Super vriendelijke mensen die leveren

Van bestelling tot levering verloopt alles heel vlot. De mensen die leveren zijn zeer vriendelijk. Heel blij dat ze de hond thuis hebben gelaten.

Kan niet beter,ook de klantendienst is super

Livraison rapide délais respectés

Livraison et délais respectés mais pas de tracking ni d'heure prévisionnelle de livraison. Pour une livraison pro avec des heures d'ouvertures c'est embêtant

Gewoonweg top

Zeer goede service, heel vriendelijk aan telefoon toen ik eerst belde voor uitleg over het produkt dat ik wou kopen. Ik kreeg ook een heel goede uitleg. Vlotte Levering. Alles gewoonweg heel goed

Ben zeer tevreden met mijn aankoop

De de airfyer voldoet aan alle verwachtingen,en werd zeer vlug geleverd.

topfirma die volgens wat ze beloven verkoopt

topfirma, beloofden te leveren op maandag en was effectief zo nadat ik de bestelling 2 dagen ervoor op zaterdag maakte. Een erg snelle en goede onlineshop die betrouwbaar is! Coolbleu zal ik zeker nog verder aanraden en vrienden en familie!

Simple, rapide et parfait.

Suuuuupppppppeeeeerrrrr ccccccooooollllll

Snel en efficiënt

Snelle afhandeling,

snel en correct

Zeer snelle en correcte levering. Coolblue doet wat het beloofd!

Satisfait !

Produit identique à la description sur le site. Bon rapport qualité-prix. Livré dans les temps (mais ce n'était pas un élément primordial, commande prise à l'avance). Merci Coolblue ! Je vous recommanderai autour de moi :)

Uitstekende service en altijd snel hulp gekregen wanneer ik vragen had!

Super content

Bestelling gedaan en nog geen 10u geleverd.

Très bonne première expérience.

Très bon suivi. Délai respecté.

Topproduct voor topprijs

Ik zocht een laserwaterpas, ik vond er een gewenst type met uitvoerige technische specificaties vermeld, er werd mij vrijblijvend ook een tweedekans product voorgesteld, de geringe verpakkingsbeschadiging werd correct vermeld. Ik plaatste de bestelling 's avonds, toen ik 's anderendaags thuis kwam was het pakket al afgeleverd, nog nooit meegemaakt. Ik raad ieder deze website aan.

Professionele ervaring met Coolblue

Ik kan alleen maar zeggen dat alles op punt staat bij Coolblue. Een ervaring zoals het hoort. Heel fijn. Je kan op jullie rekenen.

Transparant en vlot

Leuke site en alles verloopt zeer goed. Ook fijn om te weten dat er een winkel in de buurt is als back up.

Heel fijn dat ik mijn product (krultang) 30 dagen mag uitproberen, indien ik niet tevreden zou zijn mag ik het terugbrengen en krijg ik mijn geld terug (of cadeaubon)!

uitstekend

echt altijd uitstekende ervaring met coolblue altijd optijd en vriendelijk

Product zoals omschreven, snelle service en goed verpakt geleverd

TOP TOP TOP

Altijd hele snelle levering en hele vriendelijke mensen!

alles perfect

interessante prijs en snelle service

Professioneel

Snelle levering en goede kwaliteit

On ne peut plus efficace et rapide

Descriptions très claires des produits Navigation super facile dans l’application Suivi commande top Rapidité envoi commandes

Retard de livraison

Le site indiquait :" livraison le lendemain". Notre colis ne nous a été livré que 2 jours plus tard. La communication était toutefois bonne mais elle ne nous a donné aucune raison du retard.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Coolblue Delivery is PATHETIC. They CHEATED by NOT Installing even though promised!!!

Coolblue delivery service pathetic and hence am putting only 1 star. Despite of the option being selected as 'Place and Install' - The delivery guys (quite rudely) mentioned they will not be installing the machine. They just dumped the machine in our living room and did not bothered to put it in 'proper' place either. I was quite shocked with this pathetic service. I have ordered from Coolblue in the past but would prefer not to order further from them. PS: Haier Washing machine is quite good and I would strongly recommend.

• Would you recommend us? No

Dear Srichand, I'm sorry to hear that this has happened. Have you installed the machine yourself or would you like for us to send some men to install it properly? I'd love to hear from you.