Onbegrijpelijke stugheid

Ik heb recent een powerbank gekocht van zo'n 100euro. Doel: tijdens de reis naar MX mobiele toestellen opladen. Na een tijdje gebruik krijg ik plotseling vonken en rookontwikkeling. Het lukt me om het probleem te herhalen en ik kan er een videofilmpje van maken. Coolblue vraagt me de powerbank te retourneren vanuit Mexico. Iets wat ik niet zie zitten. Defecte powerbank van 26000mAh meenemen op verschillende vluchten. Ik kaart dit probleem aan, ga akkoord met een omruil maar Coolblue weigert af te wijken van hun standaard procedure en vraagt me de powerbank te ontladen (hoe?) en hem (leeg) mee te nemen in de handbagage. (Hoe haal je de lading uit een 80% volke defecte, vonkende, rokende powerbank zonder iets te beschadigen...) Spijtig, stug, dom...

Voldoet altijd aan mijn verwachting.

Snel correct en “to the point”Qua prijs redelijk competitief.

Uniek

Eerste bestelling,zéér tevreden

Scherpe prijs en snelle levering

Perfect, geen opmerkingen.

Facile, rapide et efficace

Tout s'est très bien déroulé.

Le service est clair, rapide et professionnel.

C'est ma deuxième expérience avec Coolblue et je ne pense pas que cela sera la dernière. Le site est bien structuré et clair. Nous restons bien informés lors de l'attente de la livraison. De plus, cette dernière est rapide et le livreur a été professionnel, souriant et sympathique. Je recommande.

Rapide

Très bonne expérience, si ce n’est l’accueil en entrée de magasin, un peu abrupte

Service parfait, livré dans les temps malgré un Dimanche

Je suis déçue que ma belle-mère qui a reçu son cadeau d’anniversaire me dise qu’il n’y avait pas de chargeur avec son téléphone. Je n’ai pas vu l’info en lisant le descriptif du produit. Dommage que je doive repasser une commande ou aller en chercher un au magasin

Prix rapidité

Ok

Hulpvaardig en vriendelijk

Goede ontvangst en behulpzaam e pakket lag klaar en we werden heel goed geholpen door heel vriendelijk persoon , ook winkel nodigt uit tot terugkomen

Tip top in orde

Tweedekans laptop met beperkte krassen aan super scherpe prijs, snel geleverd

Super bedrijf met super service! Heel tevreden van!

Parfair

Livraison rapide et bon suivi de la commande !

Une livraison très rapide

Commande effectuée le samedi après-midi et reçue le dimanche matin.

Handig, snel en altijd vriendelijk

Cool blue is mijn “go to” adres wanneer ik iets nodig heb. Snel online opzoeken, producten vergelijken, kijken voor nette Tweede Kans producten en bestellen maar. Ik haal mijn bestelling altijd op in een lokale winkel en betaal ter plaatse, zeer handig. En indien er problemen zijn met het product dan weet ik dat ik bij Cool Blue in goede handen ben.

ontevreden

bij aankomst parkeerde ik me op een mindervalide plaats. Desondanks mijn kaart duidelijk zichtbaar was, stormde een medewerker naar buiten met de melding dat ik elders diende te parkeren. Tot 3 maal toe werd me geboden dat ik me elders diende te parkeren. Totdat ik zei, " zou je niet EERST kijken vooraleer je commentaar geeft" Dan pas kwamen de excuses.... Uiteraard was ik op zijn zachtst gezegd NOT AMUSED. Verder was men wel beleefd, maar het kwam over als niet gemeend maar als moeten. Samengevat : Coolblue heeft altijd het vaandel van topservice en klantvriendelijkheid heel hoog gedragen. Helaas is het nog een schim van wat het vroeger was. Er wordt massa's geïnvesteerd in tv reclame, maar niet in klanten. De eens zo performante webshop is helaas het zelfde leven beschoren. Goederen die als "op stock" vermeld staan, blijken niet op stock te zijn. Plus dat er enorm veel zaken effectief de melding krijgen niet aanwezig te zijn. Jammer, waar ik vroeger steevast eerst Coolblue consulteerde gaat nu mijn voorkeur naar andere webshops/ winkels.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Steven, Wat jammer dat je deze ervaring hebt ontvangen bij Coolblue. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten en hier willen we dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. We nemen dit zeker mee naar de toekomst om er voor te zorgen dat dit niet meer voorvalt. Onze oprechte excuses voor het ongemak en hopelijk zien we je in de toekomst toch weer terug bij Coolblue! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

zéro mauvaise surprise

Jamais de raté avec Coolblue

Ongelofelijk snel geleverd.

Bestelling is zeer vlot verlopen. Om 20h besteld en dag nadien in voormiddag geleverd.

OK

Volgens de beloofde voorwaarden

Zeer goede ervaring

Vlotte levering. De bezorgers hebben prima werk gedaan. Goede service. Niets op aan te merken.

Stock, livraison et prix !!!

Toujours plus de stock chez Coolblue / une livraison super rapide même le samedi/ un site internet bien pensé (le même article avec tout les choix couleurs/les différentes options tout sans cliquer sur les autres) cela est bien plus facile. Nous sommes ravis de Coolblue et surtout un service après vente au top !!! Merci d’être vous…

Vlot en kwaliteit

Hele vlotte service, heel duidelijke website, klaar en gemakkelijk. Doen altijd deugd daar iets te kopen, goeie vibe, goeie ervaring.

Altijd snelle en correcte levering

Wij bestellen bij steeds bij coolblue omdat we zeker zijn van een snelle levering en een uitstekende service.

Zeer goede werking

Ook duidelijk filmpje op you tube. Top

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.