Excellent product

Excellent service

super

prima!

correcte notering van de bestelling; daarna alle stappen voorzien van commentaar. Alles afgehandeld zoals aangegeven en dat binnen de 24 uur. Magnifiek.

zeer vriendelijk een aanrader

toch een bemerking: waarom proberen de verkopers altijd het duurste item te verkopen als je inlichtingen vraagt?

Geen enkele opmerking. Zeer snelle en correcte uitvoering van mijn bestelling.

Très satisfaite

Très satisfaite et très rapide moi j’adore

Uitstekende service aan een correcte prijs

Mijn bestelling verliep probleemloos en werd geheel volgens afspraak geleverd. Ik ben tevreden.

Sympathiek, behulpzaam, doeltreffend

Van alle onlinewinkels vind ik Coolblue de meest sympathieke. Omdat ze me helpen de juiste keuze te maken. Omdat ze me niet méér e-mails sturen dan nodig. En omdat ze, als het even kan, het pakje met een eigen bakfietskoerier tot aan de deur brengen - niet een overwerkte, super ongeduldige bestelwagenbestuurder die onderbetaald wordt doo zijn onderaannmer.

Coli incomplet

Coli incomplet, les solutions proposées font perdre du temps, m’empêchent de profiter de mon a achat pendant un temps. Pas de geste commercial pour une erreur venant de leur part.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Indrukwekkende totaal service en goede prijs.

Zie hierboven

Verkoopster uitstekende vakkennis

Vlotte aankoop van stofzuiger AEG ! Altijd bij Coolblue ..wij zijn er vaste klant !

Pakket met inhoud van 559€ werd voor de garagedeur afgezet.

Pakket met inhoud van 559€ werd voor de garagedeur afgezet zonder aan te bellen.Wat als iemand dit meegenomen had ???

Niet rellevant

Bestelling van wasmachine, wordt geleverd op vermeld tijdstip maar enkel één persoon van Coolblue. Deze zegt mij dat ik bij de bestelling moest vermelden dat er twee personen moeten zijn maar dat heb ik niet gevonden. Als je dan de reclame ziet van Coolblue, altijd en overal met twee mensen, dus een beetje ontevreden

Livraison compliquée

Le livreur postnl n’est pas venu et a mis plusieurs jours à apporter le colis à un point relais trop loin de chez moi. 5 jours pour recevoir un câble hdmi, je passerai mon chemin la prochaine fois

• Nous recommanderiez-vous? Non

Werd beschadigd geleverd en ik mag zelf opdraaien voor de reparatiekosten.

Ik koos voor een tweedekans product. Werd beschadigd bezorgd. Coolblue betwist dit, ook al spreken ze zichzelf tegen in verschillende mails. Ik mag zelf opdraaien voor de kosten.

Correct en tijdig

alles correct en tijdig geleverd. correcte service niets op aan te merken.

super serieux

commande passée, mardi midi, reçue mercredi, super rapide je recommande sans hésiter

Supergoede levering en fijn toestel

zeer behulpzaam en proffesioneel

ben zeer tevreden van de service en behulpzaamheid.

Livraison très rapide

Bonne quslité de service

Vlotte bestelling, idem levering

en daarbovenop nog een mail met zeer handige installatie instructies!

heel tevreden

zeer vlugge bezorging en vriendelijk bezorger

Parfait de la commande jusqu’à la livraison

Parfait de la commande jusqu’à la livraison

décevant à la réception ensuite retour bien

Je n'ai pas reçu l'article commandé mais le retour est facile et je ne pense pas que ce soit de la responsabilité de Coolblue Je referai l'expérience

100% tip top

alles is heel vlug verlopen en gedaan en heel vriendelijk en hulpvaardige mannen dank u.