Top kwaliteit, top prijs

Kwaliteit is boven verwachting, prachtige kleuren en afwerking. En dat aan een heel aanvaardbare prijs. Levering was zelfs een dag vroeger als voorzien.

supermooi gedaan!

Great product, nice price, fast delivery. Need I say more? A+++

Super snelle service en goed contact

Binnen 24 uur geleverd. Vriendelijke mensen en goede kwaliteit van het product. Aanrader!!!

Snel goed en goedkoop

Helemaal top! Voortaan bestel ik hier al mijn fotoproducten

Fantatstische fotodruk op aluminium

Vakwerk, erg goede kwaliteit en heel snelle levering

Uitstekende service!

- Goede support - Vlotte levering - Goed verpakt Voldoet aan alle verwachtingen!

Supersnel geleverd

Poster binnen 3 dagen binnen, hangt al aan de muur.. erg mooi geworden!

Goede service en mooi product

24 drukwerk heeft een mooi product geleverd en contact opgenomen met UPS toen die het adres niet konden traceren. Fijn zulke service.

Geoon erg duidelijk, zoals het hoort.

een bedrijf die zijn werk goed doet en kwaliteit leverd voor een hele mooie prijs.

Het drukwerk is naar verwachting goed uitgevoerd

Heb al vaker kaarten laten drukken, naar tevredenheid, dus ben deze keer weer naar 24-drukwerk gegaan. Het machinaal laten rillen vindt ik best duur, dus dat doe ik liever handmatig. Ze waren nu wel echt supersnel, alle lof daarvoor!

Super snel!

Ik besefte natuurlijk als enige op deze hele wereldbol dat het as zondag dus moederdag is! Geen idee wat te geven.. alles is al ooit gegeven... wat heeft ze nou nog niet? Nou.. een supergrote foto van mezelf op posterformaat dus hahaha

Geweldig, wat een vakwerk

Een oud boek herdrukt uit 1959. Schitterend gedaan.

zeer tevreden over het resultaat.

Alle 3 posters heel mooi geworden en scherp gedrukt!

Uitmuntend

In deze Corona crisis super snel leveren volgens afspraak. Goede communicatie tav statusupdate, aanrader

Vlotte levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Kan alleen maar aanbevelen.

Prima werk afgeleverd !

Perfect meegedacht en prima kwaliteit! Ook de levering was zoals gepland.

Onwaarschijnlijk snel & helemaal naar wens!

Perfect!

Prachtig en snel

Snelle levering naar tevredenheid.

Netjes en super snel

Super werk afgeleverd

Snel en goed werk!

Knap drukwerk, op tijd geleverd.

Erg goedkoop maar hoge kwaliteit.

Duidelijk en goed

Zoals verwacht en netjes op tijd.

Altijd goed geholpen. We bestellen regelmatig!

Top service!

Heb al eerder een recensie geplaatst maar wil toch nog wel een keer kwijt hoe top de service is. Ik teken vaak cartoons en af en toe laat ik er een poster van maken ap A1 formaat. Super gemakkelijk ziet er goed uit en voor een hele schappelijke prijs. Echt top!