Bezorging door bpost was

Over het bestelde pakje kan ik geen commentaar geven omdat het bedoeld is als kerstgeschenk. Maar dat zal wel in orde zijn ! Over de bezorging door bpost kan ik alleen maar sterk ontgoocheld zijn. Pakje zou geleverd worden op zaterdag 27/11 doch rond 18 u krijg ik een mailtje dat pakje niet kon afgeleverd worden omdat er niemand thuis was. Ook alle buren niet thuis ??? Bezorger is evenwel zeker niet in onze straat geweest want ik had speciaal het buitenlicht laten branden om te tonen dat we thuis waren. Na deze leugenachtige verklaring volgen nog 9 mails met steeds wisselende meldingen over tijdstip en plaats levering. Als ik mij maandagmorgen in het postkantoor van Brecht aanmeld met een mail waarop staat dat pakketje daar moet afgehaald worden blijkt dat niet aanwezig. Postbediende zegt dat ik mogelijk best nog een dag afwacht en inderdaad wordt pakje op de middag afgeleverd bij mij thuis. Totale kafka en onkunde bij bpost.

Dag Marcel, Vervelend dat je zo'n tegenstrijdige berichten aankrijgt van Bpost over je pakket. Is het mogelijk dat je ons voorziet van je ordernummer? Zo kunnen we verder met je meekijken wat er gaande is en waar je pakket op dit moment is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Producten oké service kan betere

Alle producten zijn oké maar de levering niet zo. Ik kreeg melding dat mijn pakket via Bpost kwam op zaterdag, Bpost had niets ontvangen. Maar werd die dag wel geleverd via PostNL de levering was zo als gepland maar de informatie was niet overzichtelijk.

Product niet geleverd

Slecht. Vrijdag een stofzuiger besteld maar deze is nooit aangekomen ook al staat in de app dat deze wel geleverd is.

Dag Nathan, We begrijpen dat je een stofzuiger bij ons hebt besteld, maar deze nog niet bij je is toegekomen. Vervelend. Als we het order erbij nemen, zien we dat je gisteren met ons contact hebt opgenomen en er het nodige werd gedaan voor je. Op dit moment is het in jouw geval het onderzoek afwachten om na te gaan waar je pakket werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

mauvais suivi d'un retour ainsi que annonce sur site non conforme

Achat seconde main d'un produit, livraison du produit incomplet. Retour vers Coolbue, réponse achater le prodit au prix plein et note de crédit sur mon compte.Ce qui n'est pas normal, soit on e livre le produit complet au prix convenu sur la facture soit on me rembourse !! Après plusieurs appel au service client afin d'obtenir mon argent en retour rien ne boge ,au contraire je suis déconnecté après plusieurs minutes d'attente !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour monsieur Willems, Quelle expérience désagréable et nous comprenons votre mécontentement bien entendu. Avez-vous un numéro de commande, afin que nous puissions vérifier votre situation? Dépendant de votre situation, nous pouvons envisager un geste approprié. Cordialement, Coolblue

Een correcte en heel snelle levering.

Een correcte en heel snelle levering.

super goeie service

snel!

Cette société est parfaite, très efficace et sérieuse

Je suis très heureux d'avoir commandé chez vous car vous travailler d'une manière très professionnelle et les prix sont toujours très compétitifs. Merci à vous.

Snel, goedkoper en goede uitleg

Eerste maal dat we via Coolblue bestellen, zeker voor herhaling vaatbaar

rien à redire

livraison rapide et sans souci

Facile et rapide

Facile et rapide

J'ai commandé mon écran le soir, et je l'ai reçu le lendemain matin! TOP

Vlotte levering aan scherpe prijs

Vlotte levering aan scherpe prijs

Bien informé et rapidement livré !

Cool lue est le site sur lequel les informations sont les plus précises sur les produits, c'est donc plus facile de comparer. Grâce aux avis Cool lue, il est également plus facile d'avoir une vision rapide des avantages et inconvénients. En plus, la livraison est très rapide !

Snelle en perfecte service, zeer vriendelijke medewerkers.

Alles naar wens. Correcte, snelle service, vriendelijke medewerkers.

Levering met 1 dag te laat.

Excellent

Commande effectuée à 16h et reçu le colis le lendemain matin ! Colis bien emballé et bien protégé ! Je ne peux que recommander coolblue !

Magnifique!

Personel très gentil.

Supersnelle levering!!!

Bestelling geplaatst, volgende dag in de ochtend al geleverd. Website is heel duidelijk, duidelijke informatie over de artikelen waarin je bent geïnteresseerd. Heel eenvoudig te bestellen. Hier een zeer tevreden klant!

Product livré non européen.

Commande 58861269. Tablette non configurée pour l’europe...très désagréable surprise.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour monsieur Michel, Dommage que votre tablette n'est pas configurée pour l'usage en Europe. Vous pouvez pendant les 30 premiers jours après votre achat profiter de la garantie de satisfaction. Il est possible de prévoir un échange ou remboursement, quand vous renvoyez ce produit. Il est également possible de passer dans un de nos magasins. Cordialement, Coolblue

Snelle, correct en goede prijs

Snelle afhaling, correcte communicatie

Rapide et efficace

La comparaison entre différents article permet de faire le bon choix en fonction du besoin. Prix avantageux. Facile,rapide et efficace !

Uitstekend!

Gemakkelijke website Correcte prijzen Snelle verzending

Beste online shop

Steeds volledige uitleg, af en toe met een kwinkslag. Supersnelle levering, en altijd hypercorrect!

Du conseil jusqu'à la livraison ==> PARFAIT !!!

Les conseils sont top, check c'est fait Le placement de la commande est simple, check c'est fait La commande est suivie et soignée, check c'est fait La livraison est ultra-rapide et conforme aux indications reçues, check c'est fait Tout pour un sourire quoi...