belofte maakt schuld

Voor het eerst een ondermaatse ervaring met Coolblue. Mijn dochter besluit met haar spaarcenten een MacBook Air te kopen voor school. Gezien de steeds correcte behandeling, adviseer ik haar COOLBLUE te contacteren. Ze belt om advies. Die werd correct gegeven, daar was niets fout mee. Momenteel loopt echter bij Apple een studentenactie. Gratis AirPods bij aankoop van een computer. Ze vraagt uitdrukkelijk of ze van die actie kan genieten via jullie. Ik heb het hele gesprek gehoord en kan dit beamen! Antwoord: "Niet direct, maar je moet Apple contacteren met onze factuurgegevens. Indien je effectief in aanmerking komt, dan zal Apple je een bevestiging sturen waarmee je naar Coolblue moet terug koppelen en dan bezorgen wij jou de oortjes." De Laptop wordt aansluitend bij jullie besteld. Ze contacteert APPLE, waar men het natuurlijk hoorde donderen. Coolblue opnieuw gecontacteerd... maar daar ontkent men plots in alle toonaarden. Maar... "je mag de Laptop gerust terugsturen." Ondertussen is het ding al een week ingebruik... en Coolblue weet maar al te goed dat de kans klein is, dat dit gebeurt. Waar het mij om gaat. De belofte dat ze de oortjes ook via Coolblue kon kopen was een essentieel onderdeel van de beslissing om voor Coolblue te kiezen. Het kind had ervoor gespaard en de oortjes waren de kers op de taart. Door die belofte niet na te komen smaakt de taart nu zeer bitter. Men heeft haar naar Apple gestuurd. Waarom? om daar bot te vangen? Ze heeft Coolblue twee keer gecontacteerd. Telkens kreeg ze beleeft nul op het request. Voor een bedrijf als Coolblue is een set oortjes... peanuts. Voor een jongeling is dit enkele weken zakgeld. Mijn vertrouwen in Coolblue, waar ik zowel Privé als beroepshalve geregeld klant ben, heeft hier toch een ferme tik gekregen. Ik vrees dat het vertrouwen bij mijn dochter onherstelbaar beschadigd is. Gebuisd voor dit examen, Coolblue!

Beste Kurt, Wij vinden het ontzettend jammer om te horen dat er via onze klantenservice werd aangegeven dat de actie van Apple ook bij ons geldt! Zoals je reeds weet, is dit helaas niet het geval. Indien dit wel het geval was, ging dit vermeld staan op onze website. Wij vinden het hoe dan ook ontzettend vervelend dat jouw dochter wat anders te horen kreeg via de telefoon en begrijpen daarom de huidige frustraties. Helaas kunnen wij jullie geen gratis Apple AirPods toesturen, omdat deze actie simpelweg niet geldt bij ons. Aangezien wij begrijpen dat de AirPods een cruciale rol speelde in de keuze tot de aankoop van de laptop; kan jouw dochter haar laptop bij ons retourneren, indien ze dit natuurlijk wilt. Zo kan ze de laptop bij de Apple zelf gaan aankopen en kan ze wel genieten van gratis Apple AirPods. Wij hebben hoe dan ook een voucher op jouw account gezet voor de foutieve info die je langs onze kant hebt gekregen. Deze is 1 jaar geldig en kan je op ons volledig assortiment gebruiken. Met Vriendelijke Groeten, Coolblue

Rapidité

Commande facile et délai de livraison respecté, envoi rapide

Goede afwerking en snelle levering

Service altijd top

Snel geleverd en goeie uitleg wanneer je info vraagt of twijfeld tussen 2 merken.

Alles verlopen zoals het hoort. Snelle levering, duidelijke website en competitieve prijzen.

Alleen maar positief, geen te verbeteren punten. Die zo verder.

très bons services

très simple et très rapide

Alles tot in de puntjes Perfekt

Service de livraison très rapide.

Je suis très satisfait du service de coolblue. Livraison ultra rapide.

Praktische website. Probleempjes altijd adequaat afgehandeld.

totale satisfaction

le produit est correct arrivé dans les temps que dire de plus

Blij verrast

De eerste keer dat ik bij jullie bestel, en ik ben zeer tevreden over de communicatie , de snelheid en natuurlijk ook de prijs ! En het feit dat mijn pakje per fiets werd geleverd voegt nog een extra dimensie toe :))

Alweer kon Coolblue mij het nodige product in no time leveren. Het product werkt perfect en is conform aan mijn andere Apple producten.

Tevreden met onze aankoop

We hebben op uw website de juiste info gevonden om ons accessoire te kunnen bestellen. Tijdens de bestelling werd elk probleempje of onduidelijkheid onmiddellijk verholpen met behulp van de telefonische support waar je 's avonds iemand kan bereiken.

Altijd tevreden! Top zaak

Ongelooflijk

Een cadeautje, ik begin er altijd te laat aan. Ook deze keer had ik de volgende dag een verjaardag en om 23 uur 's avonds denk ik eraan. Eigenlijk hopeloos niet? Toen kwam ik op Coolblue, maar ik dacht dat ze enkel orders tot 23uur konden accepteren om de volgende dag uit te leveren. Te laat dus? Toch even checken op de website. Het kon tot 24uur! Ik besloot om het te proberen zonder er echt in te geloven. Ik vindt iets leuks en laat het rechtsreeks leveren bij de jarige. De volgende morgen om 9u30 was het geleverd! Hoe kan dit? Dat moet je hen vragen, maar de jarige was zeer enthousiast en ik nog meer want ondanks dat ik te laat was, heeft Coolblue gezorgd dat ik op tijd was! Bedankt Coolblue!

A recommander

App et site web très bien réalisé. Prix attractif, livraison plus que rapide et SAV parfait

snel en goed

snelle service, juiste producten

alles ok

Je kan niet beter zitten

heb verschillende toestellen gekocht, altijd alles prima in orde. Is er dan toch iets, je kan ze altijd bereiken en zij zorgen voor een prima service after sale. Niet twijfelen, ga naar Cool Blue!!!

Producten zoals beschreven en correcte afhandeling

Een voorbeeld

Het mag gezegd worden....Coolblue is zowat de beste leerling van de klas. Tot zover nog geen negatieve ervaringen gehad met deze winkel. Je besteld online of in de winkel en daarna word je op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Ik heb het geluk dat er een Coolblue in de buurt is, dus met de leveringsservice heb ik geen ervaringen, maar zou er ook wel alle vertrouwen in hebben. Ik heb nog geen aanspraak moeten doen op garantie, maar ook hiermede staan ze vooraan (volgens ervaringen van vrienden). Als ik iets zoek kijk ik steevast eerst bij Coolblue (vanwege het grote aanbod) en in 80% van de gevallen zijn ze zeer concurentieel tov een andere webshop. Het personeel is dan ook nog eens heel vriendelijk en behulpzaam, terug een dikke +. Doe zo verder.

“Prima houder, aanbevolen”

Product voldoet aan de verwachting, Is zeer gemakkelijk te monteren en ook te demonteren. Je moet geen zuignap gebruiken.

Service rapide

Conforme à la commande

Top top top

Altijd optijt ze helpen je goed ze zijn vriendelijk en als je problemen hebt helpen ze je

• Zou u ons aanbevelen? Yes