Snelle levering en service!

Parfait

Rapide, professionnel, à l'écoute des clients.

Correcte levering

Rapidité

Rapidité

Coolblue levert je pakje op een snelle en vlotte manier.

Pakje bezorgt in een mum van tijd

Zondagavond heb ik een lichttherapie toestel besteld, maandagmorgen werd het mij reeds goed door de post bezorgd.top

Goede service en goede kwaliteit

Wij kopen alle producten bij coolblue, we zijn zeer tevreden anders gingen we niet meer terug.

al meer dan 10 jaar trouwe klant en we zijn van plan om dit nog jaren te blijven!!

Met Coolblue hebben we nog geen negatieve ervaringen gehad. Alles verloopt zoals beloofd en de leveringen gebeuren op tijd en verzorgd. Indien er ertouren moeten gebeuren, is er geen discussie. Men doet wat men belooft. Chapeau omdat we nu al jarenlang kunnen rekenen op jullie. Al heel wat laptops, I-phones, keukentoestellen,.... noem maar op gekocht bij jullie en altijd toppie in orde. DANK U WEL!!!!!

Doen wat ze beloven

Zeer betrouwbaar

Heel eerlijk en informatief

De bestelling was super vlot en heel eerlijk op vlak van de bestelling. Super vriendelijke levering ook. Heel aangenaam om te weten wanneer je moet thuis zijn voor levering.

Zeer goede cervice

Problemen gehad met camera Maar vakkundig opgelost door ander model

Leuke ervaring

blij met de fietslevering

Très satisfait

Merci très satisfait , l'amplificateur a été installé en un heures HP Pavilion compris super qualités le Sony , et la livraison au top

Top ervaring!!!

Super goeie ervaring gehad!!!! Ik bestel nog hier!!!!!

Snel, duidelijk en ecologische levering!

Alle producten worden duidelijk weergegeven. Alle info omtrent is duidelijk en correct. Leuk dat de levering ook met de fiets gedaan kan worden.

snelle levering , ruime keuze

ruime keuze en de technische uitleg is zeer duidelijk. gemakkelijk te bestellen ,met een zeer rappe levering tot gevolg.

Zeer goede en vlekkeloze ervaring

Alles verloop vlotjes, goede service , goede en snelle levering en top producten!

geduld hebben zekers?

onlangs een DVD gekocht, ik had er ook een HDMI kabel bij besteld maar die zijn ze vergeten bij te doen wel betaald ,na enkele telefoons en mails, duurt toch lang voor ze dat spul opsturen!!

Rapidité et clarté

Facilité de l'application et rapidité des services

Vlot, geleverd op zondag.

Bestelling geplaatst, volgende dag kort na de middag geleverd. Op zondag. Vriendelijke bezorger.

Super vriendelijk en snelle service!!

Van de meerdere keren dat ik heb besteld bij coolblue, kon ik altijd een snelle en kwaliteitsvolle levering verwachten. Zodra er iets mis was met de levering of een product kapot ging in de garantie periode, dan staat Coolblue altijd klaar om te helpen. Het grootste plus punt aan Coolblue vind ik toch wel hun supervriendelijke service!

Fantastische ervaring

heel vriendelijke jongen aan de lijn en heel behulpzaam; ook in de winkel toppie service

Pakket niet geleverd

19 januari een bestelling geplaatst van een headset voor volgende dag geleverd te worden. Nog niets ontvangen. Verloren bij de post. Bij de klantendienst waren ze wel vriendelijk maar voor dat ze iets konden moesten ze het pakket eerst terug hebben. Dus nog steeds geen oplossing. Pakket is verloren en de klant is de duppe. Heb nog nooit problemen gehad met Coolblue maar dit is een zeer slechte ervaring.

Article conforme et livraison rapide

Colis arrivé très rapidement à destination, bien emballé et satisfaite de mon achat!

Parfait

Livraison très rapide avec suivi. Emballage parfait.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement