Super snelle levering en goede kwaliteit

Super snelle levering en goede kwaliteit. De enige leverancier die willekeurige maten posters aanbiedt? Verder is de foto mooi gebleven op een groot formaat. Top!

Super goed contact en keurig afgeleverd

Mooie kwaliteit, belden op om iets te vragen over de kwaliteit en het is niet duur

Slecht geprint, en een deel van de kaarten waren vies.

De kaarten waren zonder samenspraak verkeerd afgeprint. Er was ineens een witte rand toegevoegd die bij het orgineel niet was.

Hi Charline, Wat vervelend. Mijn collega heeft het als klacht ingezet nu. Wil je een paar foto's sturen van de kaarten die vies zijn / slecht geprint zijn? Dan nemen we de klacht gelijk in behandeling! Met vriendelijke groet, 24drukwerk

Stipte en snelle levering

Stipte en snelle levering

Snel, klantvriendelijk, nauwkeurig

Binnen half uur werd er contact opgenomen met een suggestie om het mooier te krijgen. Dit doorgevoerd. Volgende dag bleek ik dubbele hoeveelheid besteld en al betaald te hebben. Werd zonder vragen geaccepteerd en terugbetaald.

Perfect!

Gebruiksvriendelijke website met een duidelijke structuur. Zeer redelijke kosten, snelle service en verzending en vooral een prachtig stapeltje kaarten of flyers. Zeer tevreden!

Uitstekend+

Zeer goed geholpen en de bestelling werd op tijd geleverd.

Kwaliteit

Netjes en snel!

Naar mijn weten de goedkoopste posters die snel en netjes geleverd worden. Ik bestel hier altijd en ben nog nooit teleurgesteld.

Vlotte levering, keurig gedrukt zoals afgesproken. Had geen ervaring met dit bedrijf, voor herhaling vatbaar!

Betrouwbaar kwaliteit en snel.

Print kwaliteit van posters altijd heel goed!. Betrouwbaar en snelle levering. Nog nooit problemen gehad. Nog steeds een Top drukker wat mij betreft.

Heel mooi werk

Snelle goede levering

Snel, prima drukwerk!

Wij hadden snel kaartjes nodig. Binnen twee dagen werden ze, zoals gewenst afgeleverd! Heel tevreden.

Op dezelfde dag in productie.

Snelle productie.

Goede kwaliteit, snelle levering. Dik in orde!

Wauw!

Een A0-poster besteld bij 24 Drukwerk. De poster is veel mooier dan ik had verwacht. Papier kwaliteit ook super mooi! + snelle levering. Goed werk, goed beloond. Zeker een 10 waard !

Goede kwaliteit en netjes en op tijd afgeleverd. Ieder keer weer.

Zeer positieve ervaring. Product wordt netjes en op tijd afgeleverd. Goede verpakking voorkomt onnodige beschadigingen. Al meerdere keren besteld en altijd zelfde goede kwaliteit.

Begrijpelijke vragen en snelle service

Fijne online formulieren, waardoor ik weet wat ik doe. Goede prijs en snelle levering. Paar details: * Ik was onzeker om te betalen vóór ik mijn ontwerp aanleverde - even bang dat ik blanco kaartjes zou krijgen... * Niet super duidelijk waar de vouw komt: lange of korte kant (dat is relevanter dan landscape of portrait)

Snelle levering en goede kwaliteit!

Mooi glanzend karton. Binnen een paar dagen geleverd.

snelle levering en top kwaliteit , Merci

Tien op tien

Andermaal besteld bij 24-Drukwerk. Verloopt altijd vlekkeloos.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Mijn eerste ervaring met deze drukwerk leverancier. Het bestellen was eenvoudig met logische stappen. Meteen na de betaling een bevestiging, een uurtje later al status gewijzigd naar "in productie" en nog dezelfde dag verzonden. Kortom, als ik weer eens wat te drukken heb, weet ik waar ik dat laat doen...

Snelle levering, voordelige prijzen!

Goede kwaliteit producten, voor een voordelige prijs. Goede assistentie via de chat op de website en snelle levering!

Goede service en prima product

Ik heb al eerder hier besteld, en zal dat zeker weer doen.

Zeer eenvoudig en supersnel

Zeer eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd