zeer klantvriendelijk

Veel slagzinnen zijn leeg, bij Coolblue is het duidelijk dat alle werknemers de neus in de juiste richting hebben. Een geweldige bedrijfscultuur

Correct!

Correct!!

Super snelle levering

Zeer tevreden van Coolblue! Zondagmiddag besteld en de dag erna, maandag al in huis!

Choix & services

J'ai commandé un pack Google Nest un dimanche soir et le lendemain j'en profitais déjà. Top Ce n'est pas la première fois que j'y trouve un produit peu disponible sur le marché belge.

Al vaak besteld bij Coolblue en nog nooit problemen gehad.

Heb al defecten gehad, kan gebeuren. Zeer hulpvaardige medewerkers en een soepele retourprocedure.

Top ervaring!

Voor het eerst de nieuwe winkel bezocht in Hasselt. Ik was echt onder de indruk: vriendelijk onthaal, grote winkel, netjes, vriendelijk geholpen, ruime keuze, afhaaldienst, gemakkelijk terug in de auto... Hier ga ik nog meer komen!

Super tevreden

Super blij

Totaal ontevreden

Service is schandalig! Ik bestelde een laptop en hoesje op 31/08 en voerde de betaling correct uit. Op 2/09 ontving ik een bevestigingsmail dat Coolblue de betaling had ontvangen en dat mijn bestelling ging geleverd worden. Ondertussen zijn we twee weken verder, belde ik reeds drie keer naar Coolblue, kreeg altijd een andere uitleg: 1ste telefoongesprek: 'Bent u zeker dat u betaald heeft?', 'Kan u dat nakijken?', 'Er is een systeemfout opgetreden, ik kan uw bestelling enkel annuleren, u kan dan een nieuwe bestelling plaatsen en nogmaals betalen, daarna krijgt u de centen van de eerste betaling terug' !?!?!? Onvoorstelbaar dus, onprofessioneel en klantonvriendelijk. 2de telefoongesprek: 'U heeft inderdaad betaald, maar uw bestelling werd hier niet behandeld. Ik heb een reset gedaan en uw bestelling zal morgen of overmorgen geleverd worden'. Twee dagen later: nog niks geleverd -> derde telefoongesprek. 3de telefoongesprek: 'Uw bestelling werd geannuleerd en ik zie dat het door u betaalde bedrag opnieuw naar u onderweg is' !?!?!? Wat een geknoei van Coolblue! Ik ben totaal ontevreden over jullie firma!!!

Hi Hedwig, We begrijpen je verwarring en ongenoegen over deze situatie. We kijken dit graag voor je na. Wanneer we onze systemen nakijken, kunnen we inderdaad zien dat er in het systeem een aantal zaken zijn misgelopen. Verder zien we dat een medewerker dit voor jou gemeld heeft aan onze dienst Administratie en zal dit vandaag behandeld worden. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Ne respecte pas le client " Tout pour un Sourire "

Coolblue n'est pas très professionnel, envoi rapide c'est un +. Mais en ce qui concerne la satisfaction du client sur un geste commercial pour une politique de prix les plus bas, trouver moins cher ailleurs refuse catégoriquement, ce qui n'est pas professionnel. Je fais mes achats depuis quelques années chez eux, je pensais acheté une machine à laver de 9kg. Suite à leur manque de respect de leurs slogan " Tout pour un sourire ", il vienne de perdre un client et ma machine à laver j'irais voir ailleurs.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Salut Pascal, Nous sommes désolés d'apprendre que la livraison de votre machine à laver ne s'est pas déroulée comme vous l'aviez prévu et nous comprenons votre mécontentement. Ce n'est pas le service que nous souhaitons vous offrir et nous pourrions envisager un geste pour ce retard. Pouvez-vous nous fournir un numéro de commande afin que nous puissions examiner cette question pour vous ? Cordialement, Coolblue

service met een plus;

vanaf bestelling heb ik info aan de levering; een uur voor de levering hebben een verwitting gekregen dat het was onderweg.

Commande et livraison très efficace

Idem

Prix, choix, qualité, rapidité!

Nickel à tous points de vue.

Alles is zeer goed geregeld, besteld online afgehaald in Hasselt,prima service

Alles is zeer goed geregeld, besteld online afgehaald in Hasselt ,prima service !

Snelle levering!

Een ideale diepvrieskast voor 2 personen.

Met deze Siemens diepvrieskast hebben we het ideale toestel voor 2 personen aangekocht. Eenvoudig te plaatsen, keuze uit doorzichtige laden van verschillende afmetingen, en instelbaar voor verschillende temperaturen. Geruisloos. Strak design in witte uitvoering.

parfait

super

Vrijdag avond om 22:00uur besteld en zaterdag voormiddag is mijn levering netjes geleverd dat is voor mij een top service!

Stipte en correcte levering

Aangegeven dat ik zaterdag levering wou ontvangen. Een 15 minuten voor de aankomst van de fietskoerier SMS en pakje veilig in ontvangst kunnen nemen.

Uitstekende webshop

Coolblue heeft een uitgebreid aanbod aan producten en alles wordt steeds snel geleverd.

Snel en behulpzaam

Ik was niet zeker of mijn bestelling wel compatibel zou zijn met mijn camera. Vlug een berichtje gestuurd naar Coolblue via Messenger en de volgende dag had ik al antwoord. Vriendelijk en snel. Top! En dan nog snelle levering zoals beloofd wordt.

snel een beslissing moeten nemen met dat we het snel nodig hadden

veel keuze op de site voor een tl kit wifi en internet home(TP link WPA4225KIT WIFI 600Mbps 2 Adapters ). eventjes gezocht ,wel opletten dat je hem niet te kort bij een stopcontact plaats dan valt het internet weg na enkele sec. ergens anders geprobeerd en werk nu heel perfect (zekers een meter van de modem of router (gewoon ter info )

Meilleur en tout point qu'Amazon

J'ai essayé de commander un produit (un grand écran 49 pouces) sur Amazon, il était proposé à un prix compétitif. Tout semblait bien sauf qu'ils n'ont jamais lancé la livraison. Semaine apres semaine, je pouvais voir le produit en vente par Amazon avec du stock, pourtant au prix de ma commande ils ne lançaient jamais la livraison. Apres plusieurs appel ou le responsable me promettait à chaque fois de lancer la livraison et que j'aurais le produit la semaine prochaine... j'ai annulé ma commande. J'ai trouvé le meme produit au meme prix chez Cool Blue et j'ai été livré le lendemain. Pour moi, si un produit est disponible chez Cool Blue, je ne passerai plus jamais par Amazon. Il est évident que si le prix auquel vous avez commandé est trop bas, il ne livrent jamais.

Toffe winkel en goede service

Straffe prijzen, toffe website en goede, punctuële service. Beste AGD/electro winkel.

Alles verliep super vlot.

Ik had een nieuwe GSM nodig en coolblue heeft mij daar erg goed in geholpen. Alles verliep super vlot en het was zo bested.

Facile et rapide

Commande facile prix intéressant et livraison rapide