J'ai trouvé et reçu exactement ce que je cherchais

Vous êtes rapide et efficace

Gaat terug super

Al altijd super tevreden geweest, een tijd wat minder geweest in verband met de levering, maar gaat weer super nu.

weten dat het kwaliteit is bij Coolblue

als ik bij Coolblue iets koop weet ik zeker dat het kwaliteit is

Livraison très rapide !

Livraison très rapide et conforme à mes attentes.

Verkeerde bestelling geleverd

Ik had een ijsmachine besteld maar kreeg de volgende dag 3 rookmelders geleverd. De dienst na verkoop was wel heel vriendelijk.

goede service en snelle levering

goede service - snelle verzending - goed verpakt alles goed verlopen

J’ai reçu mon colis le lendemain de ma commande avant 13hcomme annoncé.

Franchement parfait, suivi et rapidité. Merci

Levering op één dag, top

Goede uitleg, overzichtelijk, uitgebreid en correct.

Zeer goede klantenservice, makkelijk te vergelijken, overzichtelijk, uitgebreid, snelle levering, etcetera.

Meestal geleverd volgens voorstel

Meestal geleverd volgens afspraak. Meer vertrouwen als concurrentie.

Super bediening

Een woord is een woord - vriendelijke bestellers - geweldige ervaring

ja

tus pase bien et vit merci

Délai de livraison respecté, prix intéressant

Super snelle levering, alles dik in orde!

Nikel

Impeccable

Expédition super rapide !

Expédition de l'ordinateur portable super rapide et bien emballé.

Gebruiksgemak en snelheid

Steeds tevreden geweest, makkelijke site met keuzehulp voor veel producten. Veel keuze en veel voorraad waardoor je bijna alles de volgende dag in huis hebt.

Goed alternatief gevonden op probleem dat niet door Coolblue zelf kwam

Ik heb twee jaar geleden een Acer laptop gekocht via Coolblue. Deze laptop had een zwakke behuizing die na anderhalf jaar los begon te komen, wat nog binnen mijn garantie viel. Na deze terug op te sturen werd me door Coolblue verteld dat de reparatiedienst van Acer hier toch reparatiekosten voor wou aanrekenen. Die heb ik dan tegen mijn zin toch betaald omdat ik mijn laptop nodig heb voor mijn werk. Na bijna twee maanden wachten werd ik steeds gefrusteerder met de reparatiedienst van Acer. Zij werkten volledig zonder transparantie. Coolblue is me dan uiteindelijk tegemoetgekomen en heeft me een geweldig aanbod gedaan. Ik zou mijn geld gewoon terugkrijgen waardoor ik gewoon een nieuwe laptop kon kopen bij hun. Ook mijn reparatiekosten werden terugbetaald.

Subliem

De ervaring bij Coolblue is altijd van de hoogste verdieping. De klant is koning en wordt ook zo behandelt. De klantenservice is duidelijk en snel, net als de levering van de pakjes. Zelfs in een situatie waar je normaal gezien geen gelijk zou krijgen dan krijg je toch wel gelijk bij Coolblue omdat bij hen jouw ervaring erg belangrijk is. Op die manier krijgen zij klanten en op die manier behouden zij klanten.

Super goede ervaring!

Ik heb mijn bestelling om 18u00 geplaatst en de dag erna heb ik hem al ontvangen om 10u00. Ik heb nog nooit zo'n snelle levering gehad! De verpakking was ook geweldig!

Prima service!

stipte levering, goede info op de website, topservice zoals altijd

Une très belle découverte

Une livraison rapide, prix intéressant, un site Web clair

Chercher-choisir-commander- livrer - tout est ok

Site très facile à utiliser, les infos sont claires, le paiement facilité avec les différents modes existants et la livraison est à temps, produit en ordre, parfaitement emballé et qui correspond en tout point aux attentes. Merci

Simplement PARFAIT !

Rapport qualité prix sans pareil, très grand choix et descriptif détaillé pour chaque produit avec possibilité de comparaison, tout ceci sur le site super intuitif et très agréable à consulter ! De plus, livraison extra rapide, et gratuite ! Ayant de plus lors d’un autre achat, eu besoin de contacter le service clientèle, je recommande à 200% : amabilité, professionnalisme, conseil... Bref, plus jamais ailleurs que chez COOLBLUE ! Merci pour tout!

Très bonne expérience

Super professionnel Personnel sympa et réactif Personnel à l’écoute et très compétent

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement