Vite et bien

j'ai pu decider plus ou moins rapidement de l'achat parce que les propositions d'appareils ne sont pas logiques

Een dramatisch slechte after sales service

GSM gestolen. Ik laat onmiddelijk mijn Proximus kaart blokkeren en krijg van hen 3 dagen later per post een nieuwe SIM-kaart met code, PUK nummer enz. Ik plaats ondertussen een telefonische bestelling bij Coolblue voor een nieuw GSM. De aankoop gebeurd vlot en ik krijg een bestelnummer. Ik vraag om in winkel Zaventem het toestel "gebruiksklaar" te laten maken met de door mij mee te nemen SIMkaart en codes. Ik vraag expliciet aan de de telefonische Klantenservicedienst of ik in Zaventem geen afspaak moet maken voor de tijd die ze in Zaventem zullen moeten nemen om het toestel "gebruiksklaar" temaken. Antwoord: Neen, afspraak hoeft niet, Ze zullen alles installeren en opstarten. Vergeet echter zeker uw nieuwe SIMkaart niet met de nodige codes (pin , etc...) Mijn echtegenote komt in winkel Zaventem. Een Coolbluer plaatst de Simkaart in het toestel ... en ... zegt dat er geen tijd is om het toestel op te starten omdat er geen afspraak geboekt werd ! Mijn echtgenote komt terug ... maar zonder de pincode enz... ondertussen is de winkel gesloten ... bij de bediende gebleven ! Ik bel naar de klantenservice en maak mijn verhaal. Ze verontschuldigen zich hier en beloven de shopmanager alsook de betrokken bediende onmiddellijkte verwittigen (gooi pincode en puk niet weg !!!) Ik wacht sinds 24 uur ... zonder nieuws. En belde ondertussen nog eens de klantensrvice op ... die de boodschap van zijn eerste collega niet kon inzien, maar de zaak opnieuw naar de winkel zou aanwakkeren. Ik hoop dat er nieuws komt. Ben zeker bereid om het vervolg te laten weten. .

Zeer goede service

Zeer goede informatie en leveringen

Netjes, tijdig en correct!

Service au top, rapide et efficace !

Commande et livraison rapide comme promis ! Emballage et livraison soignée ! ++++

Produit trouvé facilement et meilleur prix

Après avoir fait le tour de la « toile » le meilleur prix était Coolblue. Le traitement de la commande est on ne peut plus simple et la livraison gratuite et rapide en moins de 24h fait plaisir. Je recommande vivement.

Vlotte afwerking na het door zeer groot aanbod, moeilijke keuze te maken.

Het maken van een juiste keuze werd door de verschillende artikels ondersteund. Zeer vlot geleverd.

geen problemen

Snel en betrouwbaar

De klant is er koning

Livraison rapide, top du top !!

Super expérience !!

rien a redire

Rien à redire, de stock, à prix correcte avec une livraison hyper rapide même le dimanche. je serais le premier à vous recommander à mais proche.

Ruime Keuze en gratis levering, wat wil je meer?

Zaterdag besteld, zondag geleverd een in gebruik!

Snelle meiden en jongens

Kijk, zo willen wij “consu-mensen” het hebben. ‘s Avonds iets in je hoofd halen, het de volgende ochtend in je handen houden!

goede service, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

goede service, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle afhandeling

Heel tevreden!

Levering vlotjes verlopen en goed kunnen opvolgen.

Heel goede service.

Promesse mensongère d’une livraison pour le lendemain

Promesse de livraison pour le lendemain. En fait c’est si il y a encore de la place dans le camion. Or mon congélateur ne fonctionne plus et il est rempli de marchandises. Je ne peux pas attendre de la place dans le camion, j’ai un besoin URGENT d’un nouvel appareil. Le personnel est aimable et coopératif. Je suis partie sans acheter

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Bonjour madame Philippron, Nous comprenons que vous ayez besoin d'un appareil rapidement et nous essayons de traiter toutes les commandes aussi vite que possible. Malheureusement, nous connaissons actuellement des niveaux de congestion inhabituels sur nos services de livraison, ce qui retarde quelque peu ces livraisons. Nous nous efforçons d'expédier les produits de nos clients aussi rapidement que possible, mais nous devons également disposer d'une capacité suffisante pour le faire. C'est l'une des raisons pour lesquelles ces livraisons ne peuvent actuellement pas être programmées plus rapidement que suggéré. Nous nous excusons pour ce désagrément et nous espérons vous redonner le sourire bientôt, bien sûr ! Cordialement, Coolblue

ongelooflijk blij dat ik voor cool blue gekozen heb.

De afspraak die gemaakt werd voor de levering was correct , ook de mannen die de levering hebben gebracht waren ZEER vriendelijk en behulpzaam ,ik heb ze gezegd een dikke pluim voor Cool blue ,jullie reklame op tv is zoals het in werkelijkheid is,stipt en correct en zeer behulpzaam. Nogmaals hartelijk dank en zal het zeker doorgeven aan familie en vrienden,ook ben ik zelfs persoonlijk in de winkel in Wilrijk geweest en dat had ik dezelfde opmerkingen vriendelijk behulpzaam en zeker klantvriendelijk. Een dikke merci aan coolblue.

Excellente

Goeie service, altijd op tijd geleverd! Top!

j'ai trouvé ce que je cherchais à prix abordable.

Si tôt commandé si tôt reçu sans un excellent état.

Zoals het moet, bestellen betalen en dag erna geleverd!

Rapide et précis

Commande le vendredi à 16h et livraison le samedi avant 12h. Parfait!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement