Mooie producten

Mijn lingerie zag er prachtig uit en snelle levering

Toppie

Snelle service en levering

Lekker snel, prima verpakt

Lekker snel, prima verpakt

Wel goed

Alles is zo als omschreven. Bestelling komt snel aan. Netjes verpakt. Prijs vind ik wel wat aan de hooge kant

Erg jammer

Spijt dat ik via internet besteld heb voor 145 euro en van de 3 dingen die ik gekocht heb vind ik er niet een fijn. Voortaan toch liever naar de winkel ook voor het gebruik is de gebruiksaanwijzing helaas niet in het Nederlands. Het materiaal is niets op aan te merken super zacht en fijn.

Gewoon prima

Prima ervaring

Wat ik wilde hebben, is keurig en op tijd afgeleverd.

Prima webwinkel

Mooie spullen

Mooie speelgoed

Lekker hoor

Mooie producten ontvangen.

Snelle levering en goed zittende, mooie lingerie.

Helft geleverd

Tijdens bestellen was alles op voorraad 2dagen voor kerst was er de helft geannuleerd Kon niets anders meer binnen de tijd kopen Zeer slacht

slecht

op 22-12 's middags besteld niet bezorgd op 23-12 , bezorging op 24-12 tussen 10 en 15 uur niet dus ,s avonds om 23 uur melding dat het naar maandag 27-12 tussen 10 en 15 uur bezorgd zou worden, mooi weer niet. ,s nachts melding bezorging op dinsdag 28-12 tussen 10 en 15 uur. Tot nu toe niets, ben benieuwd wanneer die nu verplaatst wordt en of het nog komt. Leuk kerst kadoo. Geen enkele communicatie over later bestellen oid . Zeer zeer slecht.

Sexy en sexy geprijsd

Sexy outfits met een leuk sexy kadootje erbij. Welke vrouw wil dat nou niet :)

SLECHT

Ik ging er van uit dat ik binnen 14 dagen de artikelen kon retourneren. De kwaliteit van de producten was niet goed. Kleur niet mooi en materiaal goedkoop. (lingerie) Ik heb ineens geen mogelijkheid om te retourneren, ondanks niet gedragen (de kleine lettertjes). Je moet het zegel wel verbreken om het product te bekijken en dan ineens is retourneren onmogelijk. Omdat het andere product een string bevat kan retourneren ook niet. 95 euro weggegooid! Lesson learned, hier nooit meer bestellen.

Goede en snelle service

Bestelling was te laat voor kerst

In tegenstelling tot de beloofde leverdatum was de bestelling te laat voor kerst.

Incompleet

Incompleet

Mooie producten en goede maten!

Eindelijk weer eens mooie BHs die passen! Goede kwaliteit

Bestelling verliep goed. Goede uitleg op de website

Slecht

Zeer slecht ik krijg al een mail van ze als om alles te beoordelen. Terwijl ik niks binnen heb gekregen. Hier over een mail gestuurd hier ook geen reactie op. Zeer slecht allemaal. We wachten het maandag nog even af..

Mooi product. Goede kwaliteit en.past prima. top.

Snel geleverd volgens afspraak heel blij mee.

Niet zoals de afbeelding

Duur setje gekocht maar viel erg tegen. Niet zoals op de afbeelding. Geen retour formulier dus gedoe met terugsturen.

Garenmarkt 4 4524CR Sluis

088-2220045

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy