Snelle levering, zeer tevreden!

Snelle levering van mij Apple watch, zeer tevreden van de geleverde diensten.

Super service van een top product

Uitstekende service van het leveren en kwalitatief een hele goede aankoop: de portable Blu Ray Player/Writer.

Had mijn bestelling de volgende dag, alleen jammer dat ik geen hulp kreeg bij het opstarten van mijn gsm

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Excellent

L’appareil correspond à nos attentes

scherpe prijs,snel afgehandeld en geleverd

Om 20u besteld ....18u later reeds geleverd...wat moet je nog meer hebben !!

Zeer goede service

Heel goed geholpen

Zeer goede en tijdige levering

Alles keurig en tijdig geleverd in een keer

tres bon service

accueil et renseignements parfaits

Snelle levering!

Goed product en snelle levering!

zeer goed

Zeer snelle levering , en degelijk verpakt

Service parfait

Colis correspondant à la commande , délivré en temps et en heure

Alles is perfect verlopen

Mijn nieuwe televisie is heel goed aangekomen. De service was heel goed en de mannen waren heel vriendelijk.

efficacite rapidite a recommander sans hesiter

excellente experience gentillesse et rapidite et si l article ne convient pas retour gratuit et rembour sans difficulte BRAVO pour tout je recommande votre service en tout point de vue au plaisir cvr

Vrijdag besteld, nu woensdag nog niets ontvangen

Ik heb vrijdag besteld, dit ging op zaterdag geleverd worden. Niemand gezien .. Nu woensdagavond en nog steeds niets ontvangen.

Hi Maaike, Jammer om te horen dat je nog niets hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet onze bedoeling. We geven onze bezorgpartners 5 werkdagen de tijd om je pakketje te leveren en kunnen we vanaf de zesde bezorgdag meerdere stappen ondernemen. Aangezien dit al een tijdje aan de gang is, hebben we je zonet een Pakketkwijt-verklaring en retourlabels opgestuurd. Als we dit document ondertekend hebben ontvangen, kunnen we dit voor jou met een nieuwe bestelling verwerken. Mocht je alsnog je oorspronkelijke pakket ontvangen, kan je deze kosteloos terugsturen met de retourlabels. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Correcte levering

Correcte levering, goed verpakt en geleverd de volgende dag. Top !!!

2 geschonden toestellen geleverd !

2 toestellen besteld, 2X geschonden toestellen geleverd. Het betreft een luxe-koelkast en een luxe-diepvrieskast.

Hi Guido, Het is uiteraard niet de bedoeling dat je bestellingen beschadigd geleverd worden en bekijken we dit graag voor jou. Wanneer we onze systemen nakijken kunnen we inderdaad deze 2 bestellingen terugvinden van een diepvriezer en koelkast. We willen dit graag voor jou bekijken en willen we je vragen om via mail te contacteren op klantenservice@coolblue.be. Onder vermelding van beide ordernummers, kan je ons van een aantal foto's voorzien en kunnen we een gepaste geste doen voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Werkt ook perfect als cascaded router

Prima ervaring met deze Fritzbox! Mijn vorige Fritzbox was na ca 8 jaar stuk gegaan na werken in straat (stroompannes). Ik gebruik die als cascaded router na mijn vaste router van Telenet, dus voor een apart wifi-signaal waar je dan bv. een kinderbeveiliging kunt opzetten. De installatie op die manier is iets moeilijker, maar is duidelijk te vinden op de avm-website (producent). We kregen geen connectie tot het platform fritz.box, maar via avm-website vonden we een ip-adres waarmee het ook lukte (heet daar 'emergency connection' als ik het goed heb). Ik ben een nitwit en heb er een dik uur over gedaan, dus al bij al nog vlot! Als leuk extraatje kon ik ook een apart wifisignaal voor gasten (met eenvoudig paswoord) aanklikken, waardoor we nu een beetje in een hotel wonen :-)

super snelle en vriendelijke service... Top

Snelle levering. opvolging via mail en telefoontje net voor levering! Deze service is super! Een dikke pluim voor het coolbleu team!!!!!!

Commandé dimanche soir, livré lundi matin

Emballage impeccable, communication excellente. Rien à dire.

Gemakkelijk via online, en juiste omschrijving,

Zeer vlotte levering, zeer vriendelijke bezorgers en zeer behulpzaam. Met een woord, heel tevreden!

Vlotte service

Onze was machine werd vlot geïnstalleerd door twee vriendelijke mannen, dank!

Goed verder geholpen door service

Ik had een probleem bij het bestellen, maar ben in geen tijd verder geholpen.

Overzichtelijk keuze. Goeie prijs. Snelle levering

product top intentie tot levering super snel . zelf bij leveringsproblemen een snelle oplossing

zeer goed en tevredenstellend

Nieuwe iPhone 12 aangekocht en super tevreden over de snelle levering en correcte afhandeling! Zeker opnieuw voor mij!