Très bons conseils, service rapide et performant

Service rapide et de qualité

Déception

Je m'attendais à une livraison à domicile. J'ai dû aller chercher un colis lourd et encombrant dans un distributeur et le ramener chez moi en taxi. Ce n'est pas ce que j'attendais

• Nous recommanderiez-vous? Non

Prima stofzuiger!

Het is een plezier om te stofzuigen met dit apparaat. Op de medium stand een goede zuigkracht. De harde stand zuigt nog krachtiger maar maakt wel wat lawaai.

Snelle en correcte levering

Bestellen was eenvoudig en duidelijk. Je kan je product perfect volgen en je wordt goed op de hoogte gehouden. Levering werd zoals beloofd, de volgende dag al geleverd. Top

Impeccable

Délai respectés, livraison parfaite.

Livraison rapide

J’ai commandé un produit neuf en deuxième chance. Le produit etait conforme, avec sceau de garantie. La chose à reprocher est que la prise usb a été « écrasée ». En dehors de cela, livraison rapide et produit en bon état.

Rien à dire

Tout s'est extrêmement bien passé

Site excellent

Je vous recommande le site ,personnel de livraison compétent et d' une politesse parfaite

Altijd perfect geregeld

Heel goede informatie over de producten. Levering zoals beloofd, correct en tijdens het vooropgestelde tijdsslot.

Supper

Zeer vriendelijk en correcte levering

Impeccable

Service toujours parfait !

Correcte afhandeling van de bestelling

Correcte afhandeling van de bestelling

Super sevice is hun motto

Uitstekende communicatie en service in samenwerking van de vlotte en vriendelijke tot aan de deur brengen van B-Post. Een aanrader!

Betrouwbaar

Ondanks een foutje van mij , alles toch rechtgezet

Nog steeds heel erg klantvriendelijk en service minded

5 sterren omdat Coolblue voor mij (als klant van het eerste uur) de meest betrouwbare webshop blijkt te blijven na al die jaren. Je kunt met hun competente mensen op de klantendienst nog telefoneren en samen naar een oplossing zoeken. Daarom koop ik met vertrouwen bij Coolblue voor specifieke of delicate producten, alhoewel ze niet steeds de goedkoopste zijn. Maar dit laatste wordt door de aangeboden service ruimschoots gecompenseerd.

Alles vlot gegaan. Printer makkelijk te installeren . Werkt perfect. Leuk een extra lade voor fotopapier .

Bla

Bla

Geen correcte service of hulp bij niet leveren en teruggave van gelden

Vorige week bestelling geplaatst en niet ontvangen en dan maar bestelling geannulleerd daarna mijn geld teruggevraagd maar enkel terug in tegoeden zelfs na verschillende telefoons en mails (het gaat niet om een klein bedrag) de hulp of steun om een oplossing was ook ver te zoeken wel steeds vriendelijk afgescheept door klantendienst en voelde me telkens weer de idioot LET OP bij je bestelling denk 2 keer na Als het goed gaat ok maar als er iets fout gaat sta je nergens

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Kurt, Het spijt ons te vernemen dat we je niet hebben kunnen verder helpen voor de terugbetaling van je retour. Bij nazicht blijkt dat het betaald bedrag met Ecocheques voldaan was. Helaas kunnen we een betaling met Ecocheques enkel als shoptegoed geven bij annulatie van de bestelling. Je kan nadien met dit shoptegoed een ander ecocheque-product bij ons bestellen. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Misverstand tav installatie is door chauffeur snel verholpen. Top!

nog geen ervaring

Ik heb het pakket nog niet ontvangen

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Wendy, Wij begrijpen dat een vertraging tijdens de levering van jouw pakketje niet al te leuk is! Wij hebben inderdaad kunnen terugvinden dat jouw bestelling een kleine vertraging had opgelopen omdat er de dag van de levering niemand thuis bleek te zijn. Gelukkig zien we dat je de bestelling gisteren namiddag in het postpunt bent gaan ophalen. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Vlotte bestelling, vlotte levering en vriendelijke service!

Alles is goed verlopen

's avonds besteld, en aangekomen op beloofde uur.

Toujours su rapide

Disques durs arrivés le lendemain de la commande!

Respect pour tout !

Plusieurs expériences et impecccc !!! Merci