Uitstekend!

Heel goed geholpen door John, fijne service, goed contact, snelle levering. En een haar scherpe poster. Heel tevreden!

Formidabel

De reden dat ik teruk kom bin 24 drukwerk, is omdat ik de vorige keer ook een keurig product geleverd heb gekregen. Deze keer weer dezelfde ervaring. Top. Mijn complmenten aan het team.

Snel geleverd. Mooie kwaliteit

Prima drukwerk

Duidelijke manier van bestellen en een kwalitatief goed eindproduct

Gewoon prima voor elkaar

Gewoon prima voor elkaar, alles volgens afspraak, prettig geholpen na een vraag

Altijd goede service en prachtige producten!

Bestellingen worden altijd goed bekeken en bij twijfel over de kwaliteit nemen ze contact met je op. De leveringen zijn altijd zeer snel.

Top bedrijf

Wederom weer klasse prints afgeleverd Snel en scherpe prijs Tot snel zaken doen , Merci TJEU www.tl-photography.nl

Service Uitstekend, Snel and Goede Prijs en Kwaliteit.

Poster besteld met uitstekend resultaat en snelle productie

Zorgvuldige begeleiding, prachtige flyers, snel en netjes afgeleverd.

meedenkers

Vrijdag levering andere site niet geeverd, 24-drukwerk gebeld en einde dag spullen opgehaald bij hen. Super fijn en snel

Snelle levering van mooie kaartjes met FSC-keurmerk

Vraag in chat snel beantwoord. Besteld en dag erna visitekaartjes in huis. Goed verpakt. Mooie gladde afwerking. Ook kleine lettertjes scherp afgedrukt.

Zeer goede communicatie, vlotte service en mooi drukwerk afgeleverd binnen 24u

Bestellen via de website is heel eenvoudig en je wordt onderweg door iemand verder geholpen via de chatbox indien nodig. Mijn bestand was nogal groot en laadde niet via de website en ik kreeg meteen een wetransfer link. Alles werd zoals beloofd binnen de 24 uur gedrukt en afgeleverd. Top service, dank je wel!

uitstekend

een zoveelste vlotte en uitstekende verwerking van de opdracht voor onze vereniging

Prachtig mijn scriptie als A5 boek laten afdrukken.

Kwaliteit haarscherp (op één exemplaar na) en zeer snelle levering.

Topservice

Had na men bestelling gezien dat er nog foutje op men poster stond, direct mailtje gestuurd met verbeterde versie en hebben de foute versie zonder problemen opgelost en bestelling was vroeger geleverd dan gepland! Top !

Kwaliteit prima en supersnel geleverd

De kwaliteit van het drukwerk is prima, zeker gezien de gunstige prijs. Daarbij wordt steeds heel snel geleverd. Het enige wat ik jammer vind, is dat ik i.v.m. drie verschillende afleveradressen niet alles in één bestelling kan afronden (ook de betaling). Daarbij moet ik de afleveradressen telkens opnieuw invoeren (ze worden niet opgeslagen in het adresboek).

Hi Ingrid, Bedankt voor de mooie review. We hebben voor jouw account het adressenboek weer aangezet. Als je de volgende in de checkout komt, kun je weer adressen kiezen :)

Goed en snel

Goed werk, verrassend snel klaar, zeer schappelijke prijs

Snelle levering, mooie kwaliteit

Hier bestel ik altijd m’n posters. Zo fijn dat alle maatvoeringen mogelijk zijn. Dat kan lang niet overal. Goede kwaliteit.

Super geregeld

Snel antwoord, snelle levering en goeie posters gekregen. Bedankt jongens!

Snelle geleverd, goed verpakt en duidelijke communicatie

Altijd mooi op tijd geleverd!

Echt een aanrader.. mooie kwaliteit en altijd op tijd geleverd.

Goed geholpen en vlot geleverd

Per ongeluk de pdf van flyer i.p.v. folder gestuurd. Dit werd opgemerkt en er is direct op geacteerd. Hierdoor vond er geen vertraging in de levering.

fantastisch

Er was iets mis gegaan, bij de drukkerij. Juist in die omstandigheden leer je de kwaliteiten van je leverancier kennen. Anderhalve dag na de mislukten stonden de 5000 prachtige, nieuwe ansichtkaarten op de stoep. Top!!!

Super!!! Kan niet anders zeggen!

Denken met je mee en zijn zeer snel!

Top kwaliteit en super snel!

Posters zijn mooi geprint en de levering was super snel! Top