Filters

10

alles is perfect gelopen

goede feedback naar de klanten toe van het waar en wanneer leveren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed levertijd en goed product!

Product is zoals omschreven en levertijd klopt volledig. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top voor wat betreft snelheid van bezorging

Heel snelle bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
10

Simple et rapide

Simple, clair et rapide

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Toujours ravie de mes achats

Le prix est nettement moins cher qu’ailleurs et la livraison est super rapide, le lendemain c’est déjà chez moi ❤️

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Weeral een vlotte service!

Na al die jaren is ook deze aankoop weer vlot verlopen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Commande nickel

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Snel en efficiënt

Na één dag perfect afgeleverd binnen het aangeduide tijdslot.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en correct geleverd, toestel voldoet volledig aan verwachting

Zondagnamiddag bestelde ik een DVD-speler voor mijn dochter. Maandagvoormiddag werd die reeds geleverd en hij voldeed volledig aan mijn verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service ! Snelle en correcte levering.

Ik vind het heel gemakkelijk dat coolblue altijd hun beste keuze vermeldt bij de producten. Dat maakt het kiezen wat gemakkelijker. Zo gemakkelijk ! Wordt effectief de volgende dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service!

Super snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik ga nog bestellen bij Coolblue ,)

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzame mensen

Ik had eerst gebeld met een bestelling die mijn man geplaatst had . De dame aan de telefoon was super behulpzaam. Daarna was ik naar de winkel gegaan en was de jonge heer ook heel behulpzaam. Mijn zoon was content met zijn laptop die van de dochter was daar besteld en de dag nadien aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

op een aankoop na positief

een aankoop werd reeds na een uur gebruik door mij als super slecht beoordeeld, ik heb de rommel nooit meer gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super génial!

Les livreurs sont sympas et ils ont déposé mes articles là ou j'ai demandé! Merci!!!!!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Smooth

Very smooth

  • Aanbevelen? Ja
8

Eerste en positieve ervaring met Coolblue

Snelle en correcte afhandeling. Professioneel en vriendelijk personeel in de Coolblue winkel Louizalaan te Brussel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en precies

Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd mooi aanbod, correcte prijzen en snelle levering

Mijn ervaring is net zoals de titel het omschrijft en net zoals we gewoon zijn van Coolblue!

  • Aanbevelen? Ja
10

Facile, rapide

Commande passée à 18h et livrée le lendemain à 10h. Que du bonheur

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Zeer blij dat mijn pakje door een vriendelijke fietser werd bezorgd en niet door een vervuilende aut

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering

Nog nooit teleurgesteld geweest door Coolblue.

  • Aanbevelen? Ja
1

Triestig

Nog steeds niet geleverd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Yves, Wat jammer dat je je bestelling nog niet mocht ontvangen. We hebben je dossier er meteen bjigenomen en zie dat je bestelling morgen geleverd zal worden. We wensen je er alvast veel plezier mee! Met vriendelijke groeten, Coolblue.

2

Als ge belt voor inlichtingen zeker 25 min aan de lijn voor ge iemand te spreken hebt,

Inlichtingen gevraagd over mijn bestelling, 25 min wachten aan de lijn met muziek Komt er een medewerkster aan de lijn die zegt een ogenblik ik zoek het op, weer 5 min aan de lijn dan vraag ik ik ben toch verbonden met coolbleue België, zegt die medewerkster, neen je heb te lang gewacht en word dan automatisch verbonden met de Nederlandse site van coolbleu, mijn vaste telefoon vraagt 0,70 cent per minut voor te bellen van België naar Nederland, maal 30 min vind ik niet kunnen zonder mij van te verwittigen! Zeer slechte telefoonservice van coolbleu, want ik kan niet weten als ik een 03 nummer bel ik word doorverbonden met Nederland.

  • Aanbevelen? Nee
2

Als ge belt voor inlichtingen zeker 25 min aan de lijn voor ge iemand te spreken hebt,

Inlichtingen gevraagd over mijn bestelling, 25 min wachten aan de lijn met muziek Komt er een medewerkster aan de lijn die zegt een ogenblik ik zoek het op, weer 5 min aan de lijn dan vraag ik ik ben toch verbonden met coolbleue België, zegt die medewerkster, neen je heb te lang gewacht en word dan automatisch verbonden met de Nederlandse site van coolbleu, mijn vaste telefoon vraagt 0,70 cent per minut voor te bellen van België naar Nederland, maal 30 min vind ik niet kunnen zonder mij van te verwittigen! Zeer slechte telefoonservice van coolbleu, want ik kan niet weten als ik een 03 nummer bel ik word doorverbonden met Nederland.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jose, Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad. We doen altijd ons uiterste best om er voor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk mag ontvangen. Als het druk is, kan het zijn dat je geholpen wordt door onze Nederlandse collega's. Onze oprechte excuses voor het ongemak en hopelijk zien we je toch snel terug bij Coolblue. Met vriendelijke groeten, Coolblue.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd