De levering was niet volledig

Ik heb 3 bistro tafeltjes besteld en betaald en er zijn maar 2 stuks geleverd.

Bedankt voor je beoordeling. Per abuis zijn er 2 tafels verstuurd i.p.v. 3. Ik zie dat onze klantenservice hier direct mee aan de slag is gegaan en dat de 3e tafel nu inmiddels geleverd en of onderweg is naar jullie. Excuses voor het ongemak! Wij hebben ook een bericht gestuurd naar je mailadres maar hier hebben wij geen reactie meer mogen op ontvangen.

Bijzonder snelle reactie op alle gebied. Levering, service, alles gaat vlot en zonder veel papeigedoe.

Snel, maar niet perfect

Een van de zes wijnrekken was niet compleet. Een van de lange metalen strippen met inkepingen ontbrak. Heb zelf wat moeten improviseren om een stabiel wijnrek te construeren. Beetje jammer.

Snelle levering.

De kopjeswarmer heb ik helaas retour moeten sturen. Is veel te groot op mijn kleine aanrecht. Zit nu te wachten op het retourbedrag.

Vlotte levering van het gevraagde. Correct!

Ik bestelde 4 parasolvoeten. Vlot het juiste geleverd. Geen bijzondere opmerkingen. Een site om te onthouden voor als ik nog eens zoiets specifieks zoek.

klantvriendelijk

Was goed

Uitstekende dienst na verkoop

Correct!

Prima snelle service

Prima kwaliteit en snel geleverd

Ik kreeg een prima terras tafel geleverd. Snelle levering en duidelijke webshop

Goede prijs en de kwaliteit is erg goed, ook nog snel geleverd

Goede prijs en de kwaliteit is erg goed, ook nog snel geleverd. We waren verrast over de kwaliteit van de bakplaat. Super kwaliteit en de prijs was netjes.

Snelle levering van gevraagde onderdelen

Top is top

heel goed

snelle levering ,alles correct

Vriendelijk en behulpzaam geholpen

Goede site en snel geleverd

Uitstekend!

Had glazen potten besteld en tijdens bezorgen is er schade ontstaan. Maar door een belletje werd er gauw een nieuwe gestuurd. Uitstekend service.

Snelle levering.

Snelle levering, en een goede website.

Uitstekend!

Keurige en spoedige levering. Mooi product. Blij mee!

Fijne site, goeie service en snelle levering op rekening

zie hierboven. ook telefonisch werd ik vriendelijk te woord gestaan en snel verder geholpen. ook de communicatie over de bestelling die onderweg was vond ik prettig. De producten keurig verpakt en voldeden aan de verwachtingen.

Goede prijs, snelle levering

Concurrerende prijs, snel geleverd. Enige aandachtspunt is dat moment levering niet precies aangeduid kon worden en over een periode van 2 dagen kon plaats vinden

Klantgericht en behulpzaam

Goede service snel en correct

Snel, duidelijk. Goede aftersales

Snel en goed geleverd. 1 artikel was niet 100% in orde dus gebeld en dit artikel werd direct opnieuw opgestuurd. Dus een prima service!

Aankoop via een site overzichtig. Levering door post nl verlopen volgengs meldingg

Horeca shop is volgens mij wel degelijk wel een van de besten met een groot aanbod en een degelijke levering. Doe zeker zo voort .Hartelijk dank en tot een waarschijnlijk volgende aankoop

Correct, snel en netjes geleverd

Top en goede klantenservice

Over horeca.shop

Horeca.shop is de beste (althans wij doen ons uiterste best hiervoor :-) ) online horeca groothandel voor heel Nederland en België met het grootste horeca assortiment. Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Deze webshop is een handig hulpmiddel om zelf je bestellingen te plaatsen, maar heb je toch hulp nodig bij het kiezen van de juiste non-food horeca artikelen? Onze verkoopafdeling en klantenservice staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het kiezen of om de bestelling per mail of telefonisch van je aan te nemen.