ik kan alles online gemakkelijk en snel bestellen en het komt zonder problemen tot aan mijn huis. prachtige website en nooit problemen gehad.
Excellent service et produits parfait et très bons prix
woensdags een bestelling gedaan, met bancontact, geen probleem. Donderdags een nieuwe bestelling gedaan (geprobeerd), maar 'herkent' de bankkaart niet?! (niet gelukt dus). Bovendien vindt je nergens een adres om te mailen. dit is klantenkloterij. Merci! dit was dan de laatste keer.
Dag Serge, Vervelend dat u tweede betaling niet gelukt is voor u bestelling. Voor de betaling zijn er gekende problemen met BNP Paris bas. Hiervoor kan u ons steeds opnieuw contacteren zodat we u een nieuw betaalverzoek kunnen sturen om via overschrijving te betalen. U geeft dat u ons niet kan contacteren per e-mail, ons e-mailadres kan je ook terugvinden op de website. Dit doet u door naar onder te scrollen op de pagina: heb je een vraag? Hier op klantenservice te klikken en stuur een e-mail. Zo kan je ons bereiken via e-mail. U kan ons per telefoon of per e-mail bereiken, per mail: [email protected] en telefoonnummer: 038082700. Met vriendelijke groeten, Coolblue.
Service zoals het hoort te zijn! Top
Zeer tevreden klant stipt geleverd TOPPIE
Pakje zou de volgende dag aankomen, uiteindelijk 3 dagen moeten wachten.
Dag Timothy, Jammer dat u pakket vertraging heeft opgelopen. Als we je bestelling erbij nemen in het systeem, zien we dat deze vertraging heeft opgelopen. Omwille van de vertraging hebben we een geste toegevoegd in je account. Met vriendelijke groeten, Coolblue.
rien a dire j ai tjs été bien servie par coolblue
Aangenaam verrast door de snelheid van levering en de goede communicatie
Uitstekende bestelling -en afleverprocedure!
Super
Livraison très rapide! Bravo!
Coolblue heeft altijd een snelle levering. En als er achteraf iets stuk is, kan je dit gemakkelijk opsturen en ze sturen zonder verdere vragen een nieuw toestel.
TLD : Na 1 maand is mijn droogkast in waarborg nog altijd niet gerepareerd! Ook al heb ik meermaals naar Coolblue gebeld. Op 21/11/2021 koop ik een droogkast bij coolblue, deze wordt netjes geleverd en geplaats binnen de 2 dagen. Op 7/11/2021 gaat mijn droogkast kapot. Spijtig, kan gebeuren. Hier het relaas van wat ik ondernomen heb: 8/11 : aanvraag reparatie : ik vraag reparatie aan via de website, binnen de 2 dagen word ik gecontacteerd volgens de website. 12/11 : nog geen contact : Op website staat dat ik binnen 1 uur meer informatie krijg. 3 uur later bel ik want ik had nog steeds contact. Coolblue zegt me dat ik vandaag nog of ten laatste morgen (13/11) gecontacteerd word. 15/11 : nog steeds geen contact: Ik bel opnieuw want ik heb nog niets gehoord of gezien. Ik krijg de uitleg dat het erg druk is, maar dat ik spoedig gecontacteerd word. 24/11 : NOG STEEDS GEEN CONTACT : Ik bel opnieuw. Ze zeggen dat ik vandaag nog gecontacteerd word. ze gaan die fabrikant rechtstreeks aanspreken. Ik krijg een mail in cc die naar de fabrikant gestuurd is. 3/12 : NOG STEEDS GEEN CONTACT!: Ik bel opnieuw. Na 20 minuten in wacht te staan leg ik opnieuw mijn probleem uit. De dame zegt dat ze zal zien wat ze kan doen en plaatst me terug in wacht. DE LIJN WORDT VERBROKEN. We zijn nu een maand verder en nog steeds is mijn droogkast niet gerepareerd en nog steeds staat er op de website dat ik binnen het uur gecontacteerd word. Ik heb zelfs nog geen info gekregen over wanneer mijn reparatie zou plaatsvinden. Dat is ronduit schandalig! Wat me ook uitermate stoort is dat ik telkens zelf moet bellen, 20 minuten naar wachtmuziek moet staan om dan met iemand te spreken die alleen maar schaapachtig kan antwoorden: "Ja meneer u wordt spoedig gecontacteerd". Vroeger vertrouwde ik op Coolblue omdat ik vond dat de service prima was, maar na deze ervaring vertrouw ik Coolblue voor geen haar meer.
heel vriendelijk en goede bediening
Coolblue is de beste site waar ik mijn producten haal beste levering en kwaliteit
Heel tevreden met service!
Je suis très satisfait de la vitesse à laquelle j'ai reçu mon colis. Je ne pensais pas qu'ils livraient le dimanche mais c'est le cas. En tout cas, ça ne sera pas la seule et unique fois que je commanderai chez vous,
Goede website, veel producten, vlugge en keurige levering
Je ne suis jamais déçue quand je commande chez Coolblue. Les prix sont intéressants, les délais de livraison très courts et les paquets sont bien emballés.
J’ai commander l’iPhone 13 samedi et le dimanche matin je le recevais , Dans un emballage impeccable et je suis très content du téléphone qui fonctionne à merveille
Nous avons passé une commande le 4 décembre, qui devait être livrée le 5. il s'agissait des cadeaux de St Nicolas de toute ma famille. Le livreur n'a même pas sonné (nous étions à la maison) et a collé les 3 bons de passage sur l'interphone de la résidence ! Nous l'avons trouvé par hasard ! Les bons de passage mentionnaient que les colis seraient disponibles au point relais le 6 à partir de 14h. Je me suis déplacée pour rien, ils n'y étaient pas ! Depuis, j'attends de savoir quand et où je pourrai les récupérer. Il s'agit en outre de colis très volumineux, je sors d'une opération et ne peux rien porter, raison pour laquelle j'avais initialement prévu une livraison à la maison le dimanche. Je suis vraiment ennuyée et ne repasserai pas d'autre commande chez vous.
Bonjour David, Quel dommage d'apprendre que la livraison ne s'est pas déroulée comme prévu, ce n'est sûr pas l'intention ! Nous avons transmis votre plainte à Bpost. Le conducteur sera interpellé par son chef d'équipe au sujet de son comportement. Vous ne recevrez pas d'autres informations à ce sujet. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni avec un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Cordialement, Coolblue
Bonne disponibilité sur le site internet. Livraison ultra rapide.
Commande à 22h, le lendemain dans le Shop convenu des 9h30.
Simple de réserver et efficace
Mauvaise expérience
Bonjour Zouhair, Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de notre service ! Veuillez préciser pourquoi vous n'êtes pas satisfait de notre service en répondant à ce commentaire sous la forme d'un e-mail. Ainsi, nous pouvons vous aider davantage et faire en sorte que vous bénéficiez toujours d'un bon service ! Cordialement, Coolblue
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.