niet prettig

De verpakkingen van de erotische kleding zijn compleet ongeschikt om te passen, door de hygiënische sluiting die op deze doosjes zit. Hierdoor zal ik hier nooit nog erotische kleding bestellen, je moet toch weten of het wel past. Dit terwijl je in de winkels wel gewoon kleding mag passen.

Mooie lingerie

Hele mooie lingerie, maten oke en heel snel geleverd.

Voldoende keuze en zeer snel geleverd.

Zo veel keuze en dan de volgende dag al geleverd.

Snelle levering en goed assortiment, helaas nog maar weinig winkels. Website is uitkomst

Goed product perfecte pasvorm

Het setje wat ik besteld heb past perfect. Alleen ik had het voor 22:00 besteld, maar ik had het de volgende dag niet in huis.

Goed en snel bezorgd.. Het product dat wij hebben besteld is geweldig!

Prima prijs kwaliteitsverhouding. Webshop België staat niet op punt.

Opgelet! Geen gratis retour (staat niet duidelijk op webshop)vanuit België en in de fysieke winkels in Nederland weigeren ze een te klein item om te ruilen of retour te nemen!

Doen wat ze beloven

Wij bestellen er regelmatig iets. Nog nooit fout gegaan. Top !!

Prima klant- en retourservice

Had iets gekocht voor de lol, hoefde het niet meer. Nam ietsje te laat contact op, werd verteld dat ik de levering kon weigeren en zo mijn geld terug kon krijg. Zo gezegt, zo gedaan en geld terug op mijn rekening.

prima en discreet

Snelle levering in discrete verpakking. Buitenste doos wel beschadigd maar inhoud correct.

Product besteld en dag erna al in huis

Ik had het product besteld en de dag erna al in huis . Discreet en goed verpakt . Goed materiaal voor een goede prijs .

Perfect.

🥰🥰

Snelle levering en discreet, heldere website!

Mijn eerste bestelling bij Christine le Duc is heel positief verlopen, ook vind ik de helderheid op de website heel fijn! Zo is elk product voorzien van een omschrijving wat de keuze makkelijker maakt. Ook niet te duur.

Ruim aanbod, ook voor wat grotere maten.

Zeer groot aanbod, ook qua maten is het fijn om te zien dat er wat grotere maten tussen zitten. Ga zo door,. Ik kom zeker terug bij Christine.

Snelle levering goed en neutraal verpakt

Prima, van bestellen tot aan de levering.

Prettig.

Niet op tijd geleverd

Was gecommuniceerd voor kerst. Pas na bevestiging bestellen werd nieuwe datum na kerst gecommuniceerd via post. Schandalige informatie

Goede producten

Jammer dat de verpakking niet goed gesloten was. Discretie was dus niet geweldig maar voor de rest goed tevreden.

Functioneel, snel, discreet en plezierig

De website is overzichtelijk en de functionaliteiten zijn goed afgestemd. De afhandeling vanaf het bestellen tot aan het leveren zijn professioneel en de producten van goede kwaliteit.

Goede ervaring.

Snel en correct verzonden. Goede service. Brede collectie, mooie collectie.

Mooie sexy kleding van goede kwaliteit

Sexy kleding besteld en de levering was netjes op tijd. Kwaliteit is goed.

Goede service zowel online als in de winkel

Omruilen nooit een probleem als het niet past, nooit een verkeerde levering gehad. Super tevreden.

Bezorging was snel, gekochte producten waren Fantastisch en de prijs/kwaliteit verhouding is meer dan prima!

Prima en discreet

Zo als verwacht

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy