L’essayer est l’adopter.

Un seul mot ... excellent

Kwaliteit voor een degelijke prijs

Ik heb een gezichtsreiniger apparaat van Beurer aangekocht. Ben er zeer tevreden over. Het doet idd wat de revieuws beloofde. En ik mocht het in ontvangst nemen van een enthousiaste Coolblue-er. Kortom mijn aankoop kon al niet meer stuk.

Aucun problème

1ère expérience....

Prachtig team.

Ben op een zeer vriendelijke behulpzame manier geholpen. Zeer correct.

perfect

in één woord Perfect !!!

Livraison rapide et prix au top!

Commande arrivée en 24h, service au top! Prix imbattable

Snelle levering en goede informatie wanneer pakje juist gaat toe komen. Vond ook heel positief met de tips jullie stuurden om het toestel gemakkelijk in te stellen.

Supersnelle levering

's avonds besteld en de dag erna reeds geleverd , heel correcte service

Altijd goede service, vriendelijk en snelle levering! Ook de na service is heel goed

rapide et efficace

livraison en 24h appréciée! large gamme de produits = choix

Nooit problemen, altijd alles in orde en snel.

Service efficace et très rapide

J'ai commandé un article un soir avant 22h et j'ai été livré le lendemain matin exactement comme prévu ! Prix intéressant et rapidité au TOP !

Livraison rapide produit nickel

Livraison rapide produit nickel

perfecte service en nakomen afspraken

perfecte service en nakomen afspraken

vlotte correcte levering.

vlotte correcte levering.

Echt heel tevreden !

Ik heb voor de allereerste keer iets gekocht bij Coolblue. Het was een zogenaamd "tweede kans" artikel. Eerst heb ik getwijfeld. Er stond immers dat de doos al open was gedaan. Echter werd dezelfde waarborg aangeboden. Hoewel ik wat ongerust was heb ik toch voor die optie gekozen. En ik heb er absoluut geen spijt van. Het toestel en alle accessoires waren in perfecte staat, in gloednieuwe verpakking en bescherming, dit alles voor een toch verminderde prijs. Ik kan deze formule dus aanbevelen aan diegenen die graag wat besparen. Leuk idee van Coolblue !

Concreet en snel!!

Goeie en snelle service

Parfait

Commande reçu rapidement , colis intact et conforme à la photo du site

Simple et rapide

Commande d un gaufrier , aussi simple qu aller au magasin

Veel te duur ivm concurrentie

Ijskast gekocht, 210 euro duurder dan bij de concurrentie. Uitleg: extra service die ze leveren. Belofte: volgende dag geleverd, 3 dagen later pas geleverd. Coolblue kan hier niks aan doen. Jammer! Geen coolblue meer in de toekomst.

Response from the business owner

Beste Emmy, We begrijpen dat je op zoek gaat naar de beste deal! We kunnen de prijs niet voor je wijzigen. De prijzen bij Coolblue staan vast, wij gaan dan ook niet mee in de prijzen van andere aanbieders. Onze Productspecialisten staan wel altijd voor je klaar met raad en daad. Niet alleen voor, maar ook tijdens en na jouw aankoop kan je daarom rekenen op onze hulp. Onze specialisten staan 6 dagen per week tot 23.59 uur voor je klaar. Meestal kunnen we je vraag meteen beantwoorden. Om deze reden zijn we niet altijd de goedkoopste. We hopen natuurlijk dat je toch nog voor ons kiest! 30 dagen prijsgarantie Leuk om te weten is dat je bij elke Coolblue aankoop recht hebt op 30 dagen prijsgarantie. Als de prijs van je bestelling zakt bij Coolblue binnen de 30 dagen volstaat het om dit aan te geven aan ons. Dan betalen we je graag het verschil terug. Voor het ongemak sturen we je graag een voucher van € 10,- toe. Ga je hiermee akkoord? Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Cool Blue c est l efficacité même !

Jamais des mauvaises aventures avec Cool blue. Les colis arrivent toujours même si c est en vélo ! Génial !

In corona tijden beschikbaarheid in winkels,tov vandenborre eerst bestellen dan 2 dagen wachten

Choix, qualité et rapidité, prix.

Très bien déroulé.

Super leveringsservice

Perfecte afhandeling van mijn bestelling

Snel, makkelijk en veilig

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement