Goede service en op tijd geleverd, prima dus!

Zie hierboven!

Prima Klantenservice

Product besteld bij Christine le Duc wat niet in orde was. Contact opgenomen met Klantenservice. Nog geen uur later kreeg ik een bericht terug van hun met wat ik eventueel kon doen om het toch aan de praat te krijgen. Berichtje terug gestuurd dat ik dat al geprobeerd had. Tien minuten later kreeg ik te lezen dat er een nieuwe opgestuurd zou worden wat de volgende dag al geleverd werd.

Verkeerde artikelen geleverd, slechte klantenservice

Compleet ander artikel geleverd dan ik had besteld, ander artikel in de verkeerde maat geleverd, hele slechte klantenservice die niet ingaat op jouw persoonlijke situatie/klacht. Ik ga hier nooit meer bestellen

Slechte klantenservice

Bestellen en levering gaat echt mega snel. Het retour sturen is echter een groot drama. Niet te bereiken en geen antwoord op gestuurde mailtjes. Jammer!

Zoals altijd op tijd!!!

CLD levert de bestelde artikelen zoals altijd op tijd. Stom genoeg had ik per ongeluk twee keer hetzelfde besteld, maar dat kon ik gelukkig makkelijk retourneren. Erg fijn en super klantvriendelijk.

Pakketje nooit ontvangen

Trage reactie van de klantenservice

Niet te vreden over bestelling

Bestelde product zit niet lekker en maat valt klein.

geen reactie op retour en mail

Jammer... geen reactie op mail of vragen artikelen en geen reactie op retourzending

Mooi maar snel kapot

Ik had een prachtig lingerie setje gekocht met zwarte hold up stockings. Maar helaas toen ik de stockings aantrok kwam er al gelijk aan beide kanten een ladder in vanaf de onderkant. En ik had expres al 2 maten groter genomen. Erg zonde dus..

Communicatie vanuit Christine le duc

Meerdere malen contact gehad met het bedrijf. Helaas hebben ze na 2 mails nog steeds geen duidelijk antwoord kunnen geven. Pakketje nu terug gestuurd en nog steeds niet te horen gekregen of ik mijn geld terug krijg of dat wij het setje konden ruilen voor een grotere maat.

Prima assortiment en kwaliteit, alleen bezorging via DHL is waardeloos.

Prima assortiment en kwaliteit. Enige minpunt is dat de leveringen vaak via DHL plaatsvinden. Kwaliteit van bezorging is dramatisch en moet meestal via een afhaalpunt, anders gaan de goederen gewoon retour omdat de bezorging niet plaats vindt.

gewoon goed

goede ervaring

Geen idee

Pakket nooit ontvangen

een prettige ervaring

zacht materiaal en zeker een aanrader

Snel verstuurt, goeie kwaliteit!

Pakket was snel geleverd. Lingerie is van mooie kwaliteit!

Twee mooie setjes besteld. Zitten perfect en mooie kwaliteit.

Niet goed

Kousen kwamen al kapot binnen.

Snelle en discrete service

Prettig

Gewoon gekregen wat ik besteld had.

Goede communicatie over verzending.

Kapotte spullen

Er zat een kapot artikel bij. Ik heb hier over gemaild maar geen reactie gekregen.

Altijd snel geleverd,

Snelle leveringen en altijd de mooiste lingerie!

Je bestelling komt altijd mega snel binnen en ik ben altijd helemaal happy als ik m’n pakketjes open.. love CLD!!

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy