Snelle levering van een kwalitatief product!

Zeer tevreden!

Goed en snelle service

Snelle reactie op je vragen , alleen de kwaliteit van mijn bestelde artikel vond ik niet goed. Het zag er heel anders uit dan op de afbeelding.

Altijd goed!

Altijd goede kwaliteit. Zit mooi pushed niet overdreven.

Ik heb geen vriendin meer nodig

Ik heb geen vriendin meer nodig Formaat is best klein, had het groter verwacht. Desalniettemin leuk speeltje ;)

Gewoon super

Christine le Duc ken ik al jaren. Ik ben er heel erg tevreden over en ik hoop dat deze naam behouden blijft ook met de huidige samenvoeging. Christine Leduc staat voor mij voor betrouwbaarheid, snelheid en goed materiaal. Het is jammer dat er zo weinig winkels in Nederland te vinden zijn. Blijf a.u.b. nog jaren doorgaan.

Ben tevreden

Jullie zijn de beste

Mooie en fijne spullen

Alles wat ik bestel is altijd van goede kwaliteit en wordt netjes geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Leuke speeltjes genot voor twee

Correct

Correcte aflevering op afgesproken tijd. Artikelen verzorgd verpakt en zien er goed uit. Dank u

Kwaliteit en snelle bezorging

Kwaliteit in kleding en producten. Snelle levering

Goede website. Snelle service. Product kwaliteit kan iets beter wellicht

Website werkt.goed. En producten.werden snsl.geleverd. Prijzen ook.goed.denk.ik.(Ik.ben geen ervaringsdeskundige). De.kwaliteit van het (beginners)setje mag wmb beter en dan de prijs maar hoger. Het is 'Alibaba'.kwaliteit

Perfect genot met gekochte speeltjes. Een lust voor mij en mijn man...

Positief

Vlotte levering van de producten, prima verpakt, goede kwaliteit.

Zoals het plaatje

Prodi t zoal beschreven

Perfecte communicatie

Betrouwbaar en snel!

mooi, goede maat

Bestelling was snel bezorgd en netjes verpakt.Prachtige producten.

Snel aflevering!

Prachtig en sexy lingerie, top

geweldig

goede spullen en uitleg mooie lingerie en opwindende verhalen en een snelle levering

PRIMA

PRIMA PRODUCTEN , SNELLE LEVERING

Levertijd was snel.

Product was kapot bij levering

Helaas

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen helaas:(

Netjes en snel

Mooie website Snelle levering En netjes verpakt

Zeer ruime keus en goede beschrijving over de producten.

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy