goed geregeld en levert erg mooi werk

De levering was erg snel en de kwaliteit erg hoog. Als je net drukwerk wilt zijn ze zeker aan te raden voor een goede prijs.

Hele goede kwaliteit

Afgelopen jaar heb ik vaak gebruik gemaakt van 24Drukwerk. Ik heb B1 posters maar ook andere formaten gebruikt en altijd was alles netjes en super mooie kwaliteit. Erg tevreden. De bezorgdagen zijn ook duidelijk aangegeven. Ik vind de prijzen ook nog mee vallen.

Fantastische service en een geweldig eindresultaat.

In eerste instantie had ik een vraag bij het plaatsen van een bestelling, telefonisch contact gehad, ook het idee uitgelegd van het eindresultaat wat ik voor ogen had. Na het online inleveren van het bestand kreeg ik meteen een belletje dat met mijn aangeleverde bestand ik niet het gewenste resultaat zou hebben en kwam meteen met een oplossing. Een geweldig eindresultaat en snelle levering.

Op zondag kleine hoeveelheid flyers besteld, maandag middag al opgehaald.

Wat een TOPPERS

Door omstandigheden hadden wij met spoed folders en flyers nodig. Vrijdagmorgen telefonisch contact gezocht met 24-drukwerk en werd keurig en vriendelijk te woord gestaan. Ik heb uitleg gegeven van onze situatie en de medewerker van 24-drukwerk gaf aan hoe en wat en waar wij moesten invullen op hun site. Mijn verzoek was om het nog diezelfde dag op te komen halen en dat was geen probleem, kreeg ik te horen van 24-drukwerk. Inderdaad 4 uurtjes later stond ik bij hun op de stoep en alles lag keurig netjes klaar. Het folder en flyer materiaal zag er keurig netjes uit en was exact conform hetgeen wij afgesproken hadden. Dankzij 24-drukwerk was ons weekend gered.

Top service, top levering

Ook bij minder evidente zaken zorgen ze ervoor dat het drukwerk geleverd wordt zoals je dat had voorzien. Er werd contact genomen toen een en ander niet duidelijk was, in plaats van zomaar wat te leveren. Top!

Perfect boekwerk ontvangen

Prima communicatie, snelle levering en zeer goed drukwerk.

Eenvoudig en snel

Duidelijke instructies voor aanleveren van bestanden. Productie en aflevering snel geregeld

Prima! kwaliteit en snelheid

Overleg is goed mogelijk. De verwerking en aflevering is snel. Zeer tevreden!

Drukwerk te laat geleverd

Vanwege een spoedopdracht een poster besteld bij 24Drukwerk. Deze werd een dag later geleverd dan aangegeven, waardoor ik geen poster had op het moment dat ik het nodig had. DHL had vertraagd geleverd, maar het is de keuze van 24Drukwerk geweest voor nadrukkelijk tijd-kritische opdrachten (nota bene genaamd "24 uur") te kiezen voor een bezorgservice die zomaar een pakket een dag later kan leveren dan afgesproken. Ze hadden mijns inziens ofwel voor een betere bezorgservice moeten kiezen, of nadrukkelijk moeten aangeven dat het tot 24 uur later bezorgd kan worden dan verwacht, waardoor de optie "24 uur" dus 48 uur kan worden. Bij mailcontact was het slechts 'excuses voor het ongemak'. Geen reconstitutie voor een product waar ik nu niks meer aan heb.

Helemaal goed!

We zijn blij helemaal blij met de kwaliteit, kleur, en opdruk. De levering is ook mooi optijd!

Fijne service, prima kaarten, slordig werk

Voor een trouwerij 3 soorten kaarten gedrukt. Nog opgebeld door 24 om te verifieren, en de kaarten zien er goed uit! Helaasch bleken, na ongeveer 90% in bedrukte enveloppen met betaalde postzegel gedaan te hebben, dat de 3 stapels met verschilllende opdrukken, deels door elkaar zaten! Weggegooid werk door slordig handelen! Zeer jammer.

Perfecte druk en zeer snel geleverd

Perfecte druk en zeer snel geleverd

Bestellen en levering; alles duidelijk, snel en netjes. Klasse!

Bestellen en levering; alles duidelijk, snel en netjes. Klasse!

Mooi verzorgd drukwerk

Mooi drukwerk op korte tijd geleverd in de drukke kerstperiode! Top! Heel tevreden

Perfecte service

Snel, correcte prijs, mooi resultaat

Snel en degelijk

Vlotte en gemakkelijke afhandeling

super vlot en in volle kerstperiode

ik had snel drukwerk nodig en dat is ook gelukt. perfect

Professioneel!

DHL is de order kwijtgeraakt...maar 24-drukwerk heeft direct een nieuwe batch gestuurd. Zeer professioneel dus. Dank jullie wel!

Snelle levering, mooi resultaat

Goed geholpen

Wederom fijn geholpen en fijne helpdesk om zaken mee af te stemmen!

Perfecte kwaliteit, snelle levering and lage prijs.

Ik heb mijn flyer volledig naar wens ontvangen.

Men heeft inderdaad alles aangedaan om mij tevreden te stellen. Ik ben dus goed geholpen en wens zeker nog van de diensten gebruik te maken.

Bestelling te laat en slechte afwerking

Ik las veel positieve dingen over jullie, helaas heb ik dit deze keer anders ervaren. Mijn drukwerk (kerstkaarten) zijn te laat geleverd. Ik heb hiervoor 3x telefonisch contact opgenomen, maar ik ben nooit teruggebeld geweest. Als ik uiteindelijk mijn drukwerk had ontvangen, was ik echt wel teleurgesteld! Je zag de snijtekens nog op de kaarten staan! De eerste 10/15 waren mooi gesneden (want die lagen waarschijnlijk bovenaan) en vanaf het midden heb ik ze zelf handmatig nog zelf mogen schoonsnijden. Heel erg jammer!

Geweldige service

We lieten flyers drukken en er stond een fout in de tekst. Ze hebben meteen contact met ons opgenomen. We hadden niet gevraagd voor een comtrole, maar dit geeft wel weer hoe professioneel ze zijn. En het drukwerk is kwaliteit. Ook desondanks de aanpassing die gedaan moest worden, hebben ze mooi op tijd geleverd. We gaan zeker weer gebruik maken van hun service.