Goed product en snelle levering!

Goed product en snelle levering!

Fantastisch.

Binnen de genoemde tijd geleverd en ook zeker van goede kwaliteit.

snel

Gisteren besteld en zou binnen 2 werkdagen komen, maar ik had ze vandaag al binnen. Lekker snel en gemakkelijke gebruiksvriendelijke website en om te uploaden.

Tevreden maar het kan beter!

Ik ben helemaal tevreden over het resultaat van het poster die ik besteld heb.. Alleen ik vind dat jullie betere contact met de klant moeten leggen door bijvoorbeeld telefonisch contact direct leggen wanneer iets met de bestelling niet klopt ipv afhankelijk zijn van een terugkoppeling van de klant op jullie e-mails, dit zal een grote verschil aan jullie service brengen, bijvoorbeeld kwa snelle levering en de kwaliteit van de productie.

Goed maar voorbeeld op de site wijkt af van werkelijke afdruk

Snel en kwalitatief goed. Jammer dat het voorbeeld op de site niet overeenkomt met de daadwerkelijke afdruk, het scheelt volgens mij een halve centimeter. Anders zouden het 5 sterren zijn geweest.

Snel, prachtige poster en fantastich verpakt

Binnen 2 dagen van bestelling tot afleveren bij een post.nl punt en de kleuren van de poster (90 x 120 cm) zijn prachtig; precies zoals ik wilde. Waar ik vooral ook veel gemak van heb gehad is de verpakking. De poster was in dun golfkarton gewikkeld en daarna in een langwerpige doos verpakt. Bij het uitpakken gewoon op het golfkarton afgerold en dat ook als ondergrond gebruikt om de poster daarna op te plakken. Helemaal blij ;-) !

Goedkoop en goede kwaliteit

Wilde bij een lokale printshop posters printen, was erg duur, dit online gevonden, veel goedkoper, heel snel geleverd en goeie kwaliteit!

Snel en correct. Prachtige print.

Het proces van bestellen en afleveren is snel en met de juiste informatie. De prints zijn prachtig. Ik heb 2 posters laten printen van 300x135cm op fotopapier. En de kleuren zijn precies goed.

Zeer snelle levering en goed verpakt!

Ik heb 3x een afbeelding laten afdrukken op A2-formaat. Dit ging vrij eenvoudig via de website en de kosten waren relatief laag. De levering was vervolgens snel en het was goed verpakt. Hartelijk dank!

Klasse service en communicatie van 24-Drukwerk na het kwijtraken van de zending

De snelheid en klantgerichtheid waarop de medewerkers van 24-Drukwerk ons hebben geholpen na het kwijtraken van de een pakket posters (canvassen) door de transporteur (niet de schuld van 24-Drukwerk) was indrukwekkend! Na de bevestiging van de externe transporteur dat het pakket echt zoek was heeft 24-Drukwerk er binnen 24 uur kosteloos voor gezorgd dat wij de dag erop alsnog onze workshop voor 18 managers hebben kunnen verzorgen met de B0 Design Thinking Canvas posters van hoge kwaliteit!

Twee werkdagen te laat!

Helaas is het drukwerk twee dagen te laat afgeleverd. Heel vervelend want we wilden het gebruiken op zaterdag tijdens Burendag waar 100 bewoners langs kwamen.

Resultaat geweldig, snellere levering dan beloofd

Het resultaat is precies wat ik had verwacht, misschien zelfs nog beter. En de levering was veel sneller dan verwacht :-)

Snelle service, prima afgewerkt drukwerk

Na gewezen te zijn op een fout in het bestand, nu in het bezit van een prachtig gedrukte folder. Hartelijk dank.

onprofessioneel

Ik had flyers en stempelkaarten besteld bij 24-Drukwerk met snelle levering. De artikelen hadden er moeten zijn op een zaterdag, ze zijn uiteindelijk geleverd op een dinsdag. Bij het openen van de te laat geleverde artikelen kwam ik tot de ontdekking dat de stempelkaarten in plaats van 14 logo's 12 logo's en 2 witte vlekken erop hadden. Jammer dat het zo geleverd moest worden. De klacht via de mail en Facebook werd alles behalve serieus genomen dus laat ik hier ook maar even een klacht achter.

Beste Esther, De order is inderdaad niet zo verlopen als je van ons mag verwachten, nogmaals onze excuses daarvoor. Mijn collega heeft volgens mij toch elk mailtje van u beantwoord, intern als klacht geregistreerd en ook met u afgesproken wat er gecompenseerd gaat worden. We zullen dit nogmaals via de e-mail even bevestigen. Met vriendelijke groet, 24drukwerk

Super service! Perfect op tijd en goede kwaliteit.

Super service! Perfect op tijd en goede kwaliteit.

super kwaliteit en snelheid

Erg handige site. Ik vond het leuk dat je direct het bedrag van de bestelling ziet, afhankelijk van de geselecteerde opties. Snelle service! Ik ben tevreden met het printresultaat. Prachtig papier.

Iets minder

Mijn poster 60 x 100 cm factuurnummer 154161 25 - 09 - 2019. De kleur is niet wat ik verwacht had, meer zandkleur De schaduwen ( die een zandkleur moeten hebben ) zijn licht blauw waarschijnlijk zweem van de lucht, Die lucht is naar mijn mening te helder. Graag u mening. M.vg J.H. van Baalen.

Beste Jan, Dat is vervelend dat de poster niet helemaal naar wens is. Ik heb je vanuit de webshop een mail gestuurd met de vraag om even een paar foto's te maken en te sturen. Dan nemen we de klacht gelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, 24drukwerk

Aanrader!

Na een kort klantencontact waarin ik zeer goed werd geholpen, heb ik een banner besteld. Enkele dagen later werd hij al geleverd en hij is precies naar wens. Absolute aanrader dus!

Gewoon in 1 woord......wauw

Het is de 1e keer dat ik hier iets heb besteld. En het is zeer netjes verpakt en het resultaat ook erg mooi. Ik kom zeker terug

Snelle en uitstekende levering

Snel geleverd en uitstekend afgewerkt en verpakt. Zeer goede kwaliteit!

prima kwaliteit tegen een prima prijs en nog snel ook ;)

prima kwaliteit tegen een prima prijs en nog snel ook ;) Veel meer is niet nodig om 5 sterren te geven.

Ze doen wat ze zeggen.

Bij twijfel of onduidelijkheid, nemen ze meteen contact op om te verifiëren.

Goede verhouding kwaliteit en prijs

De aangeleverde bestanden (foto's van verschillend formaat en kwaliteit) werden als onderdeel van het productieproces getoetst. Na overleg per mail / telefoon een prima oplossing gevonden. 5 prachtige foto's op A0 formaat, zeer bruikbaar voor een familiefeest / presentatie.

Vlotte levering. Mooie kwaliteit

Vlotte levering en mooie kwaliteit.. ook bij het niet goed aanleveren van mij van foto materuaal werd er op een vlotte en vriendelijke manier gecommuniceerd.