Poster snel geleverd; mooi gedaan

Makkelijk bestellen en vlotte levering. Kwaliteit van poster is prima.

dik in orde!

Drukwerk is mooi uitgevoerd, netjes geleverd, en op tijd. Prijs-kwaliteit = goed.

Goede zorgvuldige service

Er was twijfel over mijn ontwerp. Daar werd keurig telefonisch navraag naar gedaan, zodat de afdruk helemaal naar wens is geworden.

Top !

Mooie print, van a tot z zeer vlot verlopen !

Uitstekende kwaliteit, heel snelle levering en nog goedkoop ook

Onlangs opnieuw fotokaarten besteld, net zoals de vorige keren, alles volgens wens afgeleverd.

Online bestellen probleemloos, vlot en correct verwerkt en goed verpakt ontvangen.

Eerste bestelling was ook eerste ervaring met online alles regelen voor setje posters. Alle stappen tot en met aflevering verliepen binnen de beloofde tijd en correct. Product: de band posters zagen er mooi uit en kwamen stevig verpakt, kreukloos aan via de pakketdienst.

Goede communicatie

Goed verpakt. Netjes afgewerkt.

Goed, ook toen ik belde met een vraag correct en goed geholpen

Goed, ook toen ik belde met een vraag correct en goed geholpen

Heel goed contact en prachtig resultaat

We hadden wat problemen van onze kant met de levering van de bestanden maar we zijn met alle geduld van hun kant goed geholpen en we zijn heel blij met het resultaat.

Heel tevreden

Handige website, waardoor je snel je ontwerp kunt maken. Doen verder wat ze beloven. Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle service goede kwaliteit!

Ik heb de laatste tijd een aantal keer wat kaarten laten bedrukken en ik blijf me verbazen over de snelle levertijd icm de prijs/kwaliteitverhouding! Top!

Altijd prima in orde en snelle levering

Prima bedrijf. Ik bestel posters. Zijn zeer mooi van kwaliteit en altijd snelle levering

Meedenkend, kwalitatief en betaalbaar

Na een bestand te hebben toegestuurd, kreeg ik tot twee maal toe een voorbeeld ter beoordeling toegestuurd, alvorens deze zou worden afgedrukt. Tevens werd er een telefoontje aan geweid om te overleggen. Gisteren de bestelde poster binnengekregen en deze is van fantastische kwaliteit. En dat voor nog geen €12,-. Kortom…..dik tevreden

Zo'n kerstkaartje wil iederéén wel ontvangen

Het kerstkaarsje brandde zo helder als we gedacht hadden. De kaartjes waren supersnel ontworpen, besteld en .... afgeleverd in een beschermd karton. Dat gaat volgend jaar wéér naar Den Bosch toe.

Goed bedrijf

Fijne ervaring goed geholpen .Kan ik iedereen aanraden

Super service, alles ziet er goed uit!

Printwerk ziet er heel netjes uit en snelle service. Aanrader!

Keurig werk, op tijd en behulpzaam

Al drie keer heb ik een bestelling geplaatst en ik ben telkens zeer tevreden

Ontzettend blij met de flyers Mooie kwaliteit, snelle verzending en goed verpakt!

Zeer snel en correct afgehandeld!

Het bestellen via de website was overzichtelijk en duidelijk. Dat vond ik al heel prettig. Daarna keurig per mail geïnformeerd over de status van de bestelling en zeer snel geleverd. Top service.

prima 1e ervaring

Mijn 1e ervaring is prima.

Goed geholpen en snelle levering

Optimaal genot....

Optimaal genot ..wegwijs gemaakt worden...service gericht...tevreden (eind)afhandeling, maar bovenal geduld voor een stotteraar..mijn dank met name aan Stefan.

Uitstekende kwaliteit en supersnel

Voorafgaand aan het drukken, vroeg ik advies over de papiersoort. Dat kwam bijna per kerende post en bleek perfect te passen bij het product. Na aanlevering van de bestanden werd de bestelling drie dagen eerder dan de aangegeven datum afgeleverd. Het werk was van uitstekende kwaliteit.

Ik ben super tevreden !!’ Bedankt!

Zeer zeer goede kwaliteit flyers heb ik gekregen, de levering is ook snel- voor 2 dagen, en nog - het was zeer goedkoper! Bedankt