excellente transaction

la rapidité

Reparatie verliep niet vlot

Tablet opgestuurd voor nieuw scherm. Duurde heel lang voor het hersteld was. Slechte communicatie.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Kelly, Het spijt ons te vernemen dat je de reparatie van je tablet zeer lang geduurd heeft en dat de communicatie naar jouw gevoel niet vlot verliep. Indien je meer informatie wenst over deze reparatie kan je onze klantenservice contacteren. Aan de hand van je reparatienummer kunnen we deze informatie bij de reparateur opvragen, zodat je een beter beeld krijgt waarom de reparatie zo lang leek te duren. Met een glimlach, Coolblue

J'ai mi 4 grâce à la personne avec wasshapp qui a régler le problème.

Bonjour. Cette commande a étais un catastrophe, heureusement que j'avais pris des copie écran pour prouvez ma bonne fois, pour des écouteur Samsung qui étais livrer en cadeau et qu'au départ le service clients ne voulais pas reconnaître. Je plus il fallait que je renvoi le téléphone et être remboursé. Ensuite repayer une commande que le service clients avait placer en attente de payement mais cette fois après deux jours devant discutions avec les écouteur offert. Finalement sur wasshapp une dame plus intelligente que les autres à finalement juste envoyé les écouteur, car le téléphone étais partir quelques heures avant. Merci

Alles super en snel

Comme d’habitude, super

Super expérience comme d’habitude : choix facile des produits sur le site, paiement en un tour de main et livraison ultra rapide. Que demander de plus? Coolblue n’est pas le moins cher mais question service, simplicité et efficacité, on ne fait pas mieux!

Vertraagd !?

Op heden 11/05 nog steeds geen pakje voor mijn bestelling van 7/05 ontvangen !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Clement, Wij begrijpen dat een vertraging tijdens de levering van jouw pakketje niet al te leuk is! Wij hebben inderdaad kunnen terugvinden dat jouw bestelling nog steeds niet geleverd is. We hebben meteen het nodige ondernomen om ervoor te zorgen dat we je een nieuw pakket opsturen. Je ontvangt hierover verschillende mails. Indien je nog vragen omtrent dit proces hebt raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Ze zullen je met plezier uitleggen wat elke mail betekent. Met vriendelijke groeten, Coolblue

J ai rien reçu. Prix article 599€. C est pas une petite commande

On me dit que mon produit est en route mais après plus aucun suivi. Votre pub est. Commandé aujourd’hui livré demain. Presque 5 jours et aucun colis. J’aimerais qu on m appelle afin de trouver une solution. Je crois avoir droit à un dédommagement. À l heure actuelle je ne sais pas quoi faire. J avais besoin de cet article

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Gergory, Nous comprenons qu'un retard dans la livraison de votre colis n'est pas très agréable ! Nous avons effectivement constaté que votre commande a été retardée, mais que votre colis a finalement été livré aujourd'hui. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni d'un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Le bon sera visible sur votre compte Coolblue à partir de demain. Cordialement, Coolblue

Alles goed verlopen Het bestellen ging vlotjes ,levering zoals vermeld de dag erna. Spijtig genoeg was het bandje van de Apple Watch te groot maar alsook het omruilen van het artikel naar een kleinere maat ging zeer vlot .

Nickel

Colis reçu à temps, et impeccable

24 uurs levering blijkt geen levering te zijn....vijf dagen verder geen product...

je moet er op kunnen rekenen dat een product wordt geleverd.....met 1 dag vertraging valt te leven......met geen levering en het verzoek opnieuw te bestellen niet

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Hans, Het spijt ons te vernemen dat de bezorging van je pakket niet verlopen is zoals gepland. We zien inderdaad dat Bpost je pakket terug naar ons heeft toegestuurd waardoor we je na ontvangst hiervan terugbetaald hebben. Omdat we je zo snel mogelijk willen verder helpen, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantendienst. Deze zullen je een gepaste oplossing aanbieden. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Topservice.

Vlotte levering op het vooropgestelde tijdstip!

Très satisfait

Site Internet facile d'utilisation, rapide et livraison très rapide. Top service

tous simplement genial

service soigné et rappide

On time

On time

Voortreffelijk

Alles verliep vlot : goeie website om te kiezen, geleverd de volgende dag en een prima product aan scherpe prijs.

quick service, quick delivery, very helpful and quick customer service

quick service, quick delivery, very helpful and quick customer service

Livraison rapide au meilleur prix

Entièrement satisfait de mon premier achat chez coolblue qui sera suivi d'autres dès que l'occasion se présentera.

Vlotte service.

Alles werd zeer snel en correct geleverd.

Matériel non livré en 1 jour

J’avais commandé un IMac le Mardi 7/5 pour pour une livraison le 8 afin de pouvoir le configurer le jour férié de l’ascension (9/5) et je l’ai seulement reçu aujourd’hui 10/05 !!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonsoir Léon, Nous comprenons qu'un retard dans la livraison de votre colis n'est pas très agréable ! Nous avons effectivement constaté que votre commande a été légèrement retardée, mais qu'il a été livré aujourd'hui. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni d'un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Le bon sera visible sur votre compte Coolblue à partir de demain. Cordialement, Coolblue

makkelijk overzicht op de website, vlotte levering, alles in orde

makkelijk overzicht op de website, uitleg van het product vlotte levering: in de namiddag besteld, volgende dag levering in de vroege voormiddag in het verre Vlaanderen. alles in orde top

Op tijd geleverd en topservice met tips via de website.

Coolblue is in orde .Spijtig als je pakje geleverd wordt door post je het oude toestel niet kan meegeven.

Rapper dan rap

Moesten vlug een bestelling doen om mee te nemen op reis. Zondagavond besteld , maandagmorgen om 10 uur geleverd. Fantastisch

Super fast and delivered on time

Easy search and accurate information on the product. Delivered at home in less than 24 hrs, keeping you updated on delivery time.

Le service est au top livré super rapidement

165 Denen

Lochristi 9080