Filters

10

Kennis van zaken altijd vriendelijke bediening

Kennis van zaken altijd vriendelijke bediening ook bij thuislevering

  • Aanbevelen? Ja
1

Livraison reportée 3 fois sans raison

Pour ce qui est du passage de commande en elle-même pas de soucis tout marche bien et le livreur était impeccable. Par contre impossible de me faire livrer dans les délais annoncé. Ma livraison a été replanifié le jour même pour le jour suivant 3 FOIS. Et le tout avec un service client qui certe prend le temps de répondre mais ne sais rien ou ne peut rien faire. Le délai de cette commande était critique et Coolblue a tapé totalement a coté alors que l'on doit choisir un créneau de livraison. Je rappelle également que le site arbore fièrement la mention "Commandé avant 23 h 59, livré demain gratuitement" ...

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Top

Mooie service

  • Aanbevelen? Ja
2

Vandaag bestelt voor 11 uur , morgen geleverd ???

DPD zou mijn Coolblue pakket leveren op zaterdag 21 juni tussen 13.13 uur en 14.13 uur. Groot was mijn verbazing dat ik vanuit mijn appartement juist zag (uitzicht op de straat en de ingang) dat DPD toekwam om 13.14 uur en zich op straat opstelde (met de knipperlichten aan). Echter niemand stapte uit en er is ook niet aangebeld bij mij. Groter was mijn verbazing dat de chauffeur weg reed en ik toen een e-mail kreeg: "Jammer genoeg hebben we je gemist bij de levering van je pakket 05228735263682 !!! Ik was thuis heb ze gezien vanuit de derde verdieping maar ze leveren het pakje niet af ! Toch jammer dat zo'n duur pakje van 616 euro niet met de nodige zorg wordt geleverd ! Natuurlijk kunnen jullie als Coolblue daar niet aan doen maar de koerierdienst natuurlijk wel in gebreke blijft ! Luc Van der Mast Dullaert 22 bus 8 9900 Eeklo [email protected]

  • Aanbevelen? Nee
1

Absolutely horrendous

After ordering a lot from Coolblue over the years and always receiving great service, this time I was really disappointed. I ordered a TV on Friday for delivery on Saturday and paid an extra €39 for the selected time slot. Unfortunately, I later received an email saying that delivery on Saturday was no longer possible. I work in logistics myself, so I understand that issues can happen, but I expected at least a phone call. Yesterday, I received another email from bpost saying they would deliver my TV, but without any time slot or clear information. I paid extra for a service that was not provided, so I would like my €39 refunded. Sorry, Coolblue, but I expect better from you. Best regards, Joao

  • Would you recommend us? No
6

Commande passé le vendredi 19/06

J’ai passer commande le 19/06 et je n’ai toujours pas eu ma commande. J’ai téléphoné et ils m’on dit que c’était un problème technique. Les personne étais très sympa ! Mais bon la commande ce fait attendre et pas de mouvement. J’ai aussi reçu un compensation ce que j’ai beaucoup apprécier mais bon là commande n’est toujours pas là ce qui est le plus important

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

jullie liegen.

Veel beloven, maar commercieel liegen. Als je het niet kan leveren op een bepaalde dag (meestal een dag na de bestelling) laat dat dan gewoon weten. Maar jullie claimen dat jullie het al na een dag kunnen leveren, om dan een 'vriendelijke' mail te sturen om te zeggen dat het toch niet zal lukken. Wees toch gewoon eens eerlijk. De meeste mensen zijn niet zo slim, dat is waar. Maar niet iedereen eh zeg!

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte opvolging van leveringen

Ze sturen je al een mailtje hoe je het nieuwe product kan ontvangen, maar dat lijkt spoorloos. In je account zie je dan vervolgens ook geen Track&Trace meer. Enkel nog bij Bpost en die weten ook van niets.

  • Aanbevelen? Nee
10

Men neemt tojd voor de klant

Toffe service heel berijd voor uitleg

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk te bestellen en fijne aflevering .

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
3

Te late levering

Eén bestelling op tijd geleverd, de tweede bestelling zou de dag nadien komen, maar nog steeds geen bericht van verzending. Ondertussen heb ik deze bestelling geannuleerd. En in de plaats van een bevestiging van de annulatie krijg ik een vraag om te beoordelen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Simple, rapide, efficace

Livraison rapide, produit prix correct

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Livraison rapide

Livré le lendemain

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

lange levertijd

Ik kan moeilijk tevreden zijn aangezien mijn pakje na 5 dagen nog altijd niet geleverd is. Stop met Bpost.

  • Aanbevelen? Nee
1

Je n'ai jamais reçu le colis; nul!

Je n'ai jamais reçu le colis;

  • Nous recommanderiez-vous? Non
1

Commandé toujours pas livré

L'intérêt de Coolblue est de pouvoir se faire livrer en moins de 24h, hors dans mon cas cela n'a pas été le cas - 5 jours plus tard j'attends toujours que ma commande soit envoyée.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Fiable

Colis arrivé comme prévu!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Vraiment une grande réussiste cette première expérience avec Coolblue :)

Etant à la recherche d'une recharge HP933, j'ai commencé par mon revendeur habituel qui n'acait pas en stock. Un second toujours pas en stock magasin ni en centrale. Un troisième m'a même dit que cette cartouche est supprimé de son assortiment mais aussi de celui de HP. Par hasard, je suis à Dorgenbos et vois le nouveau magasin Coolblue. J'entre et directement après un bonjour j'ia un vendeur qui s'adresse à moi. Nous allons à un poste de travail et là il m'indique que malheuresuemenet il n'a pas de stock dans le magasin, mais qu'il l'aura le lendemain pour 10h00. Septique vu les repose des trois premiers retaillers je passe la commande. Le lendemain vars 8h30, j'ai comme covnenu reçu un mail m'indiquant que je pouvais retirer ma commande au magaisin. A 11h00, j'ai reçu la commande avec un accueil très sympa, jeune, et souriant, ... Je n'ia qu'un mot, BRAVO et vous avez gangé un client :) Belle journée Etienne

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Casque audio sans fil

J'ai recu le colis rapidement dans un bon état. Malheureusement impossible de connecter le casque à la console malgre 3h de tentative. Je revois le colis .

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Rapide et efficace

Efficace. Rapide

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Correcte levering

correcte levering en vriendelijke persoon.

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
1

Levertermijn is een leugen

Levertermijn dagelijks uitgesteld

  • Aanbevelen? Nee
5

Geen levering op beloofde dag

Geen levering op de vooropgestelde dag , daardoor geen cadeau voor onze zoon op zijn verjaardag , dikke teleurstelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Hyper rapide commander à 20h et le lendemain à la maison.

Livré en moins de 24h bien emballé. Top

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Promesse non respecté

On vous promet une livraison rapide et après on nous annonce qu'il y a trop de commande et livraison retardé. Pourquoi annonce une date pour forcé les ventes puis ne rien respecter. Ecran commande pour le travail suite a une casse et je suis dans l'incapacité de travailler

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Bedrijfsgegevens

Borsbeeksebrug 28

2600 Antwerpen

03 8082700

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.