Netjes afgeleverd en goede service

Het pakket stond vast bij DHL, maar toen ik Aangaf het dringend nodig te hebben stuurden ze de bestelling opnieuw naar me op. Bedankt voor de goede en snelle service!

Supersnel !! Top Kwaliteit !!! 5!!star

Bestel er al jaren !! scherp in prijs ! top service!!

Snel, makkelijk én kwalitatief

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd en een kwalitatief product. Wij zijn fan, bedankt!

Top service, mooie kwaliteit, scherpe prijs

Mooie kwaliteit poster en snelle levering tegen uitstekende prijzen. De enige reden dat ik geen 10 heb gegeven is de levering van UPS. Het is midden op een werkdag afgeleverd, en zo maar ergens willekeurig in het pand achter gelaten ipv bij ons op kantoor, terwijl daar gewoon mensen aanwezig waren. Toen ik een afleverbericht kreeg zijn we het hele pand door gegaan en vonden we het uiteindelijk ergens bij de liften. Dat is absurd. Maar 24-drukwerk zelf doen het geweldig, levering was zelfs een dag vroeger dan gepland. Niets dan lof.

Top kwaliteit, meedenkend en lekker snel

Alleen de keuze voor eigen formaat is via de website niet te doen. Verder niets dan lof

Snel, keurig netjes afgeleverd

Simpel om zelf te bestellen. Snelle aflevering en keuze opties hierin. Netjes verpakt afgeleverd en wordt van iedere stap in het proces op de hoogte gehouden. Mooi drukwerk.

Altijd vlekkeloos

Kwaliteit, scherpe prijzen, snelle levering. Niets aan op te merken.

Snelle levering en top kwaliteit!

Poster werd snel geprint en geleverd (2 dagen eerder dan verwacht) en is van zeer goede kwaliteit!

Snel, mooi werk, precies zoals gehoopt

Super tevreden met het resultaat! Poster was goed gedrukt en mooi plat afgeleverd binnen de snelste tijd. Super bedankt!

Ziet er goed uit!

Snelle productie en kwaliteit goed

Snel en kwalitatief!

Super snelle service! Standaard werden de witranden afgesneden bij mijn bestelling, wat er voor zorgt dat mijn ontwerp er meteen professioneel uit ziet. Kwaliteit van drukken was ook erg goed en absoluut niet duur. Hartelijk dank!

Kan niet beter!

Makkelijke tool om drukwerk samen te stellen, snelle reactie als een vraag wordt gesteld via de chat, bij bestelling steeds correct op de hoogte gehouden van de status, goede prijs/kwaliteit (ik heb veel vergeleken), correcte facturatie, waardoor geen werk meer achteraf.

Uitzonderlijke goede service, het kan simpelweg niet beter. De bestelde producten zijn exact naar wens gemaakt en zijn van topkwaliteit. De aflever tijden zijn precies zo snel, als op de website wordt aangegeven. Prijs/kwaliteitverhouding is krankzinnig goed. Telefonische ondersteuning is vriendelijk, meedenkend en doelgericht. HIER moet je zijn voor AL je drukwerk.

Super snelle levering en goede kwaliteit

Super snelle levering en goede kwaliteit. De enige leverancier die willekeurige maten posters aanbiedt? Verder is de foto mooi gebleven op een groot formaat. Top!

Super goed contact en keurig afgeleverd

Mooie kwaliteit, belden op om iets te vragen over de kwaliteit en het is niet duur

Slecht geprint, en een deel van de kaarten waren vies.

De kaarten waren zonder samenspraak verkeerd afgeprint. Er was ineens een witte rand toegevoegd die bij het orgineel niet was.

Hi Charline, Wat vervelend. Mijn collega heeft het als klacht ingezet nu. Wil je een paar foto's sturen van de kaarten die vies zijn / slecht geprint zijn? Dan nemen we de klacht gelijk in behandeling! Met vriendelijke groet, 24drukwerk

Stipte en snelle levering

Stipte en snelle levering

Snel, klantvriendelijk, nauwkeurig

Binnen half uur werd er contact opgenomen met een suggestie om het mooier te krijgen. Dit doorgevoerd. Volgende dag bleek ik dubbele hoeveelheid besteld en al betaald te hebben. Werd zonder vragen geaccepteerd en terugbetaald.

Perfect!

Gebruiksvriendelijke website met een duidelijke structuur. Zeer redelijke kosten, snelle service en verzending en vooral een prachtig stapeltje kaarten of flyers. Zeer tevreden!

Uitstekend+

Zeer goed geholpen en de bestelling werd op tijd geleverd.

Kwaliteit

Netjes en snel!

Naar mijn weten de goedkoopste posters die snel en netjes geleverd worden. Ik bestel hier altijd en ben nog nooit teleurgesteld.

Vlotte levering, keurig gedrukt zoals afgesproken. Had geen ervaring met dit bedrijf, voor herhaling vatbaar!

Betrouwbaar kwaliteit en snel.

Print kwaliteit van posters altijd heel goed!. Betrouwbaar en snelle levering. Nog nooit problemen gehad. Nog steeds een Top drukker wat mij betreft.

Heel mooi werk

Snelle goede levering