tweedekansje met ontbrekende stukken

ik heb een tweedekansje besteld met enkel beschadigde verpakking volgens de site maar er bleek toch van alles te ontbreken... nu hele toestand om terug te sturen en weer te wachten alvorens nieuwe bestelling weer zal binnen zijn, heel vervelend allemaal

Beste Eden, Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw oorspronkelijke bestelling niet in goede orde werd geleverd. Wij dienen inderdaad eerst de retour te ontvangen vooraleer wij een nieuwe bestelling in het systeem kunnen plaatsen. Uiteraard trachten wij dit zo snel mogelijk op te lossen voor u. Met vriendelijke groet, Coolblue

Zeer tevreden van de service en de vriendelijkheid in coolblue hasselt

Super tevreden.

Alles top! Snelle service/levering. Duidelijk info.

livraison bien confirmé

par vélo super par post NL un peu plus compliqué horaire

Een dag te laat maar goede communicatie

Een dag te laar geleverd en niet op het uur dat vermeld stond via track and trace. Communicatie was zeer goed

Perfecte levering

Correcte prijs. Snelle levering. Super vriendelijke afleveraar. Handige track en trace.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling!!!!

Voor 23u00 besteld morgen geleverd, nougabollen. Wacht reeds 4 dagen en nog steeds geen bericht wanneer men zoekt te leveren. 2 onderdelen zouden in 1 pakket geleverd worden, ook niet waar. Inktpatronen zijn geleverd maar printer nog niet, wat ben ik dan met de inktpatronen?????

Beste Hugo, Wij begrijpen dat uw bestelling nog niet geleverd mocht worden. Kan u ons alvast voorzien van het ordernummer? Met vriendelijke groet, Coolblue

Jammer van levering

Ik vind het jammer dat je een bestelling plaatst en er vermeld word levering morgen. Ik selecteer jullie winkel omdat de volgende dag geleverd kan worden en ik thuis ben. De volgende morgen krijg ik nieuws dat de levering die dag niet kan maar verplaatst word naar morgen. Lap ik moet ganse dag werken. Had ik het geweten kocht ik op andere site die wel kon leveren s’anderendaags

Beste Chris, Het spijt me ten zeerste voor het ongemak dat je hebt ervaren met je recente bestelling bij ons. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te kunnen leveren, vooral wanneer je specifiek voor onze winkel hebt gekozen vanwege de belofte van een snelle levering. Het is uitermate frustrerend om te horen dat de levering niet op de geplande dag kon plaatsvinden en dat je hierdoor jouw dag moest aanpassen. Dit is niet het serviceniveau dat we nastreven en we willen je onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We zijn ons bewust van het belang van betrouwbaarheid en stiptheid bij het leveren van bestellingen, en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt in de toekomst. We zullen jouw feedback zorgvuldig in overweging nemen en stappen ondernemen om onze processen te verbeteren, zodat we onze beloftes aan jou en al onze gewaardeerde klanten kunnen nakomen. Als teken van onze oprechte spijt en waardering voor jouw geduld en begrip, willen we graag een speciale korting aanbieden op je volgende aankoop bij ons. Deze korting zal worden toegepast op jouw account en je kunt deze gebruiken wanneer je maar wilt. Met vriendelijke groet, Coolblue

Publicité mensongère

Commande avant minuit, livraison le lendemain? Non. Postnl déclare avoir avec coolblue un contrat de livraison dans les 5 jours et n être pas tenu par la publicité de coolblue ! En outre le service de PostNl est en dessous de tout.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Pascal, Nous comprenons qu'un retard dans la livraison de votre colis n'est pas très agréable ! Nous avons effectivement constaté que votre commande a été légèrement retardée, mais que votre colis a finalement été livré. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni d'un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Le bon sera visible sur votre compte Coolblue à partir de demain. Cordialement, Coolblue

PostNL, cathastrophique

Livraison le lendemain, ce n'est pas le cas. Toujours rien reçu à ce jour. PostNL est un transporteur catastrophiquement mauvais, que de mauvaises expérience. J'aurai su a la commande que c'était ce transporteur. Je n'aurai pas commandé. Sur les quelques commandes effectuées chez coolblue, pas mal de soucis de livraison. Je veux jouer le jeu de commander national même si c'est un peu plus chers mais la triste réalité me ramène sur terre. Je procéderai à un retour car arrive trop tard.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Michael, Nous comprenons qu'un retard dans la livraison de votre colis n'est pas très agréable ! Nous avons effectivement constaté que votre commande a été légèrement retardée, mais que votre colis a finalement été livré aujourd'hui. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni d'un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Le bon sera visible sur votre compte Coolblue à partir de demain. Cordialement, Coolblue

Colis toujours pas arrivé

Je commande chez coolblue parce que la livraison est censée arriver le lendemain et que ma commande est urgente. 3 jours plus tard, aucune nouvelles

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Julie, Nous comprenons qu'un retard dans la livraison de votre colis n'est pas très agréable ! Nous avons effectivement constaté que votre commande a été légèrement retardée, mais que votre colis a finalement été livré. Pour rendre ce désagrément plus agréable, nous vous avons fourni d'un bon d'achat. Ce bon est valable pendant 1 an et peut être utilisé sur tous nos produits. Le bon sera visible sur votre compte Coolblue à partir de demain. Cordialement, Coolblue

Comme sur des roulettes

Produit conforme, délais conformes : pas de mauvaise surprise! Si ce n’est en ce qui concerne la livraison sous-traitée ( l’objectif du livreur étant de prouver qu’il est passé au point de livraison, et pas de faire en sorte que l’article soit livré )

super snelle levering op de fiets

USB kabel aan huis geleverd, met de fiets, op het afgesproken tijdstip. Fijn.

