Snelle en vlotte levering

Impeccable

Respectueux des horaires, livraison et placement ultra-rapide avec en prime le sourire.

Rotslecht

Koelkast besteld, dag erna niet geleverd wegens problemen met de vrachtwagen, namiddag met klantenservice aan de lijn gehangen, zou 2 dagen later geleverd worden. Is ook bevestigd op mail. Maar die dag ook geen levering, er was fout gebeurd in de systemen..... dus als klant 5 dagen zonder koelkast!!!!! Gewoon omdat Coolblue zelf fouten maakt en niks aan de leverdatum verandert

Eenvoudig winkelen en snelle levering!

Je kan uit verschillende artikelen kiezen en vergelijken. Het wordt snel en correct geleverd.

Cool wat ook de kleur is die je bestelt.

Goed. Zoals het hoort. Ik ga NIET akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik NIET dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf Kiyoh.

alles was in orde en zeer vlug geleverd

Alles is goed

snelle levering goede verpakking veel keuze

top!

mijn bestelling is snel geleverd in een goede staat en deftig verpakt.

Top service en zeer betrouwbaar!

Altijd al een topservice gehad bij Coolblue een echte aanrader!

Très bonne expérience rien à dire

Respect des horaire de livraison et très bien servi.

in een zin tevreden

jullie zijn top

Alles vlot verlopen!

Gewoon top, alles ging vlot en vriendelijke bediening en levering

Ik raad Coolblue aan iedereen aan, stipte levering, vriendelijk personeel en correcte prijzen. Alles wordt netjes en zorgvuldig ingepakt. Voor mij een 10/10, bedankt Coolblue, jullie komen jullie belofte na.

livraison Top et bon rapport qualité/prix

je suis satisfaisante des produits, pas trop chers et livrés au jour demandé merci

exact wat ik moest hebben

Na lang zoeken kan Coolblue de juiste producten aanbieden

Altijd fijn winkelen

Snelle service en uitgebreid aanbod altijd tegen scherpe prijzen.

Producten geleverd door eigen dienst. En gelukkig niet door post.nl!!!!!

Alles gebeurt punctueel.

Achat facile et sans souci, livraison hyper rapide.

Prix compétitif. Service ultra rapide. Facilité de commande. Je recommande.

Alles zoals beloofd

Alles ging perfect zoals beloofd. De tv was er de dag nadien netjes op tijd. Doos was keurig in orde en ben tevreden over de tv zelf.

rapide et efficace

site décrivant suffisement les articles, expédition incroyable et prix attractif. TOUT!

La commande sur Coolblue a été rapide et sans problème

Un petit bémol sur la description du produit qui manque parfois de détails précis.

Na al die jaren nog steeds even tevreden

Camera's, laptops, smartphones of scheermesjes. Ik heb het allemaal gekocht bij Coolblue. In al die jaren dat ik klant ben, heb ik er nog geen enkel negatieve ervaring gehad. Een defect product? Omruilen of geld terug. Een verkeerde postcode ingevuld in het adres? Coolblue start een onderzoek en lost het op zodat ik het pakket een aantal uur later alsnog op het correcte adres geleverd wordt. Een negatief puntje? De klant wordt te nonchalant omdat die weet dat Coolblue het toch oplossen zal. We worden enorm verwend!

Cool!

Levering zoals beloofd. Geen opmerkingen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Correct

Correcte afhandeling en levering product. Heel positief is de verwittiging dat de koerier bijna daar is.