Très très fiable !!!!!!

Jamais déçu par Coolblue: service impeccable et ultrarapide. Grand choix de produits. Je recommande vivement.

Alles goed, artikelen en dienst

Supersnelle levering

Zoals beloofd een snelle levering, top!

Onvoldoende

Niet goed, betaald voor installatie en niet goed geholpen,door onvoldoende kennis installateur

Beste Luc, Het is jammer om te vernemen dat de installatie niet goed gelukt is. Aangezien wij je zo snel mogelijk willen verder helpen, raden wij je aan om jouw situatie het best nog eens op mail te zetten samen met het ordernummer van jouw bestelling en deze door te sturen naar onze klantenservice '[email protected]'. Zo kunnen we jouw situatie in detail bekijken en je zo snel mogelijk voorzien van een passende oplossing! Met vriendelijke groeten, Coolblue

Achat et livraison à vélo d'un PC portable

Originale la livraison à vélo !

Alles is in orde.

Alles is in orde.

Sterk product aan scherpe prijs

Heel goed scherm aan een hele lage prijs.

commandé la veille , reçu le lendemain comme annoncé.

tout s'est déroulé comme prévu!

reiskoffer gekocht

fijne correcte service,,

...

Vlugge verzending , jammer dat als je niet thuis bent jou bestelling ergens moet gaan ophalen pas 3 dagen later .

Toelevering

Vlotte levering met duidelijke vermelding van moment en uur. Kamado zat heel veilig verpakt . Werd mooi in de garage geplaatst door 2 personen. Top !

Parfait

Bon choix d'article avec excellent prix, sans oublier le cashback. Je suis comblée.

Efficace et rapide

Merci pour votre efficacité. Famille Lievens

snelle en corecte levering

vlot kunnen bestellen op de site,de dag daarna al geleverd in de voormiddag

Vlot en correct

levering niet op afgesproken tijdstip nochtans voor betaald ,buren moeten inschakelen

levering niet op afgesproken tijdstip ;nochtans voor bijbetaald(29 euro chauffeur stond te vroeg voor de deur

Beste Marc, Het is jammer om te horen dat de levering van je bestelling niet volgens plan verlopen is en dat, hoewel je voor een specifiek tijdvak betaald hebt, we te vroeg zijn langs gekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Aangezien wij dit soort klachten serieus nemen, hebben wij je klacht doorgegeven aan de betreffende depot. De chauffeur wordt door zijn teamleider aangesproken op zijn gedrag. Je zult hier verder geen terugkoppeling van ontvangen. Wij hebben je zojuist ook een mail toegestuurd waarin je de bevestiging zal terugvinden van de compensatie voor het ongemak. Deze is 1 jaar geldig en kun je gebruiken op ons volledig assortiment. In de mail staat bovendien ook uitgelegd hoe je gebruik kan maken van deze voucher tijdens een volgende aankoop. Ook zullen we de kosten die je betaald hebt voor de tijdvak-levering terugstorten op je rekening. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Aankoop werd op tijd en met een giamlach gebracht

Aankoop werd binnen de geplande tijdsframe, en met een glimlach geleverd

Products arrived promptly within the delivery timeframe.

Nothing to add.

Pakketje bestelt

Ik heb naar de klantenservice gebeld om een bestelling te plaatsen die hebben een fout pakketje opgestuurd de volgende dag ben ik fysiek naar de winkel geweest om het correcte pakketje te bestellen heb ik daar het adres ingegeven en kom ze de bestelling niet plaatsen om willen van het fout adres dit kan helemaal niet

Beste Yiannis, Wij begrijpen dat Bpost jouw pakketje heeft geretourneerd naar ons, aangezien jouw adres onvolledig/onjuist is. Wij hebben dit zojuist voor je nagekeken en kunnen jouw adres niet terugvinden via Google Maps. Deze valt enkel terug te vinden onder een andere postcode. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice zodat we het juiste adres kunnen noteren in ons systeem? Met vriendelijke groeten, Coolblue

Pakje niet geleverd zoals beloofd

Onze colli zou op zaterdag voormiddag door bpost worden geleverd in een gekozen bpost punt .Plots werd de colli teruggestuurd naar de verzender(Coolblue) Reden: onbekend of onjuist leveringsadres????

Beste Hans, Wij begrijpen dat jouw pakketje om onbekende reden naar ons werd geretourneerd door Bpost en je hier graag meer informatie over wil hebben. Aangezien wij je zo snel mogelijk willen verder helpen, raden wij je aan om jouw situatie het best nog eens op mail te zetten samen met het ordernummer van jouw bestelling en deze door te sturen naar onze klantenservice. Zo kunnen we jouw situatie in detail bekijken en je zo snel mogelijk voorzien van een passende oplossing! Met vriendelijke groeten, Coolblue

Correcte communicatie en aflevering

Goede prijs, correcte communicatie, prima levering.

Rapide et livreuse souriante

Toutes mes différentes commandes sont toujours arrivées promptement.

Great service

Order was easy to do and delivery very fast

Levering zoals beloofd en zelfs met een bericht een kwartier op voorhand van levering en goeie uitleg op de site i..v.m.de product.

zeer goed doch jammer dat ze in de winkel in Brussel geen Nederlands kunnen

zeer goede ervaring, jammer dat het ook niet kan in het Nederlands