Verschrikkelijk lang wachten op bestelling

Op zondag 28/04 heb ik een bestelling geplaatst, via de website werd gesteld dat dit pakje maandag 29/04 zou arriveren. Op maandag kreeg ik van PostNL een bericht dat dit een dag verschoven zou worden, want zij hadden het pakje van CoolBlue nog niet ontvangen. Op dinsdag kreeg ik wederom een bericht dat het niet zou lukken, nu komt het pakje ten vroegste donderdag. Ik heb het nog steeds niet.

levering steeds niet gebeurd !

zaterdag besteld en dinsdag gevraagd geleverd te worden... en wij zijn intussen woensdag zonder iets gekregen te hebben

Beste Patrick, Het is jammer te horen dat de levering van jouw pakketje niet volgens plan is verlopen. We hebben de staat van jouw pakje gecontroleerd en we hebben gezien dat een deel van de bestelling intussen al geleverd zou zijn en het ander deel ter beschikking is in een postpunt. Voor meer info hierover en een eventuele compensatie voor de vertraging kan je best contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Coolblue

grasmaaier makita op accu

Blijf maar wachten op mijn accu grasmaaier, accu's alleen willen leveren, ondertussen groeit het gazon maar...

Beste Sonja, Wij begrijpen dat u intussen wel uw gazon wil gaan afdoen. Kan u ons via deze weg voorzien van het ordernummer, Zo kunnen wij de status hiervan nakijken voor u. Met vriendelijke groet, Coolblue.

Efficient en kwalitatief

Zowel online, in de winkel als met de klantenservice wordt ik snel en doelgericht geholpen. Met alle producten die ik tot nu toe heb gekocht ben ik zeer tevreden. In tijden van simplistische chatbots is zo’n uitstekende klantenservice een verademing. Gewoon top!

Très bonne première expérience

Excellent service, commandé au soir, directement disponible le lendemain au matin. Bon suivi au niveau des mails et très bon accueil en magasin.

livraison très rapide, colis en parfait état

livraison très rapide, colis en parfait état

Rapidité, qualité et prix correct.

J'ai commandé un dimanche soir une radio pour Salle de Bain pour l'anniversaire de mon fils, je l'ai reçue lundi début d'après-midi. Même prix que la concurrence en plus !

Pas satisfaite du tout de NL Post !

Je n’ai pas encore récupéré mon produit.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonsoir Claudine, Nous sommes énormément désolés d'entendre que vous n'avez pas encore reçu votre colis. Nous avons vu que votre colis a été livré dans un point colis, comme vous n'était pas à la maison pendant sa livraison hier. Si vous aimez recevoir plus d'informations à ce sujet, nous vous conseillons de contacter notre servie clientèle. Cordialement, Coolblue

Super keitof.

Niks dan lof en flink op tijd geleverd. Bedankt

Le top !

Première experience avec Coolblue, pour la location d une machine a laver , la livraison et le retrait de mon ancien appareil. Quel service!!!!! Rapidité de livraison, moins de 24h!! Mail pour donner le créneau horaire, appel 15 minutes avant la livraison pour confirmer arrivée des livreurs. Machine nickel, mais surtout je veux souligner le sourire, la sympathie des livreurs. Efficaces , rapides, aucunn déchets de carton ou plastique, placement de la machine impeccable. C est encore rare que les gens travaillent avec le sourire, je tenais a le souligner. Je recommanderai a 100/100° Coolblue , et je n hesiterai pas a revenir en cliente. Certaines grandes enseignes devraient prendre exemple........ N hesitez pas a faire appel a Coolblue vous ne serez pas déçu.

Rien a redire , parfait

Mon achat m’a été livré comme prévu et dans un parfait état , super

Retard de livraison

Retard de livraison et j'avais choisi coolblue spécifiquement pour cela. Ce n'est pas la première fois que ça arrive

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonsoir Hugo, Nous sommes énormément désolés d'entendre que vous n'avez pas encore reçu votre colis. Nous avons vu que votre colis a été livré dans un point colis, comme vous n'était pas présent pendant sa livraison hier. Si vous aimez recevoir plus d'informations à ce sujet, nous vous conseillons de contacter notre servie clientèle. Cordialement, Coolblue

Denen 165 9080 Lochristi

03 8082700