Enorm klantvriendelijk en mooi aanbod

Eerste kennismaking met winkel. Niet steeds de goedkoopste, maar wel een hele goede diensverlening.

Snel, klantvriendelijk en betrouwbaar

Snel, klantvriendelijk en betrouwbaar

Rien à dire service au top

Commande et suivi impeccable

Goed ingepakt en de volgende dag al in huis.

Snel rnjuist afgeleverd

Kan dit zeker aanbevelen

Wat is ervan verwacht had!

De machine is nagenoeg perfect, de dienst na verkoop, ttz, tijdens de verkoop: de bereidwilligheid van de verkoper in de vestiging Gent was veel meer dan voorbeeldig. Gewoonweg super en omwille van de extraatje meer koop je toch bij coolblue zeker

Rien à redire

Service très rapide comme à chaque fois

Vlot en zeer duidelijk

Duidelijk met alle nodige informatie bij het product en de dag erna reeds geleverd!

Steeds snelle levering en perfecte service

Levering in 99% van de gevallen zoals beloofd. Als er eens iets misloopt, of het product bevalt niet, is de klantendienst altijd super vriendelijk en denken ze echt mee! Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, maar qua dienstverlening en snelheid staan ze voor mij op nr. 1

Alles wat ik nodig heb, binnen 2 dagen geleverd.

Zo een groot aanbod! Ik kan uren spenderen op de site of app. Bij elk artikel wordt ook nuttige informatie en specificaties voorzien zodat je als koper zeker weet wat je product kan en wat niet. Coolblue heeft me nog nooit teleurgesteld. Zelfs hun klantenservice is top! Koop je door de week een product voor levering aan huis, dan mag je er zeker van zijn dat het artikel (indien op voorraad) binnen de 2 dagen geleverd is.

Altijd inorden

Nog nooit problemen gehad met coolblue in meer dan 20 aankopen

Slechtste ervaring ooit

Heb op 28/4 iets besteld, Gingen ze de dag nadien leveren. Niet toegekomen dan de dag erna heel de dag thuisgebleven niets gehoord Terug een mail gekregen. We leveren het op maandag tussen 13u en 14u Niemand gezien krijg ik poost een mail. We hebben je net gemist. Dan de erop het zelfde. Dan maar bellen naar de klanten service, Krijg je te horen we gaan je een compensatie geven. Zie mijn mail. 15€ op je volgende aankoop. Belachelijk ze mogen me een goeie korting geven. Aangezien ik daar niet meer ga kopen. Hoop dat het vandaag toekomt Zoals ze beloofd hebben. En op het uur dat ze gezegd hebben. En niet vroeger of later

Response from the business owner

Beste Christof, Wat jammer dat je je pakket niet op tijd mocht ontvangen. We zien dat je bestelling vandaag geleverd zal worden. Onze oprechte excuses voor de vertraging en we wensen je er toch alvast veel plezier mee! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Délai de livraison non tenu

Article commandé le 5 mai. Livraison promise dans les 24h. Nous sommes le 11 mai et je ne sais toujours pas quand arrivera le coli. Promesse faite par téléphone d’un éventuel dédommagement et à ce jour, toujours rien non plus… bref beaucoup de promesses non tenues. A fuir!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Bonsoir Dan, Nous comprenons qu'un retard dans la livraison de votre colis n'est pas très agréable ! Nous avons jeté un coup d'œil dans le système et nous avons vu que votre colis a été livré aujourd'hui le 11/05 à 11:36 à l'adresse indiquée. Pouvez-vous confirmer si cela est correct ? Bien cordialement, Coolblue

Vlotte levering MAAR...

Zeer vlotte levering en installatie. Ik wou al een 5-sterren review schrijven tot ik mijn eerste was draaide. Het machine trilde zodanig hard, dat het verschoof en zoveel lawaai maakte dat het leek alsof het ging ontploffen. Na wat onderzoek bleek dat de transportstangen niet waren gedemonteerd! Waardoor de vering van de trommel totaal geblokkeerd was.

Response from the business owner

Beste Lore, Wat lastig dat dit niet goed was uitgevoerd. We nemen dit zeker mee om er voor te zorgen dat dit niet meer voorvalt. Kan je ons bevestigen dat het nu ondertussen in orde is? Met vriendelijke groeten, Coolblue.

site très pratique

j'ai déjà fait quelques achats chez Coolblue, toujours très satisfait

Fijn om ook op zondag levering te ontvangen!

Toppie!

Très satisfait

Très bon prix pour certains produits, livraison rapide (commandé l'après-midi reçu le lendemain matin), et matériel arrivé dans un état impeccable (ça change d'Amazon qui vend des retours en produits neufs).

super rapide

Article commandé le samedi soir et livré le dimanche matin que demander de plus .

Degelijk

Goede leveringservice van Coolblue, zelfs op zondag. Van het product zelf weten ze jammer genoeg niet heel veel af.

Parfait.

Choix, prix et rapidité inédite de la livraison.

Rapide et efficace

J'ai commandé sur le site avec retrait en magasin avant l'ouverture du magasin. J'ai bien eu mon produit, et toute l'opération m'a pris moins d'1 heure. Difficile d'être plus efficace

Facile et rapide livraison même le dimanche

Très facile de passer commande et livraison ultra rapide même le dimanche. Cependant l’article est reconditionné c’est un produit Apple avec la batterie ne fonctionnant plus qu’à 85% de sa capacité. Je suis un peu déçu sur ce point.

Disponible immédiatement et livré rapidement, le top

Rapidité, qualité et grand choix

Dit artikel nog maar 1 maal uitgeprobeerd maar zeer tevreden over het resultaat!

Snel en vlot

Snelle en vlotte communicatie bij bestellingen

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement