Scherp geprijsd, goede kwaliteit en snelle levering! Ik ben er blij mee!

Snel , mooi , kwaliteit

Heel goed allemaal Ik zelf had tot 2 keer toe een verkeerde afbeelding gestuurt Een te klein bestand Ze hebben me hier heel goed mee geholpen tot ik hun het juiste bestand kon geven en toen had ik hem ook echt binnen 24 uur En top kwaliteit Bedankt

Snelle reactie, top producten en goede after service

Het product dat ik zocht (greenscreen), zat niet in het standaard assortiment. 24 drukwerk dacht mee, stelde vragen en kwam snel met een offerte en een goede oplossing. Je voelt je echt klant. 24 drukwerk is echt een professioneel bedrijf. Dat is prettig. Het hele traject was duidelijk en verliep vlot. Een aanrader.

Goed en Snel

Kort maar Krachtig

super gemakkelijk, transparant en vlot

Het klaarmaken van mijn bestelling was heel eenvoudig, de betaling kon op verschillende manier waaronder IDeal, van de stappen in het afleveringsproces -van aanmaken tot uiteindelijke bezorging- werd ik steeds op de hoogte gehouden. De bestelling was keurig verpakt en voldeed volkomen aan mijn verwachting.

Goede correspondentie en snelle levering. Het product is top

Goed advies per telefoon. Rouwkaarten wilden we drukken, was voor binnen 24 uur eigenlijk veel te laat, maar gewoon gelukt. Mooie kaarten en dus supersnelle levering! Top!

Zeer goede en snelle service!

Levering mooi op tijd en erg blij met het resultaat!!!

Super tevreden

snel en goed drukwerk

uitstekende service!

Ik had voor de 2 e keer posters besteld, en hier bleek iets niet goed afgedrukt te zijn. Heb een mail gestuurd en binnen 20 minuten een reactie dat ze nieuwe gingen maken,en gelijk ook dezelfde dag nog verzonden met ups. En vandaag geleverd en nu met het gewenste resultaat! Kortom zeer tevreden.

Blij met het resultaat

Kwaliteit top en goede service!

Top kwaliteit, top prijs

Kwaliteit is boven verwachting, prachtige kleuren en afwerking. En dat aan een heel aanvaardbare prijs. Levering was zelfs een dag vroeger als voorzien.

supermooi gedaan!

Great product, nice price, fast delivery. Need I say more? A+++

Super snelle service en goed contact

Binnen 24 uur geleverd. Vriendelijke mensen en goede kwaliteit van het product. Aanrader!!!

Snel goed en goedkoop

Helemaal top! Voortaan bestel ik hier al mijn fotoproducten

Fantatstische fotodruk op aluminium

Vakwerk, erg goede kwaliteit en heel snelle levering

Uitstekende service!

- Goede support - Vlotte levering - Goed verpakt Voldoet aan alle verwachtingen!

Supersnel geleverd

Poster binnen 3 dagen binnen, hangt al aan de muur.. erg mooi geworden!

Goede service en mooi product

24 drukwerk heeft een mooi product geleverd en contact opgenomen met UPS toen die het adres niet konden traceren. Fijn zulke service.

Geoon erg duidelijk, zoals het hoort.

een bedrijf die zijn werk goed doet en kwaliteit leverd voor een hele mooie prijs.

Het drukwerk is naar verwachting goed uitgevoerd

Heb al vaker kaarten laten drukken, naar tevredenheid, dus ben deze keer weer naar 24-drukwerk gegaan. Het machinaal laten rillen vindt ik best duur, dus dat doe ik liever handmatig. Ze waren nu wel echt supersnel, alle lof daarvoor!

Super snel!

Ik besefte natuurlijk als enige op deze hele wereldbol dat het as zondag dus moederdag is! Geen idee wat te geven.. alles is al ooit gegeven... wat heeft ze nou nog niet? Nou.. een supergrote foto van mezelf op posterformaat dus hahaha

Geweldig, wat een vakwerk

Een oud boek herdrukt uit 1959. Schitterend gedaan.