vlot

snel, vlot, correct

Soepele en vriendelijke begeleiding van mijn kerstdrukwerk

De aardige dame heeft me goed geholpen bij het gereedmaken van de opdracht. Je wordt prettig op de hoogte gehouden van de bestelling. En de prijs is prima.

UITSTEKEND!!

Snelle service, goede kwaliteit, ...

Snel en mooi

Snelle levering. Mooie kwaliteit.

Topservice

Ze hadden meerdere keren contact opgezocht om de bestelling in orde te maken. De kaarten zijn door deze geweldige service, helemaal geworden zoals ik wil.

Snelle levering!

Zondag besteld dinsdagochtend perfect in huis.

super snel en goede kwaliteit

makkelijk ontworpen en snel geleverd

Super service.

Duidelijke site, goeie opvolging, snelle levering met een prachtig resultaat! Bedankt

snelle en perfecte afhandeling

Een eerste keer brieven laten drukken bij 24-Drukwerk en zeer tevreden over het resultaat!!

Snelle en correcte levering

Behulpzaam duidelijke uitleg snelle levering

Eerst telefonisch contact gehad met een duidelijke uitleg, prima drukwerk tegen een goede prijs. in een woord een echte aanbeveling drukwerk 24.nl

duidelijke website, snelle levering, goed op de hoogte gehouden, overleg over het eindresultaat. Prima!

Geweldig om met jullie te werken

Goed en vriendelijk geholpen. En zeer snel

Razendsnelle levering!

Ik bedacht (zoals wel vaker) lastminute dat ik nog materialen wilde bestellen voor een training. Bij toeval kwam ik 24-Drukwerk tegen. Het bestellen verliep eenvoudig en ik had de materialen echt de volgende dag in huis. Tegen een zeer scherpe prijs. Ik ben tevreden!

Topservice!

Mijn ervaring is erg goed! Ik had een keize gemaakt die niet optimaal zou zijn. Ik werd daarover gebeld en we zijn tot een fantastisch resultaat gekomen.

Heel goed, mooie afdruk, snel geleverd.

Mooie scherpe afdruk, goede kwaliteit en snel geleverd. Ook de site werkt makkelijk.

Afgewerkt, op tijd, correct.

Een communicatie over maatregelen tegen Covid-19 moest vlug gaan. Met 24-Drukwerk ging het vlug. En goed!

Top service, en een mooi resultaat!

Ik ben goed geholpen en de poster is erg mooi geworden. Bedankt!

Top service en snelle levering!

De bestelde producten zijn naar verwachting en binnen 2 dagen geleverd! Top service en top kwaliteit!

Goede kwaliteit voor een lage prijs en een snelle levering.

Prachtig drukwerk

Zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk, de snelle levering, en eenvoudige bestelprocedure

Superservice

Voor het eerst een partijtje kaarten besteld. En wat zijn ze prachtig. En nog extra's gekregen ook. Daar stond ik echt van te kijken. Dit bedrijf doet veel werk om het een klant naar de zin te maken, zij zijn supergeduldig in het advies geven en voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar.

Zoals elke keer weer topmerk!

Prima maatwerk goeie kwaliteit

Een aanrader

fantastisch

twee posters besteld. Ze zien er absoluut prachtig uit! Extreem snelle levering van mooi verpakte producten. Bedankt