De levering was echt heel snel en ze waren precies zo als verwacht. Ze zitten ook echt heerlijk, top Kwaliteit! Daarnaast één van de weinige waar ik bh's kan vinden in de goede maat 😍👌🏻

Hartelijk dank voor je beoordeling heel fijn om te vernemen dat het de juiste maat is :)

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Ben blij met mijn bestelling. Prijs kwaliteit verhouding klopt in ieder geval. Maten zijn goed, ik heb 95E en het past perfect en dat kan ik niet van iedere aanbieder zeggen. Jammer dat jullie geen sexy Sapph of After Eden verkopen in deze maat, maar ben absoluut tevreden. Dank!

lekker snel goed verpakt

lekker snel goed verpakt dat er wijnig kams op schade is goede paket dienst de dhl over ander pakketdiensten ben ik niet te vree dus een goede keuze dat jullie dhl gebruiken

Super snel geleverd, mooie pasvorm, makkelijk te bestellen.

beoordeling voordat product er is?

Bezorging is langzaam. Ik wacht nog steeds op mijn product dat ik 6 dagen geleden heb besteld. Volgens de track and trace is het pakketje terug gestuurd en de volgende dag ook weer terug aangekomen bij het sorteercentrum. Toch duurt het langer dan een dag verzenden want het is er nog niet😅. Het zou beter zijn als ze een beoordeling vragen wanneer ze ook echt weten dat je het product hebt ontvangen..

Retour dhl geen optie

Snelle levering maar retour sturen is niet mogelijk met dhl. Dhl service point zegt cld retour adres niet te kennen. Via mail krijg ik geen gehoor. Nu dus maar terug sturen met post nl (extra kosten!) Waardeloos dus.

Nooit ontvangen dankzij DHL

Ik heb helaas geen idee over de kwaliteit van CLD omdat DHL mijn bestelling zoek heeft gemaakt

mooie artikelen, veel keuze

Heb 2 setjes goed ontvangen. Correcte kleur zoals foto. Passen perfect. Geleverd binnen de week.

heel goed.

Een goede service op het gebied van anonieme levering van pakketje.

Super snel en goede kwaliteit! Ik heb maat S besteld en het past precies!

Super leuke setjes xxx

Helaas bh kapot, terugsturen omslachtig

Bh met leuke bandjes op de rug bleek helaas niet goed in elkaar te zitten. Terug sturen via DHL was regelrechte ramp.

Snelle levering, goede kwaliteit

21:45 besteld, volgende dag om 11:35 in huis!

Goede service, mooie BH 's

Snelle levering en prima BH 's

Snelle service, slechte kwaliteit

21.00 besteld volgende dag om 11.00 in huis, helaas was de kwaliteit van de bestelde bh's rond uit slecht.

Prima product en snel geleverd zoals beloofd.

Ik kan heel lastig bh's vinden in de juiste maat, zelfs met maattabellen. Via deze site gemeten en besteld. Bij aankomst alle drie gepast en ze passen allecdrie en zitten ook fijn.

Goede service....goede kwaliteit

De kleding is het zelfde als op de foto. Fijn dat jullie ook grote cup maten hebben.

Pluspunten

Ik heb nog niets mogen ontvangen! Heb DHL ook al gemaild maar heb nog geen reactie gekregen. Ik bestel het nog wel een keer want ik heb de plakbh gewoon nodig voor een bruiloft!

Pluspunten

Super snelle levering en zeer discreet

Pluspunten

Sapph viel een beetje tegen qua uitstraling en materiaal. Wel evengoed gehouden

Iets leuker verpakken misschien

Beste, Dank u wel dat u ons een beoordeling heeft gegeven. U gaf aan een voldoende, een redelijke ervaring zou u aan kunnen geven wat volgens u nog zou kunnen verbeteren? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Janet

Pluspunten

Eerste keer besteld: Niet duur, leuke en mooie producten, duidelijke site, gelijk de perfecte maten kunnen bestellen. Snel geleverd en fijn dat je op de hoogte word gesteld waar je pakket is en wanneer je m kan verwachten. Helemaal tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De foto’s van de producten zijn goed gemaakt

Kwaliteit van de spullen is slecht

Pluspunten

Snelle levering , alle staat duidelijk beschreven

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte product omschrijvingen. Paar keer nu via site besteld, maar vaak teleurgesteld omdat product tegen valt. Zelfs een keer mee gemaakt, dat ik bestelling van iemand anders binnen kreeg.

Over Christine le Duc

Christine le Duc is een Nederlandse keten van vrouwvriendelijke erotische winkels opgericht in 1968 en bestaat daarmee al bijna 50 jaar. Het assortiment van onze webshop is zeer ruim gevarieerd. Deze artikelen variëren van draagbare en/of spannende lingerie, home & living, fashion, love toys, beauty & wellness en andere pleasure producten. Altijd snel geleverd en uiteraard discreet verpakt. Christine le Duc - Live your fantasy