Topservice! Topkwaliteit!

Duidelijke website, vlugge bediening en kwaliteitproducten. Wat kan een mens nog meer verwachten?

Suuuuper snel

Zaterdag avond besteld en zondag middag binnen Netjes

1 er commande

Service rapide et efficace .

envoi très rapide

Envoi très rapide et belle description du produit. Un + pour l'option de comparaison des différents produits. je recommande

C'est parfait

Colis commandé le soir, livraison effectuée le lendemain matin.

Altijd snelle levering

Altijd een snelle levering en een correct communicatie als het eventueel teruggestuurd moet worden. Ik ben heel tevreden

Correct en SUPERvlug !

"s Vrijdagavonds besteld en zaterdagmiddag in de bus. Ongelooflijk hoe dit kan !

Super snel, super tevreden!

Bestelling bij Coolblue zoals gewoonlijk. Top!

Jabra oordopjes voor Bluetooth.

Deze aankoop van oordopjes zijn echt prijs kwaliteit aan te raden.

Parfait

De A a Z le top de la réservation à la récupération des colis à zaventem

Gewoon de beste service.

Met veel geduld en een positieve vibe hebben ze mijn online aangekochte Garmin Forerunner up to date gemaakt. Er waren namelijk problemen met het downloaden. Geen aanduiding uur,stappen...watch faces.

rapide

.commander la veille, reçu le lendemain , très rapide

Choix grand, commande et payement aisé et livraison rapide !

Sans soucis

Exellent

Tout est bien Clairement indique

Rapide et Ludique

Commander chez Coolblue, c'est s'assurer d'un choix, d'une rapidité et en plus, c'est amusant .... c'est presque avoir envie de commander tout le temps !

vriendelijk en beleefd

toppie

super content

gekozen, gevonden, betaald en de dag erop probleemloos geleverd , Met een glimlach!

Top du top

Service ultra rapide Facilité d'achat en ligne et livraison comme prévu le lendemain

Très bon service

Je suis très satisfaite, tant au niveau de ma commande que par la rapidité de livraison et la sympathie du personnel, merci pour cette transaction idéale

Simple rapide efficace

Une simplicité efficacité ! Un envoi rapide achats du jeudi livrer du lendemain . Avec les prix abordable du marché

Help

Mijn fitbit krijg ik niet aan de praat, vanalles geprobeerd maar hij neemt geen wachtwoord aan.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Bea, Jammer dat je geen gebruik kan maken van je Fitbit tijdens je sportieve activiteiten en begrijpen we zeker dat dit niet aangenaam is voor jou. Kan je ons via klantenservice@coolblue.be onder vermelding van je ordernummer even een berichtje sturen en even je situatie verduidelijken? Onze specialisten kijken graag mee wat mogelijks het probleem zou zijn en kunnen we je eventueel van een oplossing voorzien. Afhankelijk van de situatie kunnen we het probleem op afstand oplossen of kunnen we kijken naar een alternatieve oplossing. Met vriendelijke groeten, Coolblue

nog nooit zulk gepruts meegemaakt

tot driemaal een verandering in de levering. klanten tot driemaal een dag verlof laten nemen en dan zelf nog moeten bellen en AUB vragen waarom men niet is gearriveerd. steeds belachelijke antwoorden en verontschuldigingen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Huys, Jammer dat de bezorging van je bestelling niet is gelopen, zoals je verwacht had en begrijpen we je ongenoegen. Wanneer we onze systemen nakijken, kunnen we zien dat er inderdaad meerdere bezorgpogingen zijn ondernomen. Verder kunnen we zien dat er nieuwe bezorging is gepland voor morgen en zal je telefonisch gecontacteerd worden een kwartier voor aankomst. Als je je bestelling hebt ontvangen, gelieve ons te contacteren via klantenservice@coolblue.be of 03 808 27 00. We kunnen je situatie bekijken en kijken welke geste we kunnen doen voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Teleurgesteld

Ik ben een terugkerende klant die al vele malen heeft besteld bij Coolblue. Maar dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben. Ik koop bij Coolblue omdat ze direct de dag erna leveren. Mijn smartphone is kapot dus had ik snel vervanging nodig. Dus bestelde ik bij Coolblue. Plots zie ik dat ze niet meer met bpost maar met Postnl leveren. Toch, de bestelling zou de dag erna geleverd worden. Ik heb de hele dag thuis gewacht om uiteindelijk een mail te krijgen dat ''de koerier niet kon leveren omdat ik er niet was''. De volgende dag zou het afgeleverd worden op 20 minuten rijden van mijn adres (!). Weer kreeg ik op het einde van de dag te horen dat de bestelling niet gelukt was. Ik ben echt teleurgesteld en zit hierdoor al meerdere dagen zonder gsm. Dit probleem had ik niet toen er nog met bpost werd samengewerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Topservice !!!

Bestelling gereserveerd in winkel. Kreeg bij bestellen al plots 5 euro korting :-) Zeer snel, vriendelijk en professioneel verder geholpen !!!

Coolblue, stelt nooit teleur

Het nieuwe normaal na Corona? Neen, Coolblue heeft het nieuwe normaal uitgevonden voor klantgerichtheid en topservice. Mocht ik concurrent zijn, ik zou maar hard beginnen zweten!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement