Hier kom ik nog terug!

Heel snelle service, goed verpakt, en de beste prijs. Eén opmerking: ik kreeg wel geen bericht van tijd van levering. Anders: TOP!

Product zoals verwacht en snelle levering. Wel onvolledig adres op verpakking waardoor bezorger het niet kon leveren en ik het bij een pakketpunt moest ophalen

Prima afhandeling!

Vanaf bestelling een prima no nonsense afhandeling!

Helemaal prima, vlot in de mail en het leveren.

Altijd weer, levering binnen 48 uur. En prijs kwaliteit helemaal top.

Kwaliteit gekoppeld aan service!

Kwaliteit gekoppeld aan service! Uitstekende webshop en klantenservice.

Artikelen besteld, kreeg gelijk een orderbevestiging, binnen 3 dagen geleverd. Top

snelle levering bestellingen

snelle levering bestellingen en goed verpakt

Product

Good Product 4 stars Good Quality 4 stars Good Price 4 stars Mediocre Secondary Packaging 3 stars (not sealed properly)

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Zeer vriendelijk geholpen en correcte levering

Goed.

Juiste levering.

top

snel en correcte levering

Het is inmiddels 3 weken geleden en het is nog steeds niet aangekomen

Het is inmiddels 3 weken geleden en het is nog steeds niet aangekomen

Bedankt voor je review. De bestelling is geplaatst op 17 februari en er zijn 2 artikelen besteld. Het 1e artikel is binnen 2 werkdagen verstuurd en geleverd. Het 2e artikel heeft een levertijd van 5-10 werkdagen (dat staat duidelijk op onze site aangegeven bij het moment van bestellen), en zelfs dit artikel is ook binnen de aangegeven levertermijn geleverd (conform tracking Postnl). In dit geval zijn wij ons er niet bewust van dat wij tekort schieten daar wij open transparant zijn over de verwachte levertijden.

Perfecte service en aflevering

Perfecte service en aflevering.

Keurig geleverd

Eerst offerte gevraagd deze kwam snel. Ook de levering was keurig verzorgd.

Snel en volgens verwachting

Ik hag voor een diner heel snel borrel glaasjes nodig en die zijn perfect op tijd geleverd, zonder vertraging. Top!

goed en snel geleverd

De bestelde producten werden snel en correct geleverd.

Niet geleverd

Jullie vragen om een geleverd beoordeling maar ik heb ondertussen nog geen pakje ontvangen. Dit was besteld en betaald op 27jan.

Bedankt voor de review. Vervelend dat de pakketdienst geen brief in de bus heeft gedaan. Het pakket ligt al even bij een afhaalpunt sinds 1 februari j.l. Het is bij ons op tijd verzonden, maar helaas hebben wij geen invloed op de werkwijze van de pakketdiensten. De adresgegevens van het afhaalpunt zijn reeds gemaild.

Goed ontvangen

Product is goed aangekomen. Blij van mijn bestelling. Zeer overzichtelijke site met kwalitatieve benodigheden

Super handig

Veel gerechten tegelijk, dat spaar energie, en tijd.

Mijn bestelling is te laat. Ik heb nog steeds niets ontvangen.

De bezorging is te laat. Waardoor ik het niet kon gebruiken waarvoor ik het gekocht heb.

Bedankt voor de beoordeling. We hebben onlangs aangegeven dat het pakket op een afhaalpunt ligt, maar het kan zijn dat de vervoerder geen brief in de bus heeft gedaan en dan ben je niet op de hoogte uiteraard, erg vervelend dat hierdoor de vertraging is ontstaan. We hebben een financiële compensatie voorgesteld om het ongemak te compenseren.

goede product informatie, snelle levering en in het gebruik een kwaliteits product.

Super goed geholpen door een hele aardige mevrouw

Na aanleiding van een verkeerd product te hebben besteld, werdt het telefonisch snel opgelost en had ik het goede product alsnog met enkele dagen in huis. Helemaal top

Goed product, maar een buts in een plaatje.

Reeds enkele malen gebruikt en er tevreden over. Maar er zat een buis in een afdekplaatje die onmogelijk tijdens het transport kon gebeurt zijn. Na contact met horeca.shop tot een goede oplossing gekomen.

Bedankt voor je review. We vermoeden dat het gaat om een schade geval tijdens transport of tijdens de productie. Deze schade is overigens nooit gemeld bij ons, want dan hadden wij dit gelijk opgepakt en opgelost uiteraard. We hebben alsnog een mail gestuurd en gevraagd om afbeeldingen van de schade. De schade is niet gelijk na levering gemeld, maar in dit geval zullen wij dit alsnog serieus oppakken en oplossen.

Slecht

Is niet geschikt voor keramisch kookfornuis zoals beschreven bodem vervormd bij het koken dus temperatuur altijd te laag

Bedankt voor je review. We hebben op basis van de foto's e.e.a. voorgelegd aan de leverancier en normaliter zou deze pan niet mogen vervormen. De pan mag retour naar ons en de retourkosten worden volledig vergoed. Na retour van de pan wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Hopende het op deze manier goed te hebben opgelost.

Over horeca.shop

Horeca.shop is de beste (althans wij doen ons uiterste best hiervoor :-) ) online horeca groothandel voor heel Nederland en België met het grootste horeca assortiment. Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Deze webshop is een handig hulpmiddel om zelf je bestellingen te plaatsen, maar heb je toch hulp nodig bij het kiezen van de juiste non-food horeca artikelen? Onze verkoopafdeling en klantenservice staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het kiezen of om de bestelling per mail of telefonisch van je aan te nemen.