Goede hulp

Door de hulp van de medewerkers heb ik exact wat ik zocht! Bedankt

goede service, advies en ondersteuning

Voip centrale en toestellen aangeschaft met toebehoren. Prima geadviseerd en ondersteund.

Top service!

Beste prijs voor mijn product; Leuke showroom in Utrecht; Persoonlijk advies en super geholpen toen bleek dat ik de voorraad niet goed had gezien op de site. Het product werd alsnog zsm naar mij gestuurd. Helemaal blij!

Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht na goed advies

Na een zeer goed adviserend gesprek de Jabra Evolve 65 UC Mono Bluetooth gekocht, en absoluut GEEN miskoop (zag door de bomen het bos niet meer in de merken en modellen). Een geweldige Headset, zeer snelle koppeling met mijn smartphone en ontzettend eenvoudig in gebruik, Klasse. (Gekozen voor een mono Headset zodat je niet compleet afsloten bent van je omgeving.)

TP-link - werkt perfect.

Prima aankoop nu overal en eigen acces point voor meerdere gebruikers. Werkt prima alleen niet vergeten thuis handmatig het eigen wifi netwerk weer te selecteren. Al eerder bij dit bedrijf een gigaset plus ip telefooncentrale gekocht en toen ook prima service.

Adequate en snelle service

Prettig bedrijf om mee te werken. Weten waar ze het over hebben en beantwoorden snel alle vragen.

Perfecte levering van bestelde goederen.

Duidelijke website met goede informatie en adviezen. Ik ben er zeer tevreden mee.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering een goede router

behulpzaam, professioneel, out-of-the-box denkers

Vanwege een internet storing aan onze glasvezel, KommaGo benaderd, als snel kwamen ze met een top oplossing waar wij als bedrijf zijnde in de tussentijd uit de voeten mee konden. Ik hou van bedrijven die niet lineair denken. KommaGo is er een van.

Vanaf bestelling tot levering top geregeld

Vriendelijk personeel en snelle levering

Geweldige Service!

Alles verloopt perfect zoals opgegeven op de website! Voorraadinformatie is actueel! Niet zoals op zoveel webshops dat er staat dat een item voorradig is en dat je na bestelling een mail krijgt dat het "juist" even uit voorraad is... Levering gratis en ook binnen de beloofde termijn!

Supergoed

Een zeer positieve bestelervaring.

Klantvriendelijk en professioneel - een voorbeeld

Zowel via de e-mail als telefonisch zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. De bestelling snel en goed afgehandeld. Helemaal tevreden.

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Voor mijn werk was ik op zoek naar een headset die aan bepaalde eisen moest voldoen. Er werd goed meegedacht en zeker niet het duurste product aangeraden. Toen het installeren op de MAC niet lukte werd direct een oplossing geboden. Mocht ik weer een headset nodig hebben dan zal ik zeker weer hier bestellen.

Goede snelle adviezen en scherp geprijsd.

Altijd oplossingsgericht, goede adviezen. Ze denken met je mee, en de prijzen zijn ronduit scherp. Levering binnen 24 uur. De gewaardeerde leverancier van onze kantoorapparatuur.

Arjen stopt niet totdat de klant tevreden is.

Nadat routershop.nl een juist advies heeft gegeven; heeft Arjen ook de complexe uitdaging technisch voor elkaar gekregen. Petje af voor deze medewerker en organisatie! Dit is precies hoe service werkt!

Polycom studio besteld, top service!

Kommago is echt een betrouwbare website voor kantoor technologie. ik heb een videoconferencing systeem besteld, die is supernieuw op de markt, zij hebben een snelle levering en prima after sales service, staan altijd klaar voor je installatie vragen.

voor mij heeft kommaGo een cijfer 11 of hoger verdiend.

Wat een service. Meerdere jaren gebruik ik extender en of versterker voor mijn netwerk op de camping. Bij een nieuw account op de camping vanwege glasvezel krijg ik geen verbinding meer. Ik ben nog bezig om het voor elkaar te krijgen en word geweldig gecoacht en geadviseerd door Arjen van KommaGo. Wat ben ik blij met deze hulp. Ik ben een vrouw van 75 jaar en iedereen lacht omdat ze denken dat het niet gaat lukken ondanks de hulp. Maar ik geloof erin en al gaat t uiteindelijk niet lukken, dan is het niet de schuld van KommaGo en ook niet de mijne maar van de camping. Dus een vette 11 voor KommaGo

Helemaal TOP; hier zitten echt de experts!

Zit al maanden te knutselen met het WiFi van een andere fabrikant; heb een ingewikkeld kantoor met 6 AccessPoints. Diverse devices werkten niet lekker, signaal viel weg, interferentie ondanks goed kanalenplan etc etc, idem voor roaming en nu met de oplossing zoals geboden door KommaGo, zijn die problemen de lucht uit.

Pluspunten

Goede info geven.Doet wat die belooft.

Gèèn.

Pluspunten

Snelle leverong.

Pluspunten

Duidelijke website Bestelling zonder problemen naar afhaalpunt post NL verstuurd. Helpdesk goed bereikbaar. Ben teruggebeld. Prima verzorgd allemaal.

Kon inlogcode van apparaat nergens vinden. Bleek in binnenzijde van aansluitklem te staan. Graag duidelijk vermelden in gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

Goede communicatie omtrent levertijd !!!

Pluspunten

Goed advies en prettige medewerkers!

Pluspunten

Snel besteld alleen liep het betaalproces vast, waardoor ik moest bellen. De medewerker stond mij keurig te woord en heeft alles opgelost, waardoor ik mijn bestelling de volgende dag binnen had.

Betaalproces. De foutmelding zegt totaal niets en daarna is je order onvindbaar. Dankzij de hulp van de medewerker is alles wel opgelost.