Slecht

Iets besteld maar blijft maar weg nu een maand al .

Zeer tevreden over de levering van coolblue!

Zeer tevreden over de levering van coolblue!

Betrouwbare webwinkel met prima service, en niet voor de eerste keer.

Door technische problemen kon mijn pakket de eerstvolgende dag niet geleverd worden. Ik heb dan ook onmiddellijk van hen een mailtje gekregen met hun excuses dat mijn pakket met een dag vertraging besteld zou worden. Prima service!!

Wat wil ik nog meer

Had nieuwe rookmelders nodig die moeten voldoen aan de nieuwe eisen. Zijn moeilijk de vinden hier in de buurt en als je ze al vindt dan betaal je de hoofdprijs of zijn maar beperkt houdbaar. Op Coolblue veel keuze met goede omschrijving, snelle levering, 's avonds besteld de volgende dag voor 12:00 bezorgd

parfait, depuis la commande jusqu'à l'arrivage et le fonctionnement

commande impeccable, livraison à l'heure par 2 personnes charmantes, expérimentées. Très satisfaite de mon achat

Achats de plusieurs produits toujours presser suite à mon travail

Je suis treps comptant des service du système qui décrit treps treps bien le produits désiré un grand merci et félicitations à toutes votre équipe

Impressionné par la rapidité de livraisons

Second dois qu'on achète un écran en 2ieme chance et pas de soucis. Raport qualité prix livraison exelant

Jong ,dynamisch, spontaan en zeker voor herhaling vatbare ervaring met onze allereerste aankoop via

Vlotte service bij leveren van het toestel . Vriendelijk en enthousiast gasten . Zonder problemen meenemen oud toestel en uitleggen hoe het nieuwe werkt. Site voorbestellen voor oudere mensen iets gebruiksvriendelijker maken zo een plus punt zijn. Voor het overige voor herhaling vatbaar

Goede prijs en snelle levering

Degelijke prijzen voor kwaliteitsvolle producten. Duidelijk bestelproces en mailverkeer en correcte levering

Zeer goede service

Zeer goede uitleg gekregen van technische dienst in verband met icloud.com

Alles prima in orde

Alles was in goede staat

vriendelijke en snelle service

bij één van mijn aankopen in de winkel te Wilrijk werd ik fantastisch snel , vriendelijk en met kennis van zaken geholpen door een zekere Youry. Bij een volgende bestelling werd ik bij een uitverkocht artikel op de hoogte gehouden en kreeg ik uiteindelijk een mail dat het artikel terug beschikbaar was , hetgeen ik dan vlot kon bestellen . Een zeer tevreden klant

Een snelle levering.

Rapide et efficace

Bon rapport qualité prix

parfait

livraison rapide et soignée, a l'heure indiqué avec un suivit a la minute prés, un vrais bonheur. bravo a toute l'équipe !

Super bedrijf!

Vriendelijke mensen, supersnelle levering, gewoon een topbedrijf!

Altijd goede producten en correct

Alleen mijn laatste bestelling al drie dagen overtijd

Rapide

Commandé la veille et reçu le lendemain comme prévu. Le colis était protégé et en parfait état.

Coolblue est très réactif, malgré quelques expériences négatives avec certains produits, Collblue à toujours eu une réaction appropriée et apporté les solutions qu'il convenait dans des délais très courts. Bravo! je suis et reste un client fidèle!

Impecable

Article conforme a ce que je m’attendais , aucune surprise, des livreurs sympathique qui monte le frigo de 82kg a l’étage et s'excuse de pas mieux parler français , merci, excellente expérience, je recommande sans hésité.

Perfect zoals in mail beschreven.

Jammer dat je moet bijbetalen voor In een bepaald dagdeel te leveren.

Vlotte afhandeling

super

alles ok

Excellent

Produit conforme à la description et bien emballé, Facilité de commande et paiement sécurisé, Livré le lendemain. C'est du sérieux!