Te late levering, geen reactie op vragen

Spoedlevering kwam pas 3 dagen later dan de uiterste leverdatum (geen groot pakket, het paste door de brievenbus). Vragen werden niet beantwoord. DHL gaf aan de zending nog niet ontvangen te hebben, maar 24-drukwerk gaf geen reactie op mijn vraag of zij het überhaupt verzonden hadden. Ondertussen heb ik mijn bezorging binnen; Het drukwerk zelf ziet goed uit.

super snel

super snel en gemakkelijk te regelen en goede prijs-kwaliteit verhouding

Afwerking is super mooi. Er wordt meegedacht met de klant.

Helemaal blij mee

Snel geleverd en perfect afgedrukt! Ik kan weer leuke 'fotokaarten' bij mijn pakketjes doen waar ik ook wat op kan schrijven voor de klanten. De volgende keer bestel ik hier weer!

Goed en snel geholpen

Ik had een verkeerd bestand geüpload maar ben snel geholpen

Zeer tevreden , ook de communicatie is goed.

Supertevreden!

Voor het eerst voor onze vereniging kaarten besteld voor het eetfestijn. Gewoon als Jpeg doorgestuurd en wat een mooi resultaat ontvangen! Prijs is super en kwaliteit ook. Dankjewel! Natuurpunt Lede

Levering niet als beloofd wordt op website

Wanneer er op de site staat; aanleveren dinsdag voor 23.59uurdie dag en dan levering op vrijdag dan ga je er ook van uit dat dit zo zal zijn. Moest er zelf achteraan om er achter te komen dat het later geleverd wordt. Meneer aan de telefoon kwam niet al te vriendelijk over maar liet weten dat het op zaterdag geleverd zou worden met dhl. Via de track en trace zag ik dat mijn bestelling op vrijdag einde van de dag afgeleverd was bij dhl. Hierdoor kon het natuurlijk nooit zaterdag er zijn. Uiteindelijk heb ik hem pas woensdag einde van de dag ontvangen. Had ik dit geweten dan had ik ergens anders besteld. Boekje zag er verder wel prima uit.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Snelle en goede service en kwaliteit

Super mooi drukwerk en snelle levering

Prima drukwerk en snelle levering tegen een mooie prijs!

degelijke service

Vlotte service

Zeer tevreden, goede service

Ik wou flyers afdrukken maar had niet de juiste formaat ingesteld, hierbij werd ik goed geinformeerd en geholpen. Het was ook zeer snel geleverd en is echt goede kwaliteit. Ben tevreden dankjewel!

snel en netjes geleverd

Na bestelling is het drukwerk netjes afgewerkt en zelfs een dag eerder dan was beloofd afgeleverd

Snel, goed en zeer behulpzaam

Ik had het in fout formaat aangeleverd en werd goed geholpen om een snelle oplossing te zoeken

Alles okay

Hoge kwaliteit en snelle levering

De posters zijn van hoge kwaliteit en had ze binnen een dag al in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces.

Super mooi

Super goed geholpen en zeer netjes alles afgewerkt .

Fijne service

Snel geleverd en zelfs gebeld geworden met een aanbeveling vanwege de grootte van het formaat. Bedankt hiervoor

Gebruiksvriendelijk bestellen en goed en snel geleverd

Een grote poster met afwijkend formaat. Heldere instructie op de site en goed en snel geleverd.

Prachtig werk!

Na zelf mijn ontwerp te sturen, hebben ze er heel mooi werk van gemaakt! Goede kwaliteit, en zeer snel. Juiste hoeveelheid en juiste enveloppen! Hartelijk dank en jullie zien me terug!

Zeer tevreden, wij bestellen voortaan altijd bij 24-Drukwerk !

Professioneel en zeer snelle bediening. Wij wonen in België, dus internationale levering. Bestelling geplaatst en de dag nadien al binnen !! Alles zeer mooie kwaliteit en zeker niet duur in vergelijking met andere bedrijven die meer gekend zijn. Laatste keer was er een vergissing van mijn kant ivm de betaling van de factuur en toen ik belde werd het meteen opgelost en kreeg ik mijn spullen alsnog de dag nadien. Vriendelijke service !

altijd tip top en snel

Al enkele keren gebruik gemaakt van hun diensten. Kan enkel maar zeggen dat ik zeer tevreden ben. Nu net zelf mijn huwelijksuitnodigingen bij hun laten drukken - ben er zeker van dat ook dit weer top zal zijn :)

Prachtige poster

Ik heb een poster besteld met 24u levering. Het formaat was niet correct en ik kreeg heel snel een mail, vroeg een aanpassing en werd alles in orde gemaakt. Volgende dag aangekomen, super kwaliteit! Aanrader!

Prima afwerking, flyers perfect geleverd zoals afspraak!

Nog 1 van de extra pluspunten, er kan (bijna 100%) besteld worden volgens de eigen gewenste aantallen! Aanrader!