super goed!

Mooi op tijd gedrukt, zelf kleiner gemaakt. Helemaal super Goed bedrijf We gaan hier meer drukwerk laten maken!

Correcte service.

Tevreden over product en communicatie.

gewoon goed

..en als er niet uit kwam werd ik goed geholpen

Kwaliteit en snelheid erg goed!

Ik ben zeer tevreden. Snel, goed en goedkoop.

Prima kwaliteit, snelle levering

Fijne site en prima kwaliteit. Hele snelle levering.

Fantastisch bedrijf en zeker een aanrader!

Dit is écht een aanrader. Van begin tot eind word je op de hoogte gehouden van hoe en wat. Als er probleem is met een bestand die werd doorgestuurd of een vereiste aanpassing, dan word je vriendelijk gecontacteerd en wordt er samen naar een oplossing gezocht. De levering is heel snel en zeer verzorgt. Het drukwerk is van de hoogste kwaliteit en dat aan zeer scherpe prijzen. Kortom, een zeer sterke aanrader!

Posters op maat - geprint met drukwerk kwaliteit.

Zeer tevreden over geprinte posters op maat voor in onze winkels. Kleur en scherpte van drukwerk kwaliteit. Top!

Ik kreeg een email omdat ik mijn bestelling niet helemaal duidelijk had gemaakt. Telefonisch is dat weer helemaal voor elkaar gekomen. Prachtige afdrukken. Zeer tevreden. Alleen heeft het pakket een beetje in de knoei gezeten tussen alle andere pakketten. Maar daar 24-drukwerk niets aan doen. Door de foto's in een lijst te doen zag je niets meer van het ezeloortje.

Kwaliteit is goed en snel geleverd

Snel, goed en zonder gedoe

Omdat een andere drukker er weken over deed en nóg over de datum ging moest ik snel op zoek naar een alternatief. 24 drukwerk is voortaan de drukker waar ik eerst kijk! Erg prettige ervaring, vooral het no nonsens leveren wat ze beloven.

Boekjes laten drukken. Ik had wat hulp nodig bij de aanlevering (snijtekens en overlap. Als bijna digibeet in dit specifieke opzicht, werd ik hier super bij geholpen. De levering was snel en volgens beloofde termijn en de uiteindelijke uitvoering was prachtig. Aanrader!

Snelle levering en attent personeel

Poster opgestuurd. Kreeg snel een bericht terug om nog snijranden toe te voegen. Erg scherp van hen. Zonder vertraging de poster ontvangen, binnen een dag. Poster was ook stevig en van goede kwaliteit.

Erg klantvriendelijk en snelle service

Na levering van beschadigde poster, gelijk hierop actie ondernomen. Ook extra tips gekregen mbt document.

Snel, met kwaliteit, zoals beschreven.

Had op maandag besteld zonder spoed, kreeg ze netjes die donderdag binnen. Mooie drukkwaliteit.

Superdringend drukwerk op tijd geleverd

24-Drukwerk deed wat het beloofde: kwaliteitsvol drukwerk leveren binnen de afgesproken (zeer korte) termijn.

Heel tevreden super snelle aflevering

Invullen van je wensen op de site ging makkelijk. Grote bestanden door gestuurd via Wetransfer, proces ging makkelijk. En iedere keer kreeg ik een status update. Vervolgens ontving ik in een stevige envelop mijn bestelde drukwerk. Ik had gekozen voor 120 gr papier. En dat is mooi stevig papier. We hadden n persoonlijke verjaardagskalender gemaakt, mooie kleuren. Gewoon top.

