Prachtig werk

Zeer snelle service, volledig volgens bestelling.

Snelle service!

Het contact is goed, de leveringstijd wordt nagekomen, de service is goed. De website kan iets duidelijker met meer instructie hoe je het beste kunt aanleveren.

uitstekende kwaliteit , snelle levering en heel goedkoop.

uitstekende kwaliteit , snelle levering en heel goedkoop

Top, ik kan niet anders zeggen

Ze hebben een goed product afgeleverd. Eerst nog navraag gedaan over de vorm en het formaat door 24druk. En de dag erna was het netjes afgeleverd. Ik ben helemaal in mijn nopjes met het drukwerk. Goed werk geleverd. Super bedankt.

top service

Wat betreft onze flyers in de strijd voor het Behoud van onze straat: Overlegd, mooie offerte, besteld en exact op tijd afgeleverd. een 10 met een griffel

Nog mooier dan gehoopt.

Altijd spannend hoe je ontwerp er op de flyer uitziet, dus megablij met het resultaat. De kleuren zijn prachtig. Ik ga mijn volgende bedrukking zeker weer hier doen.

Snelle goede service

Goede kwaliteit Snelle levering

Snel makkelijk en goed !

We hebben onze “save the date” kaartjes hier laten printen op linnenpapier - echt een aanrader! De kleuren waren licht anders dan op mijn pc (iets minder “geel” , maar mij stoorde dit totaal niet.

Mooi produkt voor een prima prijs!

Voor de tweede keer een poster op maat besteld, wederom erg tevreden! De foto is goed verwerkt, het resultaat mag er zijn, wordt supersnel geleverd en dat alles voor een vriendelijke prijs!

Snel, flexibel en goede kwaliteit

Super service en super kwaliteit

Alleen maar positief. Tot de volgende keer!!

Aardig personeel en topkwaliteit

Vriendelijk en snel geholpen. Ontzettend blij met het eindresultaat. Helemaal top.

Heel mooi geworden en goed verpakt… aanrader

Heel mooi geworden en goed verpakt… aanrader Stevig drukwerk. Mooie kleuren.

Hele fijne ervaring en op tijd geleverd!!!

10 plus!

24-drukwerk levert echt fantastische kwaliteit en uitstekende service. Zo had ik een poster nodig op een afwijkend formaat. Bij opmerkingen kon ik een berichtje plaatsen met de vraag of de poster bijgesneden zou kunnen worden. Ik ontving de posters 2 dagen later, keurig netjes gedrukt en gesneden op de door mij gewenste afmetingen. En dat voor een scherpe prijs!

perfecte kwaliteit, snelle levering

perfecte kwaliteit, snelle levering

Snelle service en mooi resultaat

Vlotte afhandeling, perfecte kwaliteit

Met de chat functie op de site zeer vlot geholpen met een probleem, snelle levering en bovenal een zeer kwalitatief product. Klasse!

Prima hulp en levering!

Handige chatfunctie en goede kwaliteit

Goed net als altijd

Gewoon netjes

Nadat ik de eerste poster ontvangen had zag ik dat het formaat en de teKst niet was zoals ik het bedoeld had. Ik had de tekst op twee pagina’s afgeleverd. Één mailtje was genoeg om alsnog per ommegaande het product te ontvangen zoals ik het wil. TOP SERVICE!

Geweldig!!

Met de 24 uurs service 2 fantastische posters laten drukken, uitstekende kwaliteit, goed dik papier, mooie glans, kan geen betere drukker aanbevelen dan 24-drukwerk!

vakmanschap

Altijd perfect gedrukt en op afgesproken tijd afgeleverd.

Super tevreden

Hele goede service, op advies mijn ontwerp aangepast. Order was even on hold gezet. Na nieuw ontwerp heel snel het eerder betaalde bedrag terug gestort door 24-drukwerk.

Echt een aanrader. Producten zijn perfect verpakt en worden naar de aangegeven tijd afgeleverd. Ga hier vaker bestellen voor fotoproducten en het zeker aanraden bij familie