Livraison par Post NL

Bonjour, Nous sommes jeudi et tjs pas de colis qui était censé arriver mardi...

Totalement à l'heure

Langere levertijd

Mijn laatste bestelling wordt nu geleverd via post.nl, met als gevolg dat de levering de dag nadien niet meer lukt precies?? Ik lees net de trace dat er alweer een dag bijkomt ….. Wat was er mis met B-post ? Met hen was de levering steeds de dag nadien !!!!

commandé elle 29/05 et reçu le 2/05

Je suis passé par vous car ill me fallait un téléphone le plus vite possible car j'ai été convaincu par votre devise ce qui correspondait à mon envie de recevoir mon colis le lendemain, j'ai finis déçu de devoir attendre 3 jours. De plus, j'ai été déboussolé car votre site annonçait des dates d'arrivées aléatoires. Cependant, votre service client (Jessica) s'est excusé et m'a fait part de votre erreur, a été compréhensif, poli et respectueux donc je vous en remercie

Pas encore reçu mon colis

J'attends

Pakket niet ontvangen

Pakket niet ontvangen

betrouwbaar, goed volgbaar

tevreden, het is ook niet de eerste keer dat we hier iets bestellen

Colis livré à domicile, rapidement, après la commande

La force de Coolblue est une livraison rapide avec, pour les colis encombrants, des équipes qui livrent et font la mise en service à domicile.

Très contente

Les livreurs sont très aimable et professionnel bravo à eux

Très rapide

Commande effectué et dans les 2 jours qui suivent j’ai reçu ma commande

Prima ijskast, levering service kan beter

Op onze factuur staat dat men de ijskast zou uitpakken en dat materiaal zou meenemen. Dit is niet gebeurd zelfs na het lezen van onze bestelbevestiging weigerde de koerier dit te doen.

tweedekansje met ontbrekende stukken

ik heb een tweedekansje besteld met enkel beschadigde verpakking volgens de site maar er bleek toch van alles te ontbreken... nu hele toestand om terug te sturen en weer te wachten alvorens nieuwe bestelling weer zal binnen zijn, heel vervelend allemaal

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Eden, Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw oorspronkelijke bestelling niet in goede orde werd geleverd. Wij dienen inderdaad eerst de retour te ontvangen vooraleer wij een nieuwe bestelling in het systeem kunnen plaatsen. Uiteraard trachten wij dit zo snel mogelijk op te lossen voor u. Met vriendelijke groet, Coolblue

Zeer tevreden van de service en de vriendelijkheid in coolblue hasselt

Super tevreden.

Alles top! Snelle service/levering. Duidelijk info.

livraison bien confirmé

par vélo super par post NL un peu plus compliqué horaire

Een dag te laat maar goede communicatie

Een dag te laar geleverd en niet op het uur dat vermeld stond via track and trace. Communicatie was zeer goed

Perfecte levering

Correcte prijs. Snelle levering. Super vriendelijke afleveraar. Handige track en trace.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling!!!!

Voor 23u00 besteld morgen geleverd, nougabollen. Wacht reeds 4 dagen en nog steeds geen bericht wanneer men zoekt te leveren. 2 onderdelen zouden in 1 pakket geleverd worden, ook niet waar. Inktpatronen zijn geleverd maar printer nog niet, wat ben ik dan met de inktpatronen?????

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Hugo, Wij begrijpen dat uw bestelling nog niet geleverd mocht worden. Kan u ons alvast voorzien van het ordernummer? Met vriendelijke groet, Coolblue

Jammer van levering

Ik vind het jammer dat je een bestelling plaatst en er vermeld word levering morgen. Ik selecteer jullie winkel omdat de volgende dag geleverd kan worden en ik thuis ben. De volgende morgen krijg ik nieuws dat de levering die dag niet kan maar verplaatst word naar morgen. Lap ik moet ganse dag werken. Had ik het geweten kocht ik op andere site die wel kon leveren s’anderendaags

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Chris, Het spijt me ten zeerste voor het ongemak dat je hebt ervaren met je recente bestelling bij ons. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te kunnen leveren, vooral wanneer je specifiek voor onze winkel hebt gekozen vanwege de belofte van een snelle levering. Het is uitermate frustrerend om te horen dat de levering niet op de geplande dag kon plaatsvinden en dat je hierdoor jouw dag moest aanpassen. Dit is niet het serviceniveau dat we nastreven en we willen je onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We zijn ons bewust van het belang van betrouwbaarheid en stiptheid bij het leveren van bestellingen, en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt in de toekomst. We zullen jouw feedback zorgvuldig in overweging nemen en stappen ondernemen om onze processen te verbeteren, zodat we onze beloftes aan jou en al onze gewaardeerde klanten kunnen nakomen. Als teken van onze oprechte spijt en waardering voor jouw geduld en begrip, willen we graag een speciale korting aanbieden op je volgende aankoop bij ons. Deze korting zal worden toegepast op jouw account en je kunt deze gebruiken wanneer je maar wilt. Met vriendelijke groet, Coolblue

Publicité mensongère

Commande avant minuit, livraison le lendemain? Non. Postnl déclare avoir avec coolblue un contrat de livraison dans les 5 jours et n être pas tenu par la publicité de coolblue ! En outre le service de PostNl est en dessous de tout.

PostNL, cathastrophique

Livraison le lendemain, ce n'est pas le cas. Toujours rien reçu à ce jour. PostNL est un transporteur catastrophiquement mauvais, que de mauvaises expérience. J'aurai su a la commande que c'était ce transporteur. Je n'aurai pas commandé. Sur les quelques commandes effectuées chez coolblue, pas mal de soucis de livraison. Je veux jouer le jeu de commander national même si c'est un peu plus chers mais la triste réalité me ramène sur terre. Je procéderai à un retour car arrive trop tard.

Colis toujours pas arrivé

Je commande chez coolblue parce que la livraison est censée arriver le lendemain et que ma commande est urgente. 3 jours plus tard, aucune nouvelles

Comme sur des roulettes

Produit conforme, délais conformes : pas de mauvaise surprise! Si ce n’est en ce qui concerne la livraison sous-traitée ( l’objectif du livreur étant de prouver qu’il est passé au point de livraison, et pas de faire en sorte que l’article soit livré )

super snelle levering op de fiets

USB kabel aan huis geleverd, met de fiets, op het afgesproken tijdstip. Fijn.

Verschrikkelijk lang wachten op bestelling

Op zondag 28/04 heb ik een bestelling geplaatst, via de website werd gesteld dat dit pakje maandag 29/04 zou arriveren. Op maandag kreeg ik van PostNL een bericht dat dit een dag verschoven zou worden, want zij hadden het pakje van CoolBlue nog niet ontvangen. Op dinsdag kreeg ik wederom een bericht dat het niet zou lukken, nu komt het pakje ten vroegste donderdag. Ik heb het nog steeds niet.

165 Denen Lochristi 9080

03 8082700