Slechte informatie en slechte oplossing van retour!

Wat kan ik zeggen? Slecht, slecht, slecht! Op retour heb ik een andere produkt ontvangen! Ik wens jullie een groot faliesment!

Wisselende kwaliteit

Meeste producten zijn super maar vooral met de kleding laat de kwaliteit wel eens wat te wensen over.

Mooi product, snelle levering, discrete verpakking

Super snel en anoniem binnen

Altijd discreet

Slecht product en verkeerd geleverd

Ik had 2 bh’s en een slip besteld. Alles paste niet en de kwaliteit was ook ver te zoeken

mooie spullen,

mooie spullen, vind het alleen jammer dat ik na 2x dragen alweer met naald en draad aan de slag moet omdat er ergens een naar los hangt en een bandje bijna los hangt. zeker niet gepast voor het bedrag wat ik er voor betaald heb.

Prima lingerie

Prima lingerie, jammer alleen dat niet alles compleet is. Er mist bijv 1 bh haakje. Voor de rest fijn dat het discreet verpakt is.

Merklabels vind ik waardeloos

Ik heb zonder beter weten in vanuit uw naamsbekendheid diverse lingerie bij jullie besteld. Ik vind dat uw prijsverhouding verre/scheef ligt vd kwaliteit van uw producten. Ik voel mij bedonderd en geef u daarom ook een slechte beoordeling. Ik vind de lingeries van H&M goedkoper en ook nog eens beter van kwaliteit dan die van u.

Discrete verpakking is top. Ik draag graag lingerie van jullie merk. Snelle levering. Goede beoordeling dus.

alle een snelle levering en één artikel te klein

Tevreden over meeste artikelen en één topje was te klein . Helaas stond bij de beschrijving niet dat je een maat groter dient te nemen dan normaal ! Wordt een cadeau voor een andere dame .

Bezorging vlot

Maar teleurgesteld over kwaliteit van bestelde en denk dat maatvoering ook niet geheel klopt ( te klein )

Snel

Optijd bezorgd, alleen bij de cup teklein, fijne retournering

Netjes

Prima levering, goede producten

Snelle levering en goed product!

Bestelling niet aangekomen

Mijn bestelling is helaas in twee delen verstuurd, wat geen probleem zou moeten zijn. Alleen besloot de DHL bezorger om het (eerste) pakket af te geven bij mijn buren (alsof mensen nu niet thuis zijn in deze tijd), althans dat lijkt zo. Het eerste pakket is echter nooit aangekomen. Heel erg jammer.

Mijn pakket was had een zware vertraging. Dat hebben jullie snel opgelost👍

Mooi setje op tijd geleverd heel erg blij mee

Mooi jurkje

Een super mooi jurkje Mijn man vind hem geil

Super goed

Zoals beloofd de volgende dag in huis en producten zijn precies zoals op de foto. Maten vallen ook normaal. Heel erg tevrede!

Goede kwaliteit, snelle levering

Producten precies zoals op foto’s

Goede producten

Je hebt goede producten en een goede service.

Snelle service en levering

Alles moeten betalen, terwijl ik alles retour heb gedaan.

De levering was snel, dat is super. Maar omdat ik meerdere maten lingerie had besteld, maar niets paste heb ik alles op retour gedaan. Nu moet ik toch een heel bedrag betalen van 100 euro voor artikelen die ik op retour heb gedaan en die ik nooit heb aangedaan ect! Netjes in de verpakking en kaartjes eraan. Nu geven ze aan dat ze het niet aannemen. Ik baal hier ontzettend van! Want ik ben nu geld kwijt voor niets. Wat een behoorlijk bedrag is. Als ik dit had geweten, dan had ik nooit verschillende maten besteld!

Geen goede eerste indruk

Er stond ergens een maat aangegeven met S, M, L of XL. Ik kwam er met de maattabel niet uit. Vervolgens de klantenservice benaderd met alle gegevens; krijg ik een verkeerd advies: XL in plaats van L. Als het de eigen medewerkers al niet lukt, hoe moet een klant er dan uitkomen? Dus de verkeerde maat besteld, wat dus weer een grote teleurstelling met zich meebracht. Het item moest geruild worden en kon niet op het bestemde feestje gedragen worden.

Fijne, duidelijke site

Gelukkig verkopen ze hier BH's in grotere maten die ook nog mooi zij/staan. En met de aanbieding 3 halen 2 betalen is het helemaal lekker winkelen

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy