Een speeltje en lingerie besteld,alles voor een goede prijs en vlot geleverd.

Mooie collectie

De afgelopen weken heb ik lingerie en een vibrator gekocht en geprofiteerd van de korting. De lingerie valt wel wat klein maar is verder van goede kwaliteit. De levering gaat snel en ik werd goed op de hoogte gehouden over de bezorging

Gewoon goed

Ik heb een fijne en goede ervaring met Christine le Duc. Op tijd en een ruime keuze.

Gewoon goed

Ik zocht naar een butplug en het was meteen voorradig en werd ook direct verstuurd.

Goed geregeld

Snel, vriendelijk en goed bezorgd. De spullen zijn mooi en plezierig te gebruiken. Was een goed plotseling plan van en voor mezelf.

als nieuwe klant had ik wel een presentje bij mijn eerste bestelling verwacht maar daarentegen was de bezorging en de bestelling uitstekend mvg richard

Goede en snelle levering

Snel geleverd, keurig verpakt. Per mail direct de bevestiging en factuur ontvangen.

Snel verwerkt

Alles was precies zoals omschreven was. Netjes ingepakt en opgestuurd

Onhygiënisch, verpakking niet gecontroleerd.

Ik heb van jullie een pakje ontvangen waarbij een van de bestelde artikelen niet in een gesealde doos zat. Ik vind dit niet kunnen, ik heb hierover ook al een mail jullie kant opgestuurd. Helaas heb ik nog geen bericht van jullie mogen ontvangen. Vervolgens krijg ik een dag later een mail dat als je 3 artikelen besteld je er 2 afrekent, waarom geven jullie dit niet aan tijdens de bestelling van een nieuwe klant. Jammer.

Super blij

De levering is perfect en goede kwaliteit

Zeer goed snelle bezorging

Snel en discreet

Tevreden over levering

Het zit heel netjes verpakt en er staat niet op van wie het afkomt dus lekker anoniem als je dat op prijs stelt.

geweldig

ik heb hier zo vaak bh’s besteld omdat ze mijn maat niet zo gauw in de winkels hebben ! gaan lang mee kwaliteit is super

Vlotte levering

Prima afhandeling bestelling

Bestelling is prima en makkelijk gedaan, netjes op de hoogte gehouden wanneer bezorgd zou worden, discreet afgehandeld

Top 100%

Nvt

Snelle contact En klant vriendelijk

de vrienden voor wie het kado was hebben we nog niet gesproken.

Het door mij bestelde hebben wij met volle tevredenheid ontvangen.

Hoe te gebruiken?

Ik heb veel geld uit gegeven aan voor mij nieuwe speeltjes. Je moet de zegel verbreken om in de verpakking te kijken en dan zit er niets bij. Als nieuweling had ik graag een beschrijving gehad hoe te gebruiken. Vooral de elektrische speeltjes. Ik heb een mail gestuurd. Ik kreeg netjes antwoord en toen deed hij het prima.

Alles goed geregeld!

Snelle levering! Duidelijk vermeld op de site. En erg leuke aanbiedingen. Ga hier zeer zeker vaker bestellen. Top!

Snelle service. En volgende dag al in huis

Precies wat ik zocht en goed op tijd geleverd

Het winkelen in de online shop is soms wat onoverzichtelijk maar met de hulpdienst voor het zoeken naar producten hebben we uiteindelijk de goede keuze kunnen maken!

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy