Mindere goeie ervaring

Ik wacht nog altijd op mijn bestelling van 3 lamppen, waarvan er één nog niet is aangekomen sinds dinsdag. Ik kan niet blijven lopen naar Bpost en Coolbleu laat ook niks weten. Wanneer komt die laatste lamp?

Response from the business owner

Hi Henri, Dat is natuurlijk niet de bedoeling en begrijpen we zeker dat je graag de status van je bestelling wilt raadplegen. Kan je ons langs deze weg een ordernummer doorgeven, zodat we de status van je bestelling even kunnen raadplegen? We doen nadien het nodige om je van een snelle oplossing te voorzien. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Tellement déçue !!!!

Je souhaite vous faire part de ma déception par rapport à ma dernière commande. En effet, nous sommes déjà client chez vous depuis plusieurs années et nous avions toujours été satisfait, mais cette fois, ce n’est pas du tout le cas. Je vous envoie des photos du colis que nous avons reçu. Celui-ci était dans un très mauvais et l’appareil qui était dedans également. Dans la description, vous mentionniez que l’appareil état dans un état « NEUF » qu’il n’était juste pas dans son emballage d’origine. Vous pourrez constater sur les photos que ce n’était pas le cas. Dans l’attente d’une réponse de votre part, je vous prie de croire, Madame, Monsieur, en mes sentiments les meilleurs

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Salut Isabelle, Nous comprenons votre mécontentement et nous serons ravis de vérifier cette situation pour vous. Pourriez-vous nous indiquer votre numéro de commande, afin que nous puissions examiner cela pour vous? Ainsi, nous pouvons envisager une solution appropriée. Cordialement, Coolblue

Toppe, snelle en reactieve Klantenservice

Snel klaarmaken van mijn bestelling. Snelle afhandeling. Toen ik merkte dat ik een verkeerd artikel bestelde, snelle afhandeling van mijn retour, op maat advies via whatsapp en de dag nadien had ik mijn nieuw artikel al in de bus. Perfect dus!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van mijn nieuwe Switch! Door een enthousiaste jongeman met een coolblue-bakfiets, geweldig gewoon. Website is ook zeer duidelijk, bestellen is gemakkelijk en de prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed.

Overzichtelijk en prijs kwaliteit en service

Duidelijke website met eerlijke prijzen. Snelle service alleen overhaaste levering Snel binnen en nog sneller buiten. Prijzen zijn beter dan concurrentie.

steeds goed op tijd geleverd, blij met e levering.

Ik ben steeds tevreden van de bestelling bij coolblue

La rapidité de l'envoi de la commande

Un site bien clair et une diversité de produits

Alles vlot verlopen

Alles verloopt altijd vlot, behalve het inruilen van de koffiewaarde die ik mocht ontvangen tijde aankoop van ons eeuw toestel. Dit is nog steeds niet in orde, maar daar krijg ik nu geen feedback meer op.

Snel goed geholpen goede keuze kunnen maken

Heb nu al enkele keren besteld bij cool en alles was altijd inorde, als je aan iets twijfels er zijn zoveel filters en hulpjes om de juiste keuze te maken en steeds lukt dit opnieuw. Men laatste aankoop weer super

Uitmuntend

altijd goeie klanten service & leveringen zijn altijd optijd.

Behulpzame medewerkers

Ten allen tijde zijn de medewerkers beschikbaar en helpen ze zo goed mogelijk en dit zowel telefonisch als via mail. Eerst zeer positieve ervaring.

Order & collect in dichtst bijzijnde winkel top verlopen

Zeer goede ervaring omtrent info over de status van de bestelling. Bij afhalen in winkel vlotte afhandeling en goede ontvangst, bovendien een goed advies bij het kiezen van toebehoren bij de hoofbestelling.

Super amabilité

Content

Vlotte en vriendelijke levering

Het artikel wat ik besteld had, was op voorraad en werd de dag erna met de bakfiets aan de deur geleverd. Ik kreeg op voorhand een mail met de verwachte levertijd en 15 minuten voor de levering een melding dat de "delivery hero" er bijna was. Deze persoon was perfect op tijd en zeer vriendelijk. Een zeer vlotte afhandeling van de bestelling.

ma première experience

je suis super satisfaite de CoolBlue. C'est ma première commande et l'article est arrivé très vite. Ce que j'aime particulièrement: * Livraison super rapide. * Prix intéressant. * Je dirais même que le service est meulleure que Amazon. Point negatif: J'aurais aimé plus de choix de produits dans plus de categories.

Rapide et efficace

Toujour de bons conseils et mise en avant des points positifs et négatifs. Ce qui permet de savoir ce qu'on achète.

Prima, alles in orde.

Snel geleverd. Factuur direct ok. Gewoon erg goed.

Correcte prijzen, snelle levering. Gewoon prima!

Correcte prijzen, snelle levering. Gewoon prima!

Duidelijke uitleg op site, goede service, snelle levering, eigenlijk altijd heel tevreden van!

goed en correct

4eme achat et toujours excellent.

Meilleurs prix, délais respectés. Que du bonheur.

GEWOON TOP

Ik was niet thuis dus vroeg de bezorger om een veilige plek aan de telefoon! T-O-P service want Bpost is gewoon weg als je er niet bent en dan kan je ook ineens 2 weken wachten op je pakket! + Bezorging op zondag! Wat wil een mens nog meer

Livraison respectée le lendemain

Livraison rapide prix correct par apport au marché . Je ne pensais pas que la livraison soit respecté mais agréable surprise.

Kwaliteit producten perfecte levering

In één woord top. Beste producten aan concurrentielle prijzen. De dag erna geleverd.

Beantwoordt aan de vereisten

Past perfect opde gardena es 500 ontmosser