Chouchoutée

Accueil parfait en magasin, prise en charge en peu de temps et rapide récupération de ma commande. Le petit plus, le mail que j'ai reçu pour des conseils sur l'utilisation du produit que j'avais acheté.

makkelijke wbshop

makkelijk om te vinden wat je zoekt , correcte prijzn en zeer snelle levering . Kortom doe zo verder !

Facile

Le tout c’est de choisir….

Levering loopt altijd mis

Coolblue op zich is een zeer goed bedrijf, maar leveringen via PostNL lopen altijd mis. Deze week ging de bel en ik had geen tijd om open te doen en hij was al weggereden. Mijn buurvrouw is altijd thuis, dus er kan ook in de hall geleverd worden. Of in de berging achter de poort naar de garages. Ik wacht nog steeds op mijn pakket. Gelieve dit aan PostNL door te geven. Erg vervelend als je een thuislevering verwacht. Vaak al naar een afhaalpunt gemoeten. Bedankt

Niet efficiënt

Er werd een verkeerde tv geleverd. Het bestelde toestel was ondertussen niet meer beschikbaar daar het een promo was. Verschillende keren gebeld en gemaild met de klantenservice. Geen tegemoetkoming en nog niet zeker dat het toestel dat ik ter vervanging koos geleverd gaat worden.

Top expérience!

Produit en stock et livré à la date voulue! Une heure était annoncée, le colis est arrivé plus tôt.

Sneller levering en goed ingepakt. Echter de levering via PostNL was weer een ramp, maar hier kunnen zij niets aan doen.

Gemakkelijk te bestellen en op afgesproken tijd geleverd

Prima ervaring ,Zoals al meerdere malen

gemakelijk voor betalen en een directe levering

Perfecte online koopervaring; jammer van de samenwerking met PostNL

Heb een MacBook aangekocht. Zeer goed product. Online koopervaring was perfect, mede dankzij de effectieve filters (groot verschil met andere online platformen). Ruim assortiment maar toch ook met een groot aantal producten die niet meer in voorraad zijn wat erg jammer is. Ik miste een filter om deze niet te moeten zien. Dringend afstappen van PostNL als pakjes leverancier. Al diverse keren een negatieve ervaring wat tot grote zenuwachtigheid leidt zeker bij dure producten.

très bonne transaction

Achat sur le site facile grâce aux possibilités de comparaison, rapidité d'envoi et bon suivi de la livraison

Bon délai

Bon service

Het betere, en stijlvol

De dingen zien er top uit. Zoals alles van Nothing is niet enkel het design fraai, maar ook de kwaliteit en het gebruiksgemak zijn helemaal in orde. Staat niet mis in het rijtje met duurdere concurrenten.

Zeer vlotte levering

Zeer korrekt

Nulle

Colis non arriver au point de relais dans les délais. J’attend encore mon colis. On ne sait même pas contacter le service client de Coolblue ni postNL par mail et ni le weekend.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snel gevonden en geleverd wat ik nodig had

Door een defecte schijf in mijn NAS wilde ik snel een nieuwe. Coolblue leverde snel de juiste. Nadien merkte ik wel dat de prijs een tiental euro hoger was dan elders, maar goed, de disk kwam netjes verpakt op het afgesproken tijdstip en werkte meteen.

pakje al 2 keer vertraagd

over het algemeen ben ik tevreden over coolblue. mijn laatste bestelling is echter al 2 keer uitgesteld. net nu het over een pakje gaat dat ik dringend nodig heb. not amused, net omdat ik reken op een vlotte afhandeling. ik had het pakje in dit geval beter zelf opgehaald in de winkel. pakje zal geleverd worden met post.nl. Mijn laatste bestelling van een klein item werd milieuvriendelijk de volgende dag met de fietskoerier van coolblue geleverd.

Prijs bewust en klant vriendelijk

Nickel

Service nickel. Rien à dire.

Snel duidelijk goede en duidelijke communicatie

Cool Bleu maakt de glimlach echt waar! Top service en snel

Je n'ai pas été livré et le sav ne répond pas au contacte un vrai cauchemar pas de quoi sourire

Je n'ai pas été livré et le sav ne répond pas au contacte un vrai cauchemar, pas de quoi sourire . A lieu d'investir massivement dans le marketing vous serez peut-être mieux d'investir dans le service et de tenir vos promesses

Topservice

Toffe levering op afspraak

Livraison longue par rapport au délai annoncé.

Article commandé le 29/04/2024 à 19h00 mais seulement livré le 02/05/2024 à 19h30. Commandé aujourd'hui, livré demain est un slogan mensonger de la part de Coolblue.

Rapidité et efficacité

Achat d’un barbecue électrique WEBER. Produit remarquablement emballé et livré avec beaucoup d’empathie par les livreurs

onvoldoende producten kennis

Ik ga speciaal naar de winkel om meer uitleg te krijgen om mijn keuze te maken tussen 2 automatische koffiemachines. Ik wilde er eentje die ijskoffie kon maken. In de winkel garandeerde ze mij dat dit met de twee toestellen kon. Ik kocht er eentje en wat blijk bij instellingen thuis dat dit NIET ging met dat toestel. Daarover waren mijn twijfels om naar de winkel te komen. De beschrijving van de toestellen klopt ook niet. Op de tekstuitleg staat hetzelfde maar op de foto's is het anders.

165 Denen Lochristi 9080

03 8082700