Top geregeld

Snel levering aan kunnen passen en snel geleverd.

Goede dienstverlening!

Goede dienstverlening

Goed geregeld voor een prima prijs

Concurrerende prijzen en zeer zorgvuldig verpakt voor verzending. Ik ben een tevreden klant.

Item has still not arrived

Very hard to give you a rating when the part I ordered over two weeks ago has yet to arrive. This has been very stressful as I needed it for an event tomorrow and I now do not have a coffee machine for it. The fact you are asking for a review before I received the product is rather irritating and frustrating.

• Would you recommend us? No

Goede levering

Snelle levering, nette prijs

Ik heb een verdampingslekbakje besteld, deze is snel geleverd en voor een nette prijs.

nog geen bestelling aangekomen

ik plaatste 2 bestellingen, nog niets aangekomen bij de koksbroek dat ik bestelde stond 3 werkdagen ... is al veel langer besteld

Zeer correct, zeer vriendelijk en enorm behulpzaam. Top hoor.

De levering is nog niet aangekomen

Tot nu toe nog geen ervaring

Komen de afspraken goed na. En de prijs is prima.

Hopen op het beste

Post.Nl laat het afweten,zending nog niet terecht

snelle respons en levering, wat wil een firma nog meer

zie hoger

Hier kom ik nog terug!

Heel snelle service, goed verpakt, en de beste prijs. Eén opmerking: ik kreeg wel geen bericht van tijd van levering. Anders: TOP!

Product zoals verwacht en snelle levering. Wel onvolledig adres op verpakking waardoor bezorger het niet kon leveren en ik het bij een pakketpunt moest ophalen

Prima afhandeling!

Vanaf bestelling een prima no nonsense afhandeling!

Helemaal prima, vlot in de mail en het leveren.

Altijd weer, levering binnen 48 uur. En prijs kwaliteit helemaal top.

Kwaliteit gekoppeld aan service!

Kwaliteit gekoppeld aan service! Uitstekende webshop en klantenservice.

Artikelen besteld, kreeg gelijk een orderbevestiging, binnen 3 dagen geleverd. Top

snelle levering bestellingen

snelle levering bestellingen en goed verpakt

Product

Good Product 4 stars Good Quality 4 stars Good Price 4 stars Mediocre Secondary Packaging 3 stars (not sealed properly)

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Zeer vriendelijk geholpen en correcte levering

Goed.

Bentheimergraven 15

7577DA Oldenzaal

+31(0)541-700255

Over horeca.shop

Horeca.shop is de beste (althans wij doen ons uiterste best hiervoor :-) ) online horeca groothandel voor heel Nederland en België met het grootste horeca assortiment. Met meer dan 20 jaar ervaring geven wij het juiste advies en functioneren wij al jaren als vaste groothandel voor onze klanten in verschillende segmenten. Deze webshop is een handig hulpmiddel om zelf je bestellingen te plaatsen, maar heb je toch hulp nodig bij het kiezen van de juiste non-food horeca artikelen? Onze verkoopafdeling en klantenservice staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het kiezen of om de bestelling per mail of telefonisch van je aan te nemen.