Filters

10

Zeer content met mijn aankoop snelle.levering

Leuk

  • Aanbevelen? Ja
10

Subliem

Artikel gemakkelijk te vinden op de website en een Ongelooflijk snelle levering. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima site, levering top en vriendelijk ook nog, veilig online kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel goed top

gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
10

Choix, rapidité et qualité

J'ai acheté un aspirateur à cendre pour mon poêle à pellets, j'en suis entièrement satisfait !

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Top!

Coolblue is top...indien iets niets in orde is (wat bijna niet voorvalt)... doen ze er alles aan om het zo snel mogelijk in orde te brengen...

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Très satisfait

Agréablement étonné car ma commande a été facile à passer et la livraison a été extrêmement rapide comme prévu commander avant 23h livrer le lendemain

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

La promesse de livraison en moins de 24h n'est pas tenue

J'ai commandé un produit mardi, nous sommes samedi, et mon produit n'est toujours pas arrivé.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

satisfait

C'est le troisième achat chez Coolblue. Satisfait pour le choix, le prix et l'envoi qui a toujours bien lieu pour le lendemain (c'est assez rare que pour le souligner).

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Superbe

Commande vers 10h livré le lendemain 11h

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

supercontent

perfect en de geplande data afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent service

Excellent service et livraison ultra rapide

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

je n'ai toujours pas recu mon colis

colis non livree

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Parfait

Comme toujours avec cool blue rien à redire, un service au top

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Enchanté

Pas grand chose à dire tout à été parfait,mon fils à testé la viseuse à choc black+decker parfait et elle sera encore plus utilisé les jours avenir Merci

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Goeie shop, goeie prijzen, goeie website

Ik vind het heel aangenaam om te zoeken naar het juiste product op coolblue. Het is een combinatie van filteren en hun eigen reviews die er voor zorgen dat ik steeds rap vind wat ik wil. Ook altijd deftige prijzen en snelle levering. Nog nooit miserie gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

A refaire

Parfaite et dans les temps.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Paquet reçu rapidement et sans soucis. Très contente de mon achat

Paquet reçu rapidement et sans soucis. Très contente de mon achat

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Vlot & communicatief !

Heel vlotte manier van bestellen. Achteraf duidelijke communicatie voor levering. En snelle service want de volgende dag zat het al in mijn brievenbus. Jammer genoeg moet ik de artikelen retourneren, maar ook daar is de afhandeling zeer vlot verlopen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Très rapide!

Rapidité. Efficacité.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

tot mijn spijt is de goede service beperkt tot een garantie periode service.

De reden van een halve ster is dat de service na de garantie periode 0 is. Een lg oled tv van 2000 euro die na 1,5 jaar het scherm inbrand. Ok gratis vervangen, maar nu weer na iets meer dan 2 jaar en de garantie is voorbij. Nu is de reparatie kost de helft van bijna de prijs van de tv. (weer een nieuw scherm) Volgens mij is dit een constructie fout. De vorige lg reparateur had laten vallen dat hij al zeer veel schermen had vervangen. Ook is volgens mij de wet op duurzame apparaten geschonden. Het duurde dan ook enorm lang voor lg reageerde. Men ging mij opbellen maar inplaats daarvan kreeg ik een gepeperde offerte. Coolblue heeft van zijn kant ook niet veel moeite gedaan. Ik heb wel 3 a 4 mails verzonden met het probleem (+ fotos) en telkenmaal kreeg ik dezelfde vragen terug. Blijkbaar werden mijn mails niet gelezen??? Nu op dit artikel ben ik zeer ontevreden van coolblue, daar ik bijna alles van toestellen heb gekocht bij hen. (een zeer groot bedrag over een kleine 7 jaar)

  • Aanbevelen? Ja
10

Grote klasse

To the point telefonische oplossing No nonsense Goed bezig Coolblue

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goede service !!!!

Ik vind Coolblue een fijn bedrijf omdat ze op alle vlakken professioneel werken

  • Aanbevelen? Ja
10

Commande faite le mardi soir et déjà reçue le mercredi matin. Je recommande.

Commande faite le mardi soir et déjà reçue le mercredi matin. Je suis très satisfaite.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Bedrijfsgegevens

Borsbeeksebrug 28

2600 Antwerpen

03 8082700

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.