Alles wat je verwacht, krijg je

Coolblue biedt een ruime assortiment aan producten aan. Wij kochten de afgelopen jaren al een ruim assortiment gaande van een bonen koffiemachine, iPad, iPhone en recentelijk een nieuw kookvuur voor mijn ma. De prijzen zijn schappelijk, aan de lage kant, en het afrekenen vlot. Het leveren is vaak afhankelijk van de externe partners en de laatste jaren werken ze samen met betrouwbare duurzame partners zoals bpost. De leveringen komen meestal binnen een paar werkdagen. Voor ons ruim snel genoeg. Ook service na verkoop is vlot en de herstelling binnen een aannemelijke termijn (4 tot 6 weken). Dus zeker een aanrader wij zijn Allezins al een paar jaar vaste klant.

levering

levering heel slecht tot nu to heb ik niet gevonden

Beste Ali, Wat jammer dat je je bestelling niet mocht ontvangen. We zien dat je pakket toch is afgeleverd. Als je dit zelf niet ontvangen hebt, dan raden we je aan om contact op te nemen met je buren. Als ook zij niets ontvangen hebben, dan kan je dit doorgeven aan onze klantenservice. We zullen dan een onderzoek voor je opmaken. Hopelijk kan je je bestelling toch goed ontvangen! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Snelle levering en super service

Snelle levering en super goede service steeds als er iets is.

Super snelle levering en aangenaam personeel

Mijn bestelling werd heel snel geleverd met een fiets. De bezorger was erg vriendelijk, super sociaal en glimlachte ook. Ik kreeg een sms dat de bezorger onderweg was en een kwartiertje voor de aankomst kreeg ik nog een bericht dat de bezorger er binnen 15 minuten zal zijn. De bezorgtijd was tot op de seconden juist! Enorm tevreden met zowel mijn bestelling, als medewerkers van Coolblue. P.S. dat Coolblue nog eens denkt aan milieuvriendelijkheid, verdient een aparte compliment! Ik ben fan van Coolblue.

Delivery as promised

Delivery within 15 hours or so. Excellent

Heel positief. Vooral dat men per SMS een kwartier op voorhand de hoogte gebracht wordt wanneer de levering zal plaatsvinden.

Très bonne expérience avec Coolblue

Deuxième expérience très concluante avec Coolblue. Parfait ! A recommander.

Supersnelle levering, product zoals beloofd

Ik had een nieuwe laptop nodig. Eenmaal ik wist wat ik wou, dankzij de handige vergelijkingen op de site, was het bestellen heel eenvoudig. De dag nadien stond de laptop op m’n bureau. Gemakkelijker kan niet, tenzij dat jullie ook nog de vloer komen stofzuigen ofzo

service impeccable

achat en ligne, livré dans les délais annoncés

Geen discussie

Defect apparaat opgestuurd en binnen de week een oplossing

knap werk,van de bezorgers

Op Coolblue kan je rekenen

Vlot besteld. Vlot geleverd zoals beloofd.

Snel en betrouwbaar

De service en informatie die je krijgt van specialisten is de top van de top. De snelheid van product levering kan niet sneller. De keuzes en aanbod dat je krijgt op producten is ruim en breed. Goed bezig!

Coolblue heeft behulpzaam en vriendelijk personeel en een fantastische website zelfs voor de niet zo jonge generaties is die heel gebruiksvriendelijk.

Ruim assortiment dat altijd stipt en snel geleverd wordt.

Zeer goede en snelle webshop

Veel keuze, Goede prijs-kwaliteit Snelle levering

Ondanks de nationale staking toch mijn bestelling op afgesproken dag geleverd Chapeau!

Parfait simple et rapide .

Parfaite

Vlot besteld en vlot geleverd

Besteld en vlot geleverd op de datum

Super expérience

Super sympa produit sur site bien détaillé et information utile pour choisir sont produit

Commandé dimanche soir arrivé le lendemain vers 13h! Super! Chapeau!

razendsnelle levering

Ik heb een nespresso mini online zondagnamiddag besteld en maandagnamiddag kon ik die reeds afhalen in een afhaalpunt bij ons in het dorp. En zeker niet te vergeten de uitstekende kwaliteit van het apparaat

9u na bestelling aan huis geleverd in perfecte staat!

Perfecte service zoals vermeld in hun werking en voorwaarden!

Livraison rapide et produit conforme à notre attente

Très surpris de la livraison ultra rapide et en plus le produit fonctionne très très bien

Bravo, bien servi. Merci.

Au top, grand merci. A recommander.