Geweldige service en heel veel keus en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden, klantvriendelijk en volop keuze

Lekker hoor!!!

Ga zo door!

Snelle levering, fijne pasvorm. Leuker dan verwacht zelfs!

Service kan beter

Het is niet mogelijk een product te ruilen voor een andere maat. Wanneer een bepaalde actiekorting van toepassing is en je wilt iets omruilen buiten de actie dan wordt de korting ook niet meer gegeven. Voor de nieuwe bestelling ook weer verzendkosten betalen. Slecht. Volgende keer dus meerdere maten bestellen en een deel terugsturen.... of kijken bij de concurrent..... hoe wil je het hebben?

Genoten van mijn aankoop

Pakketje was snel in huis, discreet verpakt, en de inhoud was top. Erg blij met mijn keus.

Top levering

Bestelt en volgende dag al in huis

Het product was helemaal naar wens.

Mijn ervaring met jullie beschouw ik als positief o

Mooie en goede kwaliteit

De bestelde bustier en bh werden snel en discreet geleverd. De kwaliteit van beiden ziet er super goed uit.

super snel

netjes en snel

Zeer nette behandeling/afhandeling/bezorging van bestelling

Snelle levering, prachtige website die goed onderverdeeld is in producten/kleding. Ik ga zeker vaker bestellen mede daar de kwaliteit geweldig is

Snelle en perfecte bezorging en product is precies zoals op de website

Ben erg tevreden en zou zeker weer bij Christine le Duc bestellen

Producten worden binnen de tijd die aangegeven wordt bezorgd. Retour producten wordt netjes afgehandeld .

Goede aanbiedingen.

Leuke producten gekocht van goede kwaliteit.

Een heerlijke ervaring

Een fijne en goede ervaring

Super service.

Uitstekend.

Mooie artikelen en goede en snelle service

Ook bij de klantenservices

Alles is netjes en zoals beloofd.

Omslachtig retour proces

Kapot product ontvangen van nog geen 10 euro. Ben vervolgens meer dan een dag bezig om het product te retouren. Erg omslachtig allemaal en weinig klantvriendelijk.

Niet tevreden.

Het artikel is zeer slecht!! Heb het aangezet en het liep meteen vast!! Niets werkte meer, ook het uitzet knop niet!!

Snelle levering, leuk extraatje

Ik zou niet zo gemakkelijk een winkel binnen stappen, fijn dat het on-line zo gemakkelijk is.

vdz

Snelle levering van een prachtige bh

Hij valt precies goed qua maat. Mooie afwerking en een fijne voor sluiting

Onbereikbaar

Mijn fout dat ik het huisnummer fout getypt had. Maar je kan dan nergens fatsoenlijk ingrijpen.

Snelle levering en duidelijke info

Snelle levering en duidelijke informatie over bestelling, betaling en levering.

Uitgebreid assortiment voor goede prijs

Duidelijke site. Veel keus. Prijzen van laag naar hoog.

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy