Topservice

Uitgebreid aanbod en een supersnelle levering, wat wil je nog meer? Ik ben alvast een tevreden klant!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

fausses promesses

L'ancien frigo devait être repris lors de la livraison il n'a pas été embarqué car c'était le début de tournée et il n'y avait pas de place dans le camion. le livreur a demandé de le sortir le lendemain et il a dit qu'on viendrait le chercher. ça fait deux jours qu'il est sur le trottoir. pas sérieux de la part de coolblue à ce niveau. je prendrai une société plus sérieuse la prochaine fois.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Parfait

Parfait

Bonjour Guy, Merci pour votre gentil message. Je ne sais pas si vous le savez, mais vous avez choisi une demie étoile. Est-ce que vous avez des remarques pour nous? Cordialement, Coolblue

Snelle levering, goede uitleg

Super product en top service

Ik kocht 2 harde schijven, zeer tevreden over.

Très satisfait

Très rapide

Vriendelijke verkoopster met kennis in haar vak

De verkoopster controleerde de items of ze compatibel waren met elkaar en gaf de geruststelling dat ik bij twijfel 30 dagen de tijd had om mijn items in te ruilen voor een ander toestel of voor cash geld. Heel tevreden over de coolblue service!

Excellent service

Livraison reçue le lendemain de la commande. Prix très correct

Onbetrouwbaar

Bestelling geplaatst met de belofte "vandaag besteld, morgen geleverd". Op het moment van de bestelling blijkt elk item beschikbaar en er wordt even later ook een verzendmail voor alle bestelde items verstuurd. De volgende dag komt slecht een deel van de bestelling toe. Terwijl coolblue de indruk wekt dat de rest van de bestelling reeds onderweg is, geeft bpost aan dat deel van de bestelling nog niet ontvangen te hebben. Meermaals contact met de coolblue klantendienst, maar men weigert te antwoorden op de vraag of de items nu al dan niet verzonden zijn...allicht om de annulatie van de nog niet verzonden items te vermijden. Men breekt niet alleen de belofte van levering-de-volgende-dag, maar men is bovendien niet eerlijk, noch transparant in de communicatie met de klant hieromtrent. Coolblue is een onbetrouwbare leverancier.

Beste Marc, Wat jammer dat je je bestelling niet op tijd mocht ontvangen. We hebben je dossier er meteen bijgenomen en zien dat je 1 pakket nog moet ontvangen. Dit is bij ons al de deur uit. Graag willen we je vragen om nog even af te wachten tot 2 maart. Als je dan na 17 uur nog niets ontvangen hebt, aarzel dan niet om weer contact op te nemen. We starten dan een onderzoek voor je op. We hopen dat je er toch nog snel van mag genieten. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Prix compétitif et très très bon service

Un vrai plaisir de traiter avec vous.

Personne accueillante au téléphone et qui a fait preuve d'initiative et d'efficacité. Bons conseils. Tout s'est super bien déroulé. Commande et paiement + livraison rapide.

Parfait du début à la fin

Colis parvenu le lendemain de la commande, bien emballé et article moins cher que sur tous les autres sites

lekkere koffie/cappucino/latte machiatto in een degelijke machine

nog maar enkele dagen in bezit. echter, eerste ervaringen zijn zoals verwacht

Goede prijs en vlotte levering

Vandaag besteld de andere dag geleverd. Mogelijkheid om het oude mee te geven

Super !

Traitement très rapide et produits conformes à la commande ! Conseils d’utilisation bien pratiques.

Snel en vlot!

Toppi

Top, besteld na 18u en dadelijk kunnen gaan afhalen tot 20u!

Super makkelijk! Online bestellen en dadelijk na de werkuren nog kunnen gaan afhalen!

très satisfait

Livré le lendemain, et en excellent état.

Vriendelijke info aangaande het aan te kopen product, snelle levering

nog nooit problemen gehad met CoolBlue

Snel

Altijd fijn om een coolblue pakketje te ontvangen, supersnel! Ik kocht een tweedekans stofzuiger, wetende dat deze hier en daar een krasje zou hebben. Het enige wat ik jammer vond is dat deze niet goed proper was gemaakt, het stof zat namelijk nog in de filter van de vorige gebruiker.. Behalve dit puntje ben ik helemaal tevreden.

Impeccable

Article tel que décrit, le suivit de la commande est bien clair et la livraison est rapide.

Voor herhaling vatbaar !

De levering van mijn aankoop gebeurde zoals in de tv-advertentie : prima en met de glimlach !

Altijd top! Niks op aan te merken.

Rapide

Commande et livraison rapide