Filters

1

nog nooit zulk gepruts meegemaakt

tot driemaal een verandering in de levering. klanten tot driemaal een dag verlof laten nemen en dan zelf nog moeten bellen en AUB vragen waarom men niet is gearriveerd. steeds belachelijke antwoorden en verontschuldigingen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Huys, Jammer dat de bezorging van je bestelling niet is gelopen, zoals je verwacht had en begrijpen we je ongenoegen. Wanneer we onze systemen nakijken, kunnen we zien dat er inderdaad meerdere bezorgpogingen zijn ondernomen. Verder kunnen we zien dat er nieuwe bezorging is gepland voor morgen en zal je telefonisch gecontacteerd worden een kwartier voor aankomst. Als je je bestelling hebt ontvangen, gelieve ons te contacteren via klantenservice@coolblue.be of 03 808 27 00. We kunnen je situatie bekijken en kijken welke geste we kunnen doen voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Coolblue

6

Teleurgesteld

Ik ben een terugkerende klant die al vele malen heeft besteld bij Coolblue. Maar dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben. Ik koop bij Coolblue omdat ze direct de dag erna leveren. Mijn smartphone is kapot dus had ik snel vervanging nodig. Dus bestelde ik bij Coolblue. Plots zie ik dat ze niet meer met bpost maar met Postnl leveren. Toch, de bestelling zou de dag erna geleverd worden. Ik heb de hele dag thuis gewacht om uiteindelijk een mail te krijgen dat ''de koerier niet kon leveren omdat ik er niet was''. De volgende dag zou het afgeleverd worden op 20 minuten rijden van mijn adres (!). Weer kreeg ik op het einde van de dag te horen dat de bestelling niet gelukt was. Ik ben echt teleurgesteld en zit hierdoor al meerdere dagen zonder gsm. Dit probleem had ik niet toen er nog met bpost werd samengewerkt.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
10

Topservice !!!

Bestelling gereserveerd in winkel. Kreeg bij bestellen al plots 5 euro korting :-) Zeer snel, vriendelijk en professioneel verder geholpen !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Coolblue, stelt nooit teleur

Het nieuwe normaal na Corona? Neen, Coolblue heeft het nieuwe normaal uitgevonden voor klantgerichtheid en topservice. Mocht ik concurrent zijn, ik zou maar hard beginnen zweten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

- correcte prijzen - duidelijke omschrijvingen - snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Goede service en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Rapidité de réponse et de livraison

Rapidité de réponse et de livraison

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Top service !

vriendelijk en opgeleid personeel... Bij cool bLue willen ze je helpen... Bij Mediamarkt zijn ze bang om te helpen ! Dit maakt voor mij een heel groot verschil. Bedankt voor de service ! Bontinck Kenneth

  • Aanbevelen? Ja
4

Ontving niet wat besteld en betaald werd

Bestelde een fiets GPS Mio Cyclo 215 Europa t.w.v 199 euro ( Coolblue's keuze ). Er werd een ander type Mio Cyclo 215 geleverd. Het scherm van het bestelde toestel is niet hetzelfde als het scherm van het geleverde toestel.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Daniel, Uiteraard is het niet de bedoeling dat je de verkeerde producten ontvangt en is dit niet de service die je van ons kan verwachten. Zou je via klantenservice@coolblue.be een aantal foto's kunnen sturen onder vermelding van je ordernummer? Dan kunnen we deze situatie bekijken en een gepaste oplossing voor dit probleem voorstellen. Met vriendelijke groeten, Coolblue

9

Snelle en goede service

Mijn bestelling werd de dag nadien reeds geleverd zoals aangekondigd bij de verkoop. Alles mooi ingepakt zonder hoop afval achteraf

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering goede prijs

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk gebruik en snelle levering

Laatst heb ik gewoon een simpele laadkabel besteld bij Coolblue. Het was in een paar klikken betaald en de dag erna stond het pakketje al voor de deur. Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Satisfait dans tous les cas!

Livraison rapide rapport qualité prix excellent! Coli en bon état aucun dégât matériel satisfait jusqu’au bout!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Impressive service

Delivered in less than 24h (all others would deliver the same product within 2-5 days), reliable tracking service including alerts, product delivered in the right sized box (at least not oversized) and well protected. Price was also the lowest I found.

  • Aanbevelen? Ja
1

Altijd problemen

Steeds problemen, en bij de oplossing nog eens problemen. Ik heb voor 1 bestselling 4 sorry vouchers gekregen en om ze te gebruiken nog eens problemen. Ik word er echt wanhopig van.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Alexis, Wat jammer dat je steeds problemen hebt. Kan je ons de vouchers doorsturen en zeggen wat je graag had gewenst, dan brengen we dit voor je in orde. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

10

Geweldig snelle service en topkwaliteit!

Elke keer wanneer ik bestel bij coolblue is het heel snel bij mij afgeleverd en de leverancier is altijd super aardig, de producten zijn ook altijd van topkwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en product voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Prima product en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden en zeker terug bestellende klant

Zeer gemakkelijke en vlotte bestelling kunnen doen. Aanbod en uitleg van de produkten waren voor mij voldoende om een keuze te kunnen maken. Levering was ook volgens de afgesproken tijd. Dus een zeer tevreden klant, die zeker opnieuw een bestelling zal doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rapide

Livraison très rapide et prix ok

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Gewoon perfect!

Alles verloopt gewoon zoals het moet... dus perfecte ervaring, elke keer opnieuw

  • Aanbevelen? Ja
9

réparation

J'ai rapporté un objet en panne sous garantie

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

de oplader die ik kocht is kapot

de gsm oplader die ik kocht werkt niet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rita, Wat jammer dat deze situatie zich voordoet, dit is zeker niet de bedoeling. We hebben je bestelling er meteen bijgenomen en zien dat je toestel zich nog steeds binnen de dertig dagen tevredenheidsgarantie bevindt. Dit wil zeggen dat je je toestel nog steeds kan omruilen voor hetzelfde product, een ander of een geldteruggave. Wat had je graag gewenst? Met vriendelijke groeten, Coolblue.

9

Tout OK

Commande rapide, delais de livraison respectés, colis arrivé en bon état. Riena à reprocher à ce stade.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Livraison rapide mais colis vide

Je reçois mon colis le dimanche 6 juin comme prévu tout impeccable jusqu’à ce que je me rende compte que le colis contenait bien les emballages des l’articles commandé mais vide J’ai recommandé un article pas trop cher pour voir si l’arnaque persiste avant de signaler

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour monsieur Baguette, Bien évidemment, nous ne voulons pas que votre colis arrive vide et nous comprenons votre mécontentement face à cette situation. Lorsque nous examinons votre commande, elle se compose de plusieurs produits. Si nous comprenons bien la situation, vous auriez reçu tous les colis, mais sans leur contenu. Veuillez nous fournir les photos suivantes et les envoyer à bezorging@coolblue.be en mentionnant votre numéro de commande : - Photo de l'emballage de vente. - Photo de l'étiquette d'expédition. - Photo de la boîte et du contenu restant. - Photo de tout dommage subi par la boîte. - Photo du fond de la boîte. Une fois que nous les aurons reçus, nous verrons comment nous pouvons résoudre ce problème pour vous. Cordialement, Coolblue

1

Nooit meer

Beloofde levertermijn niet nagekomen. Oplossingsgerichtheid, nul. Uiteindelijk zelf moet rijden naar filiaal te Gent(!). Nooit meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Charlotte, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Kan je ons van meer informatie voorzien over wat er is voorgevallen, dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd