Goede communicatie

Goed verpakt. Netjes afgewerkt.

Goed, ook toen ik belde met een vraag correct en goed geholpen

Goed, ook toen ik belde met een vraag correct en goed geholpen

Heel goed contact en prachtig resultaat

We hadden wat problemen van onze kant met de levering van de bestanden maar we zijn met alle geduld van hun kant goed geholpen en we zijn heel blij met het resultaat.

Heel tevreden

Handige website, waardoor je snel je ontwerp kunt maken. Doen verder wat ze beloven. Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle service goede kwaliteit!

Ik heb de laatste tijd een aantal keer wat kaarten laten bedrukken en ik blijf me verbazen over de snelle levertijd icm de prijs/kwaliteitverhouding! Top!

Altijd prima in orde en snelle levering

Prima bedrijf. Ik bestel posters. Zijn zeer mooi van kwaliteit en altijd snelle levering

Meedenkend, kwalitatief en betaalbaar

Na een bestand te hebben toegestuurd, kreeg ik tot twee maal toe een voorbeeld ter beoordeling toegestuurd, alvorens deze zou worden afgedrukt. Tevens werd er een telefoontje aan geweid om te overleggen. Gisteren de bestelde poster binnengekregen en deze is van fantastische kwaliteit. En dat voor nog geen €12,-. Kortom…..dik tevreden

Zo'n kerstkaartje wil iederéén wel ontvangen

Het kerstkaarsje brandde zo helder als we gedacht hadden. De kaartjes waren supersnel ontworpen, besteld en .... afgeleverd in een beschermd karton. Dat gaat volgend jaar wéér naar Den Bosch toe.

Goed bedrijf

Fijne ervaring goed geholpen .Kan ik iedereen aanraden

Super service, alles ziet er goed uit!

Printwerk ziet er heel netjes uit en snelle service. Aanrader!

Keurig werk, op tijd en behulpzaam

Al drie keer heb ik een bestelling geplaatst en ik ben telkens zeer tevreden

Ontzettend blij met de flyers Mooie kwaliteit, snelle verzending en goed verpakt!

Zeer snel en correct afgehandeld!

Het bestellen via de website was overzichtelijk en duidelijk. Dat vond ik al heel prettig. Daarna keurig per mail geïnformeerd over de status van de bestelling en zeer snel geleverd. Top service.

prima 1e ervaring

Mijn 1e ervaring is prima.

Goed geholpen en snelle levering

Optimaal genot....

Optimaal genot ..wegwijs gemaakt worden...service gericht...tevreden (eind)afhandeling, maar bovenal geduld voor een stotteraar..mijn dank met name aan Stefan.

Uitstekende kwaliteit en supersnel

Voorafgaand aan het drukken, vroeg ik advies over de papiersoort. Dat kwam bijna per kerende post en bleek perfect te passen bij het product. Na aanlevering van de bestanden werd de bestelling drie dagen eerder dan de aangegeven datum afgeleverd. Het werk was van uitstekende kwaliteit.

Ik ben super tevreden !!’ Bedankt!

Zeer zeer goede kwaliteit flyers heb ik gekregen, de levering is ook snel- voor 2 dagen, en nog - het was zeer goedkoper! Bedankt

Te late levering, geen reactie op vragen

Spoedlevering kwam pas 3 dagen later dan de uiterste leverdatum (geen groot pakket, het paste door de brievenbus). Vragen werden niet beantwoord. DHL gaf aan de zending nog niet ontvangen te hebben, maar 24-drukwerk gaf geen reactie op mijn vraag of zij het überhaupt verzonden hadden. Ondertussen heb ik mijn bezorging binnen; Het drukwerk zelf ziet goed uit.

super snel

super snel en gemakkelijk te regelen en goede prijs-kwaliteit verhouding

Afwerking is super mooi. Er wordt meegedacht met de klant.

Helemaal blij mee

Snel geleverd en perfect afgedrukt! Ik kan weer leuke 'fotokaarten' bij mijn pakketjes doen waar ik ook wat op kan schrijven voor de klanten. De volgende keer bestel ik hier weer!

Goed en snel geholpen

Ik had een verkeerd bestand geüpload maar ben snel geholpen

Zeer tevreden , ook de communicatie is goed.

Rietveldenweg 60

5222 AS s-hertogenbosch

088 - 24 00 240

Over 24-Drukwerk

Op zoek naar de beste deal? Die heb je nu gevonden! Bij 24drukwerk. Want je mooie drukwerk laat je online goedkoop en snel drukken of printen bij 24drukwerk. Razendsnel en tegen de allerlaagste prijzen. In elk standaardformaat en op maat, van heel klein tot heel groot. Ons maakt het niet uit. Wij zorgen ervoor dat jij altijd het beste uit bent. In prijs, product, dus in prestatie en presentatie. Want daar draait drukwerk uiteindelijk toch om. De beste uitstraling in elke oplage, voor de scherpste online prijs en supersnel in huis, bezorgd, of je haalt ’t zelf op. Binnen 24 uur of dezelfde dag. Laat maar weten wat je wilt. Bij 24drukwerk horen we ‘t graag. En maken er dan ’t mooiste van, voor jou. 24drukwerk: de snelste online drukkerij. supermakkelijk én supergoedkoop. Dat scheelt je een hoop!