Perfecte ervaring

Snelle keuze door goede site, mooie opvolging via mails mogelijk en levering op het tijdstip zoals beloofd. Duim omhoog !

Quelques click et hop article livré

Il y a du choix Commandé mardi, livré mercredi Super

prix et rapidité

Matériel à un prix très compétitif et expédition très rapide. Parfait

Superservice

De ene dag besteld en de volgende ochtend werd het al geleverd.

Supergoeddddd

Vlugge service, uitstekende kwaliteit :))

Un choix et une livraison de qualité

Le choix est vaste avec des prix corrects en prenant en compte la vitesse et la qualité de la livraison

vlot en veilig

Gewoon topfirma

Super!!!

Correct en Snel

Bestelling geplaatst en dag erna op het afgesproken tijdstip kunnen ophalen.

Excellent service

J'ai reçu mon colis sans soucis et sans surprises, malgré un retard dû à la poste (mais j'étais informé). Le contenu du colis correspond parfaitement à mes attentes. Parfait

Doet niet wat ik had verwacht

Mijn levering stofzuiger BlueBot... was beschadigd toen ik hem uit de doos nam .. En hij is niet geschikt om mijn langharige tapijten te stofzuigen ..is een teleurstelling

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Nancy, Wat jammer dat je product beschadigd was als je het ontvangen hebt. Kan je ons van een ordernummer voorzien, dan kijken we na wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Je n’ai Pas reçu ma commande

Publicité mensongère. Il est indiqué « Livraison le lendemain » mais c’est totalement faux. Le Covid ou la période de Noël ne sont plus des excuses à présent. Ayant moi même un commerce je sais de quoi je parle.

• Nous recommanderiez-vous? Non

power and speed!

Snel en goed!!

Heel precies leveringsuur, echt top!

Het pakje was mooi op tijd geleverd. Het is een enorme bonus dat in tegenstelling tot andere pakjes er een exact uur wordt opgegeven wanneer je pakje toekomt. Zo kan je je pakje nooit missen zoals dit soms wel eens kan gebeuren bij andere leveringsdiensten!

snelle en veilige service - volgende dag geleverd

blij verrast dat mijn goederen niet in een doos maar papieren zak zat wat minder papierafval gaf. Ook het leveren met fiets vind ik een goede zaak. De gekochte goederen waren ook die aan mijn wensen voldeden - goede beschrijving website.

Produit correct et livré dans les temps

Rien à redire. Bonne expérience

Correct afgeleverd Juiste product goed ingepakt

Makkelijk on-line besteld en gereserveerd, vlotte ontvangst en service bij het afhalen, 45' later.

Zie hierboven

Super service!

Het online bestellen ging zeer vlot. Heel overzichtelijk en groot aanbod! Snelle levering, wat ik top vind.

Bestelling uitermate goed verlopen!

Goede opvolging doorheen het hele verkoopproces! Kan niet beter ! Naservice nog niet nodig gehad omdat het pakje nog niet unboxed is door de jarige :-)

Livraison rapide

Livraison rapide, article parfaitement emballé, prix intéressant, parfait

Zeer vriendelijk

Bestelling online geplaatst en 30min later al afhaalt in de winkel. Alles verliep heel vlot en super vriendelijk onthaald in de winkel

super ervaring!

Alles verliep perfect!

Vlotte levering

Makkelijke bestelling, alles was er bij. Vlotte levering. Een richtuur zou wel handig zijn en een nota dat ze zo’n dure aankoop niet zomaar in de brievenbus mogen droppen.

Alles zeeeeer vlot verlopen.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement