Goed en snel

Goed werk, verrassend snel klaar, zeer schappelijke prijs

Snelle levering, mooie kwaliteit

Hier bestel ik altijd m’n posters. Zo fijn dat alle maatvoeringen mogelijk zijn. Dat kan lang niet overal. Goede kwaliteit.

Super geregeld

Snel antwoord, snelle levering en goeie posters gekregen. Bedankt jongens!

Snelle geleverd, goed verpakt en duidelijke communicatie

Altijd mooi op tijd geleverd!

Echt een aanrader.. mooie kwaliteit en altijd op tijd geleverd.

Goed geholpen en vlot geleverd

Per ongeluk de pdf van flyer i.p.v. folder gestuurd. Dit werd opgemerkt en er is direct op geacteerd. Hierdoor vond er geen vertraging in de levering.

fantastisch

Er was iets mis gegaan, bij de drukkerij. Juist in die omstandigheden leer je de kwaliteiten van je leverancier kennen. Anderhalve dag na de mislukten stonden de 5000 prachtige, nieuwe ansichtkaarten op de stoep. Top!!!

Super!!! Kan niet anders zeggen!

Denken met je mee en zijn zeer snel!

Top kwaliteit en super snel!

Posters zijn mooi geprint en de levering was super snel! Top

Snel en schuun

Twas goed gedaan. Als je op de website zou vermelden of de kaartjes met bleed en slug meegeleverd mogen worden of als platte pdf. De rest was super. Bedankt en we komen terug. Merxi 2020 x

Wederom weer prima verzorgd

Als ik iets gedrukt moet hebben bestel ik het zonder twijfel bij 24 drukwerk. Prima kwaliteit, snelle levering. Tot de volgende bestelling.

Uitstekende ervaring!!

Na het versturen van m’n eerste foto, die uiteindelijk “afgekeurd “ werd, prima geholpen bij m’n volgende foto en alles keurig op tijd geregeld!

Top! Mooie kwaliteit en snelle levering

Visitekaartjes besteld. Snel geleverd, prima kwaliteit en goede prijs.

Subliem

Verzonden zoals beloofd! 100% klantendervice!!!

Zelfs de dag voor Kerst is geen probleem om op tijd te leveren!

Op zeer korte termijn kwalitatief hoogwaardig materiaal op tijd geleverd! Top.

Top drukwerk.

Toppie, zelfs een dag eerder geleverd omdat ze tussen kerst en oud en nieuw dicht zijn en ik de posters nodig heb voor oud en nieuw met de tekst : U BETREEDT NU EEN VUURWERKBLIJE ZONE ! Mijn dank is groot voor de snelle levering, happy 2020

Super Service. Prima kwaliteit en snel geleverd.

Van invoeren van bestelling tot zeer goed verpakt afgeleverd. De verwachting bij het raadplegen van de website is geheel uitgekomen.

Uitstekende service!

Goed product en super snelle levering!

Top drukwerk en snel afgeleverd!

Makkelijk te bestellen via de site en een goede kwaliteit drukwerk!

Prachtig uitgevoerd drukwerk

Prima service, snelle levering, goed telefonisch te bereiken servicebalie

Al jaren die ik zaken met 24-drukwerk en ben heel tevreden over hen!

Onlangs per abuis iets in het winkelwagentje laten staan en betaald. De volgende dag stond het teveel betaalde al op mijn rekening. Kijk, dat geeft vertrouwen in een bedrijf!

Top !

Echt geweldig service en een prachtig resultaat.

Snel, goed en goedkoop.

Eenvoudige in gebruik. Snelle levering en voor een mooie prijs.

Goed kwaliteit en bovendien hele goede service!

24-Drukwerk reageert snel, gaat in op de gestelde vraag, duidelijke antwoorden, levert uitstekende ontwerpen en hele goede kwaliteit; super tevreden!

Volgens afspraak op tijd afgeleverd

Goede eerste ervaring, werd direct gebeld omdat het aangeleverde bestand niet correct was! Zodat het allemaal snel voor elkaar was.