Ongelofelijke service

Bedankt Coolblue voor de zeer snelle en ongelofelijk correcte service. Ik heb meteen de dag van de release mijn nieuwe iPhone 12 Pro en transparante case ontvangen, daar waar andere winkels met valse beloftes omtrent leveringsdatum kwamen. Ook werden de COVID-19 maatregelen 100% opgevolgd bij afhaling van de iPhone in de winkel.

Zeer snelle service

Coolblue geeft uitstekende uitleg om zo de juiste aankoop te doen. De instructie filmpjes zijn hier echt een time saver. Daarnaast kloppen de levertermijnen exact.

Snel geleverd volgens afspraak.

Bon service

Service très rapide mais les prix sont un petit peu élevé .

Buiten een vergissing werken jullie heel proffesioneel

Buiten een vergissing werken jullie heel proffesion

Beste prijs en heel snelle levering! Top top !

's Avonds besteld, de volgende ochtend geleverd

Hele snelle en goede service. Ik bestelde 's avonds een tablet en de volgende ochtend werd die geleverd. Wat ik elke keer weer geweldig vind aan Coolblue is de navigatie van de website. Geef simpelweg enkele parameters in en je hebt wat je nodig hebt.

Pakket drie dagen langer onderweg

Geen bericht dat pakket later zou zijn... Speciaal voorcoolblue gekozen omdat het maar 1 dag onderweg is, jammer

Response from the business owner

Beste mevrouw Eeckman, Wat jammer dat je je bestelling niet op tijd mocht ontvangen. We hebben je dossier er meteen bijgenomen en zie dat je je pakket kan ophalen in het postpunt. Je kan meer informatie terugvinden in de Track en Trace. Van zodra je je pakket ontvangen hebt, mag je ons contacteren voor een gepaste geste. We wensen je er toch alvast veel plezier mee! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Ik bestel er nooit meer !

Door een fout van coolblue moet ik 2 weken op mijn bestelling wachten ik heb een hele trolly bestelt en krijg 1 koffer !

Response from the business owner

Beste Melissa, Wat jammer dat je niet alles mocht ontvangen. We hebben je dossier er meteen bijgenomen en zie dat je alles ontvangen zou moeten hebben. Als dit niet zo is, kan je contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Super service. Heel tevreden

Klantendienst heeft een super service. Ik raad iedereen aan te kopen bij Coolblue

Zeer professionele en correcte hulp

Prima hulp in de winkel bij de keuze van een droogkast. Vlotte, stipte levering en plaatsing inclusief aansluiting.

Perfect op tijd

Goeie service en op tijd

gemakkelijk

gemakkelijk

Aangename ervaring met snelle levering

Aangename ervaring met snelle levering

Service rapide et produit parfait

Parfait

Personnel très accueillant et agréable !

Le personnel du magasin est très agréable et à l'écoute du client et très poli. ça fait plaisir !

Commandé la veille pour livraison le lendemain c'est rapide si c'est de stock

Première commande chez Coolblue et satisfait.

Zoals het hoort

Alles zoals het hoort

Zoals altijd op tijd geleverd, vriendelijke chauffeur, geen schade aan toestel. Coolblue zoals ik die ken.

Super snelle levering

Vandaag besteld en morgen geleverd.

ALTIJD Topservice!

Of je nu naar de winkel gaat of online besteld, je bent altijd snel, professioneel, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Coolblue boven alles!

Perfect in orde

Alles was 100 procent in orde. Gemakkelijke manier van bestellen en op tijd en vlug besteld via een.post punt. Ideaal!

Goede prijs en correcte snelle levering

Coolblue heeft bijna alle producten van haar catalogus op voorraad. Goede prijs. Snelle en correcte levering. Ze hebben ook nog fysische winkels waar je service kan krijgen.

Gisteren besteld dag erna geleverd kan niet beter

Livraison rapide, prix souvent compétitifs

Livraison le lendemain, prix souvent intéressants, service après vente efficace, retour gratuit. Très bien. Seules améliorations possibles, un plus grand choix et certains prix

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement