Coolblue staat voor kwaliteit en efficiency.

Bestelling en levering verliepen snel en efficient

parfait

un peu de retard mais geste commercial donc ok

Zeer snelle levering

Niet lang moeten wachten in de winkel

Bonne

Bon achat

Uitstekende levering van topje good kwalitijds produkten in top prijs.

Waarom kies ik als alles met garantie te vinden is. Ook de prijs klassen is een top klasse bij coolblue. En levering met streepje op maat, het leuke aan, je hoeft de smaly echt te nemen. Geen bijkomende kost aan abonement of dergelijke, en kwalitijd. Coolblue levert goe.

J'ai commandé en ligne et 5 minutes après j'ai été prendre mon smartphone en magasin.

tout est dit dans le titre juste nickel

Correcte levering volgens afspraak.

Ik werd per mail verwittigd dat een bepaald product opnieuw te koop was.Schitterend toch.En ik was geen klant bij Coolbleu.

vlotte levering

vlotte levering

Een goed product gekocht met veel uitleg erbij .

Ik heb een Imou camera besteld en afgehaald in de winkel en wat uitleg gevraagd,in verband met installeren, en werd daarbij heel goed geholpen .

Super gemakkelijk en altijd correct!

Duidelijk overzicht van het aanbod, super makkelijk te bestellen en betalen en snel en correct geleverd

TOP

Service top, prix top

Zeer vriendelijke bediening en snel opgehaald, in Wilrijk.

Snelle levering.

Goede service!

Ervaren personeel met duidelijke uitleg

Een duidelijke uitleg met respect voor de wensen van de klant. Uitleg met kennis van zaken en geen opdringerige verkoper.

Altijd snel en correcte afhandeling

Grote keuze, goede prijs - kwaliteit. Vlugge levering. Goed ingepakt. Een aanrader

Top service, je zit altijd goed bij coolblue :D

Altijd mooie prijzen, top service en snelle levertijden. Dikke merci mannekes en vrouwkes van coolblue! <3

Mijn ervaring was super!

Mijn ervaring was perfect! ‘Gisteren besteld vandaag in huis’ klopt dus echt. Super service perfect product. Alles erop en eraan

Topservice!

Bestelling geplaatst en binnen 24 uur werd mijn pakje zorgvuldig bezorgd! Zeer tevreden met deze topservice! Ik kan coolblue aan iedereen aanraden

Vlugge en vriendelijke service

Wat ik fijn vind aan Coolblue is dat ze duidelijk en vriendelijk alle stappen van een aankoop uitleggen. En dat ze met de fiets leveren :-).

Snelle vlotte service

Snel en correct

Geen probleem

Impeccable

Commande d un GSM la veille et livraison en vélo le lendemain

Ik kocht headphones en kreeg de verjaardagskorting + de Black Friday korting. Het ging allemaal snel en vlotjes.