Eenvoudig en snel

Duidelijke instructies voor aanleveren van bestanden. Productie en aflevering snel geregeld

Prima! kwaliteit en snelheid

Overleg is goed mogelijk. De verwerking en aflevering is snel. Zeer tevreden!

Drukwerk te laat geleverd

Vanwege een spoedopdracht een poster besteld bij 24Drukwerk. Deze werd een dag later geleverd dan aangegeven, waardoor ik geen poster had op het moment dat ik het nodig had. DHL had vertraagd geleverd, maar het is de keuze van 24Drukwerk geweest voor nadrukkelijk tijd-kritische opdrachten (nota bene genaamd "24 uur") te kiezen voor een bezorgservice die zomaar een pakket een dag later kan leveren dan afgesproken. Ze hadden mijns inziens ofwel voor een betere bezorgservice moeten kiezen, of nadrukkelijk moeten aangeven dat het tot 24 uur later bezorgd kan worden dan verwacht, waardoor de optie "24 uur" dus 48 uur kan worden. Bij mailcontact was het slechts 'excuses voor het ongemak'. Geen reconstitutie voor een product waar ik nu niks meer aan heb.

Helemaal goed!

We zijn blij helemaal blij met de kwaliteit, kleur, en opdruk. De levering is ook mooi optijd!

Fijne service, prima kaarten, slordig werk

Voor een trouwerij 3 soorten kaarten gedrukt. Nog opgebeld door 24 om te verifieren, en de kaarten zien er goed uit! Helaasch bleken, na ongeveer 90% in bedrukte enveloppen met betaalde postzegel gedaan te hebben, dat de 3 stapels met verschilllende opdrukken, deels door elkaar zaten! Weggegooid werk door slordig handelen! Zeer jammer.

Perfecte druk en zeer snel geleverd

Perfecte druk en zeer snel geleverd

Bestellen en levering; alles duidelijk, snel en netjes. Klasse!

Bestellen en levering; alles duidelijk, snel en netjes. Klasse!

Mooi verzorgd drukwerk

Mooi drukwerk op korte tijd geleverd in de drukke kerstperiode! Top! Heel tevreden

Perfecte service

Snel, correcte prijs, mooi resultaat

Snel en degelijk

Vlotte en gemakkelijke afhandeling

super vlot en in volle kerstperiode

ik had snel drukwerk nodig en dat is ook gelukt. perfect

Professioneel!

DHL is de order kwijtgeraakt...maar 24-drukwerk heeft direct een nieuwe batch gestuurd. Zeer professioneel dus. Dank jullie wel!

Snelle levering, mooi resultaat

Goed geholpen

Wederom fijn geholpen en fijne helpdesk om zaken mee af te stemmen!

Perfecte kwaliteit, snelle levering and lage prijs.

Ik heb mijn flyer volledig naar wens ontvangen.

Men heeft inderdaad alles aangedaan om mij tevreden te stellen. Ik ben dus goed geholpen en wens zeker nog van de diensten gebruik te maken.

Bestelling te laat en slechte afwerking

Ik las veel positieve dingen over jullie, helaas heb ik dit deze keer anders ervaren. Mijn drukwerk (kerstkaarten) zijn te laat geleverd. Ik heb hiervoor 3x telefonisch contact opgenomen, maar ik ben nooit teruggebeld geweest. Als ik uiteindelijk mijn drukwerk had ontvangen, was ik echt wel teleurgesteld! Je zag de snijtekens nog op de kaarten staan! De eerste 10/15 waren mooi gesneden (want die lagen waarschijnlijk bovenaan) en vanaf het midden heb ik ze zelf handmatig nog zelf mogen schoonsnijden. Heel erg jammer!

Geweldige service

We lieten flyers drukken en er stond een fout in de tekst. Ze hebben meteen contact met ons opgenomen. We hadden niet gevraagd voor een comtrole, maar dit geeft wel weer hoe professioneel ze zijn. En het drukwerk is kwaliteit. Ook desondanks de aanpassing die gedaan moest worden, hebben ze mooi op tijd geleverd. We gaan zeker weer gebruik maken van hun service.

Poster snel geleverd; mooi gedaan

Makkelijk bestellen en vlotte levering. Kwaliteit van poster is prima.

dik in orde!

Drukwerk is mooi uitgevoerd, netjes geleverd, en op tijd. Prijs-kwaliteit = goed.

Goede zorgvuldige service

Er was twijfel over mijn ontwerp. Daar werd keurig telefonisch navraag naar gedaan, zodat de afdruk helemaal naar wens is geworden.

Top !

Mooie print, van a tot z zeer vlot verlopen !

Uitstekende kwaliteit, heel snelle levering en nog goedkoop ook

Onlangs opnieuw fotokaarten besteld, net zoals de vorige keren, alles volgens wens afgeleverd.

Online bestellen probleemloos, vlot en correct verwerkt en goed verpakt ontvangen.

Eerste bestelling was ook eerste ervaring met online alles regelen voor setje posters. Alle stappen tot en met aflevering verliepen binnen de beloofde tijd en correct. Product: de band posters zagen er mooi uit en kwamen stevig verpakt, kreukloos aan via de pakketdienst.

Rietveldenweg 60

5222 AS s-hertogenbosch

088 - 24 00 240

Over 24-Drukwerk

Op zoek naar de beste deal? Die heb je nu gevonden! Bij 24drukwerk. Want je mooie drukwerk laat je online goedkoop en snel drukken of printen bij 24drukwerk. Razendsnel en tegen de allerlaagste prijzen. In elk standaardformaat en op maat, van heel klein tot heel groot. Ons maakt het niet uit. Wij zorgen ervoor dat jij altijd het beste uit bent. In prijs, product, dus in prestatie en presentatie. Want daar draait drukwerk uiteindelijk toch om. De beste uitstraling in elke oplage, voor de scherpste online prijs en supersnel in huis, bezorgd, of je haalt ’t zelf op. Binnen 24 uur of dezelfde dag. Laat maar weten wat je wilt. Bij 24drukwerk horen we ‘t graag. En maken er dan ’t mooiste van, voor jou. 24drukwerk: de snelste online drukkerij. supermakkelijk én supergoedkoop. Dat scheelt je een hoop!