Geurtje

Ik had een geurtje met feromonen besteld eindstand lijkt t als of me oma t zou dragen. Een vieze ouwe oma lucht. Ik leg uit dat het niet expliciet op de site staat vermeld. Wel creme glijmiddel enz maar geen parfum en ik hem daarom had geopend. Dus nu mag ie niet terug terwijl hun onduidelijk zijn op de site.

Mooi, sexy setje voor een leuke prijs!

Had een leuk rode kanten setje besteld, staat prachtig, mooi materiaal. Was super snel in huis! En dat voor een leuk prijsje!

Eerlijke prijzen, snelle levering an als er iets mankeert aan het product, zeer snelle service

Zeker wel 30 producten besteld over de tijd, de penis pomp had n issue, rubber scheurde. Dit rubber werd verbeterd en kreeg 2 nieuwe geheel gratis toe gestuurd!!!

Zeer goed service

Diverse bestelling gedaan en nog altijd tevreden. Ook als er iets is te groot ofzo. Altijd een goede service.

Alles prima in orde.

Het bestellen gaat makkelijk en je hebt het product de volgende dag in huis. Alles heel netjes verpakt. En mocht er iets niet in orde zijn dan wordt het opgelost. Heel mooi bedrijf.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service met goede kwaliteit artikelen

Voor de eerste keer besteld ga vaker shoppen

Vond het een prettige site Goede service en snel top Ga er vaker kijken voor wat leuks

Super mooi en betrouwbaar

Je krijgt wat je besteld hebt en service is super. Alles wat ik heb besteld is niet te groot of te klein.

Snel, discreet, en kwaliteit

De meerdere malen dat ik iets bij CLD heb gekocht was het zowel discreet verzonden, meestal binnen een paar dagen en het is goede kwaliteit producten!

Zeer snelle en vriendelijke klantenservice - via telefoon.

Ik had een sex toy besteld voor een spannend weekeindje met mijn nieuwe vriendin, altijd leuk zo in het begin. Helaas na en paar keer gebruiken scheurde er een rubbertje van de toy waardoor we het niet meer konden gebruiken. Maandag daarop klantenservice gebeld, werd direct opgenomen, kon mijn verhaal doen, en guess what, kwam vaker voor dus C. le Duc had die rubberthjes op voorraad en werd mij kosteloos toegestuurd. Dat noem ik nu eens super service!!!!!

Alles wordt discreet verzonden waardoor het makkelijker is mijn partner te verassen met een nieuw lingerie setje. Snelle en betrouwbare levering

Geweldig, lekker overzichtelijk en genoeg variatie

Voor iedereen die wat meer spanning zoekt is hier op de juiste plek. Van mooie sensuele setjes tot de spannendere speeltjes… onze slaapkamer is in ieder geval veel leuker geworden

Prima ervaring

Het bestellen ging gemakkelijk. Informatie en fotos’s van producten waren duidelijk. Er was een item vergeten mee te sturen en na mail contact werd het de volgende dag al verstuurd. Goede service en klantvriendelijkheid Zal hier zeker nog eens wat bestellen

Snelle bezorging, goede prijs

Vibrator was hier de laagste prijs. Netjes discreet en snel verzonden!

Doen wat er beloofd word duidelijke productinformatie

Inde winkel vriendelijke medewerkers goede kennis van producten en meedenken. Online duidelijk en gemakkelijk en snelle levering

zeer goede service

het bestelde artikel had een klein defect. binnen een paar dagen vervangen door nieuw.

Ik ben zeer tevreden. Over alles. Het product. Hoe makkelijk het is om te bestellen. En de snelheid van het bezorgen

Veel keus en snel en discreet geleverd

Bestelling gelijk de bolgende dag in huis en product voldoet aan verwachtingen

geweldige winkel waar ik al veel winkelplezier heb beleefd en dat nog lang hoop te doen!

Een fijne vertrouwde winkel waar ik graag mijn erotische speeltjes en mode bestel. Makkelijk te vinden waar ik naar op zoek ben, en eenmaal mijn bestelling geplaatst, word deze in een anonieme verpakking alléén aangeboden op het door mij aangegeven adres. Wel zo fijn!! Ook verschillende soorten betaalmogelijkheden!! In een woord Top!!! En ook niet geheel onbelangrijk, de superleuke dame van de klantenservice, die mij heel vriendelijk en vrolijk te woord heeft gestaan bij mijn vraag over een ontvangen product!!! Wat hebben we gelachen! Geweldige service!!!!

Nette discrete en snelle bezorging

Prima keuze en een vlotte snelle discrete bezorging. Goede uitleg op de site.

Uitstekende kwaliteit

De kwaliteit is echt uitstekend van de bh's maat is perfect en stofje is goed. Ook inft het mooi als het in de was is geweest.

Betrouwbaar en snel

De prijzen zijn niet te gek, de service is goed, tot nu toe is de kwaliteit van de bestellingen netjes.

Goeie kwaliteit snel leverbaar vaker bestellen hier

Breed assortiment en degelijke kwaliteit

Heel fijne website vanwege de ruime keus en goede ervaringen qua kwaliteit. Ook altijd discreet verzonden. Ik bestel niet meer ergens anders.

Snelle en discrete levering

De bestelde producten werden snel en discreet geleverd en voldeden geheel aan mijn verwachtingen.

Garenmarkt 4 4524CR Sluis

088-2220045

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy