Wordt niet op tijd geleverd,misleidende reclame

Al van vrijdag avond besteld en nog steeds geen stofzuiger te zien,belachelijk voor woorden.Staat op de website voor 23u59 morgen geleverd.Zaterdag geen pakket gezien,maandag geen pakket gezien en vandaag dinsdag ook geen pakket te zien.Wat voor misleidende reclame is me dat

Beste Marisjka, Wat jammer dat je je bestelling niet op tijd mocht ontvangen. We hebben je dossier er meteen bijgenomen en zien dat je pakket nog niet geleverd is. We raden je aan om nog even af te wachten tot donderdag. Als je donderdag na 17 uur nog niets ontvangen hebt, aarzel dan niet om weer contact op te nemen. We starten dan een onderzoek voor je op. Hopelijk kan je er snel van genieten! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Tres bon

Très réacyif

pas tout a fait vrais ...

globalement c'est bien, la livraison est genial pas a attendre toute la journée chez soi, estimation sur une plage de 2H et 15min avant on vous averti par SMS. livreurs super gentil et attentioné. par contre nous avons acheté un frigo avec une griffe en bas (les photos etais claire en gros plan sur le site...) jusque là tout est honaite. il etais stipulé appareil re-embalé et c'est la que ca commence. une feuille de papier-bulle sur la moitier du frigo c'est pas reemballé pour moi. apres installation, on s'apercois que l'appareil est griffé de partout et des bosses a multiples endroits. j'espere qu'apres avoir contacté coolblue pour leur expliquer, ils ferons un geste commercial. je recommande mais pour du neuf, pas pour des fin de stock

Pour ma première fois, absolument rien à dire. Parfait service.

Idem que ci-dessus dans le titre.

Een voorbeeldlevering

Ik heb m'n gsm-hoesje de dag ervoor besteld om 23u45. De dag erna rond 12u zat het reeds in mijn brievenbus. Wederom een perfecte levering en samenwerking tussen Bpost en Coolblue. Enig minpunt: Bij de concurrent bol.com stond hetzelfde gsm-hoesje wel 10 euro goedkoper. Dat zag ik een dagje te laat... Vergelijken blijft dus belangrijk.

Prima keuze en levering

Veel keuze en perfect getimede levering, top!

uitstekend

vriendelijk, behulpzaam, goede adviezen.

Rapidité et de bon conseil

Le choix Cool blue sont un excellent indicateur du rapport qualité prix et on peut leur faire confiance ! Ils sont aussi très rapide pour la livraison (le lendemain) et si on est absent on peut choisir le jour de livraison. Je suis entièrement ravie de leurs services et je recommanderais à tous ceux qui hésitent !

Gemakelijk te volgen en snel geleverd

Snel geleverd en zo heb ik het graag ik ben blij met mijn aankoop

Al goed

Super service en klantendienst. Niets op aan te merken. Alles werd netjes uitgelegd, meteen besteld en dag erna (zaterdag) 's morgens geleverd. Kan niet beter.

Snelle en verzorgde kwaliteitsservice!

Vlotte bestelling, makkelijke betaling & snelle levering. Top!

Sans soucis

Site web clair et précis. Choix entre livraison, point poste ou retrait en magasin, nickel. Retrait en magasin rapide et facile. En espérant que les travailleurs soient mieux traités que chez Amazon :-)

Article conforme à la description et livré le lendemain de la commande

Moniteur impeccable et livré le lendemain ... Que demander de plus ?

Teleurstellend!

Besteld met de belofte dat de levering de volgende dag zou gebeuren.... Bpost kwam de volgende dag maar - zoals vaak gebeurd - belde NIET aan maar stopte een briefje in de bus. Vandaag zou ik het kunnen ophalen (2 dagen later), maar het was nog niet afgeleverd op het afhaalpunt ondanks het feit dat ik een mail kreeg van Bpost om te zeggen dat het pakket klaar lag. Niet de schuld van Coolblue, maar misschien een andere koerierdienst gebruiken ipv Bpost!? Beïnvloedt toch hoe we over Coolblue denken. Sorry!

Beste Helena, Wat jammer dat je deze service hebt ontvangen. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten en hier willen we je dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. We doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat dit niet meer voorvalt in de toekomst. We hebben je dossier er meteen bijgenomen en zien dat je je pakket hebt afgehaald in het postkantoor. We wensen je alvast veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Fantastische en snelle levering van mijn bestelling MVG JURGEN MOL

Impeccable

Confiance

Dik in orde

Ik vond de nodige informatie om een goede keuze te maken. Mijn zoektocht eindigde met 2 producten die ik snel en gemakkelijk kon vergelijken. Het bestellen liep vlot en de levering was tiptop. Een vriendelijke persoon met een glimlach en al!

Correcte en snelle levering

Over de drone weet ik nu al dat het een topdrone is. Afhandeling van Coolblue is zoals we gewoon zijn, correct en supersnelle levering

Snel en gemakkelijk

Gewoon snel en eenvoudig

fantastish

Hele goede service. Heeft dringend een nieuwe laptop nodig. S'avonds besteld en binnen <12u is de nieuwe computer aangekomen. Hele vriendelijke en correcte bezorger

Snelle correcte levering

Zeer goede vriendelijke service

Fantastisch waarom ! in.ichtingen genomen bij De moeder firma zelf voor de aankoop van een iPad. Uitleg niet zoals het moest bij de moeder firma Spijtig heb ik maar na de aankoop de tips gezien van coolbleu , daar staat duidelijk dat je niet kunt chatten ZONDER gsm. Hetgeen de moeder firma wel beweert. Die simkaart dient juist voor op internet te gaan. Dus te laat, had al gekocht . 100€ teveel uitgegeven door slechte uitleg moeder firma. Dus zeer goede uitleg bij coolbleu Personeel zeer vriendelijk en bekwaam Vrijdag besteld. Zaterdag morgen aangekomen. Doe zo verder,

Très bon service, rapide efficace

En toute confiance

Livré en moins de 24H

Commandé à 18:00 et livré au point bpost pour 9 h du matin le lendemain

Superservice

Bestellen om op vrijdag 23h15 en de dag erna 10h30 pakketje geleverd. Daar kan je alleen maar gelukkig van worden. Niet de goedkoopste, maar de service is super!