G

G

Uitmuntend

Vrijdagmiddag besteld (laat) en zaterdag in huis! Via de chat functie direct en uiterst klantvriendelijk geholpen(normaal heb ik liever iemand aan de telefoon) super ervaring!

Alles ok

Mijn bestelling is perfect uitgevoerd

Snelle service top-product!

deftige producten

Nette levereing, alleen de verpakking zou kleiner mogen

Voel me echt een geholpen klant

Het grote assortiment zorgde ervoor dat ik alles voor onze nieuwe keuken kon bestellen en het werd op de afgesproken dag en tijd geleverd. Top!

Goeie prijzen, snelle hulp online!

Prima prijzen, goeie artikelen.

Snel antwoord en service

Artikelen worden correct geleverd, chatten ivm eventuele vragen gaat super. Top!!!

Snelle en goede bezorging

Prima shop!

Pannendeksels besteld. Vlekkeloze bestelling en levering. Zeer tevreden over.

ze doen wat ze beloven

Spullen snel en goed geleverd, super

Super snelle service!

Hele leuk gadgets besteld en alles is heel snel en goed verzorgd geleverd!

Snelle levering toppy!

Vlotte levering, en tevreden over mijn bestelling

Goede prijs en perfect op tijd geleverd

Prima apparaat. Maakt op eenvoudige wijze heerlijk ijs

chapeau.

fantastisch; snel,voordelig en goed product!

Snel geholpen. Snel geleverd !

Goede service !

Bestelling vlot ontvangen voor een hele redelijke prijs

Een dozijn Arcos steakmessen besteld, die overal slecht verkrijgbaar zijn.

Gewoon goed

Werd zelfs gebeld voorafgaand aan de levering om zeker te zijn dat onze zaak open zou zijn. Super !

Goede website en concurrerende prijzen

Ik heb alles voor onze nieuwe keuken gevonden en besteld.

Prime service en goede producten

Goede communicatie en onze oven en koelingen zijn op tijd geleverd.

Levertijd laat te wensen over.

De term vandaag voor 16.00 besteld, morgen thuis bezorgd gaat niet op.

Beste Henk, Op onze site staat nergens "voor 16.00 uur besteld en morgen in huis." Het kan natuurlijk zijn dat je ons met een andere webwinkel verward waarbij dit wel wordt aangegeven. Bij ons wordt in ieder geval bij elk artikel de levertijd aangegeven en dat kan variëren van de volgende dag in huis tot meerdere dagen levertijd.

Nette levering, service en prijs

Vond hier wat ik zocht voor een goede prijs.

product ok

Pakket op tijd geleverd in goede staat

"De wet van Murphy" heeft de levering vertraagd, maar uiteindelijk toch mooi opgelost door Jolein.

Bij mijn bestelling zat een borstel, maar de steel was niet meegeleverd. Na contact via de onlinechat, bleek deze nog in het magazijn te liggen. De steel werd achterna gezonden, maar raakte zoek bij Post.NL. Nogmaals contact via de chat. Jolein heeft uiteindelijk een nieuwe borstel met steel besteld en naar mij verzonden. Ik geef een lage score omdat ik lang ( alles samen 3 weken) heb moeten wachten tot mijn bestelling volledig was, maar ik ga er van uit dat bij een eventuele volgende bestelling er niet meer zo veel gaat mislopen. Ik ben wel tevreden over de gevoerde communicatie via chat en mail.

Over horeca.shop

Horeca.shop is de beste (althans wij doen ons uiterste best hiervoor :-) ) online horeca groothandel voor heel Nederland en België met het grootste horeca assortiment. Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Deze webshop is een handig hulpmiddel om zelf je bestellingen te plaatsen, maar heb je toch hulp nodig bij het kiezen van de juiste non-food horeca artikelen? Onze verkoopafdeling en klantenservice staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het kiezen of om de bestelling per mail of telefonisch van je aan te nemen.