Tot op heden is mijn ervaring uitmuntend!

Ik heb reeds redelijk wat aangekocht via Coolblue & heb tot op heden nog geen slechte ervaring gehad. Door omstandigheden ben ik wel reeds in contact gehouden hun callcenter maar ook daar ben steeds goed beholpen.

"They-know-me-here"-gevoel

Het gevoel dat je belangrijk bent als klant, dat iemand zich persoonlijk heeft ingezet voor je bestelling. Dat gevoel kreeg aan de balie (in de parking) bij afhaling van mijn bestelling. Zelf de jonge dame die de klanten in de wachtrij voor de ingang, mij aansprak en mij naar de ondergrondse parking stuurde, deed dit met respect én met de glimlach. Ik heb ondertussen jullie bedrijf al aan twee collega's aanbevolen

Date de livraison choisie non respectée

Au moment de la commande j ai clairement opté pour une livraison le 9/04 ... résultat: une livraison le 10/04... ce qui n était pas mon choix! Il s agissait d un cadeau que je devais recevoir absolument le 9... j aurais pu acheter ailleurs, j ai choisi Coolblue justement parce qu ils me précisaient la date et j y ai cru... malheureusement ! Au téléphone la collaboratrice m a dit : désolée environ 2-3 commandes sur 100 ont des soucis,‘pas de chance ça tombe sur vous! Une explication que je ne peux accepter . Je ne recommanderai pas Coolblue.

• Nous recommanderiez-vous? Non

rapidité d'envoi

colis ok vitesse d'exécution

Snelle en perfecte levering

Toppie service!

Ze doen wat ze beloven.

Snel en correct

Een vlotte, snelle en perfecte aanpak met een tevreden klant als resultaat!

Ik bezoek de Coolblue website Ik vergelijk diverse laptops Ik kies de voor mij ideale laptop Ik bestel Ik betaal Ik ontvang de bevestiging via mail Ik ontvang een gratis anti virus pakket Ik ontvang 12u later mijn gloednieuwe laptop Ik ga aan de slag!

altijd correct

zeer tevreden met coolblue....altijd een goede en correcte levering. Goede dienst na verkoop

Voor service gewoon goed

EERSTE MAAL AANKOOP EN GOEDE SERVICE TOT THUIS DANK U

Super profesionel volgende dag geleverd

Super tofe bezorger

Mooi aanbod en snelle levering!

Geweldige site

Adapter bestelt aangezien laptop niet meer oplaadt, snel geleverd Blijkt dat het niet aan de adapter ligt, en zonder problemen mogen terugsturen. Ik krijg ook steeds een glimlach bij de communicatie (mails, verpakking), steeds leuke boodschappen :)

Rapide et sérieux

Très rapide et très sérieux

Livraison rapide

Commandé vendredi, livré samedi midi ! Le top ! Merci Coolblue.

Service rapide et facile

Je recommande vivement , commandé le soir reçu le lendemain a mon point de retrait , efficacité incroyable

Au top, service super rapide !

Colis reçu en temps et en heure. Ravie du service.

Goed advies via de site.

Duidelijke omschrijving en vergelijking van de artikelen via de site. Dit maakt het handig om een keuze te maken.

Excellent service.

Système de suivi de livraison parfait!

Une commande conforme et rapide

En tout point conforme au produit présenté avec un envoi très rapide.

Snel en correct

Artikelen op de website geven voldoende feedback om je keuze te maken.

Rapide et avec le sourir

Placer une commande pour l'enlever 30 minutes plus tard et être servi avec le sourire que demander de plus

product was zoals beschreven

krijgt vervolg

Vlot en kwaliteit

Vlotte levering en kwaliteitsvol product

Foutloos en op tijd

GSM en toebehoren werden tijdig en foutloos verstuurd. Communicatie over levering was duidelijk.

ok