Ik had stickers nodig voor een werkbijeenkomst. De gene die voor mij de schets zou afleveren die had me laten zitten. Toen heb ik last minute zelf wat in elkaar gezet wat totaal niet klopte, omdat ik er gewoon geen verstand van heb. Na de bestelling kreeg ik gelijk antwoord dat mijn afbeelding niet klopte en dat ik het anders moest aanleveren. Ik heb toen gelijk gebeld en kreeg Jacques aan de lijn. Hij heeft met me meegekeken, meegedacht en mij geholpen om de afbeelding aan te passen, zodat ik toch nog op tijd mijn stickers binnen zou krijgen. Wij zijn er superblij mee en ontzettend dankbaar Jacques.. snelle reactie, goeie prijzen en snelle levering. Top bedrijf..

Snelle service en behulpzame medewerkers!

Fijne service! Onze spoedbestelling werd snel opgepakt en keurig op tijd geleverd!

goed geregeld en levert erg mooi werk

De levering was erg snel en de kwaliteit erg hoog. Als je net drukwerk wilt zijn ze zeker aan te raden voor een goede prijs.

Hele goede kwaliteit

Afgelopen jaar heb ik vaak gebruik gemaakt van 24Drukwerk. Ik heb B1 posters maar ook andere formaten gebruikt en altijd was alles netjes en super mooie kwaliteit. Erg tevreden. De bezorgdagen zijn ook duidelijk aangegeven. Ik vind de prijzen ook nog mee vallen.

Fantastische service en een geweldig eindresultaat.

In eerste instantie had ik een vraag bij het plaatsen van een bestelling, telefonisch contact gehad, ook het idee uitgelegd van het eindresultaat wat ik voor ogen had. Na het online inleveren van het bestand kreeg ik meteen een belletje dat met mijn aangeleverde bestand ik niet het gewenste resultaat zou hebben en kwam meteen met een oplossing. Een geweldig eindresultaat en snelle levering.

Op zondag kleine hoeveelheid flyers besteld, maandag middag al opgehaald.

Wat een TOPPERS

Door omstandigheden hadden wij met spoed folders en flyers nodig. Vrijdagmorgen telefonisch contact gezocht met 24-drukwerk en werd keurig en vriendelijk te woord gestaan. Ik heb uitleg gegeven van onze situatie en de medewerker van 24-drukwerk gaf aan hoe en wat en waar wij moesten invullen op hun site. Mijn verzoek was om het nog diezelfde dag op te komen halen en dat was geen probleem, kreeg ik te horen van 24-drukwerk. Inderdaad 4 uurtjes later stond ik bij hun op de stoep en alles lag keurig netjes klaar. Het folder en flyer materiaal zag er keurig netjes uit en was exact conform hetgeen wij afgesproken hadden. Dankzij 24-drukwerk was ons weekend gered.

Top service, top levering

Ook bij minder evidente zaken zorgen ze ervoor dat het drukwerk geleverd wordt zoals je dat had voorzien. Er werd contact genomen toen een en ander niet duidelijk was, in plaats van zomaar wat te leveren. Top!

Perfect boekwerk ontvangen

Prima communicatie, snelle levering en zeer goed drukwerk.

Rietveldenweg 60

5222 AS s-hertogenbosch

088 - 24 00 240

Over 24-Drukwerk

Op zoek naar de beste deal? Die heb je nu gevonden! Bij 24drukwerk. Want je mooie drukwerk laat je online goedkoop en snel drukken of printen bij 24drukwerk. Razendsnel en tegen de allerlaagste prijzen. In elk standaardformaat en op maat, van heel klein tot heel groot. Ons maakt het niet uit. Wij zorgen ervoor dat jij altijd het beste uit bent. In prijs, product, dus in prestatie en presentatie. Want daar draait drukwerk uiteindelijk toch om. De beste uitstraling in elke oplage, voor de scherpste online prijs en supersnel in huis, bezorgd, of je haalt ’t zelf op. Binnen 24 uur of dezelfde dag. Laat maar weten wat je wilt. Bij 24drukwerk horen we ‘t graag. En maken er dan ’t mooiste van, voor jou. 24drukwerk: de snelste online drukkerij. supermakkelijk én supergoedkoop. Dat scheelt je een hoop!