Betrouwbaar, snel en geleverd zoals beloofd!

Altijd een beetje spannend, dure smartphone bestellen online. Geleverd op de geplande dag, correct en betrouwbaar!

Coolblue est à prendre en considération

J'ai retiré une étoile car il était marqué livré dimanche 16 entre tel et tel heure par la poste .Faux , le facteur ne travaille pas le dimanche et même si , je n'ai eu que mon colis lundi.Sinon, c'est quant même très rapide .

niet onpartijdig

als uw een commentaar op een toestel geeft dat de realiteit weergeeft en niet 100% in de zin is van uw meining is het commentaar simpelweg niet genegeerd aanbevelen ja voor de service maar zeker geen advies meer geven over uw aankopen

Beste Thierry, Bedankt voor je bericht. Kan je ons van meer informatie voorzien, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Tevreden over product, ontevreden over leverdatum

Ik vind het heel jammer dat de vooropgestelde leverdatum met drie dagen overschreden werd.

Prima produkt prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Impressionnée tant par l'efficacité que par l'accueil

Face à un problème d'échange dû à une erreur de référence de ma part, j'ai été accueillie avec efficacité et gentillesse et le nouveau produit m'a été fourni en un temps record. Chapeau!

zeer tevreden

geweldige service, correcte levering en dat op zondag

très bon site

Livre meme le dimanche

Prima service.

Netjes de volgende dag geleverd, zoals beloofd.

Service rapide

Commandé le samedi vers 16h00, livré le dimanche vers 11h00

vlot

het was vlot an goed maar het product die ik gekocht was iets duurder da de andere winkels.

Ravie du service

Contente de la rapidité

Rapide et efficace

Nickel

Snelle levering. Blij met product.

Besteld op vrijdag. Op zondag geleverd zonder extra kosten. Tip top dus. Blij met nieuwe sporthorloge.

Livraison hyper rapide, même le week-end, commandée à 23h30 le samedi arrivée en matinée le dimanche. Prix attractifs et produits conformes, que du positif ! Merci!

Een tweedekans voor een scherpe prijs, in nieuwe staat! Top Coolblue!

Helemaal mooi

Mijn bestelling op zondag gekregen, zeker tevreden

Snel goed geïnformeerd en vlot op tijd geleverd

Vlot

Conform afspraken

Parfait !

Rapide et sérieux.

Excellent

Très bon pour faire plusieurs chose à la fois

comme annoncé parfait

rien à redire

Conforme

Qualité totale depuis la commande à la livraison.Produit répond à nos attentes. Respect du délai info fiable sur le timing de la livraison Chauffeurs sympa et volontaire Emballage irréprochable Montage très facile conforme au infos du site Premiers essais d'utilisation , conforme

Heel Tevreden

Een hele vlugge service, de dag nadien geleverd en op het tijdstip dat men gemeld had.

Excellent.je recommande

Livraison en moins de 24h, le samedi, d' une petite commande.