goed aanbod

Goede duidelijke webshop. Snelle levering. Goede communicatie over status bestelling en levering,

Snelle levering en veel keus

Mooie webshop. En wat ik had besteld werd snel en correct geleverd

Perfect materiaal

Nette vormgeving

Positieve ervaring

Het product waarnaar ik op zoek was, heb ik gemakkelijk gevonden op de site van HorecaShop. Vanaf bestellen tot de levering ging vlot en zonder problemen. Prijs/kwaliteit prima.

supersnelle bezorging

Dag na bestelling werd het pakket bezorgd. De servies borden waren perfect verpakt en kwamen ongeschonden aan. super service.

Snelle en correcte levering alsook reactie van de klantenservice.

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Heb de Dynamic 190 staafmixer gekocht. Heb een week later de garde gekocht en hebben me perfect geholpen met het bestellen van de juiste

perfet

geen opmerkingen

Alles is vlot verlopen. De bestelling , de betaling en de levering. Ook op de oogje gebracht tijd van levering. Er zalvzeker nog een bestelling volgen.

correcte levering produkt en tijd

100 % positief. Vlot gevonden en besteld. Correct geleverd qua kwaliteit, verpakking en snelheid.

Makkelijk te bestellen via webshop, voldoende feedback over verloop bestel- en verzendprocedure. Snelle levering.

Ontzettend duur

Er staat op de site ontzettend slecht beschreven hoeveel er in een verpakking slagroompatronen zit, er bleken er maar 24 in te zitten ipv de normale 50. Maar wel ruim 40,- incl verzendkosten voor dus maar twee doosjes oftewel maar 48 stuks. Schofterig duur dus.

Bedankt voor je review. Op de productpagina staat duidelijk de aantallen aangegeven. Tevens de prijs per doos en aangezien de bestelling is geplaatst na eigen goedkeuring van 2 dozen die in de winkelmand liggen en akkoord voor de verzendkosten die ook worden aangegeven tijdens het bestellen, kunnen wij deze reactie niet helemaal plaatsen. Wel mooi dat je je bestelling na een paar dagen al hebt ontvangen.

levering correct.

omdat het artikel ruim op voorraad was het ik het binnen 2 dagen verwacht. het duurde echter 6 dagen. Op zich geen probleem maar een indicatie bij het bestellen, hoelang het duurt zou prettig zijn.

Bedankt voor je review. I.v.m. drukte in het magazijn is er vertraging ontstaan in het uitleverproces. Vervelend dat je wat langer hebt moeten wachten, ik zie tevens dat er bij Postnl vertraging is ontstaan (zij kampen momenteel met grote drukte), hoe dan ook, had sneller gekund ;-). Volgende keer beter (en sneller)!

Beloofde leveringstermijn niet gehaald en fout in opvolging

Ik bestelde Xl panini grill maar deze werd, in tegenstelling tot wat beloofd werd pas na ons event waarop we deze nodig hadden geleverd, niet zo fijn als cateraar. Daarnaast sloop er een fout in hun systeem en zouden we ineens 2 machines hebben besteld (maar was niet zo, had maar 1 besteld en betaald). De mails daarover werden wel snel beantwoord maar algemeen ben ik dus niet tevreden

Bedankt voor je review. Er is telefonisch contact geweest over de verwarring van de aantallen en dit is gelijk opgelost. Ik zie dat de order is geplaatst op zondag 5 november en dan wordt het de eerstvolgende dag direct opgepakt (6 november). Op 9 november is het vanaf ons vertrokken en dan ligt het aan de snelheid bij Postnl. Normaliter leveren zij de volgende dag, en dan zou je het de 10e november gehad moeten hebben. Als het eenmaal bij Postnl ligt dan hebben wij geen invloed op hun uitleverproces.

Super en snelle levering

Goede producten, snel geleverd

Zocht wat voor mijn gasstel, snel gevonden en gekocht

Beschadigde bestelling

Helaas was onze bestelling (deels) beschadigd toegekomen, maar dankzij de zeer vriendelijke en vlotte klantenservice hebben we deze retour kunnen sturen en is het bedrag terug gestort. Wij hadden borden uit de Prato Rustique gezocht en waren hier al jaren naar op zoek. We hadden thuis reeds servies dat hier zeer sterk op gelijkt en dit was een perfecte match.

Goed product, communicatie kan beter

Een mooi mes besteld, voldoet zeker aan de verwachting. Betaalontvangstbevestiging gekregen, inclusief factuur. Geen bevestiging van verzending, noch van levering. Pakketje stond als surprise bij de voordeur.

Goed contact en gedaan zoals afgesproken , prima gedaan

goede oesterhandschoen!

Duidelijke beschrijving van het product, goed verpakt en snelle service.

Door deze geluid dempende matten onder onze warmtepomp is het werkingsgeluid tot een zeer laag niveau gekomen op de houten dakvloer van de veranda . Prima kwaliteit.

pas eenmalig contact

helaas een offerte omissie

Veel te duur

Het pakket werd snel en correct geleverd. Maar in vergelijking met andere aanbieders zijn jullie stukken duurder. Tja ik had beter moeten uitkijken, maar een volgende aankoop zal niet bij horeca.shop zijn.

Beste Peter, Na ons telefonisch onderhoud had je aangegeven dat je de verzendkosten te hoog vindt. Wij zijn transparant over de verzendkosten en deze worden duidelijk vermeld bij het plaatsen van de bestelling. Het is dan ook altijd aan de klant of die er zelf voor kiest om de bestelling wel of niet te plaatsen. Fijn te horen dat je verder tevreden bent over de correcte afhandeling van je order en de snelle levering!

Over horeca.shop

Horeca.shop is de beste (althans wij doen ons uiterste best hiervoor :-) ) online horeca groothandel voor heel Nederland en België met het grootste horeca assortiment. Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Deze webshop is een handig hulpmiddel om zelf je bestellingen te plaatsen, maar heb je toch hulp nodig bij het kiezen van de juiste non-food horeca artikelen? Onze verkoopafdeling en klantenservice staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het kiezen of om de bestelling per mail of telefonisch van je aan te nemen.