Filters

10

Gewoon zeer goed , zoals het hoort te zijn!

k ben onder de indruk van jullie manier van werken. Ik stel jullie bedrijf als voorbeeld!

  • Aanbevelen? Ja
9

livraison rapide

Je ne m'attendais pas à être livré en 24 heures en pleine période des fêtes de fin d'année. Merci

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Eerlijke prijzen en snelle service

Groot aanbod in apparatuur voor een eerlijke prijs. Snelle bezorging en duidelijke uitleg tijdens de bezorging over de voorwaarden en gebruik van het apparaat. En tot nu toe altijd de volgende dag daadwerkelijk geleverd Zoals beloofd word.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel professioneel

bestelling verliep heel vlot en bij het afhalen werd ik goed bediend

  • Aanbevelen? Ja
2

Zwaar teleurgesteld

Mijn bestelling gedaan op 8 december Een espresso machine Cadeau voor mijn vrouw Zou het toestel op 21 december afhalen Had in andere winkel al van alles bijgekocht Bonen Melk opschuif kannetje Lepels Latte kopjes … Bij aankomst melden ze mij dat bestelling geannuleerd was op 13 december maar dat ik daar door computer probleem geen bericht van gekregen had En dat mijn toestel niet leverbaar was Maar dat ze mij een toestel met dezelfde functies konden verkopen maar dan wel 300€ duurder En dat drie dagen voor kerstmis :-(

  • Aanbevelen? Nee
10

Volgens afspraak geleverd en door fietskoerier !

Ik had op laatste nippertje besteld, maar zoals was beloofd, werd de levering de dag erna geleverd en door een fietskoerier ! Top.

  • Aanbevelen? Ja
9

efficace

efficace

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Parfait

Parfait

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

Niet volledig en 4 dagen te laat

Deel levering plots out of stock en 4 dagen te laat levering

  • Aanbevelen? Nee
2

Pakket niet geleverd

Mijn pakje is niet geleverd en heb daarover geen enkele melding gekregen. Ik was thuis maar niemand heeft aangebeld. Ik heb het pakje nodig voor 31/12/21

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer onwelkom gevoel - zou mijn slogan veranderen

Wij kwamen voor een renewd Iphone. Of ik vroeg of zij de informatie van mijn Iphone naar de nieuwe Iphone konden zetten, scheen het toch niet met het grote enthousiasme gepaard te gaan, ook al was het tegen betaling. Thuis had ik alles al op de website gezien, dus wou ik de Iphone natuurlijk ook in het echt zien. Dat ging niet! Eerst kopen en betalen, dan konden we hem zien. Wij zijn dan naar de Fnac gegaan ... geen probleem om daar vooraf het toestel te zien dat je ging kopen (ook een renewd model) en om daarna, uiteraard ook tegen betaling, alles over te zetten. Wij zijn bij FNAC met de GLIMLACH buiten gegaan. Voilà, mijn ervaring bij Coolblue.

  • Aanbevelen? Nee
6

op tijd en met de glimlach geleverd, maar...

ik kocht een stylus pen in tweedekans. 's avonds besteld en "s anderendaags zoals beloofd geleverd met sms vooraf. Toestel werkt ook zoals gewenst en het feit dat de verpakking beschadigd was kwam overeen met het concept tweede kans. Wat minder OK was, is dat de voedingskabel die meegeleverd moest zijn volgens de beschrijving niet in het doosje zat. Omdat deze relatief standaard is, was dat niet zo erg, maar dit is wel een issue voor de kwaliteitsbewaking van de processen bij Coolblue.

  • Aanbevelen? Ja
10

Parfait et rapide

Commande effectuée à 17h et livrée le lendemain matin rien à dire merci

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Zaventem

Alles goed,alleen lang wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlugge service

Vandaag besteld, morgen geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer goed ! Snel geleverd en vriendelijke bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
2

Je ne viendrai plus jamais acheter chez vous et deconseillerai si on me pose la question

Personnel au téléphone impoli et incompétent puisque j'ai dû retourner au magasin pour obtenir une facture. Au magasin votre délégué ne retrouvais pas trace de mon retrait........

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Besteld dag voor feest en op tijd geleverd.

Last minute, makkelijk site om te bestellen. Correcte en vriendelijke levering. Waargemaakt wat er beloofd wordt: vandaag besteld, morgen in huis. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
9

vlot, vriendelijk, behulpzaam contact met de klantendienst en de koerier.

Als nieuwe klant werd ik heel vlot en vriendelijk geholpen door Mariam, dit om mij te registreren als klant, de bestelling werd vlot en stipt afgeleverd met een bakfiets door de koerier en perfect op het vooraf aangegeven tijdstip. Dit is "top" , koeriers van andere bedrijven rijden altijd rond met een bestelwagen, bij Coolblue denkt men aan het milieu en ook aan de gezondheid van de koeriers: fietsen en bewegen is zoveel gezonder en milieuvriendelijker. Gelukkig vielen de weersomstandigheden mee, het was droog en windvrij, want zich verplaatsen met de fiets bij zware regenval minder prettig. De bakfietsen hebben wel een elektrische batterij, om het allemaal wat comfortabeler te maken bij tegenwind, maar in zware regen fietsen is toch echt niet aangenaam.... Ik informeerde bij de koerier hoe evident het was om al die kilometers met zo'n bakfiets af te leggen, omdat ik toch ergens medelijden met hem had. Ik had aangeboden om dat koffiezetapparaat persoonlijk in de winkel van Kuurne te gaan ophalen, maar ik hoorde via de klantendienst, dat ik dat nooit tijdig in handen zou gehad hebben en dat het daarom aan huis werd besteld....

  • Aanbevelen? Ja
9

Super vriendelijke service

Ik kocht onlangs een laptop en ben heel tevreden over zowel de online service als de service bij het afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Livraison correcte et rapide

Le sérieux, la fiabilité et le respect sont très appréciables, merci …

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Excellente

J’ai commandé un soir à 22h le colis est arrivé le lendemain à 14h10 en parfait état. Livreur aimable et client très satisfait

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

simple, super rapide!

Vaste choix, facilité de navigation et nombreuses offres de paiement dont Paypal. De plus envoi très rapide ! Bravo! plus rapide qu'en magasin...

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Vlot en vriendelijk geleverd

Vlot en vriendelijk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

besteld, snel geleverd, was niet thuis en toch goed ontvangen

besteld, snel geleverd, was niet thuis en toch goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

28 Borsbeeksebrug

Antwerpen 2600

03 8082700

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.