Correct zoals omgeschreven

Product is zoals omschreven en alle afspraken zijn nagekomen

Réception et finition produit acheté

J'ai acheté un compresseur Air près 339€. Livraison exactement comme prévu et rapide, mais il manquait un boulon et deux écrous de fixation pour le groupe compresseur qui par la même occasion n'était pas du tout fixé sur la cuve de 50litres , ce n'est pas sérieux, c'est la preuve qu'il n'a pas été fait avec sérieux n'y testé en CHINE,. Pour ce qui est du reste tout fonctionne très bien.

Zeer klantvriendelijk

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle levering. Stipt.

Werkt perfect

Snelle en vlotte levering. WiFi repeater werkt perfect en een groter bereik dan ik had verwacht.

Snel en goedkoop...

Ik had nog nooit eerder bij coolblue besteld, via een tip van mijn broer ben ik bij jullie terechtgekomen, top.

perfect!

Levering van bestelde artikel verliep vlekkeloos, zoals steeds keurig binnen de afgesproken termijn (zelfs geen 24 uur nadien had ik het artikel reeds).

Tip top in orde

Netje op tijd verwittigd, alles volgens afspraak geleverd. Net als in jullie reclamespotje!

Déception

Article défectueux

• Nous recommanderiez-vous? Non

Zeer slecht

Mijn email adres hadden ze niet correct ingevoerd en door dat mij niet kunnen contacteren . Mijn product was bijna vernietigd door hen fout !!! Juist op tijd contact opgenomen en product teruggekregen

Beste Stanciu, Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad met Coolblue. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten en hier wil ik je dan ook mijn oprechte excuses voor aanbieden. We zorgen er zeker voor dat dit niet meer voorvalt in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Prima....

Alles OK

altijd professioneel

altijd professionele service

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd !

Parfait

Rapide et efficace

Zeer snelle en efficiente levering

Besteld op zaterdag, ontvangen op zondag.

Zeer snelle levering, gemakkelijk te plaatsen product

Snel en gemakkelijk te plaatsen product. Best met twee personen plaatsen, maar alleen zeker ook mogelijk afhankelijk van gewicht droogkast.

ridicuul

Wat men belooft in orderbevestiging: we sluiten hem aan op je waterleiding ( net zoals mediamarkt dat WEL doet) Samsung RS68N8221B1/EF Inclusief place and unpack (t.w.v. € 19,95) Wij zetten de koelkast op de gewenste plek en sluiten hem aan op je waterleiding Haal je oude apparaat leeg en maak hem schoon, dan nemen wij hem mee In de praktijk... we zetten hem neer en we kunnen hem niet aansluiten, we zijn daar niet voor getrained. Na 40 minuten bellen met de klantafdeling waar van 30 min in wachtmuziekjes wordt er uiteindelijk een nazorg ingepland de volgende dag... De volgende dag... sorry meneer we kunnen dit niet we zijn hier niet voor getrained... Terug 30 min aan de lijn met de klantendienst..; Meneer het was een miscommunicatie, we doen dit idd niet! Bedrog!

Beste meneer Lefebre, Wat jammer dat we dit toestel niet hebben aangesloten. Een normale aansluiting zouden we normaal gezien wel moeten kunnen. Kan je ons van fotomateriaal voorzien van deze aansluitinig? Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Achat gsm

- le site est clair - les prix sont intéressants - il y a du choix - la livraison est rapide et À VÉLO ! :))

Uitzonderlijk ruime keuze en snelle levering!

Snel nog iets bestellen en de dag erop aan je deur! Bovendien kan je genieten van een ongelooflijk ruim assortiment!

Goede ervaring met coolblue

Ik had een koptelefoon besteld bij coolblue. Deze bestelling liep vlot en kreeg de juiste informatie over wanneer het pakketje ging toekomen!

Vlotte en correcte levering!

Vlotte en correcte levering!

uitstekend

Zeer snelle levering

Super snel.

Zondagavond besteld en maandag morgen al geleverd.

La livraison en 24h est un vrai plus

J'apprécie tout particulièrement les conseils prodigués pour chaque article

Snel, correct en binnen de tijd geleverd.

Zondagavond laptop besteld, maandagavond al kunne afhalen in het postpunt. Onvoorstelbaar! Dikke pluim!

Top toestel

Snel klaar en vol met smaak top aankoop zeker weten