Vakkundig en vriendelijk

Snelle service, vriendelijk contact, snelle afhandeling, kennis van zaken

geweldig

snelle bezorging en prima technische support.

Perfect!

Snelle levering, aangesloten en camera werkt via poe poort perfect. Data transfer werkt echt veel sneller dan verwacht. Goede keuze.

Uitstekende webshop.

APC SMT1000IC UPS gekocht. Had deze eerst bij Conrad bestelt maar was na zes weken nog steeds niet geleverd. De UPS was bij Routershop niet alleen €30 goedkoper, maar werd ook netjes binnen drie werkdagen geleverd. Prima service !

Aanrader, uitstekende service!

Razendsnel en vriendelijk geholpen, nadat het ontvangen van onze nieuwe Draytek router heb ik nog even contact gehad om wat stappen af te ronden. Zeer deskundig en adequaat geholpen, hier gaan beslist vaker bestellen.

Overzichtelijk en duidelijk, ook bij afrekenen.

Overzichtelijke site. Makkelijke keuze en goede alternatieven geboden. Prijs is goed en komen afspraken na. Levering zoals aangekondigd, kortom: ik raad deze site aan en kom er graag weer.

Snelle omruil procedure voor een defect product

Via de producent een omruilprocedure geregeld, op snelle en goeie wijze uitgevoerd, binnen 1 werkweek (5 dagen) nieuw [product in huis, die tot nu toe goed schijnt te werken

Prachtig materiaal!

Werkt voortreffelijk!

heel erg tevreden

telefonische contact met tijd en ruimte voor goede duidelijke uitleg

Verkeerde omschrijving switch resulteert in 2 weken zonder netwerk.

POE switch besteld, bleek niet als rackmount gemonteerd te kunnen worden.( stond zo wel op website) Na contact hierover te hebben gehad zo een alternatieve switch direct opgestuurd worden (voorstel akkoord bevonden) Helaas kwam deze switch niet binnen omdat men eerst de oude retour wilde (fijn als dit op voorhand wordt gemeld, en dank voor het vertrouwen in mij) Ook kreeg ik eerst een RMA nummer en mocht ik 6,95 betalen ipv naar antwoordnummer. ( dit na weer telefonisch overleg opgelost) Na ruim een week komt een nieuwe switch binnen helaas een verkeerde. Dus weer bellen, enz. Vervolgens de de opmerking of ik ook nog niet even kan bijbetalen... ( Wie maakt er nu kee rop keer de fout?) Nu eindelijk de juiste switch binnen. Het is opgelost,maar een hoop met tijd en gezeur heeft het gekost. Het wantrouwen naar de klant en de loze belofte ( we verzenden maar wordt dan toch niet gedaan, toch weer 2 dagen later versturen enz. geeft het een zure nasmaak.)

Pluspunten

Snelle levering Goede prijs-kwaliteit verhouding

De combinatie van artikelen vermelden De setprijs was eerst veel hoger dan het bestellen van stuks

Pluspunten

goede informatie gekregen, besteld en snel geleverd, beter kan niet

Zou ik op dit moment niet weten

Pluspunten

Goede telefonische voorlichting m.b.t. product vragen en foutloze snelle levering.

Pluspunten

Informatieve website, levering volgens verwachting

Pluspunten

Snel en prima prijs. Gratis bezorgd!

Pluspunten

Helder advies, met dingen uitzoeken, aan de telefoon, zonder voelbare tijdsdruk. Snelle verzending, goed verpakt en goede prijzen. Ik ken geen 'gewone' winkel waar ze dat nu beter doen.

Pluspunten

Snelle afhandeling Geen problemen gehad Mail bij bezorging en versturen van pakket

Pluspunten

Ik ben enorm blij dat er nog bedrijven zijn die weten wat service is. Ik raad dit bedrijf een ieder aan!

Pluspunten

Keurig en snel afgehandeld.

Pluspunten

Bereikbaar via chat, erg hulpvol en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Wat betreft ubiquiti producten wat onduidelijk hoe de garantie juist werkt.

Pluspunten

Vlotte levering en erg duidelijke informatie m.b.t. de status van mijn bestelling.

Pluspunten

Snelle verzending en prima produkt.

Pluspunten

Groot keus. Gratis verzending

Over KommaGo

Over Routershop.nl