zeer goed

blij met mn levering netjes afgeleverd

Snelle vetzending , product mooi ingepakt

Zeer vriendelijke bezorger en het product was ook dik in orde dank u

Mooi product

Mooi product

Snelle levering. Correcte prijs en kwaliteitsgoederen. Met een prima communicatie . Keep up the good work

uitstekend

Bestelling is vlot en correct verzonden / ontvangen.

goede info en correcte afhandeling

zeer goed gevoel

Goede service Vriendelijk "persoonlijk" personeel

Ze doen erg hun best je te helpen

Ik had een afwijkend model nodig en deze werd zonder meerprijs voor mij besteld en snel geleverd. Groot assortiment.

De meeste apparatuur was erg goedkoop

Goede producten en goede prijzen.

Alles tip top geregeld

Van product tot levering eigenlijk prima geregeld. Ik ben tevreden :-)

Geweldige website

Mooie glazen

Negatief

Wanneer er bij een product "op voorraad" staat, betekent dat niet zoveel. Na bestelling en betaling ontvang je redelijk snel een bericht waarin aangegeven wordt dat het product niet op voorraad is en dat het nog wel een aantal weken kan gaan duren. Daarna wordt er doorgedramd om een alternatief te bestellen welke wel op voorraad is. De prijs van dit vervangende product is ergens anders goedkoper te krijgen. Oftewel: ze lokken je met een product waar een flinke korting op zit, dit product hebben ze niet op voorraad & ze hopen dat je daarna akkoord gaat met het alternatief. Voor mij gewoon weer bij de bekende horeca aanbieders bestellen die wel betrouwbaar zijn.

Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best onze voorraad informatie zo actueel mogelijk te houden, maar helaas krijgen wij niet altijd op tijd door vanuit de leverancier of een artikel nog op voorraad is. Het kan dan dus voorkomen dat het bij ons op de site op voorraad staat, terwijl dit niet (meer) het geval is. Gelukkig komt dit weinig voor en is de informatie op onze site is dan ook meestal actueel. Om onze klanten toch te helpen bieden wij dan een alternatief aan. Dat wordt door de meeste klanten gewaardeerd.

Bijna 100% tevreden

Ik ben een beetje kritisch, maar ben wel verrast door de klantgerichtheid en bereikbaarheid. Kreeg zelfs in het weekend nog antwoord op mijn vragen. De levering duurde 3 dagen, maar dit werd bij het product aangegeven. Veel producten hebben een levertijd van 1-2 dagen en sommige ook 5-10 werkdagen wat het bestellen wat lastiger maakt wanneer je alles snel nodig hebt. Ze hebben erg veel producten wat het zoeken wat lastig maakt, maar via de chat wordt je snel meegeholpen en heb je snel wat je wil hebben. Ik bestel hier zeker weer opnieuw.

Snelle levering en lage prijzen

Snelle levering en lage prijzen

Erg goed en snel geholpen

Ik ben nog niet eerder zo goed geholpen en dat voor een kleine bestelling (122 euro) Aanrader dit bedrijf!

Fijn bedrijf en netjes geleverd

Geen opmerkingen

Product goed. Lever tijd mag sneller

Product prima. Verzending gaat wat trager omdat zij het product eerst binnen moeten krijgen van de leverancier en dan pas wordt het opgestuurd.

Heb snel hulp gekregen via de chat en kreeg ook nog een mooie korting.

Ik heb bij horeca.shop voor ons bedrijf de hele kantine inrichting gekocht en kreeg ook nog een mooie korting De bestelling was voor iets meer dan 3000 euro. handig is dat je zowel apparatuur als glaswerk e.d. kunt kopen.

Mooie friteuse en snel geleverd

Ik heb hier al valer wat besteld en verloopt eigenlijk altijd zoals ik verwacht.

Snel geleverd en goed bereikbaar

Alles is prima verlopen. (prijzen zijn goed!)

heeft bezorgservice totaal onbetrouwbaar.

pakje zou volgens postnl gisteren tussen 13 en 15 uur bezorgd worden (track en trace). dit bleef er op staan tot 17:47 uur. toen kwam er op de site dat er om 17:47 niemand thuis was om aan te nemen. dit klopt niet want ik was gewoon thuis. en er was geen kaartje in de bus gedaan. leugens dus. ik heb toen via de track en trace website aangegeven dat er bij bruna op de peppelweg bezorgd moest worden. toen verscheen later op de website dat vandaag rond 15:00 uur daar bezorgd zal worden. Dat staat er nu nog op terwijl het nu al 18:45 uur is. volkomen onbetrouwbaar dus.

Bedankt voor de beoordeling en vervelend dat het zo gelopen is, maar in deze drukke dagen hebben wij helaas PostNL niet "onder controle" .... maar wie wel :-) Wij hebben ons best gedaan alles zo goed mogelijk te verwerken en dan gaat het mis bij de verzending. Wij konden hier helaas niets aan doen.

Lange levertijd en slechte communicatie

Dinsdag een bestelling gedaan, wel een betalingsbevestiging, maar geen communicatie over de levertijd ontvangen. Donderdag gemaild, wederom ontvangstbevestiging, maar tot op heden geen communicatie.

Beste Mathijs. Rot dat dit je eerste ervaring met ons is. In deze drukke dagen gaat er ook bij ons wel eens een keertje wat mis. Excuses hiervoor! Wij hebben waarschijnlijk geen juist mailadres of onze mail beland bij jou in de spam of iets dergelijks, want er zijn genoeg pogingen gedaan om jou te bereiken. Wij kunnen je zowel per telefoon als per mail niet bereiken. Wij hopen dat je desondanks wel blij bent met de aankoop!

Prima, levering duurde wel een paar dagen

Betrouwbaar bedrijf, gewoon zoals het hoort. Alleen duurde de levering enige dagen en vond ik de verzendkosten wat aan de hoge kant (maar was transparant bij het bestellen)

Kisag aansteker en bijvulbusje voldoen uitstekend!

Ik gebruik de aansteker bij mijn (hobby) zelfgebouwde stoomlocomotief(Spoor 1, 45mm spoorbreedte) heb de aansteker gekocht op advies van een modelbouwcollega

Snel

Snel bezorgd

Over horeca.shop

Horeca.shop is de beste (althans wij doen ons uiterste best hiervoor :-) ) online horeca groothandel voor heel Nederland en België met het grootste horeca assortiment. Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Deze webshop is een handig hulpmiddel om zelf je bestellingen te plaatsen, maar heb je toch hulp nodig bij het kiezen van de juiste non-food horeca artikelen? Onze verkoopafdeling en klantenservice staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het kiezen of om de bestelling per mail of telefonisch van je aan te nemen.