Snel en discreet

Beha zag er mooi uit en past precies volgens de maat. Zit goed en dat voor een zeer mooie prijs. (3 halen 2 betalen). Zeker aan te raden.

Maten komen ook een beetje over één dus tevreden

Duidelijk en snel

Zoals beschreven op de website is levering gegaan. De lingerie ook tip top in orde

Goede snelle service

Goed en snel

Prima shoppen

Gewoon prima

besteld, niet aan gekomen, achteraan mailen

Heb een setje besteld die niet is aangekomen. klantenservice claimt dat er een fout was in de postcode, die er niet was. Konden niks voor me doen, moest maar iets nieuws bestellen. gingen er zelf ook niet achteraan. customerservice mag wel een upgrade gebruiken

Snel geleverd, prima kwaliteit!

Ontzettend blij met mijn bestelling en ga er zeker nog eens bestellen!

Goede ervaring mooi setje

Ziet er goed uit en voldoet aan verwachting goede foto's wrbshop

Dhl is een slechte keuze als verzender

CLD is een prima zaak, goede comunicatie snel maar DHL is echt waardeloos ze hadden pakket in open bak auto gedaan waardoor hele doos kleddernat was. Terwijl ik duidelijk online bij mijn dhl account aangegeven heb waar ze pakket achter moeten laten

Perfect artikel, snel geleverd

Kwaliteit van het bestelde product is zeer goed. Heerlijk zacht satijn.

Anders dan verwacht

Ik heb twee producten besteld, de bezorgtijd was super. Alleen voldeden beide producten niet aan verwachting, de maat valt veel groter en 1 product ziet er anders uit dan afgebeeld.

Uitstken en compleet anoniem

Alles prima op tijd verlopen, afspraken nagekomen. Kwaliteit Uitstkend

Snelle levering,

Goed verpakt en snelle levering

Goede kwaliteit, aan te reden

De maat was wat groot dus het een kleinere besteld, maar verder was alles goed

Prijs/kwaliteit

Ik vind het net te duur voor de vormgeving. Maar door omstandigheden te laat om terug te sturen.

Fijne website. Snelle levering. Mooie materialen

Prima online shop

Ruime keuze

Snelle levering maar retour sturen in klantonvriendelijk

Was na 1 dag binnen , maat niet goed maar terugsturen een heel gedoe waardoor ik het per post met porto kosten heb teruggestuurd.

Dag Angelique, Wij vinden het erg jammer dat wij geen reactie meer van je mochten ontvangen. Team Christine le Duc

Super sexy setje

Leuk uitdagende set.

Snelle verzending. Helaas knapte het bandje van 1 bh al na 1 x dragen

Ik heb twee mooie bh,s besteld , helaas knapte al na 1 keer dragen het bandje los.

Zit heerlijk en mooie pasvorm

Ik vind het zo heerlijk zitten niet te beschrijven en super mooie site .

Dag Tisaina, Wat leuk om te vernemen dat de alles heerlijk zit en dank je wel voor je positieve review. Team Christine le Duc

prima diret ontvangen

prima direct ontvangen

Dag Luc, Dank je wel voor je beoordeling fijn dat alles prima en snel is verlopen. Team Christine le Duc

Snelle goede service en product!

Dag Sukariyah, Dank je wel voor je positieve review. Team Christine le Duc

Goede service maar product was totaal anders dan op het plaatje

Via email wordt je goed op de hoogte gehouden betreft levering en de levering kwam ook op tijd. Helaas was het product totaal anders dan op het plaatje dus niet het product wat ik wilde.

zeer slecht

heb na 1 week nog steeds de bestelling niet ontvangen

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy