuis komen, zijn ook steeds zeer vriendelijk!!!

Snel, correct en gemakkelijk

Ik bestelde een bluetooth speaker bij Coolblue. De dag erna kwam hij al aan bij mij thuis. Het product was perfect in orde en ik ben er heel tevreden van.

Aucun soucis

Livraison super rapide, de bons produits qualité /prix. Très contente jusque maintenant de mes achats