k ben onder de indruk van jullie manier van werken. Ik stel jullie bedrijf als voorbeeld!
Je ne m'attendais pas à être livré en 24 heures en pleine période des fêtes de fin d'année. Merci
Groot aanbod in apparatuur voor een eerlijke prijs. Snelle bezorging en duidelijke uitleg tijdens de bezorging over de voorwaarden en gebruik van het apparaat. En tot nu toe altijd de volgende dag daadwerkelijk geleverd Zoals beloofd word.
bestelling verliep heel vlot en bij het afhalen werd ik goed bediend
Mijn bestelling gedaan op 8 december Een espresso machine Cadeau voor mijn vrouw Zou het toestel op 21 december afhalen Had in andere winkel al van alles bijgekocht Bonen Melk opschuif kannetje Lepels Latte kopjes … Bij aankomst melden ze mij dat bestelling geannuleerd was op 13 december maar dat ik daar door computer probleem geen bericht van gekregen had En dat mijn toestel niet leverbaar was Maar dat ze mij een toestel met dezelfde functies konden verkopen maar dan wel 300€ duurder En dat drie dagen voor kerstmis :-(
Dag Steven, We begrijpen dat het niet fijn is om je pakket niet te ontvangen en dat nét tijdens de feestdagen. Als we je bestelling erbij nemen, zien we dat de koffiemachine die toen in het order is gezet op Coolblue.nl verkocht wordt. Gezien je in België woont, kunnen we niet hetzelfde toestel aanbieden voor deze prijs. We hebben hierbij ook geen betaling ontvangen van het toestel, hierdoor heb je ook geen verdere e-mail aangekregen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue.
Ik had op laatste nippertje besteld, maar zoals was beloofd, werd de levering de dag erna geleverd en door een fietskoerier ! Top.
efficace
Parfait
Deel levering plots out of stock en 4 dagen te laat levering
Dag Simon, Wat jammer te vernemen dat je pakket niet volledig is toegekomen. Als we je bestelling erbij nemen, zien we dat je deze morgen kan ontvangen. Van zodra je levering bij je is toegekomen, kan je contact opnemen met de klantendienst om je te voorzien van een gepaste geste. Met vriendelijke groeten, Coolblue.
Mijn pakje is niet geleverd en heb daarover geen enkele melding gekregen. Ik was thuis maar niemand heeft aangebeld. Ik heb het pakje nodig voor 31/12/21
Dag Jens, Jammer te horen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Als we je bestelling erbij nemen, zien we dat deze terugkomt naar ons toe. Hoe dit precies komt, weten we zelf ook niet. Hoe nu verder? Als je pakket bij ons terecht komt, wordt deze automatisch aan je terugbetaald. Je kan best als je deze snel nodig hebt de bestelling opnieuw plaatsen, zodat je deze snel in huis hebt, zo betaal je tijdelijk dubbel, maar heb je hem wel sneller in huis. Geste Je kan van ons een geste verwachten omwille van het ongemak. Hiervoor kan je nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, contact met de klantendienst opnemen om hiervan gebruik te maken. Met vriendelijke groeten, Coolblue.
Wij kwamen voor een renewd Iphone. Of ik vroeg of zij de informatie van mijn Iphone naar de nieuwe Iphone konden zetten, scheen het toch niet met het grote enthousiasme gepaard te gaan, ook al was het tegen betaling. Thuis had ik alles al op de website gezien, dus wou ik de Iphone natuurlijk ook in het echt zien. Dat ging niet! Eerst kopen en betalen, dan konden we hem zien. Wij zijn dan naar de Fnac gegaan ... geen probleem om daar vooraf het toestel te zien dat je ging kopen (ook een renewd model) en om daarna, uiteraard ook tegen betaling, alles over te zetten. Wij zijn bij FNAC met de GLIMLACH buiten gegaan. Voilà, mijn ervaring bij Coolblue.
Dag Veronique, We begrijpen dat je graag het toestel wil zien voordat je het koopt. Helaas bieden we niet elk toestel te koop aan in de winkel. Refurbished toestellen worden niet tentoon gesteld in de winkel en kan je alleen online aankopen. Er is vraag naar deze toestellen, maar we hebben deze ook maar beperkt. Daarom dat we er geen voorraad van hebben in de winkel. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue.
ik kocht een stylus pen in tweedekans. 's avonds besteld en "s anderendaags zoals beloofd geleverd met sms vooraf. Toestel werkt ook zoals gewenst en het feit dat de verpakking beschadigd was kwam overeen met het concept tweede kans. Wat minder OK was, is dat de voedingskabel die meegeleverd moest zijn volgens de beschrijving niet in het doosje zat. Omdat deze relatief standaard is, was dat niet zo erg, maar dit is wel een issue voor de kwaliteitsbewaking van de processen bij Coolblue.
Commande effectuée à 17h et livrée le lendemain matin rien à dire merci
Alles goed,alleen lang wachten.
Vandaag besteld, morgen geleverd
Zeer goed ! Snel geleverd en vriendelijke bezorging.
Personnel au téléphone impoli et incompétent puisque j'ai dû retourner au magasin pour obtenir une facture. Au magasin votre délégué ne retrouvais pas trace de mon retrait........
Bonsoir Michel, Quel dommage d'apprendre que vous avez attendu un mois pour recevoir la facture de votre commande ! Ce n'est évidemment pas ce que vous pouvez attendre de nous. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni avec un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Concernant notre "personnel impoli", veuillez nous envoyer un e-mail avec plus de détails sur cette conversation. Cordialement, Coolblue
Last minute, makkelijk site om te bestellen. Correcte en vriendelijke levering. Waargemaakt wat er beloofd wordt: vandaag besteld, morgen in huis. Top!!
Als nieuwe klant werd ik heel vlot en vriendelijk geholpen door Mariam, dit om mij te registreren als klant, de bestelling werd vlot en stipt afgeleverd met een bakfiets door de koerier en perfect op het vooraf aangegeven tijdstip. Dit is "top" , koeriers van andere bedrijven rijden altijd rond met een bestelwagen, bij Coolblue denkt men aan het milieu en ook aan de gezondheid van de koeriers: fietsen en bewegen is zoveel gezonder en milieuvriendelijker. Gelukkig vielen de weersomstandigheden mee, het was droog en windvrij, want zich verplaatsen met de fiets bij zware regenval minder prettig. De bakfietsen hebben wel een elektrische batterij, om het allemaal wat comfortabeler te maken bij tegenwind, maar in zware regen fietsen is toch echt niet aangenaam.... Ik informeerde bij de koerier hoe evident het was om al die kilometers met zo'n bakfiets af te leggen, omdat ik toch ergens medelijden met hem had. Ik had aangeboden om dat koffiezetapparaat persoonlijk in de winkel van Kuurne te gaan ophalen, maar ik hoorde via de klantendienst, dat ik dat nooit tijdig in handen zou gehad hebben en dat het daarom aan huis werd besteld....
Ik kocht onlangs een laptop en ben heel tevreden over zowel de online service als de service bij het afhalen.
Le sérieux, la fiabilité et le respect sont très appréciables, merci …
J’ai commandé un soir à 22h le colis est arrivé le lendemain à 14h10 en parfait état. Livreur aimable et client très satisfait
Vaste choix, facilité de navigation et nombreuses offres de paiement dont Paypal. De plus envoi très rapide ! Bravo! plus rapide qu'en magasin...
Vlot en vriendelijk geleverd
besteld, snel geleverd, was niet thuis en toch goed ontvangen
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.