snelle bezorging

snelle bezorging ,,,beste prijs

Goedkoop, snel

Zeer tevreden over mijn bestelling, na bestelling volgende dag geleverd, ook al is het een klein bedrag je hoeft geen bezorgkosten te betalen. Aanrader dus!!!!

Prima ervaring

Service en leveringssnelheid prima

Supervlotte service !

Vlotte service en goed product !

Na een chinese miskoop prima geholpen door KommaGo

Als je geen deskundige bent ervaar je met de aankoop van een 4G antenne pas hoeveel typen, soorten en variaties connectoren er bestaan. Om gek van te worden. Daarom contact opgenomen met Tom van KommaGo en daar ben ik uitstekend geholpen en heb de juiste antenne met kabel kunnen aanschaffen. De omni antenne werkt perfect en doet waar hij voor bedoeld is.

Snel geleverd. Niks mis mee.

Snel en goed geleverd. Prima verpakt

Mijn ervaring met KommaGo is in één woord “perfect”

Snelle levering Goede hardware Makkelijk te installeren Prima service

Goede hulp

Door de hulp van de medewerkers heb ik exact wat ik zocht! Bedankt

goede service, advies en ondersteuning

Voip centrale en toestellen aangeschaft met toebehoren. Prima geadviseerd en ondersteund.

Top service!

Beste prijs voor mijn product; Leuke showroom in Utrecht; Persoonlijk advies en super geholpen toen bleek dat ik de voorraad niet goed had gezien op de site. Het product werd alsnog zsm naar mij gestuurd. Helemaal blij!

Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht na goed advies

Na een zeer goed adviserend gesprek de Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht, en absoluut GEEN miskoop (zag door de bomen het bos niet meer in de merken en modellen). Een geweldige Headset, zeer snelle koppeling met mijn smartphone en ontzettend eenvoudig in gebruik, Klasse. (Gekozen voor een mono Headset zodat je niet compleet afsloten bent van je omgeving.)

TP-link - werkt perfect.

Prima aankoop nu overal en eigen acces point voor meerdere gebruikers. Werkt prima alleen niet vergeten thuis handmatig het eigen wifi netwerk weer te selecteren. Al eerder bij dit bedrijf een gigaset plus ip telefooncentrale gekocht en toen ook prima service.

Adequate en snelle service

Prettig bedrijf om mee te werken. Weten waar ze het over hebben en beantwoorden snel alle vragen.

Perfecte levering van bestelde goederen.

Duidelijke website met goede informatie en adviezen. Ik ben er zeer tevreden mee.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering een goede router

behulpzaam, professioneel, out-of-the-box denkers

Vanwege een internet storing aan onze glasvezel, KommaGo benaderd, als snel kwamen ze met een top oplossing waar wij als bedrijf zijnde in de tussentijd uit de voeten mee konden. Ik hou van bedrijven die niet lineair denken. KommaGo is er een van.

Vanaf bestelling tot levering top geregeld

Vriendelijk personeel en snelle levering

Geweldige Service!

Alles verloopt perfect zoals opgegeven op de website! Voorraadinformatie is actueel! Niet zoals op zoveel webshops dat er staat dat een item voorradig is en dat je na bestelling een mail krijgt dat het "juist" even uit voorraad is... Levering gratis en ook binnen de beloofde termijn!

Supergoed

Een zeer positieve bestelervaring.

Klantvriendelijk en professioneel - een voorbeeld

Zowel via de e-mail als telefonisch zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. De bestelling snel en goed afgehandeld. Helemaal tevreden.

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Voor mijn werk was ik op zoek naar een headset die aan bepaalde eisen moest voldoen. Er werd goed meegedacht en zeker niet het duurste product aangeraden. Toen het installeren op de MAC niet lukte werd direct een oplossing geboden. Mocht ik weer een headset nodig hebben dan zal ik zeker weer hier bestellen.

Goede snelle adviezen en scherp geprijsd.

Altijd oplossingsgericht, goede adviezen. Ze denken met je mee, en de prijzen zijn ronduit scherp. Levering binnen 24 uur. De gewaardeerde leverancier van onze kantoorapparatuur.

Arjen stopt niet totdat de klant tevreden is.

Nadat routershop.nl een juist advies heeft gegeven; heeft Arjen ook de complexe uitdaging technisch voor elkaar gekregen. Petje af voor deze medewerker en organisatie! Dit is precies hoe service werkt!

Polycom studio besteld, top service!

Kommago is echt een betrouwbare website voor kantoor technologie. ik heb een videoconferencing systeem besteld, die is supernieuw op de markt, zij hebben een snelle levering en prima after sales service, staan altijd klaar voor je installatie vragen.

Over KommaGo

Over KommaGo.nl