Filters

7

vlot en gemakkelijk

ik kan alles online gemakkelijk en snel bestellen en het komt zonder problemen tot aan mijn huis. prachtige website en nooit problemen gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent à tous points de vue

Excellent service et produits parfait et très bons prix

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Slechte ervaring

woensdags een bestelling gedaan, met bancontact, geen probleem. Donderdags een nieuwe bestelling gedaan (geprobeerd), maar 'herkent' de bankkaart niet?! (niet gelukt dus). Bovendien vindt je nergens een adres om te mailen. dit is klantenkloterij. Merci! dit was dan de laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee
9

Top service en snelle levering

Service zoals het hoort te zijn! Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Zeer tevreden klant stipt geleverd TOPPIE

  • Aanbevelen? Ja
5

Pakje zou de volgende dag aankomen, uiteindelijk 3 dagen moeten wachten.

Pakje zou de volgende dag aankomen, uiteindelijk 3 dagen moeten wachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

service et livraison au top

rien a dire j ai tjs été bien servie par coolblue

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Ongelofelijke snelle levering met de fiets

Aangenaam verrast door de snelheid van levering en de goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende bestelling -en afleverprocedure!

Uitstekende bestelling -en afleverprocedure!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super et rapide !!!

Super

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Promesse tenue

Livraison très rapide! Bravo!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Altijd super

Coolblue heeft altijd een snelle levering. En als er achteraf iets stuk is, kan je dit gemakkelijk opsturen en ze sturen zonder verdere vragen een nieuw toestel.

  • Aanbevelen? Ja
3

verkoop = snel, levering = goed, service na verkoop = onbestaande!

TLD : Na 1 maand is mijn droogkast in waarborg nog altijd niet gerepareerd! Ook al heb ik meermaals naar Coolblue gebeld. Op 21/11/2021 koop ik een droogkast bij coolblue, deze wordt netjes geleverd en geplaats binnen de 2 dagen. Op 7/11/2021 gaat mijn droogkast kapot. Spijtig, kan gebeuren. Hier het relaas van wat ik ondernomen heb: 8/11 : aanvraag reparatie : ik vraag reparatie aan via de website, binnen de 2 dagen word ik gecontacteerd volgens de website. 12/11 : nog geen contact : Op website staat dat ik binnen 1 uur meer informatie krijg. 3 uur later bel ik want ik had nog steeds contact. Coolblue zegt me dat ik vandaag nog of ten laatste morgen (13/11) gecontacteerd word. 15/11 : nog steeds geen contact: Ik bel opnieuw want ik heb nog niets gehoord of gezien. Ik krijg de uitleg dat het erg druk is, maar dat ik spoedig gecontacteerd word. 24/11 : NOG STEEDS GEEN CONTACT : Ik bel opnieuw. Ze zeggen dat ik vandaag nog gecontacteerd word. ze gaan die fabrikant rechtstreeks aanspreken. Ik krijg een mail in cc die naar de fabrikant gestuurd is. 3/12 : NOG STEEDS GEEN CONTACT!: Ik bel opnieuw. Na 20 minuten in wacht te staan leg ik opnieuw mijn probleem uit. De dame zegt dat ze zal zien wat ze kan doen en plaatst me terug in wacht. DE LIJN WORDT VERBROKEN. We zijn nu een maand verder en nog steeds is mijn droogkast niet gerepareerd en nog steeds staat er op de website dat ik binnen het uur gecontacteerd word. Ik heb zelfs nog geen info gekregen over wanneer mijn reparatie zou plaatsvinden. Dat is ronduit schandalig! Wat me ook uitermate stoort is dat ik telkens zelf moet bellen, 20 minuten naar wachtmuziek moet staan om dan met iemand te spreken die alleen maar schaapachtig kan antwoorden: "Ja meneer u wordt spoedig gecontacteerd". Vroeger vertrouwde ik op Coolblue omdat ik vond dat de service prima was, maar na deze ervaring vertrouw ik Coolblue voor geen haar meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

heel korekt

heel vriendelijk en goede bediening

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Coolblue is de beste site waar ik mijn producten haal beste levering en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden met service!

Heel tevreden met service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Rapide et produit conforme à mes attentes

Je suis très satisfait de la vitesse à laquelle j'ai reçu mon colis. Je ne pensais pas qu'ils livraient le dimanche mais c'est le cas. En tout cas, ça ne sera pas la seule et unique fois que je commanderai chez vous,

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Betrouwbaar

Goede website, veel producten, vlugge en keurige levering

  • Aanbevelen? Ja
10

À recommander

Je ne suis jamais déçue quand je commande chez Coolblue. Les prix sont intéressants, les délais de livraison très courts et les paquets sont bien emballés.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Achat de qualité et livraison impeccable

J’ai commander l’iPhone 13 samedi et le dimanche matin je le recevais , Dans un emballage impeccable et je suis très content du téléphone qui fonctionne à merveille

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

Toujours pas reçu ma commande au bout de 4j

Nous avons passé une commande le 4 décembre, qui devait être livrée le 5. il s'agissait des cadeaux de St Nicolas de toute ma famille. Le livreur n'a même pas sonné (nous étions à la maison) et a collé les 3 bons de passage sur l'interphone de la résidence ! Nous l'avons trouvé par hasard ! Les bons de passage mentionnaient que les colis seraient disponibles au point relais le 6 à partir de 14h. Je me suis déplacée pour rien, ils n'y étaient pas ! Depuis, j'attends de savoir quand et où je pourrai les récupérer. Il s'agit en outre de colis très volumineux, je sors d'une opération et ne peux rien porter, raison pour laquelle j'avais initialement prévu une livraison à la maison le dimanche. Je suis vraiment ennuyée et ne repasserai pas d'autre commande chez vous.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Produit arrivé impeccablement et très rapidement

Bonne disponibilité sur le site internet. Livraison ultra rapide.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Très satisfait

Commande à 22h, le lendemain dans le Shop convenu des 9h30.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Rapide et efficace

Simple de réserver et efficace

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

Mauvaise expérience

Mauvaise expérience

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Company details

28 Borsbeeksebrug

Antwerpen 2600

03 8082700

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.