Très franchement super

Bonjour C'est Le top, les prix sont raisonnable par à port à des grands magasin de bricolage livraison super rapide, et très satisfait de mon achat, je recommanderai coolblue à mes amis.

Too service après vente

Suite à un problème avec des écouteurs achetés chez Coolblue, il est très facile de renvoyer le produit défectueux. Le site et l’application permettent de retrouver le produit provenant de chez Coolblue et d’en demander la réparation/retour. Dans mon cas, la proposition de replacement du produit par des crédits Coolblue s’est fait quelques heures après le retour des écouteurs au magasin. Facile, rapide, efficace !

uitstekende webiste, vlotte, snelle levering

zie hierboven

Vlugge levering

Had een mail gekregen van coolblue dat het artikel weer te verkrijgen was, heb deze direct besteld en de volgende dag door Bpost geleverd.

Facile de la commande à l’enlèvement

Le site web est pratique d’utilisation. Je suis à 2 min à pied du magasin, donc l’enlèvement est ultra simple

Rapide et précis

Commandé en soirée, livré le lendemain matin. Conforme à l'annonce et prix inférieur à la moyenne. Merci Coolblue !!

Parfait rien à redire

Très satisfait

Toujours été satisfait temps de mes achats que des livraisons

Bon timing dans l'expédition..

Très content, le timing de l'expédition et le produit commandé il était ce que je voulais. Merci à bientôt

Un clic et servi dès le lendemain service rapide

Chaque commande a toujours eu le délai de livraison promis

Kan niet beter

Overzichtelijke en duidelijke website. Na het plaatsen van de bestelling, onmiddellijk op de hoogte gebracht van de geplande leverdag; dewelke zoals beloofd de volgende dag was. Via tracking code kon het pakket gevolgd worden. Je krijgt wat je mag verwachten, goeie service!

Vlotte bestelling

Makkelijk om producten te vergelijken en bestellen. Snelle levering

Is ok

Afwachten, eerst levering

super

Super rapide. Produit correspond bien à la description.

top !

super service, super levering

snel en correct

Snelle service, volgens afspraak, met eerlijke producten en beschrijving

zeer vlotte service en makkelijk in een punt te laten leveren !

zeer vlotte service en makkelijk in een punt te laten leveren !

Super cool alles goed geregeld

Prima super cool bedankt voor de mooie service

Très bon service, à l'heure et livreur respectueux, merci

Top service, merci

Te late levering

De belofte 'voor 23u59 besteld, morgen in huis' wordt jammer genoeg niet nagekomen. Pas 3 dagen later, nadat ik telefonisch mijn klacht had ingediend, werd overgegaan tot levering. De belofte dat ik 's nachts een email zou krijgen met de verwachte leveringstijd kwam er de eerste keer ook niet. Na de klacht kwam die er wel. Bij de klacht werd beloofd om de dag nadien te leveren, wat dan weer wel heel stipt gebeurde.

Beste Wim, Wat jammer dat je je levering niet meteen mocht ontvangen. Jammer genoeg kan het gebeuren dat er een vertraging gebeurd. Hierdoor kunnen sommige pakketten vertraagd zijn. We doen altijd ons uiterste best om er voor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk mag ontvangen. We wensen je toch alvast veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Goede prijs kwaliteit en uiterst snelle levering

Bestelling kan vlot geplaatst worden, duidelijke website, goede prijzen en levering uiterst snel

Snelle en kwaliteitsvolle service

De ene avond bestellen, de volgende dag wordt al geleverd

Tout simplement conforme au catalogue

J'attends néanmoins le cash back de 30 euros...